Sterre: mooie auto, en ik heb nooit mijn slijmprop verloren dus heb echt geen idee? Mijn man heeft gisteren niet meer met zijn ouders gesproken. Vind dat hun het ook even moeten laten inzinken zeg maar. Ik ben nog steeds heel boos. Kreeg ook verwijten naar mijn hoofd dat ik ze in de kraamweek heb weggestuurd, en dat de kleine steeds in bed ligt als ze er zijn (hadden we daar vorige week niet aangeven dat ze even moeten bellen om te weten wanneer ze wakker is?) en mijn schoonmoeder zei dat het niet uitmaakte dat ze Chelsey zo weinig zag, want een kind opvoeden is een kind opvoeden. Ze moet niet opvoeden! Ze moet mijn meisje lekker verwennen en overladen met liefde! Ze weten nu in ieder geval hoe ik er over denk. Heb samen met mijn man besloten dat ze dit jaar niet mogen oppassen en dat ze eerst hun gedrag moeten veranderen. Maar meiden, dit heb ik nooit gewild en baal er van dat het zo moet lopen. Morgen gaan we lekker op vakantie, even er tussen uit. Want dit neemt toch een hoop energie weg die ik hard nodig heb om voor mijn meisje te zorgen. En als ik terug ben zijn er baby's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En super goede bevalingen zonder gekke dingen. En zwangerschappen die allemaal voorspoedig verlopen. Ik ben trouwens nog niet ongesteld haha. Had gisteren eggwhite-heel veel. Moest ineens weer aan het tempen denken. Nu klussen haha (maar dan wel even veilig?!?!)
STERRE, zeker allemaal mensen zonder kinderen , mensen denken altijd dat zwanger worden in één wip gaat en dat je het ook nog wel een beetje kan plannen (want je kunt alles toch plannen tegenwoordig) . En ja ... op naar de vrolijkheid . Oei ... nieuwsgierige en zenuwachtige (schoon)mama ... zou ik echt niet tegen kunnen UITJE, wij gingen eten bij de Thai + dansvoorstelling. Eten was heeeeel lekker (ben gek op curry) en de voorstelling was erg mooi. Wel pas tegen middernacht thuis ... en de volgende dag weer vroeg op *gaaaaap* SANNE, spannend hoor. En lekker dat fruit. De eerste dagen wilde ik eigenlijk niets anders eten dan fruit. Bij was slijmprop verliezen het begin van de bevalling WOPS, zwangere vrouwen en vrouwen in de kraamtijd slapen statistisch gezien het slechtste van alle mensen dus ja hoor ... is een zwangerschapskwaal. Lekker veel rusten, middagdutje (of gewoon even liggen) doen. Bevallingen van anderen laat ik lekker aan me voorbij gaan (al zat ik tijdens zwangerschap Mirre wel steevast te brullen bij babyboom ). DIe steken zijn denk ik indalen van je kindje. MP, hihi ... moeder hebben gewoon soms een tweede zintuig voor dat soort dingen ALLEEN BEVALLEN, tja ... soms gebeurt dat gewoon. Maar liever niet hoor! Ook niet bij een tweede. MARANKA, dikke knuffel meid ... MOSA, he gelukkig weer op de hoogte van je weekend. Klinkt wel erg gezellig HANNA, fijn dat je bij de HA terecht kan maandag ... en fijn dat je meisje heeft gepoept SETH, gefeli! *** Hier is het ontbijttijd ...
Sterre: Mijn vriend kwam om 4 uur naar bed dus toen kon ik niet meer slapen. Heb nog nog wel van 7 tot 9 geslapen. Mooi auto! Wel een filnke, zijn jullie van plan om nog wat kleintjes te maken Was je slijmprop een beetje bloederig anders kan het ook afscheiding geweest zijn. Melisa: Ook al ben je nog boos denk ik dat het wel goed is geweest om het uit te spreken. Het kan nu alleen maar beter worden. Veel plezier op vakantie. Hoe lang ga je weg?
Goedemorgen, Zo, erg veel om op te reageren, maar ik ga een poging wagen! Hanna, 1-2 lijkt me een mooie uitslag voor straks Sanne, hopelijk heeft de ananas vannacht wat voor je gedaan! En een sms-je naar je stiefmoeder kan natuurlijk altijd als het zover is, gewoon doen wat je het fijnste vindt! Ik heb trouwens de laatste tijd ook (irritant) veel afscheiding Ik gebruik nu gewoon inlegkruisjes. Soms twijfel ik ook wel wat het is, want soms is het gewoon helemaal nat Ook af en toe een beetje gelig, maar geen bloed gezien. Pookie, wat ontzettend fijn dat jullie meisje al boven haar geboortegewicht zit, heel goed! Zal jou ook wel meer vertrouwen geven in borstvoeding. Wel vervelend dat een stukje lopen tegenviel! Nieuws Sanne!!! Hoi dames, lig in het ziekenhuis met gebroken vliezen! Wachten tot weeën erger worden, spannend! Groetjes Sannehai
Wat spannend zeg! Ik kreeg het sms-je echt net, dus hopelijk gaat het nu een beetje voorspoedig allemaal en is ze in ieder geval aan het einde van de dag mama Wat denken jullie, zal het een jongetje of een meisje zijn? Ik gok een jongetje Maar dat is vooral omdat er al 4 meisjes zijn hier (alhoewel dat natuurlijk niets zegt ). Als ik weer bericht krijg, dan zal ik jullie proberen zo snel mogelijk op de hoogte te houden! Sheann, dat had ik ook altijd met kerstbomen uitzoeken, hij moest echt perfect zijn en niet een kale kant hebben ofzo En idd november, ik zei vannacht om 12 uur nog, nu wordt het in ieder geval een novemberkindje Melisa, wat een ontzettend vervelende situatie gisteren zeg Het is wel heel jammer dat het zo loopt, want tuurlijk had je het liever anders gehad! Heel veel plezier de komende week, hopelijk kun je het dan een beetje van je afzetten! Sterre, Hoe bevalt de Maalox bij jou, merk je al verschil? Dat is idd wel een hele burgerlijke auto hoor Nee hoor, lekker veel ruimte en dat is altijd handig! Laat nu het beebje maar komen Ik heb echt geen flauw idee of dat je slijmprop zou kunnen zijn?? En gisteren ook al krampen, spannend! Helaas was het vals alarm, maar door zoiets krijg je er bijna 'zin' in dat het doorzet vind je niet? Salapio, fijn dat jullie avondje uit geslaagd was! All, gisteren een hele gezellige avond gehad en gelukkig kon ik het ook goed volhouden. Nu vandaag nog en dan wordt het allemaal weer rustiger en dan mag het van mij wel gaan beginnen
Ik denk dat Sterre een jongetje krijgt Een van ons heeft iig gelijk. Was je vriend nou gisteren, vandaag of morgen jarig?? In ieder geval Gefeliciteerd!
We zullen zien dan Eén van ons heeft idd in ieder geval gelijk Mijn vriend is vandaag jarig, 31 jaartjes alweer Maar zometeen eerst voetballen kijken en dan vanavond visite. Het mannetje van Sterre is morgen jarig
@sannehai, Nou succes meid, maar misschien is je klein wondertje er al wel. @mosa, Gefeliciteerd met je mannetje. @hier, Heel veel vocht vasthouden en vingers en voeten doen zo`n pijn ervan. De energie is ook nergens te vinden bij me. Vandaag ouders af gebeld, en mannetje is in de tuin bezig dus hier lekker de achterdeur open voor de frisse lucht. Fijne dag allemaal.
Spannend, Sanne aan het bevallen. Hopelijk snel meer goed nieuws @ Mosa, gefeliciteerd met je vriend @ Sterre, gefeliciteerd met de auto, ziet er mooi uit. En helaas soap teneinde @ Salapio, leuk zo'n avondje uit, wat voor dansvoorstelling was het? Zag drie letters staan heel veel berichtjes terug maar dat snapte ik niet @ Pookie, ik voed 's nachts gewoon in bed. Tot nog toe doet Afrola-man 's nachts de verschoning en brengt Josien dan naar mij. Omdat ik 's nachts nog behoorlijk stijf ben en bekken pijnlijk is bij lopen. Ik moet dan even op gang komen. Als dat beter gaat zal ik er ook wel uitgaan om te verschonen en dan ga ik misschien ook wel in de woonkamer voeden, zodat mannetje kan slapen. En Josientje wil weer aandacht... Fijne dag alvast!
Ajax-Feyenoord, de spanning stijgt hier langzaam maar zeker. Michel gaat niet kijken, ook inet op teletekst Dan hoeft ie zich niet te ergeren zegt ie! Sanne?? Voor Ajax?? Foei toch Sanne, en heeft de ananas geholpen??? Anders maar 2 november he? Dat is morgen al!! Nu lees ik dat het begonnen is.... Spannend!!!!! Pookie, zo zo, goed gegroeid zeg! Lekker gevoel is dat he. Melisa, tjee zeg wat jammer dat je schoonouders zo doen zeg! Op een gegeven moment houdt het dan op he, dat kan ik me goed voorstellen. Lekker op vakantie! Waar gaan jullie naar toe? Sterre, wat een prachtige auto zeg!! Mosa, bedankt voor het Sannenieuws! Ik wacht vol spanning af... Pompiedom... Hopelijk gaat het goed met haar! Ik ga voor een meisje bij haar all, gisteren was het erg gezellig met onze vrienden. Uitgebreid Svinthe geshowed natuurlijk en heerlijk gegeten. Michel zorgt nu even voor onze kleine meid, dus ik heb even mijn handen vrij. Net even lekker op mijn gemak de was gedaan en wat gestreken. Dat gaat wel veel rustiger dan met een kleine meid erbij in een wipstoel. We wilden vandaag eigenlijk naar Park Hoge Veluwe, maar er was niet zulk goed weer opegegeven, dus hebben we het maar uitgesteld. Dus nu even computertijd voor deze mama
Mosa gefeliciteerd met je mannetje. Wij gaan morgen lekker naar Drente. Heb er zin in. Hier is het nu nog droog, dus dacht ga even bij mijn man op de voetbal kijken. Lekker wandelingetje. Zaten zijn ouders er ook (komen nooit!) ben zo weer omgedraait.
@ Melisa, wat een rot avond moet dat gisteren voor jou geweest zijn .. Vind het wel goed van je dat je je mening verteld hebt hoor! Dan moeten ze het maar een keer goed horen en hopelijk gaan ze eens nadenken. Wel toevallig dat zijn ouders daar zaten?? Willen ze nu een gesprek met alleen hun zoon!? Grr.. Geniet van je vakantie meid hoelang blijven jullie weg?? @ Sterre, oooeeh mooie wagen meid!! Helemaal geweldig . @ Sanne, eindelijk wat een geweldig nieuws meid nu hopen dat de kleine snel bij je ligt! Succes! -- ik denk dat het een meisje is -- @ Mosa, gefeliciteerd met je mannetje zijn verjaardag!!
Wij blijven een midweek weg. Heb besloten iedere dag te gaan zwemmen, en af en toe een sauna te pakken! Even de stress er uit. En Sanne: krijgt een jongen denk ik.
@melisa; het begint nu wel soapwaardig te worden hoor met je schoonouders het is alleen zo dat je het in het echte leven liever niet meemaakt! @SANNE; ZET HEM OP!!!!!!!!!!!! o' hier begint een knottertje te huilen. Ik ga haar ff knuffelen.
Goh zo rustig als het hier ineens is Ik snap het wel hoor jullie moeten allemaal de schok verwerken ( 5-1!!!)