Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Zo net even vanaf pagina 31 teruggelezen, pff ben er volgens mij wel ruim een uur mee bezig geweest :confused: , na ja ben weer bij :)

@ Mosa, besloten dat je gaat wachten tot de echo voor je verteld dat je zwanger bent op je werk. Ik denk wel een goede beslissing en je hoeft daar niet zo lang meer op te wachten toch?
    Je vertelde dat je af en toe heel lui bent, zo voel ik me bijna elke dag, pff kan echt lang in bed blijven liggen en op de bank hangen, daar werd ik voor mijn zwangerschap echt heel ongedurig van...
    Je vroeg nog waar mijn ouders wonen, in Alkmaar, niet heel ver, maar we zijn wel blijven slapen nu we er een paar dagen bleven om te klussen etc.
    Druk geweest met de veranda en de tuin en zo maar ook al hele leuke ideeen voor de babykamer, klinkt heel leuk met glas-in-lood! Maar jullie krijgen het nog druk haha.
    Vervelend dat je zo last hebt van maagzuur :( , rennies helpt tegen maagzuur en die mag je wel als je zwanger bent, of ze hadden een speciale variant voor zwangeren dat weet ik niet precies meer, misschien is dat ook handig?
    Vervelend dat jeje zomerjas niet meer dicht krijgt, ik ben ook al op zoek naar een positiezomerjas, want die van mij krijg ik nog net dicht, maar ik denk niet meer voor lang haha

@ Hanna, over de helft van de zwangerschap! Dat voelt vast goed :D , al zal de tijd voor je gevoel nu wel helemaal snel gaan ;). En je voelt de baby schoppen, wanneer voelde je de baby voor het eerst?
    Lees net over je echo, wat fijn dat alles goed lijkt te zijn al konden ze niet alles zien. Maar nu mag je over een paar weken nog een echo laten maken, dat is wel heel leuk :D. En met 22 foto's kan je bij iedereen pronken met je kind ;).
    Staat de kast nu inmiddels? en heb je de kleertjes en babyspullen al er in uit kunnen stallen?

@ Sannehai, de 'magische' grens van 12 weken berijkt, voel je je nu opgelucht?
    En dat je niet zo vaak 's nachts eruit hoeft om te plassen is wel lekker hoor! vond het knap irritant, t is nu weer even iets minder maar 's ochtends vroeg moet ik nu rennen :)
    Als je pup grappig stout is, niet te hard lachen he, doet ie het de volgende keer weer ;)
    Wij gaan nog niet voor een pretecho met 16 wk, wij wachten netjes tot de 20 weken echo ;), ik zit er wel over te denken om rond de 27/28 weken nog een pretecho te laten doen. Maar daar gaan we na de 20wk echo over besluiten.
    Gefeliciteerd met de goede echo, heerlijk dat alles goed was en je weer 2 dagen kado hebt gekregen :D. Grappig van dat gepor om m wakker te maken. HIHI dat gebeurde bij mij ook en dan springt ie ineens omhoog, heel grappig om te zien :)
    Bij mij stonden er ook verschillende getallen naast de echo die niet altijd overeen kwamen met de lengte van de kleine, 8,5 cm is nl wel erg lang voor 12 weken, bij ons was 7,4 voor 13 wk namelijk ook al lang voor die termijn. Ach ja maar wie weet?

@ Maar, wat fijn dat de HA zo blij voor je was :D. Wat leuk dat je een dagboekje gaat bijhouden met alle leuke en belangrijke dingen voor de zwangerschap.
    Meestal duurt het een weekje voordat de uitslag van het bloedonderzoek bij de ha of de vk is. Meestal kun je na een week bellen voor de uitslag, of je wordt gebeld als de uitslag niet goed is...
    Hormoontje power; haha maar liever zo dan dat je tot niets meer in staat bent ;) hihi
    Maak je niet te druk over dat je niets voelt, bij mij begonnen de klachtjes ook pas na 6 wk te komen, bovendien zijn er zat meiden die niets merken en dat is eigenlijk ook wel lekker!

@ Sheann, wat vervelend dat jij ook zo misselijk bent en moet spugen etc :(
    . Het is dan wel voor een goed doel, maar hoop toch voor je dat het snel minder wordt!
    Ik lees net dat je nog flink geduld moet hebben voor je los mag op de babykamer, dat lijkt me wel moeilijk. Maar je kan natuurlijk wel alles uitdenken en uittekenen etc. ;)

@ Sterre, wat fijn dat de echo opnieuw helemaal goed was :D
    Vervelend dat de groeipijn aan blijft houden. Wel een leuk vooruitzicht dat jullie het nu over 8 nachtjes wereldkundig gaan maken. Weet je al hoe je het gaat vertellen?

@ Dib, dat is vast een fijn gevoel dat de baby-kamer zo goed als klaar is. Kan het aftellen echt beginnen ;). Heb je ook al alle babyspullen in huis? De kleuren klinken leuk :) Wij hebben ook wit als basis en fleuren de boel op met gekleurde spullen, leuk toch!

@ Klussertje, jammer dat je jij ook al bent begonnen met spugen :(

@ Pookie, winkelen met pasen, haha, ja verschrikkelijk druk, was in A'dam zeker ook? Maar dat viel dus wel mee.
    Die smiley's vind ik ook raar, ik herkende de lachende smiley ook niet gelijk :oops:
    Fijn dat de hooikoorts iets minder is geworden, hier is het juist volop begonnen in het paasweekend. Wist je trouwens dat als je erg allergisch bent voor berkenpollen dat je dan ook voorzichtig moet zijn met appels eten? Bij veel mensen vindt er een kruisreactie plaats tussen appels en berken waardoor je een heftiger reactie krijgt...
    We moeten idd maar effe een deal sluiten voor een supernazomer, dat lijkt me wel wat ;)

Mamalicious: leuke kleren, heb er inmiddels een overslagjurkje van :)

BH-tip Hema: superhandig, ga straks gelijk ff kijken. Moet nog een paar nieuwe beha's hebben, kan geen bh's met beugels meer aan, maar zoek nog wel een paar niet te grote bh's waardoor ik wel leuke zomershirtjes met een beetje decollete aankan zonder dat de beha zichtbaar is.

Ik vind het nog best een gedoe om leuke en handige positiekleding te vinden...

Visolie: voor mij geen capsules, gelukkig vind ik vis errug lekker mmmmmmmmm

Vitamines: je hoeft niet perse multivitamines te slikken als je maar afwisselend eet, alleen als je erg veel spuugt (ontbijt uitspugen is niet erg) kan het raadzaam zijn om extra vitamines te eten. Wel moet je extra vitamine D slikken, de voedingsraad heeft de aanbevolen dosis net weer verhoogd. Zwangere vrouwen wordt aangeraden tenminste 10microgram per dag te slikken. Dat kan als los tabletje of in een multivitamine, let alleen op dat (op dit moment) niet in alle multivitamine de dosis vit D hoog genoeg is en dan moet je weer extra vitD bijslikken.

Op vakantie naar frankrijk: ben stikjaloers, wij wilden ook gaan kamperen in Frankrijk. Maar gezien de problemen met mijn bekken gaan we ws helemaal niet op vakantie. Het wordt nog steeds elke week slechter en begin er nu wel echt van te balen. De fysio vond ook dat het niet goed gaan en hoopt mij toch met een paar specifieke oefeningen en verder veel rust een beetje stabieler te krijgen. (sorry voor dit ego-gezeur :oops: , maar vind het een beetje moeilijk )

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sheann, ben wel een beetje creatief, maar mijn moeder nog meer :D , mijn moeder gaat met de stof de oude wieg waar ik zelf en mijn broertje in heb gelegen opnieuw bekleden. Maar ik ga haar er wel bij helpen. Ook maken we er een rand aan de lakentjes van voor in de wieg. Als er nog stof over is kijken we wat we daar verder nog van kunnen maken.

@ Maar, ik heb me voor MvM aangemeld toen ik zes weken zwanger was. Je kunt niet wachten tot je een echo hebt gehad want dan heeft het geen zin meer om mee te doen. Zij komen vervolgens langs en voeren nog eens een zwangerschapstest uit om te zien of je voldoende HcG aanmaakt. Dus ik zou me gewoon aanmelden als ik jou was en evt als je erg twijfelt kun je er zelf nog eens een zw.test tegenaan gooien. Maar zolang je niet ongi wordt is dat wel een erg groot signaal dat je gewoon zwanger bent ;) .

Het is hier al heeel erg lekker weer, 20 graden in de schaduw, ga vanmiddag lekker genieten op het balkon :D

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Heb net ook nog even naar de fotoalbums gekeken...

@ Sannehai, mooie echo en jouw buik is ook al flink ;)

@ Dib, mooie strak buikje :D

@ Hanna, er staat wel dat er foto's in je album staan maar ik kan ze niet zien :(

@ sterre, je laatste echo vind ik helaas niet zo duidelijk

@ Sheann, mooi plat buikje en mooie eerste echo :)

Heb vanochtend mijn eerste buikfoto gemaakt en maak er vanavond nog een en dan zal ik ze vanavond plaatsen.
    Nu ga ik echt even naar de winkels :D

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Afrola: Wat leuk dat je dat wiegje nog hebt en nog leuker dat je moeder hem gaat pimpen. Ik wil zelf ook leuke kussntjes en hoesjes maken voor de kinderkamer, ze hebben zulke leuke stofjes op de markt.

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Vanaf mijn eerste menstruatie?!

Is dat niet goed?

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sannehai, fijn dat je een goede echo hebt gehad en zomaar 2 daagjes cadeau :)

Ik ben gisteren weer naar de VK geweest en alles was goed. Goed gegroeid, hartje weer gehoord.
    Leuk hoor.
    Het begint nu voor mij pas een beetje leuk te worden :D
    De VK zei dat ik bij week 30 weer bloed moet laten prikken...
    Waarom zegt die muts dat als ik net 20 weken zwanger ben???
    Kan ik er weer 10 weken tegenop gaan zien, want zo zit ik in elkaar :(
    Pffffff, nou ja hopen maar dat ik niet te veel aan ga denken....

Mosa, zenuwachtig ben ik voor elke echo geweest jammergenoeg.
    Gelukkig was dat veel minder voor de 20 weken echo.
    Ik ga het nog leren na 9 echo's hahahahhaha
    Wanneer heb je je echo??
    Geef lekker toe an je vermoeidheid als je thuis bent. Lekker even een tukkie doen.... dat helpt echt!
    Ik voel me nu veel fijner heb meer energie, dus dat komt voor jou ook weer :)

Afrola, fijn dat je ook zo'n lekker weekend hebt gehad.
    Heerlijk he dat weertje, daar ben je zo aan gewend!
    Mijn kast op de babykamer wordt 22 mei in elkaar gezet :)
    Dus ik moet nog even wachten.
    Mijn schoonouders gaan nog op vakantie en wij ook nog, maar we hebben nog genoeg tijd he!
    Ik voelde de baby schoppen met 19 weken, best snel vond ik en ik had het ook nog niet echt verwacht omdat ik niet een van de slankste ben, maar gelukkig maakte dat niet uit in mijn geval :D
    Die foto's in mijn album, da's niet helemaal gelukt blijkbaar.
    Ik ga het vanavond nog eens proberen.
    bedankt voor de tip.

Vanmiddag ben ik heerlijk naar de speeltuin geweest met mijn zxus en haar kindertjes.
    Was erg gezellig en lekker in het zonnetje gezeten!!

Fijne avond!

Groetjes, Hanna

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Maar: Hahaha hormoontje power, goeie!
    Er goed uit zien deed ik niet echt, had een hele rooie kop van het scrubben en gepluk en geduw en natuurlijk omdat ik me de t*r*ng had moeten haasten om naar het ziekenhuis te komen haha, bloeddruk rees dus ook de pan uit en moest het later over laten doen. Tis wat allemaal.
    Hub wilde het graag stil houden tot 12 weken want die was als de dood dat het nog mis kon gaan. Ik heb het trouwens op mijn werk wel al verteld omdat ik er de eerste paar weken behoorlijk groeipijn van had en thuis was gebleven. Kan dus op mijn werk al wel lekker keuvelen en daardoor was het ook makkelijker volhouden om niks te zeggen.

@Mosa: Het blijft altijd wel een beetje eng die groeipijnen maar ik zet me er nu wat sneller overheen dan helemaal in het begin. De zenuwen voor de echo heb ik iedere keer als we gaan dus het is heel normaal hoor. Strax als alles goed blijkt dan ben je eerst opgelucht maar maak je je al snel zorgen om andere dingen.
    Ik zei al tegen mijn collegaatje 'eerst maak je je zorgen of je wel zwanger word maar als het echt zover is, dan beginnen de zorgen pas echt'

@Afrola: Nou, je komt wel super creatief over! Klinkt heel leuk allemaal. Zet je er een keer foto's van in je album als alles klaar is?
    Ja, m'n laatste echo is inderdaad heel onduidelijk en vind het wel jammer maar ja, volgende keer beter.
    Wel vervelend dat je al zo'n last heb van je bekken. Hoop voor je dat het nog wel beter gaat worden want anders word het nog een langer rit voor je.
    Wij laten voor de opa's & oma's taarten met rose en blauw muisjes maken en voor het petekindje van mijn mannetje een t-shirt met de tekst, 'hoera, ik word grote neef'
    Ik moet eerlijk zeggen dat het plassen voor MvM me stiekem toch zwaar valt. Je weet natuurlijk dat je er mensen héél erg mee helpt maar ik ben toch blij als ik straks klaar ben....misschien een beetje egoistisch van me...

@All: Morgen laatste dagje werken alweer en vrijdag krijgt mijn mannetje een kijkoperatie aan zijn knie. Ze konden op de mri-scan niet precies zien wat er was dus nu maar van binnen kijken. Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan...arm menke.
    Groeipijnen zijn vandaag weer minder gelukkig en voor de rest gaat het op het moe zijn na best goed. Heb wel sinds een paar dagen last van mijn heup, net in het midden van mijn linkerbil. Alsof er een spier niet goed zit ofzo....iemand hier bekend mee? Kan ook door de reuma komen maar vermoed van niet omdat ik dit nooit eerder gehad heb.

Liefs!

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Hanna: Oei jij bent ook al net zo'n held als ik als het om prikken gaat...brrr....

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, ja erg he, beetje jammer als je dit hebt , maar ik doe er niks aan!!
    Al veel geprobeerd, dus wie de gouden tip heeft... kom maar door :D

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Maar: Nee het is niet erg, was gewoon nieuwschierig. Ik weet niet of het bij jou ook het geval is maar het kan zijn dat als je een late ei hebt gehad dat je dan minder ver bent. Voor de afspraak bij de VK zou ik wel je laatste menstruatie aanhouden, dan ben je eerder aan de beurt ;)

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Heb zojuist twee buikfoto's in mijn album geplaatst :) , een van vanochtend en een van vanavond. Hopelijk is alles goed gegaan en kunnen jullie ze ook zien ;)

@ Hanna, fijn dat alles weer goed was bij de vk. Wat vervelend dat je zo'n angst hebt voor prikken. Ik heb er gelukkig totaal geen problemen mee, maar mijn man vindt het ook verschrikkelijk, die valt altijd flauw...
    En nog even geduld hebben voor de kast, nou ja ook weer een leuk vooruitzicht voor na de vakantie dan ;)
    Wat leuk dat je de baby met 19 weken voelde :D , ik vroeg het omdat ik elke ochtend en avond met mijn hand plat op mijn onderbuik lig. Op die manier probeer ik een beetje contact te maken zeg maar, al is het alleen maar dat ik er dan even bewust mee bezig ben haha. Maar vanochtend voelde ik een soort plopje en nog twee soort van beweginkjes waarvan ik me afvroeg of dat misschien de baby kon zijn.

@ Maar, zolang je cyclus niet heel veel langer is dan 28 dagen zal de vk ook van je laatste menstruatie uitgaan dus is het wel makkelijk als jij het ook doet ;)

@ sterre, wat een leuke ideeen om het de familie te vertellen, zo leuk om voor de geest te halen hoe iedereen dan gaat reageren ;) . Wat vervelend trouwens dat je man een kijkoperatie moet ondergaan. Hopelijk valt het toch allemaal wel mee en kunnen ze snel bedenken hoe ze je man kunnen helpen.
    Wat betreft die spier in je bil, helpt rekken niet? Heb nu ook wel last van soort spierpijn in mijn billen vooral aan de rand van het stuitje en rug.
    Zal trouwens als het kamertje tzt af is (gaat nog wel enkele weken duren hoor ;) ) een foto in mijn album zetten.

Iedereen fijne avond!

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Afrola: Ik ben ook zo enorm benieuwd hoe ze gaan reageren. Net nog vrienden over de vloer gehad en die hebben gewoon echt totaal niks in de gaten hihi.
    Rekken heb ik nog niet geprobeerd, goeie tip!
    Hoop ook voor m'n mannetje dat ze em kunnen helpen want hij kan nu ook niet sporten en dus ook niet z'n geliefde voetbal, dat is best sneu want dat doet hij zo ontzettend graag.
    Mooi buikje heb je zeg! Ik begin nu wel te merken dat mijn broeken (vooral 's avonds) strakken beginnen te zitten. Maar ik ben wat zwaarder (maat 42) dus heb al een beetje buik van mezelf...2 rollen moeten er 1 worden hahaha.

@Hanna: Inderdaad, iemand die de gouden tip heeft voor prikken...

Nou, ga nog even tv kijken en dan lekker slapen. Weltrusten!

Liefs!

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Afrola: haha ik heb precies dezelfde spiegel. Mooi buikje heb je al :)

Ik vroeg gisteren aan mijn vriend hoeveel weken ik was en hij zei zonder erover na te denken: 9 weken. Het verbaasde me dat hij het wist :) Ik vind het sowieso heel leuk dat hij zo meeleeft. Hebben jullie partners dat ook dat ze niet kunnen wachten totdat je de kleine eruit poept?

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Goedemorgen, vandaag lekker vroeg begonnen met onze proefjes en ff een paar loze minuten dus dan kan ik hier reageren;

@afrola;Geen vakantie door bekkenproblemen dat is echt balen.........Gelukkig wel al lekker bezig aan kamertje en misschien beeb gevoeld!!!
    Ik zit ook s'avonds voor het slapen gaan met mijn hand op mijn buik te voelen maar dat is denk nog wat te vroeg.

@Sterrre; Grappig dat die vrienden niets door hebben.......ik heb ook maat 42 en bij mij vroegen kennissen al regelmatig of ik zwanger was terwijl we daar nog niet eens mee bezig waren! Tja altijd al een buikje gehad, maar nu is hij echt enorm, gisteren gemeten en buikomvang navelhoogte is 104 cm!!!!
    Succes trouwens met het mannetje......mannen kunnen heeeeeeeel lastig worden als ze ineens niet meer mogen sporten en/of pijn hebben.

@ rest ........sorry alweer vergeten:(
    Hooikoorts bij mij is en blijft weg gelukkig, wel nog benauwd maar daar heb ik goede medicijnen voor die mogen! Berken en appels wist ik...... maar ik zal ze niet echt vermijden alleen als klachten erger zouden worden. Ik ben ook allergisch voor katten en nog een hele waslijst maar daar heb ik eigenlijk nooit heel veel last van. Maar dat betekent wel een absoluut pindaverbod voor mij tijdens zwangerschap. Pinda's tijdens zwangerschap schijnen kans op allergiekind te vergroten dus daar houd ik mij maar aan.

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Pookie: Dat van die pinda's heb ik nog nooit gehoord. Is dat bij iedereen of alleen als je er zelf allergisch voor bent?

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen allen.

vanmorgen om half 8 stond de prenatal al voor de deur. Ze zijn nu ons kamertje aan het plaatsen.

Straks mag ik weer naar de verloskundige, even op controle. Altijd leuk.

Verder gaat alles hier zijn gangetje. Nog steeds last van mijn bekken, en morgen moet ik weer naar de therapeut. Hopelijk gaan ze niet weer aan mijn bekken trekken, want ik vond het de vorige keer erg pijnlijk. Maar ik heb wel 3 dagen pijnvrij kunnen lopen...

Nog 1 dagje werken, en dan heb ik 2 weken vakantie! Maandag vliegen we naar tenerife. Ik vind het wel spannend hoor, al heb ik al 7 weken geen bloedverlies, op vakantie gaan is net weer een stapje verder he.

Gelukkig lees ik eigenlijk alleen maar goede verhalen van iedereen. Mooie echo's en goede uitslagen. En het kindje voelen: ik voelde bij week 15 ook kleine kriebeltjes/plopjes. Dat is echt je kindje. Leuk he? Mijn man heeft zondag onze kleine spruit voor het eerst aan de buitenkant gevoeld. Best een mooi moment, want nu zijn we echt samen zwanger haha.

Fijne dag allen!

Ps: ik heb nog steeds mijn mond kunnen houden tegene iedereen over wat het word, best knap van mezelf.

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Melisa: Heerlijk dat je al bijna op vakantie gaat. De canarische eilanden zijn ook super. Ik ben zelf in Fuerteventura en Gran Canaria geweest en ik wil de andere eilanden ook een keertje zien. Heel veel plezier alvast.

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Melisa hierbij voor ik het vergeet: FIJNE VAKANTIE geniet ervan.

@ sheann; pinda's worden afgeraden als je zelf allergisch bent ( voor wat dan ook), je geeft een extra grote kans dat je kindje ook allergisch wordt. Eerst geloofde ik er niet zo in, VK had er ook niets van gezegd. Maar mijn nicht heeft dat opgedragen gekregen van de gyn bij 2e zwangerschap nadat bleek dat 1e kindje allergisch bleek te zijn... waaronder blijkt nu een zeer heftige pinda-allergie.
    Dus nu houd ik mij er maar aan. Pinda's zijn sowieso een soort katalysator bij allergien. Dus voor mij is het ook al beter ze te vermijden.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Ik wilde gisteren nog even komen reageren, maar ik had 's avonds echt barstende koppijn, dus uiteindelijk lag ik om 9 uur al in mijn bed :) Nu heb ik gelukkig nergens last meer van.

Afrola, nou nou, jij hebt me even een lang bericht getypt :D
    Wat leuk dat jullie bezig zijn met de commode! En ook gaaf dat jullie het wiegje zelf gaan bekleden!
    Ik heb wel een tijdje geleden stof gekocht, zodat mijn moeder een hemeltje kan maken voor het ledikantje. Echt superlieve stof, met allemaal bloemetjes. Ik had erg geluk toen, want de stoffenwinkel stopte ermee en dus was deze stof nu 3 euro per meter (in plaats van 32 euro!)!
    Lekker dat je klaar bent met MvM, daar verheug ik me nu ook al op :) Ik heb het aardig gehad, ik deed ook al vanaf 5 weken mee. Dus ook helemaal vanaf het begin. Maar ja, de volgende keer zou ik weer meedoen.
    Ik vind het absoluut geen zeuren en ik kan me voorstellen dat je er flink van baalt dat je iedere week meer last krijgt van je bekken! Wat vervelend dat het nog niet wil. En ik kan me ook voorstellen dat je baalt dat jullie daarom niet op vakantie kunnen. Hopelijk kan de fysio toch nog iets voor je betekenen!
    Wat een mooi buikje heb je al zeg :) Super hoor! En verder zo mooi slank!
    Ik wil vanaf volgende week (12 weken) buikfoto's gaan maken, de laatste week vind ik het ineens best hard gaan.

Sheann, ik denk ook wel dat iedereen zenuwachtig is voor een echo. Een voordeel voor mij is, dat als de echo goed is, ik gelijk op 12 weken zit. Dus dan is de kans dat het nog fout gaat, alweer een stuk kleiner.
    Mijn vriend leeft ook enorm mee, hij is ook zo gelukkig dat ik zwanger ben :) Een vriendin van ons is nu 16 weken zwanger, dus als mijn vriend haar man aan de telefoon heeft, dan hebben ze het er ook telkens over, wel grappig.

Maar, ik heb me dus al gelijk aangemeld bij MvM, je kunt niet wachten tot je zeker weet dat alles goed is.

Bah, nu ik dit typte, kotste één van de katten op de bank :( Normaal doen ze het meestal op de grond, maar op de bank, bah! Eerst maar even opruimen.

Hanna, fijn dat alles weer goed was bij de vk! Goed dat je nu wat meer kunt genieten van je zwangerschap!
    Vervelend dat je nu al zo opziet tegen het bloedprikken over 10 weken! Maar ik zou niet zo goed weten wat je er tegen kunt doen. In ieder geval proberen er nu nog niet zo aan te denken, het duurt nog zó lang! Eerst ga je nog lekker op vakantie enzo, daarna zie je wel weer verder.
    Ik heb aanstaande maandag mijn eerste echo, dus over een paar daagjes al.

Sterre, leuk dat jullie het binnenkort aan andere mensen gaan vertellen. Denk je dat ze verbaasd zijn dat je zwanger bent, of verwachtten ze het al wel?
    Hopelijk gaat alles goed morgen met de kijkoperatie van je mannetje!

Pookie, wat een flink buikje heb je dan al :) Fijn dat je hooikoorts minder is, maar balen dat je nog wel benauwd bent! En inderdaad maar geen pinda's eten dan!
    Succes met de proefjes vandaag!

Melisa, wat leuk dat ze het kamertje nu aan het plaatsen zijn! Wat voor kamertje is het? Dus jij hebt ook al zo'n last van je bekken, heel vervelend lijkt me dat! Hopelijk heb je er op vakantie wat minder last van!
    Heerlijk dat jullie maandag al op vakantie gaan! Alvast heel veel plezier! Geniet van de laatste vakantie (voorlopig) met z'n tweetjes!
    Wat leuk dat je man jullie beebje nu ook gevoeld heeft :)
    Succes straks bij de vk!

Sanne, hoe is het met jou?

Zo, weer helemaal bij! Hier gaat alles goed, ik ben allang blij dat ik van die hoofdpijn af ben. Vandaag lekker vrij, dus een rustig dagje gepland. Gelukkig schijnt het zonnetje nog, ik dacht dat het ging regenen vandaag. Zometeen maar gelijk even van profiteren en de ramen buiten lappen. Fijne dag en tot later!

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Melisa, wat heerlijk! Een nieuw kamertje én een vakantie er achteraan. Lekker hoor. Geniet van je vakantie en je bezoek bij de vk strax.

Afrola, ik heb me net vanmorgen aangemeld voor MvM... :cry:
    Nee hoor, geintje. Tis voor een goed doel he, maar kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment helemaal gehad hebt.
    En love your belly! Mooi hoor!

Hanna, 20 weken alweer. Wat gaat het snel!
    Lijkt wel gister dat je kwam vertellen dat je zwanger was... :)

Sterre, ik zie het al helemaal voor me hoe je binnen kwam rennen! haha. Zo ben ik ook een keer als een aardbei op een afspraak verschenen... :)
    Suc6 met je mannetje morgen. Ik hoop dat alles goed verloopt.

Sheann, ik weet dat ik 22 maart mn ei heb gehad, dus das wel makkelijk. ;)
    Wat heerlijk dat je mannetje zo meeleeft! die van mij beseft het soms nog steeds niet, maar het komt steeds meer. Heb een leuk t-shirt voor m besteld met "Daddy Cool" erop! :)

Pookie, wat balen dat je zo allergisch bent. heb je dat altijd gehad? Idd een goed plan om het ff helemaal te mijden.

Ik ga nog ff wat werken en kijk uit naar vanavond op de bank...!

Deel Deze Pagina