Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Is niet erg hoor, ieder zijn eigen smaak. Wij zijn heel landelijk wat dat betreft.
    Oeps, toch overgestapt, zie je wel die liegebeesten aan je deur... dat vind ik nou altijd zo gemeen he. Hopelijk kom je er nog onderuit en ik zou ze ook wel even laten weten dat er zo'n grapjas rond loopt want dan zullen er nog wel meer mensen onder die valse voorwendselen overgestapt zijn.

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, mooi huis hoor, leuk ingericht!
    Je hebt een pb :)
    Mosa, weeen zijn wel een beetje krampen vond ik. Het komt langzaam en gaat daarna weer weg....

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik weet niet echt of het liegen is, maar ze hebben zo'n goed praatje klaar dat het daardoor misschien anders lijkt dan dat het is. Dus ik denk dat het mijn eigen fout hebt, maar onder dat soort overeenkomsten kun je altijd nog 8 dagen uitkomen, dus morgen zullen we het opzeggen.

Nou zeg, nu zijn de steken weer terug :( Ik heb een beetje op de klok gelet en ze waren er ongeveer een minuutje om 17.05 uur en toen gingen ze weer. En nu zijn ze er sinds 17.10 uur.
    Ik zou het eigenlijk stiekem best leuk vinden als het echt wat zou zijn, maar ik denk toch dat het misschien het beebje is wat pijnlijk beweegt.

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nog even spam...
    Svinthe en haar neefje

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    deze vind ik ook zo schattig!

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    spannend Mosa!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Je hebt er eentje terug!
    Wat een schatjes!!! En die armpje .. *smelt*... Ik vind ze trouwens wel een beetje op elkaar lijken hoor...

Mosa: Nou spannend hoor. Ik zou het ook wel heel stoer vinden als het wat te betekenen heeft :) :)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, echt té lief, die foto's!
    En ze lijken hetzelfde neusje te hebben :) In ieder geval hetzelfde ronde gezichtje :D En idd die handjes bij elkaar, zo schattig!

Maar voelde jij weeën echt helemaal in je onderbuik dan, of hoger?
    Ik begin nu gewoon zelf te twijfelen, omdat het wel iets is wat telkens even een paar minuten weg is en dan weer terugkomt :)
    Als het het beebje zou zijn, dan zou ze vast niet iedere keer een paar minuten wachten en dan weer beginnen toch?
    Vaag hoor, nu is het weer even weg, kijken of het zo weer terugkomt.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En de steken zijn er weer :(

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik ook, maar heb geen flauw idee wat ik er van moet denken. Je weet niet wat je moet verwachten hè?

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waar voel je de steken dan? Ik had het in mijn onderbuik zeg maar.
    En als ze steeds weggaan en weer komen.... dat is wel wat weeen doen.
    Oh jeetje, ik zit hier gewoon zenuwachtig te worden hihi!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, doe dat maar niet, want het is vast niets :)
    Ik voel het echt helemaal in mijn onderbuik, iets boven mijn schaambot zeg maar.
    Maar het blijft ongeveer 3-4 minuten weg en dan komt het weer, maar het blijft nu misschien 30 seconden dus niet echt lang.
    Als het wel echt iets zou zijn, dan zou mijn vriend raar opkijken als hij straks thuis komt :D
    Misschien moet ik zo maar eens even opstaan, kijken wat er dan gebeurt. Maar ergens ben ik bang dat het dan helemaal verdwijnt :)

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Je weet inderdaad niet wat je moet verwachten, dat vind ik het 'enge' eraan.
    Ik heb ook weleens steken in mijn onderbuik maar niet op die manier zoals jij beschrijft... nou spannend zeg!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou ja, we zien het wel. Ik zal er nu even over ophouden, anders gaat het alleen nog maar over mijn pijntjes :) Als er iets veranderd of als het erger wordt, dan meld ik het wel. Maar ik wil nergens op hopen, dus voorlopig denk ik dat het niets is :)

Zo, wat gaan we allemaal eten vandaag? :D
    Wij rijst met kip in zoetzure saus, lekker makkelijk!

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hahaha...
    Wij gaan een pizza halen, heerlijk, hoef ik lekker niet te koken en af te wassen en kan ik jou hier in de gaten houden ;):D Haha nee hoor. Je moet jezelf ook niet gek gaan zitten maken natuurlijk. Als het echt serieus is dan komt het vanzelf.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, daarom wil ik zelf ook niet te veel hopen! Ik zou het leuk vinden als het op korte termijn zou beginnen maar het kan ook zo overgaan en nog twee weken duren :)
    En pizza halen, heerlijk zeg! Ik dacht net ook al, of zullen we een patatje halen :D Maar laten we dat maar niet doen. Toevallig wilde ik morgen ergens een pizza gaan eten met z'n tweetjes, als verrassing voor mijn vriend als hij morgen uit z'n werk komt.
    Maar eet smakelijk dan voor straks!

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Hier is zondag frietjesdag omdat m'n mannetje dan eerder moest voetballen enzo en dan was dat wel makkelijk.
    Jij ook eet smakelijk!

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    eten: wij gaan vandaag rode kool, aardappels en tartaar eten. lekker hoor!
    mmm, patat, daar heb ik ook wel trek in haaha!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, wat zijn we ook vreetzakken hè?! :D

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, dat klinkt spannend! Mocht het iets zijn succes!!!

Woonkamers: ik zag leuke kamers voorbij komen.

Mosa, die gekleurde tegels in de keuken vind ik erg gaaf!

Hanna, een aparte tv-kamer wat een luxe. En een hangbank is heerlijk, wij hebben er ook een :D

Sterre, mooie groene boel bij jullie :)

@ Hanna, lieve foto van Svinthe met neefje en die armpjes echt geweldig!

Eten: wij eten macaroni met veel groente, groenteballetjes en tomatensaus. En ik ga het nu maar eens klaar maken...

Eet smakelijk en een fijne avond!

Deel Deze Pagina