Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

@mosa,
    40 weekjes :D
    Laat de kleine maar komen.

@sterre,
    Zou ze al bevallen zijn, even afwachten.
    Hopelijk gaat alles lekker.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nijntje, veel plezier op de markt!
    Trouwens gewonnen met tennissen gisteren? En heb je al een goede/betere beha gevonden voor tijdens het tennissen?

Sheann, hopelijk daalt je ventje snel helemaal in, dan heb je misschien minder last van je ribben.

Ik hou m'n telefoon angstvallig in de gaten voor Sterre-nieuws, dus zodra ik meer weet, kom ik het gelijk melden hier :)

3. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik hou mijn telefoon ook steeds in de gaten maar nog steeds geen buddy nieuws ;) haha

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Haha :D
    Ik doe m'n best, ik vond 3 november namelijk een hele mooie datum!

Of 5 november, dan is mijn opa 25 jaar dood, ook wel een mooie datum. Zul je zien dat het de 13e ofzo wordt :p

5. woops

woops Niet meer actief

Vrijdag de 13e. :$

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Is dat zo, is het dan vrijdag de 13e? Nog niet over nagedacht, maar ik noemde ook maar wat :D

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    OEoeoeoehhhh spannend... Sterre aan het bevallen. En al een tijdje. hopelijk heeft ze de kleine al in haar handen. Zou dit dan het eerste (geboren) jongetje worden ;)

@ Salapio, gefeliciteerd met de 26 weken. Bij jou begint het ook al op te schieten. Tijd gaat echt snel... Wat leuk en gezellig :D dat je samen met twee schoonzussen zwanger bent. Ook leuk (en druk) voor je schoonouders :).

@ Sheann, irritant he dat je nog maar op een zij kan liggen. Dat had ik op het laatst ook. Sterkte dan maar met slapen!

@ Mosa, gefeliciteerd met de 40 wk. Nu maar snel gaan bevallen hoor ;)! Je bent wel lief dat je Sterre voor laat gaan trouwens ;).
    De eerste die zich niet aan de volgorde houdt ;).

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ben weer terug van de VK. De kleine is niet meer ingedaald dus ik moet gaan liggen als de vliezen breken :( Ze schatte hem op 3900 gram met 40 weken dus het wordt een flinkerd.

Ben zo moe vandaag, ga maar weer even liggen.

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sheann, he balen zeg dat je baby nu niet meer is ingedaald...

Mosa, gefeliciteerd met de 40 weken :)

Sterre?? NOg geen nieuws??

all, Het was een gezellige morgen. Eerst ben ik nara mijn school geweest. Altijd leuk he met je dochtertje :)
    Daarna naar het kdv waar mijn moeder nog een rondleiding heeft gekregen terwijl ik aan het kletsen was met de andere leidster en Svinthe de fles gaf. Het voelde heel goed daar. Ik ben blij dat ik haar daar heb ingeschreven :)
    Mijn moeder was ook laaiend enthousiast. gelukkig maar ;)

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi hoi,

Nog geen sterre nieuws??

Hanna, super dat jullie beiden tevreden zijn over de keus van het kdv. Blijft toch altijd even spannend.

Sheann, balen dat de kleine niet verder is ingedaald. Nu moet je dus gaan liggen als je vliezen breken. En verder? Sorry, ben een leek.....

Salapio, leuk dat jullie met z'n drieën tegelijk zwanger zijn. En ook leuk voor jou ouders. 3 kleinkinderen er bij!!

Mosa, tennissen ging gisteravond wel goed (gewonnen), maar kreeg wel een beetje last van mn rug, misschien een verkeerde beweging gemaakt of zo. De goede bh heb ik gevonden! Al is die misschien toch wat aan de kleine kant (maar dan zit het in ieder geval strak). Dus binnenkort een nieuwe, grotere kopen.

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Nijn: Wat ik heb begrepen is dat wanneer de vliezen breken je moet blijven liggen totdat je weeen krijgt en dan daalt de kleine meestal vanzelf in.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Nog steeds niets van Sterre hoor! Ik ben vandaag de hele dag thuis, dus zodra ik wat hoor zal ik het hier komen vertellen.
    Omdat ik vandaag uitgerekend ben, krijg ik best veel sms-jes. Iedere keer denk ik, zou het Sterre zijn, maar helaas :)

Afrola, ja aardig hè, dat ik Sterre voor laat gaan? :D ;)
    Eigenlijk had ik niet zo veel keus hè, ze ging gewoon zonder overleg voor :p
    Josien alweer 4 weken zie ik, gaat hard zeker?

Sheann, oh, dus je beebje is niet meer ingedaald, wat apart! Misschien dat je daardoor zo'n last van je ribben hebt?
    En 3900 gram is idd best een flinkerd!
    Ik ga er morgen ook weer naar vragen, ben wel benieuwd omdat ik nu 40 weken ben hoe groot ons meisje nu is.

Hanna, fijn dat je een gezellige morgen hebt gehad! En gelukkig maar dat je moeder het kdv ook heeft goed gekeurd ;) Hoeveel dagen in de week zal Svinthe er heen gaan?

Nijntje, fijn dat je nu wel een goede beha hebt, alhoewel een beha aan de kleine kant ook niet al te goed is geloof ik, maar binnenkort idd maar een nieuwe kopen.

All, ik hoopte dat het gisteren eenmalig was, maar ik voel me weer helemaal niet lekker. Ik heb erg last van mijn buik (maar alleen zeurderige buikpijn), ben moe, heb last van mijn rug en kont en voel me een beetje flauw.
    Ik was nog best geduldig maar door dit soort dagen hoop ik echt dat het niet al te lang meer duurt. Zometeen maar weer even op de bank liggen en dan hopen dat ik me straks beter voel.

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Lastig he, dit soort dagen. Ik zit ook helemaal niet lekker in mijn vel en dan heb ik het ook gelijk gehad.

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Stom is dat hè, dan denk ik ook, niet zo aanstellen, er zijn ergere dingen, maar zo is het wel vervelend!
    Morgen is gelukkig mijn vriend vrij, dan heb ik tenminste ook wat meer afleiding, dat helpt vast ook wel.
    Maar helaas hebben we het met dit soort dagen te doen :)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre-nieuws!!!

Hey lieve allemaal, vandaag zijn wij papa&mama geworden van onze zoon, Noah. Tis niet makkelijk gegaan maar nu gaat t prima. Liefs Sterre + mannetje

Sterre-nieuws!!!

Sterre, van harte gefeliciteerd met je zoon!!! Mooie naam hoor!
    Fijn dat het nu in ieder geval achter de rug is, hopelijk mogen jullie snel naar huis!

En daar is het eerste jongetje :D

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jippiee, het eerste jongetje is geboren!!
    Sterre super gefeliciteerd met jullie zoontje Noah!!!

Nou Mosa, dan mag jij nu!! ;)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb trouwens het idee dat het tot nu toe niet meezit met de bevallingen ;)
    Mag ik dan een voorspoedige bevalling? :p

Zo, ik verkas weer naar de bank. Ik lag net op de bank met 2 katten op me, maar wilde het toch eerst even komen vertellen. Tot later!

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sterre + man, Van harte GEFELICITEERD met jullie zoontje Noah!
    Fijn dat alles nu goed gaan. Kom lekker bij en geniet van Noah.

@ Mosa, het lijkt er idd op dat het allemaal niet heel soepel gaat. Zorg jij maar voor de uitzondering op de regel!!!

@ Sheann en Mosa, doen jullie lekker rustig aan. De laatste loodjes zijn niet makkelijk. Dus je mag er best over 'zeuren'. Maar vind eigenlijk dat jullie beiden niet zeuren hoor, maar juist erg positief overkomen :) en zoveel mogelijk gewoon doorgaan met jullie gewone leven. Knap hoor!

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sterre & Sterreman: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Vind ik erg lief van je :p Ik probeer ook positief te blijven want anders heb je alleen jezelf ermee maar op het eind wordt het steeds lastiger.

Mosa: Het eerste jongetje, had ik het weer goed geraden ;)
    Kan ik voor iemand anders nog een voorspelling doen?? Misschien moet ik maar eens beginnen met pendelen. haha

Wat de bevallingen betreft, ik ben nog steeds van mening dat alle bevallingen zwaar zijn en dat het er ook voor een groot aan ligt hoe je er zelf tegenaan kijkt en mee om gaat. Natuurlijk heeft de een meer complicaties dan de ander maar het blijft heftig gebeuren.
    Misschien dat ik na de bevalling wel anders piep maar zo kijk ik er nu tegenaan.

Deel Deze Pagina