Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, Sanne wist nog niet of het een jongetje of een meisje zou zijn. Ze wilde het geloof ik wel weten, maar bij de 20 wekenecho konden ze het niet zien en dus wist ze het niet.

Zielig voor je meisje zeg! Hopelijk gaat het vannacht idd beter!
    Ben je al wel een beetje gewend aan het mama-zijn?

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kan erg goed opschieten met mn schoonzussen dus extra leuk :D

Pookie, vervelend dat je meisje zo onrustig is. Misschien regeldagen? Is het wel de 'tijd' voor ;). Idd veel aanleggen en eventueel eerst even kolven om de ergste druk eraf te halen (voor Yuna). Spugen is ook vervelend. Lang rechtop houden (echt lang) hielp redelijk goed bij Mirre. Die lag echt minimaal 30 min op mn borst na te puffen van het drinken ;)

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En als ze echt veel blijft spugen is misschien een fopspeen toch een goed idee. Sommige kindjes hebben een grote zuigbehoefte, maar geen grote honger. Maar ik zou daar ook wel een beetje huiverig voor zijn denk ik (tepelspeenverwarring). Anders even hier op forum vragen onder borstvoeding, daar zitten semilactatiekundigen tussen ;)

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oooooo ik heb zo'n lekkere trek ... en er is NIETS in huis *boehoehoe*

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre-nieuws!!!

Ik krijg net een sms-je van haar dat de bevalling begonnen is!!! Ze ligt al in het ziekenhuis met een ruggenprik omdat het gelijk vrij heftig was.

Sterre-nieuws!!!

Spannend hè?! Toch een volle maan-kindje :D
    Hopelijk gaat alles voorspoedig en wordt vanavond/vannacht haar kindje geboren!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend! Zet m op Sterre!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, fijn dat je goed met je schoonzussen kunt opschieten, dan is het helemaal super om alledrie tegelijk zwanger te zijn. En veel speelmaatjes voor Mirre en haar broertje natuurlijk :)

Wat vervelend dat je niks in huis hebt om te eten ;) Misschien nog maar goed in alle kastjes kijken ;)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oh, nu denk ik helemaal, ik wil ook!!! :D

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hup Minimosa hup! Het is een mooie avond om geboren te worden :D

(maar misschien houdt ze wel niet van regen en wacht ze op beter weer ;))

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje, nu gaat het opeens heell snel met alle bevallingen!!

Go Sterre Go!!!!

Svinthe ligt nog steeds te knorren... Zal je net zien he, wil je gaan slapen, moeten we op de laatste fles gaan wachten..
    Hopelijk wordt ze snel wakker!

Tot morgen!

Groetjes, Hanna

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Morgen 26 weken ... vind ik toch een bijzondere mijlpaal ... al moet Keesje nog zeker 12 weken lekker veilig in mn buikje blijven hoor!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, hier is het best goed weer hoor, maar misschien heeft ze dat niet door in m'n buik ;)
    26 weken is idd een hele mooie mijlpaal, en Keesje blijft vast nog een hele tijd zitten hoor :D

Hanna, zul je idd net zien, hopelijk hoeven jullie niet te lang te wachten!

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga mn compu maar eens uitdoen ... heb mn portie wel weer gehad voor vandaag :D

Bevalse Moos ;) (en anders met frisse moed morgen weer genieten van je dikke buik met bewegend meiske)

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, ik was al heel verbaasd dat je hier op maandag was :D Werkse morgen!

En ik geniet evengoed nog wel hoor, ben nog redelijk geduldig hoor. Nog max. 2 weken, dus dat is wel te overzien vind ik. En voor hetzelfde geld komt ze lekker deze week :)

Slaap lekker allemaal!

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    #5915 sheann, 3 nov 2009
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
    Hey wat lees ik nou, sterkte Sterre!!

Mosa: Je hebt de 40 weken gehaald, je bent gauw aan de beurt :)
    Grappige tekst onder je banner ;)

Salapio: Gefeliciteerd met de 26 weken. Het is zeker een mooie mijlpaal.

All: Ik werd weer eens midden in de nacht wakker voor de verandering. Heb nog twee uurtjes liggen draaien maar toen begon mijn maag te knorren. Daar zeg je natuurlijk geen nee tegen :D

Oh ik vind het zo leuk dat Sterre al aan het bevallen is. Wanneer was ze ook alweer uitgerekend? 5 november?

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kwam even spieken of er al Sterre nieuws was....
    Niet dus...
    Dan kan ik pas vanmiddag wer kijken!

Fijne dag allemaal!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Joepie, 40 weken

Helaas nog geen nieuws, in ieder geval niet dat ik weet. Maar hopelijk schiet het op voor haar! Sterre is idd 5 november uitgerekend.

Sheann, balen dat je weer zo lang wakker was! Hopelijk kon je daarna nog wel even slapen!
    Ik ben ook wel een tijdje wakker geweest, maar ben in bed blijven liggen. Ik krijg echt steeds meer last van mijn rug en weet dan helemaal niet hoe ik moet liggen ;)

Hanna, veel plezier op het kdv en je school!

Fijne dag allemaal!

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik kwam nog even snel spieken of er al nieuws was. Maar ik zie dat Sterre aan het bevallen is/was.
    Hopelijk heeft ze snel haar kindje in haar armen!!!

Mosa, vandaag precies 40 weken. Zou toch wel speciaal zijn om vandaag te bevallen. Het kan nog steeds!!

Meiden, ik ben er weer vandoor. Even naar de markt zoals ik gister al vertelde.

Doeiiiii

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Ik heb daarna nog even kunnen slapen. Als ik er even uit ga dan lukt het wel weer om in slaap te komen.
    Lastig als je geen houding weet te vinden en dat je last hebt van je rug. Ik heb dat juist met mijn ribben, momenteel ligt alleen de linker kant lekker maar ik kan moeilijk zo de hele nacht blijven liggen :)

20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hoi en doei Nijn :p

Deel Deze Pagina