Het babykamertje is van Prenatal, de Como. Wit met houten randen... Gelukkig hebben we een grote babykamer, dus konden we ook voor ruime meubeltjes kiezen. Inmiddels heb ik alle spulletjes al lekker in de kast gedaan. Ben er superblij mee. Nu nog 19 weken alleen maar naar kijken Bij de verloskundige was alles goed. Al heb ik wel steeds meer een hekel om op die weegschaal te gaan staan zeg. Bah. Ben de afgelopen 3 weken gewoon ruim 2 kilo aangekomen. Maar ja, er zal nog wel meer bij komen. @mosa: dat van mijn bekken is inderdaad niet prettig. Krijg er steeds meer last van met lopen en zitten. Maar hopelijk kan ik op Tenerife nog even uit de voeten. We hebben een app aan de boulevard dus ver weg hoef ik nooit...
Shit. Strax om 16.00 uur gesprek met personeel en directie. Er gaat het een en ander gereorganiseert worden en ik denk dat mijn baan op de tocht staat...!
Maar: Leuk T-shirt voor je mannetje. Denk je dat hij er nu al mee durft te lopen? Ik lees net van je gesprek waar je op dit moment in zit. Sterkte!!! Mosa: Ik lees net onder je banner dat je baby's genitals al aan het vormen zijn, misschien krijg je maandag al te zien wat het is Of wil je het niet weten?
Dat zal wel niet toch?! Volgens mij kunnen ze het vanaf 16 weken zien, maar dat weet ik niet zeker. Ik wil het juist heel graag weten! Voor mijn vriend hoeft het niet zo, maar omdat ik het graag wil, vindt hij het ook goed. Maar, o jee, je baan op de tocht Hopelijk viel het mee! Wat voor soort werk doe je? Goed dat je je vandaag al hebt aangemeld voor MvM! Je moet er gewoon niet zo over nadenken, op zich valt het allemaal ook wel mee. Ik hoop alleen voor je dat je niet misselijk wordt, want dan lijkt het me geen pretje! Melisa, ik zal straks even je babykamertje opzoeken, altijd leuk om te zien! Leuk dat je al spulletjes ingeruimd hebt, lijkt me ook heerlijk om te doen! Fijn dat alles goed was bij de vk!
Hey ik heb leuk nieuws. Mijn zusje belde net op dat ze een tweede streepje had. Ik ga zo maar even langs want ze is nogal in shock. Ze wilde het wel graag maar had niet gedacht dat het zo snel al zou zijn omdat het bij mij ook zo lang duurde. Sukkeltje.
Sheann, wat leuk voor je zus Gefeliciteerd, kunnen jullie samen zwangeren! Leuk hoor! Fijn dat het bij haar zo snel raak is! Wordt jullie al grote familie alleen maar groter
Ja mijn familie wordt alsmaar groter. Ik zei net tegen mijn zus dat het wel goed uitkomt dat zij zwanger is want dan hoef ik geen tweede te nemen Ik heb haar ook gelijk mijn potje foliumzuur gegeven, ik ben er gelukkig bijna vanaf. Lijkt me heel leuk om samen zwanger te zijn. Zij weet alleen niet wanneer ze voor het laatst haar menstruatie had. Maar ze zal wel iets van 4 weken zijn.
Superleuk hoor! Maar grappig dat je zus niet eens weet wanneer ze voor het laatst ongesteld was, dan was ze er nog niet echt veel mee bezig. Maar alleen maar fijn natuurlijk, zo zou het altijd moeten zijn!
Goedenavond meiden, Allemaal bedankt voor de complimenten over mijn buik . @ Sterre, het kan snel gaan, voor je het weet passen je broeken gedurende de hele dag niet @ Maar, hoe ging het gesprek met P&O? Zou wat zijn als je nu op zoek moet naar een nieuwe baan als je net zwanger bent. Leuk dat je vriend zo meeleeft, die van mij ook! Moet ook wel want hij moet veel meer in huis doen. Ik heb net even gevraagd of hij wist hoeveel weken zwanger ik was maar hij zat er 1 wkje naast, ik dacht al wel dat hij dat niet precies zou bijhouden . Hij voelt wel regelmatig even aan mijn buik Goed dat je je hebt aangemeld voor MvM. Bij een volgende keer zou ik ook weer meedoen. En het valt ook best wel mee. Ik vond het eigenlijk niet heel erg, pas de laatste twee weken was ik het zat. @ pookie bedankt voor de pindatip die wist ik dan weer niet. Er komt binnen de familie ook veel allergieen voor dus ik zal maar eens heel voorzichtig zijn met de pindas. Ben trouwens maar een weekje verder dan jij dus misschien voel jij over een week ook al wel wat. @ Melisa, wat leuk dat de babykamer vandaag geplaatst is. Erg leuk om de kast dan ook in te kunnen gaan richten met de spulletjes en elke keer even naar binnen lopen om te zien hoe het eruit ziet . Genieten dus. Morgen op vakantie, nog meer genieten. Fijne vakantie! @ Mosa, lekker een dagje vrij vandaag, kon je even lekker bijkomen . Wel lekker dat de regen is uitgebleven op je vrije dag, het verbaasde mij ook na het weerbericht van vanochtend. Leuk dat je ook al een mooi stofje hebt gevonden voor zo'n klein prijsje . Wij hadden nu ook wel mazzel omdat de winkel een paasactie had waardoor we 15% korting kregen. Leuk als je volgende week al buikfoto's gaat maken. Ik dacht elke week ik ga ook eens een foto maken maar deed het niet, maar het gaat nu bij mij ook snel dus nu moest ik echt van mezelf . Mijn moeder heeft van het weekend ook haar buikfoto's van toen ze zwanger van mij was laten zien en dat is best leuk. @ Sheann, las je berichtje aan Mosa over de genitals die in wk 12 worden gevormd. De vorming is in eerste instantie inwendig, uitwendig ga je het pas rond 16 weken zien, dus Mosa zal nog niet kunnen zien wat het wordt Gefeliciteerd met je zus. Wel leuk om samen zwanger te kunnen zijn. Hopelijk gaat alles bij jullie beiden goed! @ all, vandaag bij een grote hema langs geweest en heb de paarse stippel beha gevonden . Ze hebben ook een donkergrijze variant, die heb ik gekocht maar moet nog wel even passen of ie goed zit. Ze hebben daar ook nog andere beha's zonder beugel. Verder weinig nieuws hier, ik ga de rest van de avond lekker bankhangen... Fijne avond!
Afrola, als je te lang wacht met buikfoto's, dan krijg je later spijt denk ik! Maar bij is het leuk dat je al een echt babybuikje hebt Wat leuk dat je moeder ook buikfoto's heeft! Mijn moeder heeft daar nooit aan gedacht, volgens mij is er maar één foto waar zij zwanger op staat (wel in bikini in tuin dan ) Ik was er trouwens ook nog niet van uitgegaan dat ik maandag al zou weten of het een jongetje of een meisje wordt. Zou wel leuk zijn natuurlijk, maar die paar weekjes kan ik ook nog wel wachten. Ik ben vandaag ook naar de Hema geweest, en hier hadden ze de stippeltjesbeha's niet meer Wel jammer, want ik vond ze er leuk uitzien! Nu heb ik een zwarte gekocht, morgenochtend maar eens aanpassen. Hij ziet er in ieder geval wel uit dat hij lekker zit
Jammer dat je de stippelbeha's niet kon vinden, in de dichstbijzijnde hema hadden ze hem hier ook niet moest er echt voor naar het grote filiaal in het centrum... Daar hadden ze zowiezo veel meer verschillende bh's dus moet daar gewoon vaker heen Mijn moeder had een goede reden om buikfoto's te nemen. Mijn vader zat op zee (werkte op de grote vaart), mijn moeder was mee maar is vrij snel nadat ze ontdekte dat ze zwanger was van boord gegaan. Mijn vader kwam pas 3 weken voor mijn geboorte van boord en om mijn vader te laten zien hoe ze veranderde tijdens de zwangerschap maakte ze vrij regelmatig foto's. Het is idd erg leuk om terug te zien. Bij mijn broertje was mijn vader de hele zwangerschap thuis en heeft ze maar 2 buikfoto's gemaakt, nu vind ze dat ook wel jammer. Vroeger was het natuurlijk ook nog niet zo gewoon om zoveel foto's te maken als nu
Bij de Hema hier hadden ze heel weinig keus in zwangerschapsbeha's, wel jammer. Als ik weer een keer ga winkelen, maar eens in een grotere Hema kijken dan. Dat zal lastig geweest zijn voor je allebei je ouders, om niet bij elkaar te zijn tijdens je moeders zwangerschap! Vaart je vader nu ook nog?
Zo, net mevrouw van MvM al gehad en ben twee kratten rijker! Ze belde begin van de avond en kon eigenlijk gelijk komen,dus maar gedaan. Gesprek verliep niet zo lekker en erg emotioneel. We moeten gaan reorganiseren en daar zullen heel wat veranderingen aan vast zitten. Volgende week krijgt mn baas een voorstel van de accountant en dan gaan ze het aanmelden bij het CWI. Heb alleen maar zitten janken. Daarna nog ff een gesprek alleen met mn baas gehad. Heb m gelijk verteld van mn zwangerschap en hij dacht het al! Zag het aan mn ogen. Het was een emo gesprek voor allebei. We hebben samen zitten huilen! heel apart! Nu maar afwachten wat er allemaal komen gaat... Beetje dubbel gevoel dus, maar ik probeer nu positief te blijven en we zien het wel. Sorry dat ik niet op iedereen kan reageren, maar ben kapot. Ga lekker Stepford Wives afkijken en vroeg naar bed. Fijne avond allemaal.
Jeetje Maar, wat een gedoe op je werk Dus je weet nu nog niet hoe het verder gaat met je werk. Moeilijk zeg, om nu te moeten afwachten. Ik hoop dat het allemaal toch meevalt! Lief dat je baas zo reageerde op je zwangerschap! Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht, want zo'n dag zal er wel inhakken!
Jeetje Maar, hopelijk loopt het nog goed af voor je. Ik lag gisteren ook om 9 uur al in bed, was echt kapot. Nu op tijd er uit, en wat denk je? Misselijk en braakneigingen. Gelukkig hoef ik er na vandaag niet meer vroeg uit voor 2 weken!
Afrola: Dat wist ik niet van de geslachtsdelen. Het is ook inderdaad een beetje vroeg om nu al te kunnen zien wat het is. Mosa: Mijn zusje was er idd helemaal niet mee bezig en zo hoort het ook. Kon ik dat maar toentertijd Mijn moeder heeft ook niet zoveel buikfoto's (ongeloofelijk maar waar) maar ik kan me er wel eentje herinneren van haar in bikini in de tuin Maar: Wat vervelend allemaal. Ik hoop dat het goed komt op je werk. Dikke knuffel. Melisa: Vervelend dat je nu weer misselijk bent, of was je er nooit helemaal vanaf?
Goedemorgen meiden, Melisa, wat vervelend dat je vanochtend zo misselijk was! Hopelijk is het inmiddels afgezakt! Maar idd, vandaag je laatste dagje Heerlijk vooruitzicht natuurlijk! Sheann, ideaal hoor, niet zoveel bezig zijn met zwanger worden! Dan is ze zeker ook niet op zwangerschapspagina te vinden All, ik merk dat ik het huishouden echt in etappes moet doen, ben veel sneller moe. Ik vind het een beetje suf (nu al!), maar het is toch echt zo. Ik heb trouwens de beha van de Hema gepast, maar het valt me op dat hij best dun is. Dan zie je heel snel je tepels door je kleren heen Hebben jullie dat ook, ik vind dat een beetje lullig staan. Sanne, alles goed?! Sylvia, weet je al meer over je baan?? Fijne dag allemaal en tot later!
Mosa: Nee ze is hier zeker niet te vinden Dat van het huishouden heb ik ook. Ik moet sowieso om het uur even rusten en wat eten. En ik merk ook al dat ik begin te waggelen tijdens het lopen hahaha
Haha, waggelen Wat zijn we toch zielig Dat regelmatig eten heb ik ook, maar ik probeer er niet altijd aan toe te geven. Vooral omdat de laatste tijd rauwkost zoals komkommer en tomaatjes mij zo tegenstaan. De hele dag sultana en liga zal ook niet al te goed zijn. Ik heb er nu sowieso last van dat heel veel eten mij tegenstaat, vooral gezond eten Zometeen boodschappen doen voor het hele weekend, maar ik vind het steeds moeilijker worden wat te eten. Ik ben vanaf vandaag weer goed begonnen met erg veel water drinken op een dag, maar ik baal er zo van dat je dan zo vaak naar de wc moet Maar ik weet dat ik te weinig drink, dus ik wil nu minimaal 4 flesjes water drinken per dag, boven op mijn normale drinken. Beste lastig als je dat niet gewend bent! Als ik nu mijn berichtje terug lees, vind ik mezelf zeurderig overkomen Zo bedoel ik het niet hoor! Ik ga maar eens iets nuttigs doen, mijn grote hobby van tegenwoordig, boodschappen doen
Goede morgen meiden ik ben er ook weer een keer.... ben er ff een paar dagen tussen uitgeknepen was druk in huis en misselijk en heeeeeeeeeeel moe.... ik lig nu lekker op bed met laptop op schoot. En doe vandaag lekker zo weinig mogelijk een beetje was weg vouwen maar not more