Ja hè, blijkbaar worden er rond deze tijd altijd veel babietjes geboren Zijn jullie er trouwens al over uit of jullie een 2e naam doen? Of zijn al je mogelijke namen afgekeurd?
@Mosa; nou zeg je houdt het goed spannend hoor. Wat betreft klachten, als ik op mijn moeder lijkt krijg ik die ook niet (daar hoop ik dan maar op). En wat betreft mijn banner, ik twijfel ook elke keer aan dat ding. Ik zal wel eens zoeken naar een andere (maar ik vindt het plaatje zo leuk!!). Ik heb mijn IUI gehad op 12 oktober. Dat betekend dat ik nu 4 weken en 4 dagen zwanger ben.
Djaar, hopen dan maar dat je op je moeder lijkt! Weet trouwens helemaal niemand het of ouders wel? Het is idd een leuke banner, maar kun je niet kiezen hoe je wilt dat hij telt?
Goedemorgen meiden, Wat hebben jullie gister veel gekletst!!! Ik heb echt niet alles gelezen, maar wel dat het bij Mosa even spannend was?? Djaar, nu snap ik je banner ook. Ik vond die andere ook wel erg lastig, hoor... Maranka, hartelijk gefeliciteerd!! Groetjes, Nijn
Nijntje, het WAS spannend ja Maar vals alarm. Je gefeliciteerd met de 10 weken! Dat vond ik een hele mooie toen, dubbele cijfers
Jammer dat het spannend was... Hopelijk maakt jullie kleine meid het snel weer heeeel spannend.... Ja ja, in de dubbele cijfers. Nog 75% te gaan, hihi
Gefeliciteerd Nijn met de 10 weken, toch wel een mijlpaal he? Mosa mosa mosa, wat doe je nu? Je moet bevallen haha. Vervelend he dat loze gedoe. Ik heb me toch een buikkrampen bah. Moet vast ongesteld gaan worden. Dat is even geleden! Chelsey sliep vanmorgen tot 8 uur. Die snapt echt goed wat mama wil haha.
Nou, wat mij betreft mag ze nu wel even wachten tot na het weekend Maar eerder is ook goed hoor! Laat Sanne vandaag maar bevallen! En jij idd nog 75% te gaan, alhoewel eigenlijk iets meer omdat je begint bij de 4 weken zwangerschap, maar 75% klinkt wel leuk Zo, ik ga maar eens wat doen, tot later!
Melisa, ik hoop het ook niet te vaak te hebben. Ik was nog best geduldig maar door dit soort dingen brokkelt je geduld wel iets af, dus hopelijk was het eenmalig en is het de volgende keer het echte werk En heerlijk, tot 8 uur kunnen slapen! Wat een braaf meisje heb je toch En ongesteld worden is zeker lang geleden, sterkte ermee
Ja en het kan ook zomaar ineens 42 weken worden... Melisa, fijn dat Chelsey ook lekker uitgeslapen heeft. Ongesteld, dat is inderdaad lang geleden.... Na mijn curettage werd ik dus ook heel lang niet ongi (150 dagen), maar ik was het weer één dag en was het al meteen weer beu....
SANNE, kan zo maar zijn dat die pukkeltjes komen doordat je bevalling nadert . Ik had wel wat ongipijntjes zo nu en dan, maar eigenlijk niet noemenswaardig. Mijn bevalling is dus echt spontaan begonnen en ging als een trein . Ik heb geen voorweeën en eigenlijk ook nauwelijks naweeën gehad. Uiteraard wel tijdens bevalling zelf ... behoorlijke . Hier een man die een goede contractionmaster is STERRE, mn favo vk heeft een sabbatical, vergeten te vragen wanneer ze weer terug is. Ik hoop in 2010 . Een andere hele fijne (die is ook lactatiekundige) is zwanger ... dus gaat lekker (maar de twee andere zijn ook heel goed ... gelukkig maar ). En dank voor compliment (slank). Ik moet zeggen dat ik me ook supergoed voel wat mn uiterlijk betreft tijdens zwangerschap. En ook lekker dat je je buik zonder gene mag ontspannen . MELISA, lieve foto! Ik vond de tummy maar niets (mirre ook niet trouwens). Voor Chelsey wel een succes geweest? MEX PRIK, ik wacht even mn gesprek met mn HA af. Die zijn zeer kritisch als het gaat om vaccineren, dus als hij zegt dat ik als zwangere misschien beter wel kan prikken ... dan ga ik er toch maar eens serieus over nadenken ... MOSA, de poppenwagen is al zo'n 30 jaar oud ... ik heb er ook nog mee gespeeld. En zat ouders die Oei ik groei een ***boek vinden. Ook omdat sommige kindjes gewoon helemaal niet springen ... Maar Mirre wel hoor ... echt een talentje . En leuk hoor crea met billendoekjesdoosje. Hier is ie gewoon zoals we m uit de verpakking hebben gehaald *schaam*. Steken kunnen voor mijn gevoel vanalles zijn ... dus geen idee ... als het blijvend is, kan het idd het hoofdje zijn. Maar ook je darmen die een beetje in de verdrukking zitten. Of blaas? Hmmm ... klinkt nu toch wel spannend ... ik ga snel doorlezen . Wij aten gisteren aardappels, spruiten, vega-balletjes. Gelukkig zijn we alledrie gek op spruiten . Vanavond gaan Jan en ik uiteten: Thai en daarna naar dansvoorstelling van NDT *joepie* WOPS, zwaai terug ... alles goed? WOONKAMER, hmmmm ... dan moet ik eerst even flink gaan mesten , pfff zeker als ik jullie foto's zie ... I blame it on the child HANNA, leuk dat Svinthe ook een neefje en nichtje van ongeveer dezelfde leeftijd heeft. Mirre is ook gek op dr neef (jaar ouder) en vooral op dr nicht (4.5 jaar ouder). En dat slechte slapen overdag ... kan een fase zijn of gewoon je kindje. Achteraf denk ik dat we Mirre beter wat minder hadden gepust om overdag te slapen ... is gewoon geen slapertje. Maar volgens mij ben jij wel goed in het volgen van je gevoel/go with the flow MARANKA, gefeliciteerd! ONGESTELD, bij Mirre was ik begin maart 2007 voor het laatst en in januari van dit jaar weer voor het eerst. Vervolgens 3x ongesteld geweest ... mag nu wel weer ff wegblijven hoor
Melisa: Leuke foto van Chelsey! Oef weer ongesteld worden... pfff dat is inderdaad al een hele tijd geleden dan Fijn dat Chelsey het vrouwending al zo goed aanvoeld Sheann: Dank je wel voor het muurtje. We hadden em er bijna uitgehaald omdat we een open keuken wilde maar achteraf ben ik blij dat we het niet gedaan hebben. Sanne: Handige site, ik heb em ook bij m'n favorieten gezet. Woops: Jij ook alweer 29 weken, gefeliciteerd! Wat gaat het snel ineesn met iedereen Balen zeg dat je slecht slaapt. Hoe komt het? Lig je wakker? Djaar: Haha nee dat moeten we niet hebben dat iemand je zo zou herkennen Lekker doen waar jij je goed bij voeld! Ik merkte pas bij een week of 5 a 6 echt iets dat ik zwanger was. Ik kreeg enorme groeipijn en dat heeft aangehouden tot dik in de 20 weken Het komt wel goed zou ik bijna zeggen Leuke banner Maranka: Gefeliciteerd!!! Nijn: Gefeliciteerd met je 10 weken! Op naar de rest van de 75% Haha ja ik kan wel begrijpen dat je je menstruatie al na 1 dag weer zat was. Salapio: Graag gedaan hoor dat compliment. Haha ik vond het afgelopen zomer heerlijk dat ik mijn buik niet in hoefde te houden en telkens weer herinnerd werd aan het feit dat ik toch maar weer moest gaan sporten Ideaal, zwanger zijn in de zomer All: Nou ik moet even mopperen hoor... Bij ons is het toevallig zo dat heel veel vrienden en familie in de maanden van September, Oktober en November jarig zijn (wij zelf ook) en nu hoor ik al de hele tijd niks anders dan 'die en die datum mag niet hoor, dan heb ik al een verjaardag' of 'die datum liever niet want dan ben ik zelf jarig'... pfff ik word er een beetje gek van... Een vriendin die wist dat het moeilijk voor ons was om zwanger te worden kreeg het zelfs voor elkaar om bij het vertellen te zeggen 'jullie weten toch dat die maand niet uitkomt met al die verjaardagen die we al hebben'... Ons antwoord is standaard dat we allang blij zijn dat we een kindje mogen krijgen en dan binden ze ook wel snel in maar toen een andere vriendin gister aan de telefoon zei dat ik vooral niet 1 week overtijd mocht gaan lopen omdat ze dan al een verjaardag had was ik het toch echt een beetje zat... Alsof je het allemaal maar voor het kiezen hebt zeg. Zo en nu weer vrolijkheid... ik heb wel kort maar gelukkig wel goed geslapen. Gister allemaal klusjes voor mezelf bedacht voor vandaag zodat de dag lekker snel gaat en het snel morgen is en we de auto gaan halen Tss ik ben net een klein kind die naar de kermis gaat ofzo...
Ach sterre dat hadden wij ook. Man is van 6 aug, pleegbroer 8 aug, nichtje 17 aug, ik 30 aug. En wat doet Chelsey, komt op de 19de... Wat kan ik er aan doen?
hoi dames, @mosa jammer dat het vals alarm was! nu maar hopen dat het de volgende x dan wel echt door zet! @sterre ik snap het hoor, hier ook veel mensen die jarig zijn de aankomende tijd, heel irritant als ze dan zeggen nee dan en dan liever niet.. bah net wat je zegt, je hebt het niet voor het kiezen, iedereen moet juist blij zijn dat er een super leuke baby aan komt! maakt niet uit op welke dag/datum! enne ik snap dat je het helemaaal leuk vind om de auto te gaan halen hahaah ik kan me ook altijd helemaal verheugen op dat soort dingen! @nijntje gefeliciteerd met je 10 weken joepiee @maranka jij gefeliciteerd met je verjaardag en al lekker verwend?? ow zie dat je lekker gaat uit eten vanavond, heerlijk hoor en nog naar een voorstelling, leuk! veel plezier alvast. @melisa he bah nee toch ongesteld.. dat zal wel weer even wennen zijn ja.. bah. gelukkig voelt chelsey het goed aan ja! dat is wel heel fijn! @all.. ben de rest ff vergeten..haha sorry! hier nu snel haren gaan doen en hups naar de markt, anders is dr nix meer over hahahaha doeiiii
Nijntje, ik weet ook dat het zo ineens 42 weken kan worden, voordeel daarvan is dat je 2 weken extra verlof krijgt (alles positief bekijken) Salapio, dat vind ik idd ook lekker, je buik lekker ontspannen laten hangen Dan is de poppenwagen helemaal speciaal, als jij er zelf ook nog mee gespeeld hebt! Gelukkig voor mij zijn ze ook nieuw te koop Gezellig dat jullie vanavond uit eten gaan en naar een dansvoorstelling, veel plezier! Sterre, ik kan me voorstellen dat je er van baalt dat iedereen wil dat je niet dan en dan gaat bevallen Net of je dat idd zelf voor het kiezen hebt! Soms zie je ook weleens van die topics waarin vrouwen dan schrijven dat ze een ronde overslaan omdat ze niet in bijv. december willen bevallen Net alsof je een zwangerschap kunt plannen! Die mensen maar lekker laten praten, iedereen ziet vanzelf wel wanneer jullie beebje geboren wordt! En is dat op iemands verjaardag, dan pech! En leuk toch, dat je uitkijkt naar morgen
Melisa: Bij jullie hetzelfde verhaal dus... tja je hebt er gewoon écht niks over te zeggen.. en gelukkig maar. Sanne: Jij lekker naar de markt! Gezellig hoor. Volgens mij is er vandaag ook hier markt... ik weet het niet eens, lekker geintegreerd hier in het dorp Mosa: Ja verschrikkelijk he die topic over meiden die 'even een maandje overslaan omdat het anders niet uitkomt'... en vervolgens gaan klagen dat het niet lukt Sanne haalt volgens mij ook iets door elkaar... Salapio en Maranka toch? Ach sanne mag dat nu wel All: Even wat spulletjes halen bij de KV... hopelijk blijf ik op mijn fietsje zitten en val ik niet om ofzo haha