Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    MP, ik kan me heel goed voorstellen dat je snel went aan het niet misselijk zijn hoor! Is ook geen pretje geweest natuurlijk!

All, ik kreeg trouwens vandaag een geboortekaartje van één van de meiden van zwangerschapsgym. Haar zoontje was bijna 4300 gram, da's een flinke!!
    Wel raar om 'mijn' datum, 3 november daar te zien staan :)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :D Ik moest er om lachen, terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo grappig is! Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, mijn buik na afloop :)
    Knuffel je meisje maar even goed, hopelijk stopt ze dan zo met huilen!

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    SHEANN, echt een moooooooie buik!

MOSA, veilig door kraamtijd vond ik ook erg fijn :D

MAMA CHAN, lekker hoor een schoon huis.

AFROLA, lieve mams! En Josien gaat vast vannacht weer lekker slapen!

STERRE, welkom thuis! Komt vast goed met de BV en lekker patat! En is idd heel gewoon dat het even tijd nodig heeft, veel aanleggen zorgt het snelste voor goede productie ...

POOKIE heb je een draagdoek? Misschien helpt dat tegen jengelen?

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, waar hang jij eigenlijk uit? :D Alles goed?

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Mijn voornemen om vandaag alles bij te lezen en te reageren kan nu pas en ik hoop dat ik de tijd krijg...
    Svinthe is de hele dag aan het miepen en huilen als ze de fles krijgt.
    Gelukkig wel een poepbroek, maar ik ben kapot.
    Michel hefet geprobeerd haar over te nemen vanavond maar ze wil alleen maar api-api bij mama (hangend als een aapje voor mijn buik.
    Nu ligt ze even in de box in haar mandje...
    Duimen dat het goed gaat!

Salapio, lekker morgen naar de fysio! Merk je dan goed het verschil erna?

Bubsie, is het goed gegaan vandaag? niet al te misselijk geweest hoop ik...

Mosa, leuke site :)
    Wat heb je daar gekocht?

Mamma Chan, gefeliciteerd!! Ik wens je een fijne zwangerschap!

Afrola, lekker dat je moeder is langsgeweest vandaag en huisje weer schoon!! :)

Sterre, leuk dat je even langskwam hier!

Mosa, hier ben ik dan.... pfff wat een dag :(

Nou maar even leuk afsluiten dan met wat spam :)

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    En nog een van in de box vandaag...

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    En op weg naar het winkelcentrum...

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hanna, geen idee of ik me beter voel ... zal ik morgen (oid) laten weten :D ... is Svinthe niet bezig met een mentaal sprongetje? Mirre werd daar ook altijd enorm api-api van :)

En die Svinthe heeft echt een gave bos haar! Denk dat ze meer haar heeft als Mirre :D;)

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Salapio, misschien inderdaad een sprongetje. Daar heb ik ook al aan zitten denken. Svinthe wordt zaterdag 11 weken... Wel een beetje vroeg voor de sprong, maar wie weet heb ik een snelle kikker hier ?? :D

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ hanna, lief dat je aan me denkt.
    ja tis wel goed gegaan, niet extreem misselijk geweest alleen flink duizelig.
    kga dan ook zo lekker weer naar bed.

ow, wat is svinthe een lekker popje! en wat een bos met haar heeft ze! geweldig!

11. woops

woops Niet meer actief

@hanna,
    Als ik die foto`s kan ik echt niet wachten hoor. :)
    Ben zo benieuwd hoe m`n meisje eruit zal zien. ;)
    Je meisje ziet er zo schattig uit. :D

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen meiden!

Er is inderdaad niet heel erg veel gebeurt hier tijdens mijn dagje afwezigheid. Geeft helemaal nietswant dan kan ik Sterre tenminste welkom terug heten en voor de andere meiden die bevallen zijn zeggen dat ik hoop dat ze snel een goed ritme te pakken hebben en hier weer kunnen meekletsen.

Die Svinthe heeft inderdaad een hele bos haar al, helemaal leuk!!

MP, die geeft goede tips aan de nieuwelingen hier en dat is super

Mosa, die blijft hier maar kletsen lijkt het wel en heeft geen tijd voor een bevalling (hoewel het nu toch wel tijd wordt!!)

En de rest krijgt gewoon een stevige knuffel voor alle ogingen om mij gerust te stellen.

Ikzelf slaap een gat in de dag en dat is het dan wel. Gelukkig is het weer bijna weekend en gaan we maandag de 6 weken bereiken. Gisteren was een drukke dag maar mijn auto is er hoor! Hij moet nu een beetje verbouwd worden voor het kenteken te krijgen en dan wordt hij helemaal uit elkaar gehaald om opgeknapt te worden en weer in elkaar te gaan. Streven is om dit voor mei 2010 voor elkaar te krijgen.

En dan nu even snel aan het werk!! Fijne dag meiden.

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Dames

Wanneer stoppen jullie met tempen eigenlijk??
    Is het normaal dat je temp een graad zakt ?

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Goedemorgen meiden
    Heb heerlijk doorgeslapen vanacht! Ik ga de computer een beetje vermijden vandaag want ik heb last van RSI. Heb gisteren ook 3 uur achter de computer gezeten voor het kerstkaartje.

Mamachan: Zodra je een positieve test hebt dan kan je stoppen met tempen. Maar het is niet normaal dat je temp een hele graad zakt, of bedoel je dat hij met 0,1 is gezakt?

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ja zie me temp kaart;)
    denk dat ik bedoel met 0.1 haha van 37,3 naar 37,1 of 2

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mamachan: Een daling van 0,1 is helemaal niet erg. En nu die thermometer weg en jezelf niet meer onzeker maken.

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Djaar, leuk dat je auto er is!

mamma chan, ik heb nog een paar dagen getempt, maar vond het zo'n zenuwengedoe dat ik toen maar snel gesopt ben. Het kan best dat je temp een beetje schommelt, maar wel hoog blijft!

Mosa heeft meldplicht ...:D

Svinthe heeft van 22.30 uur tot 8.15 uur geslapen. Net dus de fles gehad en alles zonder krampjes opgedronken! Heerlijk hoor na die rampendag van gisteren.
    Nu maar afwachten hoe het gaat lopen met voeden vandaag en morgen ook. Dan gaan we nl naar de Efteling :)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, wat vervelend dat je gisteren zo'n vermoeiende dag had ;) Hopelijk is Svinthe vandaag wat beter in haar hum! Wat een lieve foto's weer! Vooral die helemaal ingepakt op weg naar het winkelcentrum vind ik superschattig!

Salapio, succes bij de fysio vandaag!

Bubsie, hoe voel je je vandaag?

Woops, gefeliciteerd met de 30 weken :D

Djaar, juist omdat ik nog niet bevallen ben, blijf ik hier kletsen ;) Zo heel veel kan ik ook niet meer, ben vaak hele dagen thuis, dus dan is het een leuk tijdverdrijf :D
    Leuk dat je auto er is! En zo te lezen een behoorlijke klus als het streven is om hem in mei 2010 af te hebben!

Mamma chan, na de positieve test heb ik nog iets van 2 dagen getempt en toen de thermometer goed opgeborgen. Ik zou als ik jou was na vandaag niet meer tempen, want het kan je alleen maar onzeker maken. Je temp kan namelijk best een keertje iets lager zijn. Zoals je vanochtend dus had, maar een daling van 0,1 betekent echt niets hoor!

Sheann, fijn dat je zo lekker geslapen hebt, maar was vervelend dat je last hebt van RSI :( Maar van 3 uur aan het kerstkaartje werken, is dat ook geen wonder natuurlijk. Hopelijk helpt het snel om je pols een beetje te ontzien!

All, hier redelijk geslapen, geen buikpijn meer gehad. Ik merk nu wel dat mijn vriend het wachten een beetje zat wordt :) Hij is er op z'n werk ook constant mee bezig en kan zich minder goed concentreren. Maar ja, het blijft afwachten. Ik voel nu in ieder geval niets.
    Fijne dag allemaal!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Here I am, ik was wat langer in bed blijven liggen :)

Maar wat fijn dat Svinthe zo goed geslapen heeft vannacht! Jij daardoor vast ook ;)
    Nou, hopelijk blijft ze vandaag krampjesvrij! Maar leuk dat jullie naar de Efteling gaan!

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Jaja, Mosa blijft hier ook nog ff rondhangen. Maar kijk uit hoor laat die baby niet tot de 42 weken zitten.......inleiden etc is niet leuk!
    hier gaan we zo ons moppie klaarmaken voor een winkel uitje.
    Ff langs de prenatal, slaapzakje kopen voor als ze het ledikant in gaat. en ff klagen over de beestjes omsladoek. Daar zit een blauwe rand in die in de was enorm afgeeft. De hele kleur blauw is overgelopen in de rest van de doek, gelukkig heb ik in de rest van de was geen blauw aangetroffen maar ik ben er niet blij mee!!

Deel Deze Pagina