Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Nou meid ik was voor de 4 weken al af en toe misselijk (had ook veel HCG) dus het kàn wel van je zwangerschap komen. Wat heb je gezegd toen je collega vroeg of je in verwachting was? Haha :)

@ Mosa, wat heb je mooie katten!
    En kom maar op met die bevalling hoor :D .

@ Hanna, haha die foto van Smirre, ontspannend ligt ze erbij hoor geweldig :D .

@ Maranka, wat een schatje is Jasper :D en nu krijgt hij een brusje wat geweldig hé!!

@ Djaar, 1 tip kom hier gezellig mee kletsen :D je HOORT hier en je blijft hier!!!

@ Sheann, ik vind jou buik zooooooooo mooi!!

@ Sterre, is je buik nu kleiner geworden? Haha. Je hebt ook echt een mooie buik!!

@ Melisa, geweldig foto in de tub :D .

Hele gezellige woonkamers zag ik voorbij komen, ook altijd leuk om te zien :D .

Ondertussen is me mannetje thuis met eten heb de laatste pagina's heeeeeel vluchtig door gelezen.

Maar Mosa spannend bij jou!!! Als het dan wel zo is, good luck!! :D

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    #5702 Mosa1982, 29 okt 2009
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
    Klinkt lekker Afrola, eet smakelijk!

MP, alles goed met jou? Nog steeds niet meer zo misselijk?

All, ik denk dat het niets is hier :x Toch jammer, maar nu ik even gelopen en geplast heb, heb ik alleen nog maar een zeurend gevoel, de steken/krampen zijn weg. Nou ja, heb ik dat ook een keer meegemaakt :)

Zo, toch maar even geregeld dat we zo patat eten ;) :D
    Is slecht, ik weet het, maar ergens vond ik dat ik het wel verdiend heb :) Vanavond maar een extra fruitje eten dan!

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey dames

zo heb ff snel door gelezen want vond mosa dr berichtjes natuurlijk erg spannend! hahaha jammer dat je nu denk dat het toch niets is..... ik heb trouwens nog een goeie site joh, voor als iemand hier nog een x steken heeft of weeen en die wilt ff goed kunnen timen... khep hem van de site hier ergens vandaan tis echt heel handig ff opzoeken :
    Contraction Master: Your FREE, online contraction timing assistant!

het is wel in het engels, maar je moet gwoon op start drukken als de wee/steek/kramp begint, en op stop als het over is, en dat ding maakt dan een goed overzichtje, aar je ook goed aan kunt zien om de hoeveel minuten ze ongeveer komen.. handig he?

@woonkamers wat een leuke woonkamers hebben jullie zeg, en wat een ruimte allemaal, tis hier veel kleiner jammer genoeg maarjaa :) ik heb nog geen foto's want vind het nu niet zo leuk om foto;s te maken, omdat dat stomme beval bed nog midden in de woonkamer staat en dat staat nogal stom hahaha

@mosa tsja had eigenlijk wel moeten opruimen ja, maar ook niet echt meer van gekomen hahaha:p

@hanna wat een scheetjes zeg neef en nicht gearmd in de box!

wij hebben gebakken aardappeltjes, boontjes en een varkensfiletlapje gegeten, was erg lekker:)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik vind nog steeds dat jij wel als eerste moet bevallen Sanne! Maar toch had ik het niet erg gevonden als het hier echt wat was geweest ;)
    Het is nu wel weer rustiger, maar het blijft toch een beetje onrustig. Maar even kijken hoe het vanavond gaat.
    Dat is trouwens zeker een handige site, makkelijker dan zelf bijhouden. Zal het onthouden voor als het nodig is :)

Foto's houden we dan idd wel van je tegoed, ik kan me voorstellen dat je eerst het bed weg wilt hebben!
    En jullie eten vaak gebakken aardappeltjes of niet? :D

Iedereen alvast een fijne avond!

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hahah ja hier eten we bijna altijd gebakken aardappeltjes of rijst we houden allebij nie echt van gekookte aardappelen dus dat eten we niet zo heel erg vaak, maar op zn tijd is dat ook best lekker natuurlijk :)

hahah snap dat je het neit erg had gevonden als het wel wat was geweest en het blijft dus toch nog beetje zeuren.. blijft spannend, wie weet komt het wel weer terug..? ja, die site is wel handig he, heb hem ook maar voor de zekerheid bij mn favorieten gezet ;)

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    zo, nog even kijken hoe het nu met Mosa is....
    Weer wat weggezakt?? Jammer hoor, maar je weet maar nooit he :)

Net lekker gegeten, alleen heb ik nog trek...
    Dus de rozekoeken liggen al klaar voor bij de thee :D

Fijne avond en misschien kom ik later nog even kijken hier. Even afwachten wat onze kleine dame doet vanavond...

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa, ik denk dat je aan de gang gaat meid! Ik vond het in het begin ook niet zo heftig! Je had al een buddy he? Heel veel succes als het echt zo is. Maar ik gok het er op.... Morgen een Mosa-baby!

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nog even een schattig plaatje van het badderen

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik blijf een beetje een vreemd gevoel in mijn buik houden, maar heb niet meer die krampen van straks, dus ik ben bang dat het niets is.
    Ik hoop eigenlijk wel dat het terugkomt, maar ik verwacht het niet.

Melisa, schattige foto! Ze lijkt al zo groot daar vind ik :)

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Ik heb ook mijn werkmail een aantal keer bekeken maar ik krijg nooit zoveel mail. Hooguit wat mailtjes van notulen.
    Ik kan je niet helpen met je krampen want ik weet het zelf ook niet. Maar zo hoe jij het omschrijft lijkt het niet op weeen.
    Lees nu dat ze komen en gaan, dat klinkt toch wel als weeen.

All: Vandaag weer uitgebreid met me moeder over alle bevallingen gehad. Ze vertelde dat ze bij de jongste een half uur na aankomst in het ziekenhuis al was bevallen. Dat wil ik ook :)

Sterre: Wat een mooie muur met die boog erin. Die hangplanten passen daar erg goed bij.

Hanna: whahah wat schattig, net twee druppels water.

MP: Dank je!! Ik ga mijn buik ook wel missen straks.

Sanne: Erg handig die site, hij staat al onder mijn favorieten.

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wat een poepie!

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36

Mijn bevalling begon idd zo maar in eens. "s avonds onder het tv kijken. Om 11 uur de vk gebeld en de volgende morgen om 5.45 was Jasper er.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, ik krijg ook steeds minder mailtjes hoor, maar ik heb ook gezegd dat als ze ergens niet uitkomen dat ze mij kunnen mailen, dus daar kijk ik dan even naar. Maar nu heb ik ook de tijd ervoor, na de bevalling zal het wel minder worden.
    Poeh, dat is zeker een fijne bevalling! Maar, en zo werkt het vast niet, het lijkt me dat als er al 13 door het geboortekanaal gekomen zijn, dat nr. 14 wel wat makkelijker gaat :D

Maranka, ik doe m'n best voor morgen :D

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, wat een schattige foto zeg!

Mosa, succes vannacht dan ;)

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Oei stilte voor de storm hier?

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb eigenlijk geen krampen meer gehad, dus nu verwacht ik er al helemaal niets meer van!
    Ik ben al wel heerlijk moe, dus heb zin om zo naar bed te gaan :)
    Slaap lekker allemaal en tot morgen!

17. woops

woops Niet meer actief

:D :D Ik doe de 29 weken dans! :D :D

We gaan zo maar weer eens proberen te slapen, de nachten zijn hier echt een hel. :(

18. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Woops: Gefeliciteerd met de 29 weken.

Mosa: Ik ben benieuwd of je nog gerommel in je buik hebt gehad.

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen,

Het was hier spannend gisteren blijkt wel. Nu ben ik benieuwd of onze Mosa dan toch nog in oktober gaat bevallen.

Wat leuk zeg al die foto's van woonkamers en kinderen. Heel grappig om te zien hoe iedereen woont. Maar ook daar doe ik nog even niet aan mee. Stel je voor dat iemand mijn woonkamer herkent?! Wellicht na de 12 weken een keer.

Ik zit nu weer op mijn werk en ben behoorlijk moe. Hoewel ik wel flink geslapen heb breekt het om het uur wakker worden me toch wel op hoor. Verder merk ik helemaal niets?! Nogmaals ik klaag niet maar het geen klachten hebben maakt me erg onzeker.

fijne dag vandaag!!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Nou, hier helemaal niks hoor :)
    Gisterenavond laat nog een paar krampjes gehad, maar daarna heerlijk geslapen en helemaal niets meer.
    Dus helaas pindakaas :p Het was wel mooi geweest.
    Laat het nu dan ook maar wachten tot na het weekend :D

Maranka, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Ik ben bang dat er nog steeds geen kindje naar je vernoemt gaat worden, maar je hebt vast evengoed wel een leuke dag ;) :D

Woops, gefeliciteerd met de 29 weken!

Djaar, toen ik nog niet en net zwanger was, deed ik ook veel voorzichtiger hoor! Nu maakt het me een stuk minder uit.
    Ik kan je in ieder geval gerust stellen over het hebben van geen klachten. Ik ben sowieso niet misselijk geweest, heb ook nooit hoeven overgeven, en verder was ik de eerste tijd alleen maar een beetje moe, verder echt helemaal niets. Het is dan dat je positieve testen hebt gehad, maar verder merk je nergens aan dat je zwanger bent. Dus je hoeft écht geen klachtjes te hebben en andersom geldt eigenlijk hetzelfde, ook met klachtjes hoeft het niet goed te zijn.
    Maar hoe ver ben je nu precies dan? Ik snap je banner niet :)

All, vandaag een drukke dag voor de boeg. Straks eerst even naar het dorp, moet redelijk wat winkels af. Dan de auto van m'n ouders ophalen en boodschappen doen voor mijn vriends verjaardag (ik wilde het allemaal niet te vroeg in huis hebben voor stel dat...). En verder staat ook de bieb vandaag weer op het programma en vanavond dan gezellig met z'n tweetjes uit eten.
    Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina