Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    mosa, ik ben ook helemaal niet misselijk ofzo, alleen moe. soms wil ik dat ook wel eens, als bevestiging van de zwangerschap. ik heb gelukkig donderdag de 1e echo al, dus dan zal ik de bevestiging te zien krijgen.

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

He, lekker altijd zo zondagmorgen. Lekker langzaam op gang komen.
    Manlief wilde hardlopen dus ben ik even fietsend meegegaan. Wat een wind zeg, maar met de zon erbij was het wel goed te doen.

Wies, wat spannend voor jou, bijna een echo! Hopelijk vliegt de tijd voor je en is het snel donderdag!

Sannehai, ik heb inderdaad staan kijken bij de denim Bugaboo en die vond ik er heel mooi uitzien.
    Moeilijke keuze vind ik het.
    Ik ga er gewoon nog goed over na denken!

Vanmiddag hebben wij een feestje bij vrienden die lang op vakantie zijn geweest.
    Het is een uurtje rijden en gelukkig gaat mijn man dat doen.
    Kan ik lekker er naast zitten en een beetje rondkijken :D

Ik heb vanmorgen op internet de leukste wipstoel gekocht die er is :)
    Steeds als ik ergens in een winkel ben ben ik op zoek naar deze, maar nergens te zien.
    Nu had mijn zus hem gevonden op internet bij een winkel.
    Even kijken of ik een plaatje kan neerzetten:

Ja, gelukt :)

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wanneer de misselijkheid begon? Bij week 6. Toen was ik alleen misselijk in de middag, als ik ook moe was. Een week later begon ik met overgeven. En dat is tot de dag van vandaag wel een paar keer in de week raak. Maar de misselijkheid trekt pas in de middag weg. Dus echte ochtendmisselijkheid..... Maar niet iedereen heeft er gelukkig last van. Mijn moeder en zusje haddden het ook, het zal wel in de familie zitten.

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

nou ik heb nu zelfs maar een nieuw patroon voormezelf aan geleerd om mijn vitaminen/foliumzuur binnen te krijgen ( pilletjes)

anders nam ik ze altijd gelijk s'ochtends in om ze dan dus niet te vergeten, als ik ging douchen of tandenpoetsen ofso.

nou dat werkt nu niet meer, ik wacht nu eerst maar af wanneer ik gespuugd heb, en slik ze dan daarna.. Te erg voor woorden, maar anders heb ik het idee dat ik het er gelijk weer uit spuug!

had net lekker tosti gemaakt, jammer maar helaas die kwam er dus ook weer helemaal uit. bah bah.

zeg hanna hahah echt heel toevallig, mijn vriend zn zus heeft die wipper ook, en die heeft gezegd dat als ze hem niet meer nodig heeft (bijna) dan mogen wij hem hebben! leuk issie eh, ik vind hem ook heel gaaf dr uit zien.

en ja die denim uitvoering is echt heel stoer en leuk:) kvind het een mooie wagen, maar ik denk dat hij niet zo prakties is voor opt strand of in het bos, en aangezien wij dus een pupje hebben, willen we wel graag dalijk lekker gaan wandelen met hond en kind :)

wies oww leuk zeg! donderdag de echo spannend hoor kben benieuwd hoe het er uit ziet, wel ff in je album zetten hoor, want dan kan ik ook kijken hoe het er ongeveer bij mij uit zou moeten zien ;) hahahaa

groetjessss

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Ik wil ook niet zeuren over wel of niet misselijk zijn hoor, tuurlijk zou ik het er voor over hebben maar bij mij ligt het iets moeilijker.
    Maar ik zie het wel, mijn moeder heeft het gelukkig nooit gehad, dus wie weet valt het ook wel mee.

Wies, gezellig dat je mee komt kletsen! Wat spannend dat je donderdag je eerste echo hebt! Ik ben erg benieuwd of het er één of twee zijn!

Hanna, dat is zeker een leuke wipstoel! Heb je hem ook besteld in deze kleurtjes? Erg leuk en vrolijk hoor!
    Veel plezier vanmiddag op het feestje!

Melisa, ik hoop dat je snel van de misselijkheid af bent, want het duurt nu wel erg lang hè?!

Sanne, ik denk dat het ook goed is dat je je pilletjes na het spugen inneemt, anders worden ze inderdaad niet opgenomen in je lichaam.
    Als je veel in het bos wilt lopen met de kinderwagen, dan kun je volgens mij beter een driewieler doen, die zijn daar meer geschikt voor dan een kinderwagen met 4 wielen.

Wij hadden gisteren een personeelsfeest van mijn vriend zijn werk. Het was op zich wel gezellig (en een optreden van Guus Meeuwis!) maar om twee uur 's nachts stonden we in de file op de A1 in verband met werkzaamheden :rolleyes: :(
    Dat was minder, dus we waren pas erg laat thuis. Ondanks dat we uitgeslapen hebben, voel ik me alsof ik een kater heb :)
    Gelukkig vandaag een rustig dagje!

Liefs Mosa

6. Sannehai

hoi dames

net zijn mijn broer en broertje en de vrouw van mn vader langs geweest om te komen kijken naar zora.

huh hadden hun hond ook mee genomen, boefje, haha echt grappig om te zien hoor!

verder had mn broer nog iets heel leuks mee genomen voor mij, dat hadden mn broer en mn vaders vrouw gevonden op de zolder.

het was het zwangerschapsboek van mijn moeder over mij, voor mij heel waardevol omdat mijn vader en mijn moeder niet meer leven.

ik vond het dan ook super dat ze het gevonden hadden en mee hadden genomen! en er stond vanalles in geschreven door mijn moeder over mij.

dus dat heb ik net eens even in een keer doorgelezen. echt heel fijn om te hebben :)

verder hoop ik dat het snel 14 april is:D want dan mogen we voor de eerste echo:)

@mosa lijkt me best maf, en irritant haha om om 2 uur s'nachts in de file te staan! hahah. en over die kinderwagen.. ik weet het eigenlijk niet of dat uitmaakt 3 of 4 wiels..? i kd8 dat 3 wiels iets minder stabiel was..? ach we zien het vanzelf;) haha

nou groetjesssss:)

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

Fijn dat jullie het niet erg vinden dat ik hier mee klets.
    @Mosa: Ik vind het inderdaad behoorlijk druk bij die andere, wel leuk hoor maar ik hou het amper bij haha.

Ik heb ook geen last van misselijkheid...heel af en toe na het eten maar ik mag absoluut (nog) niet klagen. Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van als ik zo eens zit te denken. Alleen wel heel erg van mijn darmen en soms kan ik het heel moeilijk uit elkaar houden of het mijn BM is of mijn darmen en maak ik me weleens zorgen.

Ik/Wij hebben nog helemaal nergens voor gekeken of iets gekocht omdat we niet zo goed durven.. :( A.s dinsdag krijgen we onze eerste echo al om te kijken of het geen bbz is. Ik heb daar een vergrote kans op helaas. Ik durf nog niet eens écht blij te zijn. Denk dat dat pas komt als dinsdag blijkt dat het netjes in mijn bm zit. Ben ook best behoorlijk zenuwachtig.

Als dinsdag alles goed is dan meld ik me ook gelijk aan voor MvM. Ben ik mezelf wel een beetje verplicht vind ik. Wij hadden namelijk al een afspraak staan om terug te gaan naar de gyn voor een hersteloperatie of eventueel de mogelijkheden te bekijken voor IVF e.d toen ik 'ineens' zwanger bleek. Wil ons geluk daarom heel graag delen.

Liefs!

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Sannehai: Je was me net voor met posten maar wat mooi zeg, dat zwangerschapsboek! Kan me voorstellen dat je daar enorm blij mee bent.

9. Sannehai

hoi hoi

@sterre ja ik ben echt super blij met dat boek:) het is gelukkig ook niet het enigste wat ik nog van herrinneringen ofso heb aan mn moeder, maar wel wat met zwangerschap te maken heeft, en al kan ik dan dus niets aan mijn moeder er over vragen, nu heb ik wel een boek om in te kijken/vergelijken:)

en wat super vervelend voor jullie dat je een vergrote kans hebt op een bbz ik ga heeeel erg voor je duimen dat het kleine beebje gewoon precies op de goede plaats zit dinsdag:) en dan kun je lekker beginnen met genieten!

groetjess

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, wat speciaal dat je een zwangerschapsboek hebt gekregen :) Fijn om zo toch nog wat te weten te komen!
    Maar jeetje, dat allebei je ouders niet meer leven :cry: Wat vreselijk zeg! Daar schrik ik wel van!
    14 april lijkt nog zo ver weg hè?! Maar voor je het weet, zal het zo ver zijn!

Ik ga aankomende week de vk bellen, ben benieuwd!

Sterre, fijn toch dat je niet zo veel klachtjes hebt! Aan de ene kant, is het misschien een geruststelling om veel klachtjes te hebben, maar ook dat is absoluut geen garantie dat alles goed gaat.
    Maar het is fijn dat je dinsdag je eerste echo krijgt! Ik kan me voorstellen dat je daarna pas wat meer kunt genieten als je een grotere kans op een bbz hebt!

Over MvM, hoeveel plassen jullie eigenlijk in een week in de kannen? :)
    Kan het kloppen dat je op dagen dat je thuis bent, zo'n beetje een kan vol plast :oops:
    Bij mij is dat wel het geval, is dat normaal of plas ik nu eenmaal veel?

Ik ga nu weer even op de bank hangen, mijn vriendje stelde voor om mijn voeten te masseren :D

Liefs Mosa

11. Sannehai

hee mosa, ja helaas heb je sommige dingen niet in de hand in het leven:)

mn moeder is al een aantal jaar overleden, mn vader nog maar een jaar geleden.

maar je doet er helaas niets aan :) maar dan koester je dit soort dingen wel weer extra:)

leuk dat je vd week lekker de verloskundige gaat bellen;)

ik ga ook ff bankhangen, wil ook wel een voetmasage, maa denk niet dat ik um krijg, vriendlief is beetje ziekjes! haha

groetjess

12. Sannehai

die lach gezichtjes staan misschien een beetje stom in het bericht hier boven, maar ik probeer er altijd maar zo postief mogelijk mee om te gaan..

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat is ook juist zo knap van je! En positief proberen te blijven is natuurlijk ook het beste, uiteindelijk moet je nu zelf iets moois van je leven maken. Maar dat neemt niet weg dat het natuurlijk ontzettend klote is!
    Maar inderdaad genieten van het zwangerschapsboek!

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hallo meiden (ik ken nog niet iedereen)
    Ik kon me vannochtend niet inhouden en heb twee testjes gedaan. Ze waren allebei super positief. Ze staan in mn album.
    Vind het nog een beetje eng om naar de mama's te gaan en vind dit een leuke overstap :)

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Hier ben ik ook weer even :D , mijn mannetje is voor zijn werk drie dagen naar frankrijk dus zit ik alleen thuis, heb nu dus alle tijd om even bij te kletsen ;)

@ Mosa, mooie kinderwagen heb je gekocht!
    En wat betreft misselijkheid en andere klachtjes, die begonnen bij mij vooral na 6 weken, behalve dat mijn borsten al eerder (na 3,5 weken)begonnen met groeien en onzettend gevoelig waren. De 'misselijkheid' is bij mij gelukkig niet zo erg dat ik moet overgeven :) . Wel moet ik opletten wat ik eet, verschillende dingen lust ik nu niet of vallen verkeerd (darmen accepteren het niet) daardoor word ik weer misselijk en heb ik soms diarree.

@ Joyce, gezellig dat je hier ook even komt :D . Wat superleuk en creatief dat je je eigen geboortekaartjes hebt ontworpen! Ik ben supernieuwsgierig, maar wacht geduldig af ;)

@ Melissa, gezellig dat je hier ook komt :D . Wel heel naar dat je al een paar bloedingen hebt gehad en dat je zo misselijk bent :( . Gelukkig is met je kindje alles goed, hopelijk voel je je snel weer wat beter!

@ Hanna, Lekker geschopd in de winkels en op internet zag ik ;) . Erg leuk wippertje heb je gevonden! Oh en een Tummytub vind ik ook heel leuk, die wil ik ook :) . Ook leuk dat je de kinderkamer bijna gaat inrichten. Eindelijk de meubels tevoorschijn halen die al zo lang staan te wachten om ingebruik genomen te worden ;)

@ Marloes, gezellig dat je hier ook even komt buurten. Jij schiet trouwens ook al flink op! Leuk dat je al weet dat je een jongen krijgt :D . Al mooie stoere kleertjes uitgezocht? Je bent trouwens ook lang misselijk geweest zeg, gelukkig is dat nu over :)

@ Wies, Gezellig dat je hier ook komt kletsen. En je mag bijna voor een echo, spannend hoor :)

@ Sannehai, goed dat je je pilletjes na het spugen inneemt :) , dan heeft je baby er idd profijt van ;) . Al eerder had ik gelezen dat je eigen ouders niet meer leven, dat lijkt me soms knap moelijk. Je gaat er wel heel positief mee om! Knap hoor! Wel ontzettend mooi dat je je 'eigen' zwangerschapsboek hebt gekregen van vroeger. Lijkt me heel mooi en emotioneel om daarin te lezen :)
    Oh en wat betreft voetmassages moet je een beetje voorzichtig zijn, teveel druk op bepaalde drukpunten in je voet is niet goed voor de zwangerschap. Voetreflexologie mag je ook niet ondergaan als je zwanger bent... Lekkere massage van schouders, rug en nek is trouwens geen probleem ;)

@ Sterre, ik snap dat je het spannend vindt, ik duim voor je [-o< dat alles op de juiste plek zit. Spontaan zwanger is bij jou zo te horen echt een wonder! Hopelijk gaat het helemaal goed, dit is toch beter dan de hele medische molen :)

@ Sheann, Gefeliciteerd! en welkom hier :D

@ all, nou gister lekker gewinkeld :D . We hebben niet veel gekocht, een schattig rompertje met gi-hi-hi-raf erop :D . Wel nog veeeel meer hele schattige kleertjes gezien, ik mocht niet maar wilde alles wel meenemen ;) . Verder waren we op zoek naar ideeen hoe we het wiegje en ledikantje gaan aankleden. Eventueel leuke gordijnen, wandkleed en aanvullende spullen. De kamer houden we namelijk wit en de meubels zijn ook wit, dus verder willen we er heel veel kleur inbrengen. Waarschijnlijk wordt de basis kleur fris groen, maar de perfecte invulling voor wieg en ledikantje hebben we niet gevonden. Dus gaan we zoeken naar andere babywinkels of we moeten zelf op zoek naar stof....
    Ook hebben we gekeken naar kinderwagens etc. Maar daarbij zagen we door de bomen het bos niet meer :) . Zo ontzettend veel keus, terwijl het ook wel weer heel erg op elkaar lijkt... Daarvoor moeten we eerste op internet nog maar wat meer informatie zoeken denk ik zo ;) .

Verder ook nog bezoek gehad van een vriendin, mijn ouders en broertje. Dus het weekend is voor mij omgevlogen :) .
    Morgen ga ik het mijn leidinggevende vertellen op het werk, daarna zullen meerdere collega's het ook wel horen. Eindelijk hoef ik niet meer te verbergen waarom ik zo moe ben ;) .

Zo dat was weer een heel verhaal :)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, ook hier nogmaals gefeliciteerd! Leuk dat je hier komt meekletsen :D
    Wat een leuke avatar heb je uitgezocht, nu zijn de eitjes niet meer nodig natuurlijk ;)

Afrola, wat lief dat jullie een rompertje hebben gekocht :) Heb je in ieder geval iets om bij weg te zwijmelen!
    Ideeën opdoen is natuurlijk ook erg leuk!
    Spannend dat je het morgen op je werk gaat vertellen, alvast succes en veel plezier!

Wat goed dat je dat zegt over voetmassages, want dat wist ik niet! Er zitten wat botjes in mijn voeten niet helemaal goed (ben er 9 jaar geleden aan geopereerd maar operatie is mislukt) en daardoor heb ik bijna altijd last van mijn voeten. Mijn vriend masseert ze daarom regelmatig, maar misschien dan maar even niet meer doen.

Ik had vanmiddag erg hoofdpijn en dus gingen we een stukje fietsen. Toen zijn we even langs mijn ouders gefietst en toevallig waren mijn broer en schoonzusje er. Dus we hebben het tegen hen verteld. Ze vonden het superleuk maar mijn broer kon zich nog niet voorstellen dat ik moeder ga worden :)
    Helaas heb ik nog steeds hoofdpijn, dus ik denk dat we vroeg naar bed gaan. Hopelijk is het morgen over!

Liefs Mosa

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Sheann, van harte gefeliciteerd met je zwanegrschap!
    En natuurlijk welkom hier.
    Leuk dat je mee komt kletsen!

Mosa, leuk is dat he, vertellen aan mensen dat je zwanger bent :)

Afrola, leuk dat babyshoppen he! Schattig al die kleertjes!
    Moeilijke keuze zo met die kinderwagens. Zeker als er zo veel verschillende op een paar vierkante meter staan.
    Gelukkig hebben we nog even de tijd om te beslissen ;)

Ik ben weer op school. Nieuwe werkweek....
    NOg maar 7 weken en dan gaan we lekker op vakantie naar Frankrijk :D
    Heb ik toch zo'n zin in !

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

18. Sannehai

hoi dames

@hanna hee leuk joh lekker op vakantie heerlijk:D

@afrola, hee nooit geweten van die voetdingen..? dan maar lekker kriebelen op mn rug i love it ;) hahahaha

@sheann meid leuk dat je gezellig hier komt kletsen, je testen liegen dr niet om dus super gaaf :D

@mosa leuk dat je het ook je broer en schoonzus hebt verteld:D

gisteren had ik echt een mega blech dag, was echt niet lekker heel de dag bah bah bah ook niet veel gedaan en natuurlij kweer veel gespuugd. ik hoop echt dat het vandaag beter gaat..want ik moet vanmiddag weer werken na een hele week vrij geweest te zijn!

nou we zullen het wel weer zien:D

groetjessss

19. Sannehai

owja,

ik mocht vandaag terugbellen naar de v.k. voor een afspraak (intake denk ik ) te maken.

en die is op dezelfde dag als de echo alleen de echo is s'ochtends en de afspraak met de v.k. is s'avonds :)

word een dag om naar uit te kijken:p ahahah

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik was al uitgenodigd hoor alleen sinds die tijd niet meer online geweest!
    Dit weekend doorgebracht op s' werelds grootste hondenshow en het was GEWELDIG en vermoeiend. Ben vandaag dus lekker thuis aan het bijkomen.

Heel leuk zo'n kleiner clubje.........het is echt mega druk bij de oktober mama's en dan is het moeilijk persoonlijk op mensen te reageren en dingen te onthouden.

Nu ga ik ff de paginaatjes bijlezen

chow chow

Deel Deze Pagina