@ Sterre, gefeliciteerd met je mannetje @ Mosa, ja denk ook dat we gaan zeggen dat we niks weten. Wat leuk zeg dat je de letters opgehangen hebt! Nou ben super benieuwd naar het resultaat .
@mp, ik ken ook iemand en die heeft ook altijd gezegd dat ze het niet wilde weten. maar ze wisten het wel. maar indd er werd niet meer gevraagd aan hun wat het werd enzo. best slim vind ik dat. en dan wel de roze kleertjes wegstoppen als je die koopt. deden zij ook!
@ Bubsie, haha de roze kleertjes . Nah vriend denkt al vanaf het prille begin dat het een meisje is. En we kregen van de week een opmerking met ZE, diegene denkt dus dat het een meisje is en diegene dacht ook dat wij al wisten wat het is en dat we ons gingen verlullen haha. En eerlijk gezegd kijk ik wel ff gek op als het toch een jongentje is hihi.
Woops, ik zou het erg leuk vinden als ze morgen zou komen, maar ik verwacht het niet echt. Dan kan het ook alleen maar meevallen, maar ik ben wel érg benieuwd wanneer het wel gaat gebeuren Ik vind het wel erg apart dat ik morgen 40 weken zwanger ben! MP, ik ben heel benieuwd of je ook daadwerkelijk een meisje krijgt! Omdat wij van te voren al wel een meisjesnaam hadden en een meisje me heel leuk zou lijken (vanwege de clichés met roze kleertjes en jurkjes enzo), dacht ik juist dat we een jongetje zouden krijgen. Maar je hebt in ieder geval 50% kans dat je het goed hebt
@ Mosa, hihi ja ik heb ookal een meisjesnaam 1 die heel weinig voorkomt vind 'm zo mooi. En mijn voorkeur gaat ook meer uit naar een meisje om dezelfde reden als jij gaf. Denk ook steeds "dan wordt het een jongentje" (niet dat dat erg is ). Maar ben benieuwd haha. Moeten toch echt nog ff wachten .
MP, geduld is idd een schone zaak Wat ik trouwens nog wilde zeggen, is dat zowel Maranka als Seth een vmk hebben gehad Dat is toch wel weer een flinke domper op al het blijde zwangerschapsnieuws van laatst!
Afrola: Volgens mij was Mosa de enige die zei dat Sanne een jongetje zou krijgen, de rest zei allemaal een meisje. Gezellig huisje hebben jullie! Nijn: Wij hebben het aan iedereen verteld wat het zou worden dus ik zou niet weten hoe je dat op moet lossen. Lijkt me wel vervelend als je iedere keer op je woorden moet letten. Hanna: Wij hebben een wasmachine/droger in een machine maar ik gebruik de droger nooit. Hoe maak je die van jou schoon? Heb ik nog nooit gedaan. Mosa: Dat is zeker slecht nieuws bij de tempdames. En het ging zo lekker.
Sheann, volgens mij was er nog iemand die een jongetje zei, maar de meeste idd een meisje Ik dacht, het moet er toch een keer van komen Droger, ik dacht eigenlijk ook al, niet goed schoongemaakt?! Hoe doe je dat dan? Ik gebruik de droger eigenlijk alleen voor handdoeken (worden ze zo lekker zacht van), voor sokken en ondergoed (geen zin om alles op te hangen) en spijkerbroeken (duurt anders zo'n eeuwigheid voordat het droog is), maar verder hang ik eigenlijk altijd alles op. Ik wist trouwens niet eens dat je ook wasmachine/droger in één had!
Och och, wat een naar bericht van Maranka en Seth! Sterkte meiden! Morgen ga ik naar het kinderdagverblijf waar Svinthe in januari heen gaat en ook nog even langs school om een paar mappen op te halen. Mijn moeder gaat mee. Gezellig en dan heeft ze ook alvast het kdv gezien, mocht ze Svinthe een keer op gaan halen. Ik heb er zin in!
Tips van de meneer van AEG: De deur, waar pluizen in blijven hangen kan je met de stofzuiger schoonmaken en in de trommel met een doek en schoonmaakazijn om de resten van pluizen en wasmiddel weg te halen. Verder natuurlijk elke maand het pluizenreservoir in de machine. Dat was ik dus vergeten sinds Svinthe en vandaar nu die reparatie.
Hanna, leuk om morgen alvast langs het kdv te gaan, veel plezier dan Ligt Svinthe lekker te slapen? Maar het pluizenreservoir in de machine, wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik haal alleen iedere keer de pluizen uit het filter in de deur, maar ik doe verder niets in de droger zelf. Hmm...misschien maar eens op zoek gaan naar het boekje, kijken of daar iets in staat. Ik heb alleen geen flauw idee waar dat ding is
Woheooeoeo! Sanne en Hai gefeliciteerd met jullie dochter FELI. Hopelijk mogen jullie snel naar huis!
Het pluizenreservoir zit bij onze wasdroger verstopt achter een luikje onder in de droger.. Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij elke droger er is.... Mosa, nee Svinthe is weer wakker. Ligt nu een beetje te pruttelen in haar mandje in de box... Voedertijd is pas over 3 kwartier ofzo Dus ik hoop dat ze nog even lekker wil blijven liggen.
Gisteren kwamen mn schoonzusje en vriend onverwachts langs: ze is ook zwanger! Dus mn schoonouders krijgen in 6 maanden 3 kleinkinderen Ik = feb 2e kindje, Schoonzus 1 = maart 3e kindje, Schoonzus 2 = juli 1e kindje *** En de tweede kindjes bij de decmama's zijn ook meer meiden. Het staat daar 6-3 voor de meiden ... maar er komen 5 jongens, 1 meid en 4 verrassingen , dus trekt vanzelf recht
Salapio; dat wordt een ware babyboom voor je schoonouders!!! En ik dacht eigenlijk altijd al dat Sanne wist dat ze een meisje kreeg.......of ben ik nu zo in de war met al die andere meiden hier Ons meisje is vandaag wat vervelend, huilen en alleen stil zijn als ze de borst krijgt en vervolgens weer alle melk uitspugen omdat ze teveel gedronken heeft. Lastig hoor hopelijk is ze vannacht wel lief.
Hanna, ik zal van de week wel even op zoek gaan naar het boekje van de droger, want zo'n reparatie is natuurlijk zonde van het geld. Voorkomen is beter dan genezen natuurlijk Hopelijk slaapt Svinthe na haar volgende voeding goed! Salapio, wat leuk dat je andere schoonzusje ook zwanger is Leuk zo met z'n drieën! Kun je goed met ze opschieten?