Gefeliciteerd Mama Chan! Mosa, bij Mirre geen last van mn bekken gehad ... achteraf gezien wel wat klachten soms (lage rugpijn ed), maar was prima te doen ... Mja ... toen kon ik nog gaan leggen als ik daar zin in had + uitslapen + niet een eigenwijze dreumes tillen ed
moge, hier is het weer wat beter met de borstontsteking, antibiotica doet de koorts zakken dus lijkt aan te slaan. Nu maar verder afwachten. Salapio; bedankt voor de tips, helaas had ik de meeste ervan uitgeprobeerd en heeft het niet geholpen. MOSA goede tip voor jou; ren naar de bieb en leen het boek "veilig door de kraamtijd" van Beatrijs Smulders. Er staat een hoop softe praat in over te kort verlof en ophemelen moeder/kind hechting. Maar er staan ook heel veel nuttige tips en praktische info in over de kraamtijd. Kwaaltjes, oplossingen en ervaringen. Echt een aanrader!!!! Misschien red je het nog voor de bevalling het te lenen Zo en er is een hoop nieuwe verse zwangere aanwas;LEUK!!! alleen kan ik nu niet echt de tijd vinden om alles terug te lezen en te reageren maar dat zal mij vast vergeven worden. Hopelijk wordt dat binnenkort wel weer beter.....lees.........hebben we binnenkort een echt ritme!
Fijn dat de antibio werkt! En die tips helpen denk ik ook niet meer als je echt een BO hebt ... maar vaak/soms (?) wel bij stuwing en verstopte melkkanaaltjes Heb je veel pijn? Ik vond die verstopte kanaaltjes al om te janken (vooral als ik Mirre aanlegde)
Salapio, ik geloof meteen dat het heel erg scheelt voor klachten of je van je eerste kindje zwanger bent, of van een tweede! Maar dan maar met wat fysio, daar knap je vast van op! Pookie, fijn dat het wat beter gaat met de borstontsteking, lijkt me goed pijn doen! Morgen ben ik van plan om naar de bieb te gaan, dus ik zal zeker kijken naar dat boek, bedankt voor de tip! Ik heb al even in de online catalogus gekeken en als het goed is, is hij aanwezig Als het een beetje beter weer was, had ik vanmiddag kunnen gaan, maar de regen nodigt nu niet echt uit om weg te gaan En het zou mooi zijn als jullie binnenkort een echt ritme hebben, maar komt best goed! En tot die tijd is het je idd vergeven hoor, dat je niet alles terugleest
Zo daar ben ik weer, werk zit er weer op hihi hele huis schoon(me mams is hier geweest oppassen ja ook schoonmaken dat wil ze zelf) Ik heb verder geen klachten nog die komen vanzelf haha of niet natuurlijk.... Mosa ga jij eens een x bevalle joh
Zo het is echt rustig hier, ben ik niet gewend. Ik heb uit verveling maar weer een nieuwe buikfoto gemaakt (zie album). Is nog best lastig want mijn buik wordt steeds groter en mij armen worden niet langer.
Het is idd rustig hier! Laat staan als Sheann en ik ook bevallen zijn Maar dan zijn Sterre en Sanne er misschien wel weer wat meer. Mama chan, handig dat je moeder gelijk schoonmaakt tijdens het oppassen Weet ze al dat je zwanger bent, of houden jullie het eerst nog geheim? En klachtjes kunnen idd nog wel komen hoor Had je tijdens je eerste zwangerschap veel klachten? Sheann, superbuik hoor Heel mooi! En leuke kleren had je aan! All, net lekker op de bank gelegen, dus verder heb ik ook niets boeiends meegemaakt
Hoi meiden, Ben ik weer even. @ Nijn, je klas vertelt dat je zwanger bent, leuk hoor. Die reacties van de kids waren vast heel leuk. En lekker lang verlof, heerlijk . Bij herfst denk ik vooral aan buiten rondwandelen in een berg bladeren en met paddestoelen en halfkale bomen langs het pad . @ Wops een groeiecho is een medische echo, je kan zelf alleen een pretecho laten maken. De metingen bij een pretecho zijn echter niet heel betrouwbaar. @ Djaar, balen dat de ha je niet echt kon geruststellen. Gelukkig deed de zwangerschapstest dat wel @ Salapio, oeh vervelend ook al last van bekken, lekker rustig aan doen dan en fijn dat je naar de fysio gaat. Gisternacht idd officieel doorgeslapen, maar afgelopen nacht helaas niet... Maar ze kan het dus gebeurt het nu vast wel vaker @ Mosa, jammer nog niets.. het is idd erg vies weer vandaag. Het is idd wel wat rustiger hier, voor enkelen wat makkelijker om bij te houden, voor anderen weer saai. Sorry , hopelijk heb jij snel ook wat anders te doen! Dit weer nodigt wel uit voor heel veel lezen, haha, al doe je dat al wel veel @ Mama chan, gefeliciteerd! en gezellig dat je hier mee komt kletsen @ Pookie, gatsie borstontsteking dat is echt pijnlijk. Antibiotica slaat gelukkig aan, hopelijk ben je er snel weer van af. Ritme?? wat is dat, hier nog niet echt dus... @ Sheann, zo wat een werk zal die kerstkaart voor je moeder zijn. Wel leuk. En mooie buik weer, ziet er ook wel zwaar uit . @ all, vandaag mijn moeder op bezoek gehad. Erg gezellig en ook fijn, want ze kwam ook even schoonmaken. Tussendoor nog even naar wat winkels in de buurt geweest en lekker geshopt voor Josien. Ik mag mezelf nu helemaal gaan uitleven .
Afrola, gezellig dat je moeder vandaag bij je geweest is! Ze woont niet bij je in de buurt toch? En lekker geshopt, leuk zeg! Merk je dat het lopen telkens een beetje beter gaat of blijft het moeizaam? Ik ben bang dat ik me nog wel een hele tijd moet inhouden met winkelen, met al de kleertjes die ik al heb Heb je binnenkort nog een keertje tijd om wat foto's van Josien te plaatsen, inmiddels zal ze al wel weer veranderd zijn En ik hoop ook snel andere dingen te doen te hebben, dan op het forum te hangen
Even snel: Hier weer lekker thuis, bv loopt nog niet helemaal lekker maar begint te komen. We voeden nu een beetje bij zodat we in ieder geval kunnen slapen want dat is vannacht nauwelijks aan de orde geweest * gaaap * Ik hoop snel weer wat meer te kunnen laten weten en te vertellen hoe het allemaal ineens zo kwam Oja...we wilden eigenlijk pannenkoeken eten maandag... die zijn dus aan mijn neus voorbij gegaan Dadelijk lekker frietjes! Liefs!
Sterre, welkom thuis Jammer dat de borstvoeding nog niet helemaal lekker loopt, maar volgens mij is het normaal dat het even tijd nodig heeft. Ik ben benieuwd naar je hele verhaal, maar focus je eerst maar op je gezinnetje
Als het "beter" gaat dan wen je er zo snel aan he hihi. Al ging ik ook bijna alweer stressen dat ik weinig kwaaltjes over houd tis ook nooit goed @ Sterre, welkom thuis hoop dat alles straks meer mee gaat zitten! Rust eerst nog maar ff lekker uit meis!!
@sterre, Welkom thuis en geniet lekker van je gezinnetje. De verhalen komen vanzelf wel, wacht met smart.
@shean; mooie buik en ook mooie foto's hoor. en geen straie te zien.....ik ben nu helaas nog steeds een zebra, maar dan 1 in en heel los vellteje @sterre; welkom terug, heb je wel kraamzorg?????/ En helpen ze goed met de borstvoeding?? volgens mij is het wel normaal hoor dat het de eerste dagen allemaal nog niet vlekkeloos gaat maar een huilende baby s'nachts is zeker niet fijn! en over huilende baby gesproken ik ga maar weer ff kijken naar ons mormeltje. Ze heeft een soort huiluurtje of zo, jengelig en niet de borst willen wel schone luier. FF vervelend dus.