Sanne-nieuws!!!! Hoi dames, vannacht is onze prachtige dochter Feli geboren! We moeten wel nog blijven ivm Feli dr bloedsuiker en temp. Xje Sanne Sanne-nieuws!!!! Sanne, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je meisje!!! Mooie naam zeg! Hopelijk is alles goed gegaan en mogen jullie snel naar huis!
Sterre, heerlijk dat je geen last meer hebt van maagzuur! Beter vanzelf weg dan dat je het moet onderdrukken met pilletjes natuurlijk! Bij mij was het dit weekend juist weer een stuk erger Maar misschien kwam dat ook wel door al het taart en hapjes enzo Hoe was het bij de vk? Hanna, hoe was het bij de huisarts? Hopelijk had hij goede tips! Melisa, nogmaals veel plezier, geniet er goed van! Sheann, dat heb ik idd nu ook, je merkt dat alle kwaaltjes wel erger worden op het laatst hè? Ik krijg ook weer steeds meer last van mijn rug, ook 's nachts door het liggen. Nijntje, toch apart hè, als je je broeken niet meer dicht krijgt? Ben benieuwd naar je nieuwe buikfoto! Sanne idd ook een meisje, jeetje, nu 5-0 En toen kreeg ik een jongetje Dat zou wel even wennen zijn dan! Maar ik vertrouw er wel op dat het een meisje is. Dan idd maar afwachten wat Sterre krijgt, maar toch blijf ik bij een meisje. Anders ben jij de eerste met een jongetje. Djaar, hoe gaat het met jou? All, gisteren wel een gezellige verjaardag gehad, maar vandaag echt een mindere dag. Ook veel last van mijn buik, maar ik denk dat ik nu gewoon last krijg van het (te?) drukke weekend. Vanochtend al even boodschappen gedaan en verder geen plannen. Ik denk dat ik vanmiddag maar even naar bed ga, want ik ben ook heel erg moe.
5-0 voor de meiden??!! Sheann, maakt er 5-1 van en dan Salapio 5-2. Mosa, vervelend dat je nu zo'n last van je buik hebt. Je hebt iig een leuk weekend gehad. Nu lekker rustig aan. Morgenmiddag komt mijn nieuwe buikfoto. Ik ben ook beneiuwd wat jullie er van denken. Afgelopen zaterdag wat last gehad van mn banden en mn buik lijkt nu ineens weer wat groter (al blijft hij klein in vergelijking met jullie buiken).
Woops krijgt in ieder geval ook een meisje, en van jullie is het natuurlijk nog een verrassing Maar het is wel opvallend dat er tot nu toe alleen nog maar meisjes zijn geboren in dit topic. En het kan goed dat je buik een groeispurtje heeft gehad hoor, ik vond het soms ook sneller gaan dan een andere keer. En zo'n hele dikke buik krijg je vanzelf, hoef je niets voor te doen Ik maak morgen ook weer een nieuwe foto, mooie mijlpaal natuurlijk, 40 weken
Ja, morgen is DE dag en dat is zeker een buikfoto waard!! *klein meisje van Mosa, kom maar snel!!* Woops, ook al een meisje, dan is het al 6-2!!
En Hannelore komt af en toe ook hier langs, zij krijgt ook een meisje. Maar ik had alleen de al geboren beebjes geteld Van mij mag ons meisje idd nu wel snel komen hoor, einde van de week vind ik ook prima, maar wel een raar idee dat ik al bijna overtijd loop
dan is het al 7-2 voor de meiden. Wordt tijd dat er wat jongens bij komen. Ja, je gaat al bijna overtijd en ik weet nog goed dat je positief testte. ook kreeg jij pas rond de 10-12 weken je eerste echo en dat vond jij helemaal niet erg. Jij blijft sowieso altijd zo rustig en positief (tenminste zo kom je over). Maar ik ga er nu vandoor. Even de wasmachine leeghalen en dan weer even rusten. Ben erg moe, terwijl ik uitgeslapen heb....
@Mosa; doe jij het maar lekker rustig aan deze dagen. Je moet goed uitgerust zijn. Wat mij betreft, vindt het vervelend om te zeggen maar ik voel en merk niks!! En daardoor kan ik er nog steeds niet echt van genieten. Ik ben zo onzeker!! Geloof dat mijn alles of niets denken zich niet combineert met zwanger zijn hahaha. Ben ook blij dat ik over een paar weken een afspraak heb met mijn psych. Zo af en toe temp ik nog voor mijn eigen rust en het is altijd nog boven 37,2 dus gewoon duidelijk. Ik twijfel of ik niet nog een keer ga testen maar wil het mezelf ook niet moeilijker maken dan het al is. Ik doe mijn best om positief en relaxed te blijven maar vindt het nog steeds onwerkelijk. Wat zal ik blij zijn als mijn huisarts mij wat gerust kan stellen woensdag.
Nijn, nou, ik had toen best een eerdere echo gewild, maarik dacht toen wel dat als alles goed zou zijn met de echo (was toen precies 12 weken) dat ik dan meteen voorbij de eerste (kritieke) 12 weken was. Maar toen puntje bij paaltje kwam, was ik wel erg zenuwachtig hoor Verder ben ik idd wel rustig ja, en ik probeer altijd van het positieve uit te gaan maar nu is dat misschien ook makkelijker voor mij omdat ik geen mk of ma heb gehad, bij mij is het gelukkig in één keer goed gegaan! Ga idd maar even rusten, moeheid ondanks uitslapen is niet fijn! Djaar, had je mijn berichtje van zaterdag ofzo gelezen, als reactie op dat je niets voelde? Ik voelde namelijk in het begin ook helemaal niets, op af en toe een beetje moe zijn na. Ik heb nooit misselijk geweest ofzo, het is echt zo dat weinig/geen klachtjes niets zegt! Maar de onzekerheid is heel begrijpelijk hoor, dat heeft iedereen in het begin. Maar de kans is zo veel groter dat alles goed zal gaan, dus dat moet je ook echt in je achterhoofd houden! Maar misschien wel goed om weer naar de psych te gaan, nu is alles ineens zo anders natuurlijk! En daardoor krijg je vast wel weer wat meer vertrouwen in alles!
Yes, nieuws van Sanne!!! Sanne, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Feli. Wat een prachtige naam! Ik hoop dat jullie lekker snel naar huis mogen. Geniet van je kraamtijd! Sterre, he getsie ... een blaasontsteking Hopelijk ben je er met het kuurtje snel vanaf! Mosa, tja een drukke dag geweest gisteren, dus nu meer last van kwaaltjes... Echt de laatste loodjes he! Morgen de uitgerekende dag.... Zou leuk zijn toch?? Jongens/meiden hier, ja inderdaad 5-0. Hoe is het mogelijk he.... Dusssss, conclusie... als je tempt dan heb je meer kans op een meisje Oh ja Het wordt zeker 6-2 Mosa een meisje Sheann en Salapio een jongetje. Oh 7-2 lees ik nu.. Woops ook een meisje.. all, ik ben net bij de dokter geweest met Svinthe en we hebben gelukkig een poedertje gekregen voor in haar fles. Luctalose. Ik hoop dat het gaat helpen.. Het is zo zielig voor onze vrolijke meid om haar zoveel pijn te zien hebben, zeker als ze moet drinken.. We geven het nu een week en als het dan nog niet over is kunnen we naar de kinderarts. Maar hopelijk is dat niet nodig!
@sanne en hai; van harte gefeliciflapstaart met de geboorte van FELI!!! Leuke en apart naam, kon geen betekenis vinden ervan met google. Ik ben dus heel benieuwd hoe jullie aan deze naam zijn gekomen. jaja alweer regen................balen we willen zo graag een rondje lopen met de kinderwagen......
Djaar: Heel herkenbaar die onzekerheid. Ik heb in het begin ook nog een tijdje getempt en heb met 22 dpo nog een keer een zwtest gedaan. Vanaf week 6 begon de misselijkheid bij mij en daarvoor voelde ik nog weinig. Mosa: De kwaaltjes worden zeker erger. Ik werd vanacht telkens met pijn wakker, had last van mijn ribben en pijnlijke handen en voeten. Ach, zo kunnen we alvast wennen voor de bavalling. Ben benieuwd hoe een wee voelt want ik heb tot nu toe geen oefenweeen gehad. Deze week had je vriend het toch super druk? Komt dat door de feestdagen die er aan komen? Zou wel aardig zijn van je als je daar rekening mee houdt en volgende week gaat bevallen Nijn: Die buik komt er idd vanzelf wel. Als het zover is is het wel heel leuk. Ik vind het super om met mijn buik te showen. Pookie: Hier is het droog. Gisteren heeft het wel heel veel geregend.
@Mosa; ja ik had je berichtje gelezen hoor, heel lief. Ach we gooien het maar op het ongeloof en de onzekerheid van de mama to be!! Ben in elk geval blij dat jullie het ook wel herkennen en me daar doorheen slepen. Over een paar weken/maanden help ik de volgende groep nieuwkomers weer!
Hanna, fijn dat je iets mee gekregen hebt van de huisarts! Hopelijk helpt dat, want ik kan me voorstellen dat het heel rot is om Svinthe zo veel pijn te zien lijden Maar fijn dat je nu in ieder geval een plan de campagne hebt En morgen wil ik best bevallen hoor, vindt het wel een mooie datum, 3 november! Pookie, hier regende het net ook, en nu is het droog, dus hopelijk zo bij jullie ook zodat je lekker kunt wandelen! Verder alles goed? Sheann, mijn vriend heeft deze week idd een hele drukke week. Het zijn wilde wijndagen bij Gall & Gall, dus 2e fles voor de halve prijs. Hij werkt in Blaricum, waar nogal wat mensen wonen met veel geld, en daar is het dan echt superdruk! Normaal staan hij doordeweeks vaak in z'n eentje in de winkel, maar met dit soort dagen moeten ze echt met z'n 3-en werken, anders kunnen ze het niet aan. Maar mocht het wel deze week gaan gebeuren, dan is er iemand anders om voor hem in te vallen hoor! En hij heeft nog zo ontzettend veel vakantie-uren, dat hij best veel vrij wil nemen. Zelf beval ik liever deze week dan volgende week En vervelend idd, die pijntjes 's nachts! Maar komen die pijnlijke handen en voeten nog door het vocht? Ik weet niet of Sanne meeschrijft met de oktobermama's, maar ik dacht laat ik het daar even vermelden, maar niemand reageert er op Gezellig