@woops leuk hoor je haar zo! @mp haha ja laten we hopen dat het een teken is ja hahaha. hij was blijkbaar op het eerste programma van het wassen blijven hangen.. heel de dag door dus die was maar gespoeld en gespoeld... heel fijn.. Not8) ben benieuwd of ie het wel nog weer normaal gaat doen.. maarja dat is ff af te wachten.. heb geen was meer nu hahaha. @sterre wel fijn is dat he, als je beetje bezig kan blijven haha ja vriendlief vind het hier ook wel spannend worden, al doet hij er heel stoer over ahha als he zo ver is piept ie wel anders denk ik hahahaha jij nog even lekker geslapen lees ik heerlijk hoor, haha en de moeders worden ook steeds nieuwschieriger leuk hoor! @mosa jij ook lekker druk bezig geweest dus vandaag en ook nog een druk weekend voor de boeg! wat leuk dat je als verassing met je ventje ergens pizza gaat eten, lekker hoor en zondag-middag weer voetbal middag haha dat zal hier w.s. ook wel gekeken worden denk ik. en opzich ook wel weer leuk dat een aantal vrienden toch graag nog even langs wouden komen voor je vriend's verjaardag.. maarja dan zit je dus wel alsnog een x met een kot vol mensen! hahahah misschien juist wat je net Niet wou...? hier eten we vanavond lekker lasagna, of naja lasagnetta.. zo'n pak van knorr.. heerlijk vind ik dat beetje groente dr bij hopsakee lekker in de oven en smullen dalijk maar hahaha. kmoet zeggen dat ik de laatste paar dagen echt Moe ben... zelfs als ik opsta dat ik nog moe ben.. nu heb ik vandaag ook wel veel gedaan dus niet gek dat ik moe ben, maar heb het al een paar dagen...naja morgen maar weer es lekker lang uitslapen! aangezien ik niet denk dat beebjelief vanavond/nacht nog zal komen hahaha. nou dames fijne avond!!
Sanne, ik wilde idd nu juist net niet z'n verjaardag zo 'uitgebreid' vieren maar het zal wel weer gezellig worden. En zolang ik me goed voel, dan hou ik het ook wel vol Lasagnette vind ik ook lekker, en is idd makkelijk! Eet smakelijk alvast! Misschien idd proberen om dit weekend maar goed uit te slapen, proberen zo uitgerust mogelijk te zijn voor als het begint! Jij ook een fijne avond!
Woops: Oef ja die steken in je doos, daar hebben er meer last van hier geloof ik... kan inderdaad best een beetje eng zijn af en toe. Hier zijn m'n ribben ook favo-doelwit... auwie inderdaad. Mosa: Ik vind er ook niet veel aan op vrijdag avond maar ik kan wel weer lekker trauma centrum kijken zonder gezeur van 'eh bah moet dat nou' 'jakkes dat je daar naar kijkt'.. *zucht* Owh haha dat is ook fraai, een lippenstift met niks erin. Pff ik vind het nog knap wat je allemaal hebt gedaan vandaag, ik doe het je niet meer na. Zo jij hebt nog een druk weekend voor de boeg! Jij hebt ook nog helemaal geen tijd om te bevallen joh Schattig van je broer! Véél plezier dit weekend en eet smakelijk voor straks! Sanne: Doe maar goed uitrusten meid! Je lichaam geeft misschien op die manier aan dat je rustig aan moet doen als voorbereiding. All: Zo nog even de beestjes schoongemaakt... stelletje varkens en nu hopen dat ze het een beetje schoon houden (maar dat is ijdele hoop denk ik) Ik ga de spaghettig opwarmen, die had ik lekker bewaard voor vandaag omdat hub toch weg is. Lekker makkelijk.
Sterre, idd wel lekker om dat soort programma's ongestoord te kunnen kijken En tuurlijk was het weer de laatste lippenstift in die kleur Dus nu maar een andere uitgezocht. Eet smakelijk voor zo en veel plezier met tv-kijken vanavond! Hopelijk komt er toch nog iets anders leuks! En alvast succes voor morgen bij de vk, maar het is meer een routine-bezoekje nu hè? En last but not least, heel veel plezier moergen met de auto Ik ga nog even op de bank liggen!
Mosa: Haha ja dat zal je dan net zien dat dat de laatste was Spaghetti was wel lekker alleen gelijk weer het zuur... pff, wacht jij echt altijd een uur na het eten tot je zo'n maalox tabletje pakt? Ja tis inderdaad routine nu bij de vk maar ik vind het wel leuk. Vorige keer heb ik toch aangegeven dat ik niet echt bang bent voor de bevalling maar dat ik het wel een beetje eng vind. Ik ben wel benieuwd hoe ik erop ga reageren als het écht zover is. Nu ben ik nog best relaxed maar ik ben een beetje bang dat ik straks niet weet wat ik met mezelf aan moet ofzo... Heb jij dat niet? Hub had vandaag nog gebeld of de auto er nog stond en dat stond tie dus er moet wel iets heel geks gebeuren (buiten bevallen om natuurlijk) willen we em morgen niet meenemen... spannend! Hopelijk heb je lekkere pizza gehad en was het gezellig met je mannetje. Waarschijnlijk de laatste keer dat jullie nog echt met z'n 2en zijn
Mosa: We hebben nu een aantal opties over voor een tweede naam. Maar ik denk dat we pas definitief kiezen in de laatste week. Woops: Ik heb de eerste 5 seconden van je filmpje gekeken maar heb het maar uitgezet. Haha ik ben echt een watje. Sanne: Slijmprop verloren en zeurderig gevoel! Dat klinkt goed. Sterre: Hoe jij tegen de bevalling aankijkt zo denk ik er ook over. Ben nu nog niet zenuwachtig of bang maar ben benieuwd hoe ik ga reageren als het eenmaal zover is. Ik hoop dat ik dan nog rustig kan blijven. All: Druk dagje gehad dus ik kruip zo mijn bed in en lekker Popstars kijken
Woops, gefeliciteerd met de 29 weken! Mosa, is het gelukt allemaal vandaag? Tjonge wel veel te doen hoor! Wj hadden net donderdagavond de boodschappen gehaald voor Michels verjaardag op zondag. Maar toen werd Svinthe op zaterdag geboren en is dit feest natuurlijk niet doorgegaan. Wij waren al aan het grappen, dat wordt beschuit met salade ipv muisjes Maranka, op de valreep... gefeliciteerd met je verjaardag! Nijn, 10 weken zwanger! Gefeliciteerd Sterre, ja balen is dat he als mensen zich gaan bemoeien met de bevallingsdatum... Ik zei dan altijd... ik ga het niet ophouden hoor! Maar vermoeiend is het wel... Sanne, is de ananas al op?? MP, grappig dar je moeder en jij dezelfde smaak hebben. Nu je vriend nog he Ik vond Fien zelf een heel leuke naam. Heb ik erg gepromoot bij Michel maar hij wilde het echt niet hahahaha Het viel te proberen he... Woops, ik ben al bevallen, maar heb toch ok maar niet naar het filmpje gekeken. Brrrrrrr!!!!!!!!!! Je haar zit leuk vind ik. Is het heel anders dan wat je eerst had? Sheann, veel plezier met popstars! all, helemaal geen tijd gehad om hier mee te kletsen vandaag. Bah wat ongezellig. Maar ik ben nu weer helemaal bij. Vanmorgen heb ik de bovenverdieping schoongemaakt *klopt zichzelf op de schouders * Vanmiddag zat ik met een meisje dat ontzettende krampjes. Ze poept steeds om de 3 dagen en op dag 3 , vandaag dus heeft ze ontzettend veel last.. Ik heb de dokter gebeld en dara ga ik maandag even naar toe.... Die rare assisitente daar ook, belde ze terug nadat ze overlegd had met de dokter:" Heeft uw dochter er last van?" Ik:"Tuurlijk, anders zou ik niet bellen" Muts (maar dat zei ik niet hahah, dat dacht ik ) Gelukkig heeft ze net gepoept. waar je al niet blij mee kan zijn he! Nu een rustig avondje thuis. Net lekker naar de kapper geweest. Weer een stuk eraf. Heerlijk hoor!
Sheann: Ja inderdaad, ik hoop dat ik dan wel blijf ademen enzo. Normaal als ik veel pijn heb dan houd ik namelijk altijd mijn adem in, waarom weet ik niet, maar tijdens een wee die 2 minuten duurd lijkt me dat ook niet zo handig haha. De vk zei al dat ik me daar niet druk over hoefde te maken, ze puft mee en hub zou me dan herinneren aan de yoga Ik ben benieuwd i.i.g Hanna: Hahaha beschuit met salade! Tja soms kunnen mensen vragen stellen dat je denkt van.. Nee je belt omdat je die HA graag ziet of niks beters te doen hebt . Wel rot hoor dat je meisje zo'n last van d'r darmpjes heeft. Je kan er ook zo weinig aan doen he. Maarrr..yes ze heeft nu i.i.g gepoept All: Er is niet echt veel op de tv... balen zeg, heb ik em eindelijk voor mij alleen Misschien even kijken of ik nog ergens een dvd-tje heb liggen ofzo... maar ja dan word het nu natuurlijk ook weer zo laat... Ik blijf gewoon even rond struinen op het forum denk ik
Zo, buikje weer rond gegeten, was erg lekker en nog belangrijker, erg gezellig En mijn vriend had ook nog een leuke verrassing, hij heeft geregeld dat hij morgen niet hoeft te werken Dus dat is erg leuk natuurlijk! Sterre, ik wacht niet altijd een uur na het eten voor ik zo'n tabletje neem, ik probeer wel altijd even te wachten maar het is net hoe het uitkomt. Hopelijk helpen ze ook goed bij jou! Ik heb hetzelfde met bevallen hoor! Ik ben nu nog erg relaxed (ik denk nog meer relaxed dan dat ik van te voren zou denken), maar ik ben ook benieuwd hoe het is als het eenmaal gaat beginnen. Ik denk dat ik evengoed wel redelijk rustig blijf, maar dan wordt het natuurlijk wel spannender omdat je niet weet wat er komen gaat. Maar ik ben niet bang dat ik het ineens allemaal niet meer weet, ik heb er toch wel vertrouwen in. Maar ik hoop wel op een voorspoedige bevalling Sheann, wat heb je precies allemaal gedaan dan, dat je een drukke dag hebt gehad? Nog iets leuks? Hopelijk ligt je bed lekker Hanna, dat was ook wat dan, boodschappen gehaald voor de verjaardag en dan tussendoor bevallen. Dus ik kan nog hoop hebben voor morgen *geeft ook nog een schouderklopje voor het schoonmaken van de bovenverdieping* Zielig dat Svinthe toch weer zo'n last heeft van krampjes, maar het hoort er toch ook bij omdat de darmpjes nog verder moeten ontwikkelen of heb ik dat verkeerd? Maar dat neemt niet weg dat het natuurlijk erg vervelend is! En ook al naar de kapper geweest, hangt er iets in de lucht ofzo Eerst Sanne, dan Woops en nu jij! All, fijne avond nog!
Sterre, telkens je adem inhouden tijdens de bevalling lijkt me niet echt een goed idee Maar ik denk dat als je hubby er op let en je er op wijst dat het wel goed komt hoor, ik zou me er in ieder geval nu nog niet druk om maken! Balen dat er idd niets is op tv, ik kan je ook geen tips geven. Maar wie weet wat voor interessante dingen je nog tegen komt op het forum Ik zal zo ook eens kijken of er nog nieuwe babietjes zijn geboren bij de novembermama's, volgens mij stonden er vandaag een paar op de agenda (met keizersnee geloof ik)
hallo... ben maar kort temp-meid... maar nav een heel lief berichtje.. kom ik even hier kijken.... Hoop snel dat er heel veel tempmeiden zullen volgen.... xxx
Goedemorgen, Seth, welkom hier Ook al heb je maar kort getempt, je bent van harte welkom om hier mee te komen kletsen! Maar je bent niets verplicht natuurlijk! Sanne, vandaag is het Halloween, misschien een mooie dag voor jou om te bevallen Ik hoop echt voor je dat het dit weekend gaat gebeuren! Sterre, nogmaals veel plezier bij de vk en met de auto! Ik neem tenminste aan dat alles ook nog rustig is bij jou All, hier een wat mindere nacht gehad, toch weer veel last van maagzuur door de pizza van gisteren Fijne dag allemaal!
Seth: GEFELICITEERD!! Wat goed dat je na zo kort tempen al zwanger bent. Waren jullie al lang aan het proberen. Mosa: Mijn zusje had gisteren vrij dus ben ik met haar naar de VK gegaan en klossen voor haar opgehaald. Daarna nog wat gegeten ergens en een paar winkels af gegaan. Popstars heb ik niet eens gehaald want ik lang al lang te snurken
Goedemorgen meiden, Helaas nog geen nieuwe babies . Met de volle maan op komst verwacht ik het wel hoor dames! @ Maranka, nog gefeliciteerd met je verjaardag! @ Nijn, gefeliciteerd met de 10 weken-grens @ Seth, gefeliciteerd met je zwangerschap, gezellig als je hier mee komt kletsen! @ Sterre, irritant zeg dat familie-vrienden gaan stalken over de beval-datum. Gewoon terugmopperen hoor , alsof jij daar invloed op hebt! En vandaag continues de auto-soap. Hopelijk nu dan een mooie einde! Veel plezier met proefrijden ieg. @ Mosa, een heel druk weekend voor de boeg dus. Ieg. (alvast?) gefeliciteerd met je vriend. Dat je nog steeds zin hebt in zo'n druk weekend, maar dan gaat de tijd wel snel . @ sheann, lekker geslapen dus Angst voor de bevalling. Lekker relaxed blijven en alles over je heen laten gaan. Hoe zwaar het ook is meestal lukt het wel om rustig te blijven tijdens de bevalling. Ondanks de pijn etc. overheerste bij mij het gevoel hier moet ik doorheen, liever meewerken om zo snel mogelijk van de pijn af te zijn en de kleine moet er gewoon uit. Pas toen de kleine eruit was stortte ik in... dan mag/kan het ook. @ Hanna, ontzettend zielig voor je kleine meid dat ze zo'n last heeft van haar buikje als ze moet poepen. Hopelijk is er iets aan te doen. Rare assistente trouwens . @ Sanne, heeft de ananas nog geholpen? @ All, zo vandaag maar weer eens proberen wat berichtjes te posten. Gister ging het internet elke keer eruit als ik berichtjes ging plaatsen. Dus berichtjes foetsie :x. Heerlijk dat het weekend is, eerste weekje overdag alleen met Josien zit erop en vind het wel erg gezellig dat mannetje er nu de hele dag is . Vanmorgen ook wat langer geslapen. Ook heel fijn want 's nachts voeden is toch best wel vermoeiend. Verder is het schaatsseizoen gister echt van start gegaan met de NK afstanden. Heb dus lekker schaatsen gekeken en vandaag en morgen nog meer . Leuk begin van een mooi schaatsseizoen met de Olympische spelen in feb (jammer dat dan net mijn verlof over is ).
Goedemorgen meiden, Hier weer een heerlijk nachtje. Heb zelf een beetje uitgeslapen want Michel had Svinthe uit bed gehaald toen ze het zat was daar lekker hoor weekend. Ik geniet er toch zo van dat de verzorging dan iets meer verdeeld wordt. Ze is al in bad geweest.. het was harenwasdag Dus de grote beurt zeg maar Hahhaha! Mosa, gezellig dat je vriend vrij is zeg! Ja krampjes horen er wel bij inderdaad. Tot 12 weken kan dat voorkomen. Maar in combinatie van zo weinig poepluiers, dat vind ik wle raar.... Seth, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! Je voelt je warschijnlijk nu helemaal fantastisch lekker hoor! Afrola, ik heb wel hetzlefde gevoel over de bevalling. Bleef (bijna) altijd rustig en inderdaad zo van... ik moet hier nu toch doorheen, hoe dan ook, dus doe je best Ook een schaatsfan?? Vroeger gingen we weleens met een groep vrienden met de trein naar Heerenveen. Was echt een wereldreis vanaf hier maar echt heel leuk! Daarnet belden vrienden van ons op dat ze thuis waren na een vakantie van 3 maanden. Ze hebben Svinthe dus nog niet gezien en komen vanavond gelijk hier eten en haar bewonderen. Ik ben zo benieuwd wat ze zullen zeggen... En natuurlijk trots om haar te laten zien. Dit zijn erg goede vrienden en het was dan ook net niet goed getimed dat ze er niet waren in augustus.... Straks nog even naar de winkels. We hebben van de postodeloterij 2 bakken ijs gewonnen van Ben & Jerry's MMMMMMMMMMMMMMMMMMm !!!! Die ga ik natuurlijk gelijk ophalen hahaha! Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Sheann, gezellige dag dus gehad gisteren?! Hoe ver is je zusje nu precies, rond de 30 weken? Alles nog goed met haar? En al aan het snurken toen Popstars begon Lekker toch! Afrola, voor mij hoefde het drukke weekend eigenlijk ook niet echt, maar de komende jaren wordt het toch allemaal anders denk ik, omdat ons kindje in ieder geval in de buurt van mijn vriend jarig is. Ik weet niet hoe we het dan doen met het vieren van zijn verjaardag, en aangezien hij het zelf erg leuk vindt, doe ik het ook meer voor hem. Maar de tijd gaat dan wel snel, en het is vast ook wel gezellig Maranka heeft helaas vage testen en vanochtend ook bloedverlies, dus ze is erg bang dat ze een vmk gaat krijgen Zo rot, dat soort dingen! Wat vervelend dat internet er telkens uit lag als je iets wilde plaatsen Daar kan ik ook echt niet tegen! Ik kan me voorstellen dat 's nachts voeden vermoeiend is en dat je het lekker vindt dat je mannetje nu ook thuis is, is ook veel gezelliger hè?! Geniet maar goed van het weekend! En ik lees je stukje over schaatsen en denk, o ja, jij was die schaatsfanaat All, we zijn vanochtend naar een kerstshow geweest Hier in de buurt heb je altijd een winkel die in november/december een kerstshow heeft, ze richten de winkel dan zo gezellig in met allerlei kerstspullen en ze maken hele dorpen enzo. Heel gezellig sfeertje hangt er dan. Het is nu nog erg vroeg, maar anders komt het er toch niet van, en ik vind het altijd wel leuk om er even rond te kijken. Dus vandaar vanochtend Ik vind het toch altijd een hele gezellige tijd, de tijd voor/met kerst en we stikken dan ook echt van de kerstspullen Vanmiddag lekker rustig aan doen en dan om 5 uur komen onze vrienden, we halen dan Chinees, net zo makkelijk. Fijne middag allemaal!
Hanna, wat heerlijk dat je uit kon slapen! En Svinthe al een grote beurt gehad, lijkt me erg leuk om te doen! Dat gevoel heb ik trouwens (vooraf dan) ook heel sterk over de bevalling, het gevoel van dat het toch moet, en dat er ook altijd een einde aan komt. Leuk dat jullie vrienden vanavond komen, en heel speciaal natuurlijk dat ze Svinthe nog niet gezien hebben. Wat zullen jullie haar trots laten zien Veel plezier alvast! En Ben & Jerry's ijs, heerlijk!!! Zelfs dat winnen wij nooit met de postcodeloterij
goedemiddag dames! @maranka meid wat een rotnieuws lees ik van mosa, ik ga heel hard voor je duimen dat het nix is en dat alles helemaal goed gaat! @sheann oww leuk gezellig met je zus op stap geweest, en haha popstars gemist omdat je al lekker lag te snurken lekker hoor @mosa oww wat leuk zeg kerstshow, volges mij doen ze dat hier helemaal niet.. tsja.. in de groenrijk/intratuin ofso..nou ik moet zeggen vorrig jaar hadden we ineens een kerst winkeltje in de stad, met allemaal kerst spulletjes, supper leuk natuurlijk. ik hou er ook wel van, van heel het sfeertje en al die spullen. wij wonen hier nog niet zo lang, en ik had dan ook vorrig jaar voor het eerst de kerstboom + stalletje staan, dus toen heb ik flink geshopd, erggg leuk hahahaha. heb je daar al iets gekocht ook? of gewoon lekker gekeken?? owjaa druk weekendje had jij nog ja, veel plezier en wanneer was je ventje zn verjaardag nou ook al weer? i.i.g. alvast gefeliciteerd @sterre he balen dan heb je de zapper voor je alleen, en dan is dr nix op de tv! voetbalvrouwen het nieuwe seizoen kwam wel, dat heb ik nog even gekeken vond het wel grappig, maar dat moet maar net je smaak zijn haha. en owjaa vandaag de auto joepie! leuk hoor!! @afrola hee meid hoe gaat het allemaal daar, fijn dat je eerste weekje met josien alleen goed is bevallen! en ik snap dat het snachts voeden wel vermoeiend zal zijn, dus erg fijn dat je even wat langer kon slapen vandaag . hoe vaak voed je dan eigenlijk in de nacht? zomaar even nieuwschierig hoor. @hanna jij ook blij dat het weer weekend is fijn dat je mannetje svinthe lekker heeft gebadderd, en wat leuk dat jullie vrienden vanvond lang komen, die svinthe nog helemaal niet gezien hebben! jullie zullen vast veel bij te kletsen hebben! en owww lekker ijs gewonnen... Heerlijk!! @all nou hier is alles maar weer es rustig rustig...khep de ananas nog niet op moet ik zeggen, ga ik vandaag toch maar es doen (zoo en ik werd ondertussen weer even gebeld of er al geen baby-nieuws was dit en dat... Neeheeeee ) maar goed, die ananas gaat wel op denk ik vandaag ja en om 14.00 komt mn beste vriendinnetje nog ff gezellig langs beetje bij kletsen en doen, haitje is toch weer voetballen! owja.. morgen dus al weer 41 weken... aghhhhh:x:x:x owja Nog even een vraagje, dames wat zouden jullie doen: wie weet hoor ik maandag hoe of wat, en wanner ik misschien word ingeleid als de baby er nog niet is... zouden jullie die dag/datum ook zeggen tegen jullie familie? want nu had ik echt zo iets van als de bevalling begint of ik voel dat het gaat komen zeg ik het tegen niemand totdat baby er is enal... maar hoe zouden jullie het doen als je dus dalijk wel echt de datum weet? nou dames, fijn weekend nog doeiiiii
Mosa, zo zo, een kerstshow, dat is lekker vroeg! Mijn moeder heeft de zolder vandaag opgeruimd en wij krijgen hun oude kunstboom. Ze hadden een hele grote en wilden die niet mee. Kunnen wij mooi een jaar uitproberen of wij een kunstboom wat vinden. op school hebben we er ook een en ik vind het wel lekker hoor zo zonder naalden Sanne, hup aan die ananas zeg!!! Je hebt ons nu wel lang genoeg laten wachten hier met dat babynieuws Ik heb toen mijn vliezen waren gebroken het aan best veel mensen gezegd. Konden ze positief instralen voor mij hahahahah (en in de zenuwen zitten) Mijn ouders, zussen en broer wisten he, mijn schoonouders en mijn beste vriendin. Ik vond het een fijn idee dat er mensen aan me dachten toen ik zat/lag te puffen. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders!
Gisteren dus op stap met mijn zusje (zij is vandaag 33 weken) en we kregen van iedereen commentaar. De leukste vond ik toch wel van twee mannen die op terras zaten. Zegt de een tegen de ander 'tegenwoordig drinken vrouwen veel te veel bier' Is weer eens wat anders als 'hoe lang moet je nog'. Ik vind het ook zo schattig als kinderen zeggen 'kijk, twee babies'. Verder is alles goed met mijn zusje, ze heeft af en toe last van haar rug, pijnlijke ribben en harde buiken maar daar blijft het bij. Kerst: Vind ik een van de gezelligste tijden van het jaar. Vind het heerlijk om de perfecte kerstboom te zoeken en op te zetten. En ik kan ook geen genoeg krijgen van kerstliedjes. Heb er nu al zin in. Bevallen: Ik wil ook niet aan iedereen laten dat ik aan het bevallen ben. Hou het liever prive totdat de kleine er eenmaal is.