Sanne: Ja ik ook aan de maalox, ik word helemaal gek van dat maagzuur en dan vooral 's nachts...blegh. Wat dat betreft zal ik de zwangerschap helemaal niet missen. Hmm lekker pannenkoekje eten, smakelijk! Ik zat trouwens gister nog te lezen bij de November-mama's dat er eentje mexicaanse griep heeft, rot zeg. Er zijn inmiddels al 8 bevallen daar... word rustig zo in November als ze allemaal in Oktober bevallen.
Mooie buiken gezien! Heb ook een nieuwe buikfoto (en avatar ook btw) OEI IK GROEI, ik vond het een superboek. Je moet wel in gedachte houden dat de meeste kinderen pas veel later de dingen doen die in het boek beschreven staan bij de gegeven leeftijd (sommige ouders worden daar onzeker van). Maar geeft veel rust in moeilijke tijden: tis een sprongetje. Ofwel: lekker TUF-fen (tisunfase)! Mirre ligt nog ff te slapen in de wandelwagen ... dus ik met benen omhoog op de bank . Weer even wat regeldingen gedaan: ik word maandag teruggebeld door HA over zijn visie op de griepprik ... ik neig naar niet doen, maar dat foldertje van de overheid is echt propaganda voor de griepprik ... slecht hoor! Peuterspeelzaal gebeld. Nu op eens waarschijnlijk pas in mei plek *grrrrrr* .... ze hadden twee vestigingen, één is onlangs dichtgegaan, dus wachttijden zijn veranderd. Heel misschien in feb plek. Ik is boos. Wat als ik niet had gebeld?! Pfffff ... bevestigd weer mijn idee dat ik had over de organisatie van de Vrije School in Leiden ... (PPZ is van de vrije school). Wel positief: ze wist precies wie Mirre was (na paar keer te hebben gezien bij ophalen neefje) en hoopte dat Mirre snel terecht kon. Nja. En volgende week vrijdag naar de manueel therapeut voor bekken
Sterre: Mooie buik hoor en hij is idd minder puntig dan de vorige keer, misschien dat je kleine toen net z'n billen uitstak Nog gefeliciteerd met de 39 weken. 8 november beebs alweer! Bij de late nov mama's zijn er nog geen beebs geboren. Er zou gisteren eentje een KS krijgen maar daar heb ik nog niks van gehoord hoe dat is afgelopen. Maranka: Bedankt Maagzuur: Ben blij dat ik daar geen last van heb. Zo te horen is dat echt vervelend. All: Ik heb zo'n honger vandaag. Als ik net iets te lang wacht met eten dan wordt ik helemaal flauw en trillerig. Het lijkt wel of ik moet blijven eten, heb al 5 sneetjes brood op. Soms heb je van die dagen.
@sterre ja bij de oktober mama's is bijna iedereen al bevallen, logisch ook natuurlijk maar wel al veel bevallen in oktober dan bij de november mama's....ik word vast een nov mama hahaha, haal ik het gemiddelde daar weer beetje op hahaha en jeetje een de mex griep.. lijkt me toch best eng dan als je zwanger bent.. @salapio wat balen van de pzs, wel gek ook dat je zelf moest bellen, en dat je anders w.s. niets had geweten?? en hopelijk heeft de thearapeut goeie tips voor je bekken! @sheann ik had ook echt noooit last van maagzuur gehad, wist niet eens wat het was, maar nu wel hoor, bah. wees maar blij dat je er geen last van hebt, heel irritant is het hahaha. en oww je blijft maar eten, lekker doen hoor, je zal het vast nodig hebben dan
ik kan wel zien wie er al verlof heeft hahaha, ik krijg het hier op mijn werk niet bijgelezen!! Nu heb ik het vandaag ook erg druk en heb weinig kans om hier mee te lezen. Maar ik weet dat ik hier welkom ben, net als de andere nieuwe meiden. Natuurlijk klets ik met hun ook in het juli2010 topic. fijne middag
Er wordt hier zeker veel gekletst. Sanne: Dus jij hebt nog niet zo lang last van maagzuur. Vanaf hoeveel weken heb je er last van gekregen?
@sheann ik moet zeggen dat ik vandaag ook al veel op heb hoor hahaha, 2 boterhammen, 4 pannekoeken, en nu al weer een bamisoepje hahahah zeg hebben jullie ook zo's last van pukkeltjes? ik had dat begin vd zwangersschap heel erg, toen ging het tijdje weer goed, en nu zo op het eind heb ik het weer, echt niet normaal heel mn hoofd zit heel de tijd maar onder, echt een pukkel-face beetje jammer... hahaha
Salapio: Gekke bedoeling van die psz. Ik vroeg het laatst al een keer maar heb je niet gelezen denk ik, maar is je favo vk al terug? Og weet je inmiddels al wat ze heeft? Mooi buikkie hoor, je ziet er nog steeds gewoon slank uit En is dat lekker toetje van Mirre? Sheann: Thanx! Hahaha ik denk ook dat een klein puntig kontje is geweest Ik heb ook veel honger de laaste week, ik loop ook de hele tijd te snaaien... Sanne: Lijkt mij ook best eng om de mex-griep te krijgen nu maar volgens mij gaat het best goed met haar, ze schijnt het ergste al gehad te hebben zo te lezen en staat alweer aan de strijk... nou daar krijg je mij niet ziek al bijna niet aan hahaha. Djaar: Gewoon lekker meekletsen waar je maar wilt hoor. Hier is het nu ineens hartstikke druk met al de nieuwe zwangere en natuurlijk een aantal die verlof hebben (en dus te veel vrije tijd hebben ) Komt allemaal goed!
Sanne: In het begin had ik ook heel veel last van pukkels maar daarna is het eigenlijk met vlagen geweest. Soms erg, soms minder erg. De laatste paar weken valt het wel mee gelukkig.
Sanne: Zelfs na maanden lang boterhammen met pindakaas, red bulls en chips gelukkig geen last van pukkeltjes, alleen een hele dikke buik
Even spammen hoor, Gisteren gekeken of ze in de tummy-tub past. Perfect haha. Gisteren dus voor het eerst ook in haar blootje er in gezeten.
@sheann ik d8 altijd dat red bull niet zo goed was als je zwanger was? omdat het teveel cafeine zou hebben? weet het niet zeker hoor en ja ik weet eigenlijk ook niet precies wanneer ik er last van heb gekregen van dat maagzuur.. maar bij 37 weken had ik het al wel hoor, dus denk dat jij het niet meer krijgt en je boft maar zonder pukkels! hahahah @sterre jij pukkels met vlagen oke..haha nee mij krijg je ook bijna nooit aan de strijk ahahaha ik strijk echt nix, behalve een tijdje geleden de babyspulletjes dan maar thats it hahahaha. en ja als er een x echt iets niet uit ziet dan doe ik het wel maar verder.. nee hoor hahaahha @djaar haha kan me voorstellen dat het niet allemaal bij te houden is nee, wat sterre zegt veel meiden met verlof, en dus Te veel vrije tijd hahahaha @melisa hahaha wat een leuke foto van chelsey in de tummytub! en vond ze het leuk toen ze dr echt in ging badderen? of noem je dat dan tubby-en? hahaha
Hoi meiden, Jeetje het is wel duidelijk dat een aantal teveel tijd over hebben . Oei ik groei, dat boek hebben we hier ook gekocht. Vind het leuk om te lezen en het lijkt me heel handig omdat je nu weet wanneer je ongeveer een moeilijk periode kunt verwachten. Pukkels, ze verdwenen juist in mijn zwangerschap, super vaccinatie mex. griep en gewone griep. Heb ook de uitnodiging in de bus, maar weet nou niet wat nu verstandig is. De een zegt niet doen, de ander zegt wel doen maar pas als je weer de oude bent na de bevalling, weer een ander zegt zo snel mogelijk . Zag allemaal mooie buikfoto's: Sterre, je buik ziet er idd weer anders uit dan op de vorige foto, wel hard gegroeid de laatste weken Sheann, wow mooie buikfoto! Leuk kamertje ook Salapio, ook al lekker mooi buikje Sanne, laatste buikfoto??? Zwaai zwaai verder!
Melisa: awww wat een lieverd. Sanne: Volgens mij is Redbull ook niet zo goed voor je als je zwanger bent. Ik probeer er dan ook maar een of twee per week te drinken en soms ook helemaal niet Ik heb trouwens wel op mijn rug veel pukkels gehad maar die werden tijdens de zwangerschap een stuk minder.
@sheann ik vind het ook altijd wel erg lekker hoor red bull.. behalve als iemand anders het dan drinkt dan vind ik het stinken hahaha zeg.. dames die al bevallen zijn.. hadden jullie allemaal voor de bevalling b.v. al een paar dagen last van zeurderige gevoel in de buik of wat ongi pijnen of wat voorwerk? of begon de bevalling gewoon ineens zonder al dat? want ik heb totaal niet echt vaak ergens last van naar mijn idee... dus dan denk ik maar weer dat het nog erg lang gaat duren.. of de bevalling zou zomaar ineens moeten beginnen maar lijkt me niet dat dat meestal het geval is of??
Ik had 2 weken voor ik ben bevallen al voorweeën. Echte krampen die ik weg moest puffen. Heel vervelend. Maar verder had ik geen idee dat ik te vroeg zou gaan bevallen. Chelsey had het goed naar haar zin in de tummy-tub. Lekker spatten met de handjes. Hebben het op film gezet. In bad wil ze niet, dus dit is een ideale oplossing. Ik vond die emmer in het begin lastig, maar nu ze zelf kan blijven zitten is het erg makkelijk.
Jeetje, wat hebben jullie veel gekletst in korte tijd Sterre, je buik lijkt nu idd wat ronder te zijn geworden! Maar wel heel mooi, en leuk shirtje ook! Salapio, fijn dat jij 'oei ik groei' een superboek vindt Je bent toch de meest ervaren mama hier, alhoewel Maranka natuurlijk ook al een tijdje ervaring heeft! Irritant dat er pas in mei plek lijkt te zijn op de psz! Hopelijk kan het toch per februari! Wel fijn dat je volgende week naar de manueel therapeut kunt! Mooie buik zeg! Echt zo'n mooi bolletje En wat een schattig poppenwagentje op de achtergrond, die zou ik over een tijdje ook wel willen Lieve avatar! Ze lacht zo schattig zo te zien! Maagzuur, ik had het ook echt nog nooit gehad en wist ook niet dat je daar zo'n last van kon hebben! Lijkt me heerlijk na de bevalling, dat het dan helemaal over is! Djaar, gewoon lekker meelezen en schrijven als je tijd/zin hebt, en anders wat minder Pukkeltjes, normaal wel eens wat op mijn kin, maar sinds ik zwanger ben heb ik een hele gave huid Hopelijk blijft het zo! Sanne, jammer dat jij er nu weer zo veel alst van krijgt! Honger, ik heb de laatste tijd wel veel lekkere trek, meer dan normaal En aangezien ik vanaf week 30 maar 1 kilo ben aangekomen, moet ik zeggen dat ik ook wel makkelijker geworden ben. Gisterenavond had ik uit verveling al een zak chips gepakt, maar die heb ik toch maar weer terug gelegd. Ik had eigenlijk helemaal geen trek, dus dan is het ook onzin om chips te eten natuurlijk Melisa, wat een popje En dat past prima zo te zien Lijkt me heel schattig om te zien, zo'n klein meisje in zo'n tummy tub! Ik heb er zelf ook eentje gekocht All, ik ben net even aan het knutselen geweest met het billendoekjesdoosje Volgens mij zat er in de blije doos zo'n gratis doosje van pampers, die hebben jullie vast ook wel. Nu heb ik over de reclame van pampers stukjes behang geplakt (zelfde als van de naamletters) en nu is het een heel leuk billendoekjesdoosje geworden Van zoiets kan ik tegenwoordig al blij worden, het is toch wel erg met me gesteld