hey woops nog gefeliciteerd!, zag het op mn hyves maar vergeet het steeds te zeggen! dus alsnog van harte gefeliciteerd @mosa leuk toch lekker beetje crea-bea bezig zijn
Woops, nope, nog niemand bevallen En ik dacht gefeliciteerd?? Maar ik zie in je profiel dat je eergisteren jarig was, dus nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Leuke dag gehad? Naar aanleiding van het woonkamertopic in de lounge ben ik eigenlijk wel benieuwd naar hoe jullie wonen Zouden jullie wat foto's willen plaatsen of vinden jullie dat te privé?
Dank jullie wel voor de felicitatie`s. Heb een drukke maar leuke dag gehad ja. Wil best een foto van de huiskamer laten zien, ben er trots op dat we zo mooi wonen:
Leuk met dat geel Woops! En de hond ook zo leuk poseren, net alsof hij het er om doet Ik zal eens even op zoek gaan naar foto's, heb een tijd geleden er geloof ik wat gemaakt van de kamer.
Mooie open keuken Woops. Mosa: Dus dat was je de hele tijd aan het doen Ik vond die reclame op dat billendoosje ook al niks maar was niet op het idee gekomen om er iets overheen te plakken.
Buiten het hier hangen doe ik soms nog wel eens iets nuttigs hoor Bij een behangwinkel kun je allerlei stukken behang meenemen (net doen alsof je behang wilt uitkiezen) en dan is het heel makkelijk. Omdat het doosje toch op de commode komt te staan, vind ik het zo een stuk leuker
Dit is onze woonkamer (al een iets oudere foto, inmiddels een andere tv en wat kleine dingetjes veranderd):
@woops leuk met dat geel @mosa bij jullie ook een beetje gelige tint toch leuk hoor, lekker ruim is het bij jullie! en dat witte kastje is erggg leuk! ik ga eens even op zoek naar foto's van onze woonkamer, weet niet eens of ik daar wel foto's van heb.. zal eens even neuzen. zeg zat net wat op tv te kijken, iest van woondroom ofso, echt super zielig, een jongen van 15 jaar zijn slaap'kamer' was een kast! met alleen een matras erin, en niet eens normale muren enal.. echt heel zielig nu is het gelukkig beter gemaakt
Sanne: Ik heb dat programma gisteren zitten kijken maar ik kan niet tegen alle drama en gejank eromheen. Dat die jongen in die kast sliep was wel zielig. Mosa: Die witte kast is super mooi. Hebben jullie de keuken zelf geplaatst? Jij boft maar dat je vriend van kleur houdt, ik mag niet teveel los gaan met de kleurtjes.
Sheann, 14 kinderen, petje af hoor! Ik vind 1 al heeeeel wat Scheren enzo,nooit van gehoord. Tijdens mijn bevalling hebben ze wel nog 2 keer geprobeerd mijn blaas te legen, omdat ze dachten dat dat wel zou helpen bij het bevallen.... Tjonge dit was ik al weer vergeten Natuurlijk hielp het niet he... Maar goed, je moet alles een keer hebben meegemaakt in je leven toch?? Melisa, lekker is het he, zwangerschapsverlof. Ik geniet ook met volle ruegen van mijn vrije leventje en van mijn kleine meid. Elke morgen krijg ik een heuse big smile van oor tot oor als ik haar uit haar wiegje haal Wat een goed begin van de dag! Ik ben in de gelukkige positie dat ik na deze week nog 9 weken verlof heb. Kwam ontzettend gunstig uit met alle vakanties Djaar, ik snap best dat het lastig is om aan te haken, maar aan de andere kant is dit topic juist ook heel leuk omdat er veel meiden juist in een andere fase zitten. Kunje van alles wat meenemen en meekletsen. Qua eten: ik was ook afgevallen de eerste tijd in mijn zwangerschap. Combi van beter eten en helaas veel overgeven. Het voordeel is inderdaad wel dat je dan minder aankomt en sneller op je gewicht terug bent na de bevalling. Ik kan nu al were een paar weken mijn eigen broeken aan en dat is toch wel erg lekker! Mosa, hmmm, rugpijn, dat is helemaal niet lekker. gelukkig helpt een douche dan wel. Hopen maar dat het voor jou nu niet meer zo lang gaat duren.... De klachtjes worden toch wel wat meer he de laatste tijd.... Een Hanna is aan te raden hoor! Lekker een week eerder bevallen. *** tip van de dag*** Sanne, haar goed gekapt, nu kan het losbarsten bij jou! Show je huiskamer hahah, dan zouden we eerst hier ook een opruimronde moeten doen hoor Bubsie, welk werk doe je dan als je de hele tijd moet staan? Ik weet wel dat ik dat met mijn zwangerschap nooit volgehouden zou hebben. Ik werk in het onderwijs en heb de laatste weken alleen maar op mijn stoel gezeten en vanuit daar de boel geregeert Ging prima hoor. Ik weet nog dat ik op een gegeven moment op de grond ben gaan zitten naast een kindje om wat uit te leggen en toen kwam ik niet meer overeind... Hahhaha, dat leer je dan snel af hoor zulke dingen! Het zou wel raar zijn als je contract niet verlengd zou worden om het feit dat je nu zwanger bent... Maar ja, zulke dingen gebeuren soms wel he... Salapio, leuk dat je vriendin zwanger is!! En ze schelen dan helemaal niet zoveel, mooi Svinthe scheelt maar 6 dagen met haar neefje en 1,5 jaar met haar nichtje. Dat gaat ook nog wel denk ik. Hopen dat het klikt als ze wat groter zijn. Het is de jongste dochter van mijn tweelingzus, dus het zou leuk zijn als ze daar een beetje bij kan aanhaken, omdat we het hoogstwaarschijnlijk bij dit ene kindje houden. Kan ze toch nog een beetje met iemand opgroeien Leuke avatar! Mosa, je moeder had de ramen toch pas ook al gedaan??? Kan ze hier ook een keer langskomen hihi (oh ik lees nu dat er een wachtlijst is... ) Dat boek is echt geweldig trouwens. Wij hadden het niet, maar ik heb het wel aangeschaft toen Svinthe in haar 1e sprongetje zat. Heel herkenbaar wat er staat! Sterre, waarom wil je nog niet bevallen?? Moet je nog teveel doen in huis of.... Melisa, leuke foto van Chelsey in de tummytub! Sanne, ik heb eigenlijk niet heel veel last gehad van buikpijn, zeurderig gevoel voordat ik ging bevallen. Ik was er ook nog helemaal niet mee bezig, dus heb er ook niet zo op gelet moet ik eerlijk bekennen... Het begon bij mij gewoon. Was wel erg lekker... Mosa ik zal zo wel wat foto's proberen te maken van het huis.... Toch maar even opruimen dan hahah! Ben ook wel benieuwd hoe jullie wonen! Oh je hebt al ene foot geplaatst... Mooi hoor, lekker zo'n open ruimte en lichte kleuren! Woops, mooie kamer hoor en een schattige hond! all, Svinthe ligt nu in haar mandje in de box. Ze huilt niet, maar slaapt ook niet. Dat is voor watjes vindt ze Het is net of ze niks wil missen van de dag. 's Nachts slaapt ze wel goed gelukkig. Ze heeft de hele dag nog maar 2 keer een half uur geslapen.... Ik heb net weer foto's opgehaald van haar. Probeer het maar een beetje bij te houden. Nu nog inplakken he. Maar ik wacht nog even op foto's van mijn schoonvader. Hij heeft in het ziekenhuis veel foto's gemaakt toen ze net geboren was. Die wil ik er ook nog wel bijplakken..... Wat zag ik er toen uit zeg ;$ Alweer bijna 10 weken geleden!! Time flies.... Whoehoeeeeeeeeeeeee, ik ben weer helemaal bij!!!!
Sanne, maar als het goed is, heb je vanochtend de kamer opgeruimd toch Dan kun je ook nieuwe foto's maken En een kast als slaapkamer, dat is zeker zielig! Sheann, de keuken zat er al in, we hebben alleen zelf de tegeltjes vervangen en een nieuw aanrechtblad geplaatst. We vinden de keuken niet heel erg mooi en ook een beetje onpraktisch, maar door de tegeltjes is hij wel opgefleurd (zaten beige tegeltjes op de muren). En ik ben ook meer van de kleur dan mijn vriend hoor, ik vind dit eigenlijk nog aardig bescheiden. Op de slaapkamers hebben we nog veel meer kleur. Maar gelukkig mag ik wel mijn gang gaan en vindt mijn vriend het achteraf altijd heel leuk Hanna, applausje voor je lange bericht Wat heerlijk zeg, hierna nog 9 weken verlof! Dus dan begin je per januari weer? En fijn dat je met volle teugen van je verlof geniet! Mijn klachtjes worden idd weer wat erger, vooral mijn rugklachten dus ik hoop ook dat het niet al te lang meer duurt (uiterlijk eind volgende week ofzo ). Twee weken geleden heeft mijn moeder de ramen gedaan, maar het was ook echt weer nodig. En gisteren is er volgens mij ook een vogel tegen aan gevlogen, er zaten echt van die afdrukken. Svinthe is echt veel wakker dan overdags! Waarschijnlijk veel te nieuwsgierig naar alles om te slapen Volgens mij blijf je ook echt foto's nemen van een kindje Wel goed dat je het probeert bij te houden!
Ja een baby is een mooi foto-object! Ik heb echt al heel veel foto's van haar! Maar het gaat ook allemaal zo snel dat dat wel nodig is! huh, een vogel tegen je raam gevlogen... da's dan wel een echte pech-vogel Even foto's van ons huis: Net gemaakt De woonkamer: