Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou inderdaad... ik ben de uitslag nog niet te boven hoor!! :(
    2 gele kaarten.... tja... dan wil je niet winnen he! :x

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ja, balen hoor :( Maar Suarez had na een half uur rood moeten krijgen voor een elleboog, en dan was het vast anders gelopen. Maar het was een irritante wedstrijd zo :)

Ik heb niets meer gehoord van Sanne, hopelijk is ze inmiddels al wel echt bezig. Vanochtend waren natuurlijk alleen nog maar haar vliezen gebroken, dus dan is het wachten op weeën.
    Ik ben ook zó benieuwd :)

Woops, lekker rustig aan doen dan vandaag! Hier ook echt klompvoeten van het vocht hoor :)

Hanna, fijn dat het erg gezellig was gisteren! En natuurlijk Svinthe uitgebreid kunnen showen :)
    Maar goed dat jullie vandaag thuis gebleven zijn, want het is idd niet echt lekker weer voor zoiets!

Melisa, goh, denk je leuk bij voetbal te gaan kijken, zijn je schoonouders er, zul je net zien. Wel érg jammer hoor! Ik hoop van harte dat het hier allemaal wat soepeler gaat met mijn schoonouders!
    Mocht ik je niet meer 'spreken', dan heel veel plezier de komende week!

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    blijkbaar heb ik weer eens vanalles gemist!
    Voetbal ?
    Schaatsen ?
    Ananas?

Maar wel lees ik hier op tijd mee om te zien dat er in elk geval iemand aan een bevalling begonnen is. Haha mijn eerste op het forum!

Wat mij betreft geloof k er nog steeds niets van dat ik zwanger ben. Behalve wat gevoelige borsten als ik er op lig of zo en dat ik de hele dag wel kan slapen vandaag (of het is ontlading van de eerste spannende week).
    Vandaag heb ik dan wel een eerste buikfoto gemaakt. Ik ben er niet blij mee maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik te zwaar ben. Ik ben ook heel erg bang dat ik giga aan ga komen in de zwangerschap. Ben nu gewoon bezig met gezond eten en zeker niet met lijnen, maar het is mijn grootste struikelblok. Ook emotioneel gezien.

verder lees ik vandaag wat bij hier en doe ik veel hazeslaapjes.

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, je eerste bevalling idd hier, leuk hè?! ;)

Na zo'n tijd bezig geweest te zijn, kan ik me voorstellen dat je eigenlijk nog niet gelooft zwanger te zijn, het heeft ook even tijd nodig om er aan te wennen natuurlijk. En in het begin merk je natuurlijk ook niet zo veel, je ziet en voelt nog niets. Maar dat komt vanzelf goed!
    Zolang jij er op let dat je regelmatig gezond eet en met mate vette dingen dan zal het vast wel meevallen met het aankomen. Daar zou ik me nu nog niet zo druk om maken hoor!

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @mosa; jij trouwens nog gefeliciteerd met je mannetje!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dank je Djaar :)

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Djaar, nog gefeliciteerd!!!!
    En je buikje valt best mee........en kan ook best meevallen met groeien tijdens zwangerschap.
    Ik heb lekker alles gegeten wat ik wilde ( wel normale porties hoor) en ben ook niet de slankste maar ik ben maar 10 kg aangekomen.
    Ofwel ik zit nu alweer op de 83 kg wat ik voor de zwangerschap ook woog ( tja die kerstdagen vorig jaar waren zwaar:()
    Nu dus maar af gaan vallen naar een "normaler" gewicht voor mij van 76 kg, alles wat ik daaronderkan komen is dan alleen maar moooi meegenomen.

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    kwam even kijken of er al Sanne-nieuws was, maar die zal nu wel midden in haar bevalling zitten. Misschien kan ik morgen nog even spieken!

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Djaar, na de echo ga je heeeel erg genieten meid!! En je lijf valt héél erg mee zeg!! Ik vind het altijd zo zonde als meiden met hun gewicht zitten :( . Ik heb ook jaren met mijn gewicht gezeten, maar nu accepteer ik mezelf zoals ik ben (je hebt jezelf er toch alleen maar mee). Vind het ook wel moeilijk om aan te komen want ben nu in 2 weken 1 kilo aangekomen, dat gaat wel heel snel... Maar probeer het maar me koppie weer uit te krijgen en na die totale 9 maanden zien we wel verder. We krijgen er hele mooie wondertjes voor terug!!

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Inderdaad, een oma moet verwennen en niet opvoeden. Ik heb nooit een oma gehad en ben soms best jaloers op de mensen die dat wel hebben. Daarom ben ik nu ook zo dol op de oma van mijn vriend. Jammer dat ze dat niet doorhebben.
    Een héle fijne vakantie en geniet ervan!!! Oeh lees nu sauna... héérlijk!!!

Sheann: In de auto mogen van mij nog best wat kindjes in hoor in de toekomst :D Bij 1 wil ik het zowieso niet laten (als het nog een keer mag lukken natuurlijk).

Sanne: Oeh lees dat je vliezen zijn gebroken!!! Snel verder lezen...Ah verder geen nieuws meer maar ik hoop dat je inmiddels je beebje in je armen hebt.

Mosa: Hahaha jaja mega burgerlijkheid hier :p Ik kreeg er inderdaad al zin in, ik dacht, laat de kleine maar komen dan en baalde zelfs toen het weer weg trok in de douche :):) Ik ben nu dus de hele tijd alert op alles en als ik naar de wc ben geweest gelijk broekloeren... ;) Ik zat nog te denken... eerder wilde je niks zien o.i.d en nu ben je er blij mee want dat kan betekenen dat er wat aan komt ;):)
    Ik denk zelf wel dat de kleine flink is gezakt want ik heb ineens geen maagzuur meer haha... de maalox ligt dus nog in de kast en weet dus niet of ie werkt :)

Ik denk dat sanne een meid krijgt...

Ajax - Feyenoord: Wat een wedstrijd... die rot-suarez, ik kan die vent wel knallen... die had echt wel rood moeten krijgen.

Woops: Mijn voetjes worden al liefkozend 'professor-klump-voetjes' genoemd... ik wist niet dat dat kon, zo dik :)

Djaar: Joh je bent helemaal niet dik en dat aankomen, ik vreesde ook het ergste maar ben nu 14 kilo aangekomen en ben erg tevreden zo. Sommige mensen komen ook onnodig veel bij en sommige kunnen er écht niks aan doen maar probeer er toch van te genieten hoor meid, tis te mooi om je daar zorgen over te moeten maken ;):)

All: Gister eerst heerlijk uitgeslapen met mannetje (ik was weer 't bedje ingekropen) maar heb wel de hele dag weer krampen en steken gehad. 's Avonds werd het weer erger en ben ik op een gegeven moment maar naar bed gegaan. Vannacht echt pijn gehad van die krampen en steken, was niet leuk. Omdraaien doet gewoon pijn, naar de wc gaan doet pijn... :( Nu gaat het weer even maar dat zeurderige gevoel blijft constant aanwezig. Gelukkig straks naar de VK. Ook ga ik van te voren even naar de HA, moest eigenlijk laten testen voor eventueel blaasontsteking maar had ik nog niet gedaan. Even uitsluitend of het dat niet is.

Zo, dadelijk nog even terug naar bed, kijken of ik nog even kan slapen.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja vanavond volle maan, ik ben benieuwd!!! :D

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Snel ingelogd om te kijken of er nieuws is van Sanne.. Maar helaas...
    Hopen dat haar baby er al is....
    Ik kom straks nog even kijken natuurlijk.
    Zometeen ga ik met Svinthe naar de dokter omdat ze zo weinig poepluiers heeft (eens per 3 dagen ongeveer) en er zo veel last van heeft.
    Ik ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen...
    We hebben al zoveel geprobeerd.....

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Even snel, straks uitgebreider. Naar mijn weten heb geen bericht meer van Sanne gekregen. Nu is wel mijn telefoon vannacht vast gelopen en dan kan het daarna even duren voor ik eventuele berichtjes binnen krijg, maar misschien is ze nog wel volop bezig.
    Ik hoop in ieder geval voor haar dat het voorspoedig gaat/is verlopen en zodra ik meer weet, laat ik het natuurlijk weten!

Hanna, succes bij de huisarts straks!

Sterre, succes bij de vk!

Tot later!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Suc6 bij de dokter! Hopelijk komt tie met een oplossing.

Inderdaad, nog geen Sanne-nieuws, jammer!

All: Pff hier is iemand getrakteerd op een flinke blaasontsteking :( Pff niks geen voorweeen dus... Net even bij de dokter geweest en kassa, gelijk een kuurtje meegekregen en morgen moet het al een héél stuk minder zijn... laten we het hopen want het is erg pijnlijk.

Dadelijk naar de VK, ben benieuwd of de kleine nog verassingen in petto heeft :)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Gatsie Sterre, daar zit je nu echt niet op te wachten ;)
    Hopelijk is het idd morgen al een stuk minder!

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ah balen Sterre, nou weet je in ieder geval waar de pijn vandaan komt.

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    He jammer nog geen sanne-nieuws. Ik ga nu op vakantie. Dus ik lees vrijdag wel dat er 3 baby's zijn haha.

Tot eind van de week!

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jammer, nog geen Sanne-nieuws....

Sterre, vervelend dat je nu zo'n flinke blaasontsteking hebt... Hopelijk is het morgen inderdaad een heel stuk beter.

Mosa, nog gefeliciteerd met je mannetje (sorry, een dag te laat). En morgen is de dag....

Djaar, leuk je eerste buikfoto! Ik heb mijn eerste gemaakt met 6+4 en morgen komt er weer één.

Sheann, hoe is het met jou??

Melisa, hele fijne week! En geniet er van want dat heb je na al dat gezeur met je schoonouders wel verdiend!!

Hanna, hopelijk weet de dokter een oplossing. Succes!!

Ajax - Feyenoord: Suarez had zeker rood moeten krijgen!
    Schaatsen: TVM viel wel tegen (ook Kramer). Ex DSB deed het super, vooral Gerritsen.

Liefs, Nijn

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Nijntje: Tja alles gaat zijn gangetje. Alle kwaaltjes (rug, harde buik, bekken, vocht) worden allemaal erger dus ik ben al een beetje aan het aftellen.
    En met jou? Is je buikje al gegroeid?

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Logisch toch dat je aan het aftellen bent? Je bent al bijna 38 weken aan het wachten....

Mijn buikje is al wel gegroeid ja. Mijn broeken passen nu echt niet meer dicht... Morgen weer een nieuwe foto maken!

Deel Deze Pagina