Mooi gedichtje gevonden en aangepast en aan m`n mannetje gegeven: Hoi lieve papa, Hier zit ik dan de kleine spruit. Ik kan niet wachten tot jij me in jou armen sluit. Nu zwem ik nog lekker in het rond. Hier wordt ik steeds groter en gezond. Ik heb nog maar een paar maandjes te gaan. En dan kan jij mij in jouw armen slaan. Ben jij niet benieuwd hoe ik er uit zal zien? Heb ik jou ogen of mijn mama's lach misschien. Op de echo's heb jij mij al kunnen bekijken. Maar dat was nog te vroeg om te zeggen op wie ik zal gaan lijken. Mijn mama vindt jou een leuke vent. Dus zal ik vast blij zijn dat jij mijn papa bent. Heb nog even geduld papa de tijd gaat zo snel voorbij. Zodat ik van jou zal zijn en jij van mij. Liefs van je ongeboren meisje.
mooi gedicht woops!! all: heb nu 2 teksten verzonnen. 1: Hier zit oma's 1e achter kleinkind! 2: Oma, hier groei ik dan eindelijk! Je 1e achter kleinkind! van vinden jullie?
Ik vind de 2e erg leuk. Ga lekker op 1 oortje liggen. Tot morgen allemaal. En Mosa je mag wel bevallen hoor.
Sanne: 18 uur bevallen!! Jeetje zeg, klinkt heftig allemaal. Neem maar lekker de tijd voor jezelf en de kleine. Bubsie: Ik vind de eerste leuker
Hoi meiden, We staan op het punt om af te reizen naar de Efteling. Ik heb er erg veel zin in! Svinthe heeft heel goed gedronken en zonder krampjes wat nog veel belangrijker is! Ik ben heel erg blij Nu nog een poepbroek en dan is het helemaal geregeld. Maar die zal wel naast Holle bolle Gijs geproduceerd worden Woops, prachtig gedicht! Bubsie, ik zou gaan voor de eerste.. Is iets korter voor op een shirt! Hoogstwaarschijnlijk kom ik vanavond nog wel even spieken hier... Mosa??? Is vandaag jouw dag??? Ik hoop het voor je joh!! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Woops, mooi gedicht!! Bubsie, ik denk dat die 2e misschien te lang is voor op een buikband, dus ik zou voor de 1e gaan. Sheann, hoe gaat het met je pols? Hanna, je leest dit vast niet meer, maar veel plezier Fijn dat het drinken helemaal goed ging, nu idd nog een poepbroek (waar je al niet op kan hopen hè?) All, hier weer alles rustig. Wel opvallend veel last gehad van mijn onderrug vannacht, het leek wel of er een zenuw klem zat ofzo, het straalde helemaal uit naar mijn liezen. Maar nu valt dat ook wel weer mee. En zo tikken de dagen weg Het lijkt net dat hoe langer het duurt, des te minder ik me voor kan stellen dat het ineens kan beginnen
Mosa: Heb geen last van mijn pols maar van de bovenkant van mijn arm. Ik ben gisteren braaf bij de computer weggebleven dus het is nu een stuk beter. Kan me voorstellen dat je er nu niet meer in gelooft en de 11de lijkt nog zover weg. Ik ga vandaag shoppen dus zie jullie morgen weer. Toedels
Sheann, veel plezier (en succes lijkt me!) met shoppen! En gelukkig gaat het nu al wat beter met je arm! Ik ben straks even met m'n ouders mee geweest boodschappen doen, dan kon ik mooi mee met de auto en mijn vader kon sjouwen Daarna hebben ze even een broodje mee gegeten en zometeen ga ik weer even op de bank liggen. Ik heb nu toch wel weer een beetje van die rare krampen onderin m'n buik die ik vorige week ook een keer had. Ook voelt m'n buik keihard aan, maar het zal wel weer niets voorstellen. Vanavond gaan we op visite bij vrienden, dus dat is wel gezellig. Ik merk dat ik dat soort dingen juist nog wel leuk vindt door het vele thuiszitten. Even wat afleiding!
@ Mosa, spannend als je weer wat krampen hebt. Hopelijk doet het toch echt wat bij je. Als het dan echt eens doorzet dan gaat het misschien wat makkelijker. En na al die moeilijke bevallingen willen we wel eens een mooi verhaal! 7 boeken dat is me wat. Maar ja je hebt ook nog alle tijd om lekker te lezen . Gister wilde ik tot 3 keer toe nog even lekker lezen voor de visite kwam maar Josien gunde het me niet haha. Veel plezier vanavond! Foto Josien: ze was even wakker tussen het slapen door, dan trekt ze een paar gekke bekken en rekt zich uit en valt weer in slaap, heel lief om te zien. Op verzoek voeden en visite: Bij goede vrienden en directe familie voed ik gewoon in hun bijzijn als het nodig is. Bij andere visite kon ik tot nu toe om hun bezoek heen voeden, die zijn er ook meestal maar 1 tot 1 1/2 uur. Als het nodig is kan ik me ook terugtrekken op mijn slaapkamer. @ Djaar, de nieuwe auto kost nog heel wat werk als je denkt tot mei nodig te hebben met opknappen. Dat is dan duidelijk een grote hobby van jullie . Veel plezier bij de clubmeeting vanavond! @ Bubsie, veel plezier met vertellen enzo. En wat leuk dat je nog een oma hebt die graag nog een achterkleinkind krijgt. Mijn man heeft nog een opa van de ene kant en een oma van de andere kant. Die vinden het beiden ook heel leuk om mee te maken dat mannetje papa is geworden . Leuk idee om met een buikband te vertellen dat je in verwachting bent! nr 1 past op de band, nr 2 vindt ik net iets leuker. @ Sanne, Leuk weer wat van je te horen. Een paar moeilijke eerste dagen gehad zo te lezen. En je kleine meid maar 2780 gram dat is idd niet veel. Hoe gaat het nu met haar suikergehalte? Lastig kan het zijn veel voeding. Maar ws komt het nu door de stuwing en gaat het over een paar dagen weer beter?! @ Pookie, jammer zeg dat Yuna al haar haartjes verliest. Ik ben nog steeds verbaasd over de grote bos haar van Josien. Wij zijn in de familie juist kale kopjes gewend, haha. Leuk dat je winkeluitje zo geslaagd was. Yuna lekker slapen in de wandelwagen heerlijk Gebruiksaanwijzing bij baby's zou idd wel eens handig zijn haha. @ Hanna, hoe was de efteling, hoop gesjouwd zeker? Niets vergeten? Fijn dat de krampjes weer iets lijken af te nemen. Moeilijk hoor dat gehannes met voeden, krampjes en poepbroeken @ Sheann, veel shopplezier! @ Woops, leuk gedicht! @ MP, BIj jou alles nog steeds goed. Gaat het met de misselijkheid nog steeds steeds beter?! @ all, het is zulk rotweer hier . Hoopte weer lekker te gaan wandelen. Gister niets van gekomen door de visite. Maar het regent gewoon te hard grommm.
@nijn: hoi terug @afrola; bij ons in de familie ook veel kale koppies hoor maar het was net zo leuk dat ze wat haar had. Hier ook rotweer Ik wil zo ff alleen winkelen, laarzen kopen!! @mosa; krampjes klinken veelbelovend hoor, ik stem voor zondagskind! @bubsie; 1e is minder aansprekend maar past beter op de band. Misschien ff verder zoeken voor de perfecte zin?? @sanne; voorzichtig hoor met die stuwing! goed je borsten laten legen, waarschijnlijk is dat hier fout gegaan waardoor ik met die ontsteking zit. Gelukkig slaat de antibiotica goed aan, alleen heeft Yuna nu veel last van krampjes en pukkeltjes. En het is zo vervelend als je kindje krampjes heeft, maar dat heb jij vast ook gemerkt. Hopelijk stabiliseert je voeding snel......Vraag en aanbod, het moet natuurlijk wel in balans zijn!! Jaja mijn borstkolf is binnengekomen, toch de Medela kolf kunnen vinden voor een schappelijkere prijs. Wel fijn want dan kan de huurkolf van het ziekenhuis terug. En alle disposables van de huurkolf die je moet aanschaffen zijn ook weer bruikbaar bij deze kolf. Mooi speeltje!!!
@ Sanne, zo meid jullie hebben veel meegemaakt in dat korte stukje tijd, heftige bevalling en jullie meisje waar het niet goed mee ging.. Hoe gaat het nu met haar? @ Bubsie, vind beide teksten leuk, maar weet niet of de 2e te lang is.. @ Mosa, je meisje laat ons allemaal maar in spanning he . @ Afrola, de misselijkheid wordt wel minder alleen vandaag heb ik er wel weer last van. Had eigenlijk gehoopt dat het weg zou blijven . Ja rotweer is het hé!! Hopelijk krijge snel weer een beetje droog weer.
Nou verrassend, maar de krampen zijn weer weg Iedere keer hoop je toch stiekem dat het doorzet, maar helaas. Afrola, bedankt voor je antwoord over het voeden, ik vroeg me af hoe vrouwen zoiets doen. En het is natuurlijk zo dat als er kraamvisite komt, dat ze over het algemeen niet zo lang komen natuurlijk. Het is idd geen wandelweer vandaag, jammer voor je! Vanaf morgen wordt het wel droog geloof ik, dus komende week kun je vast wel meer wandelen. Bevalt je kinderwagen goed? Ik zit nu alleen even te denken welke je ook al weer hebt, maar ik heb in ieder geval iets van Mutsy in mijn hoofd (Mutsy Slider of denk ik dat verkeerd?). Nijntje, hoi en doei
Vreemd, nu zie ik pas de andere berichtjes! Pookie, fijn dat je nu een kolf hebt! En dat het een mooi speeltje is geloof ik wel Fijn dat de antibiotica goed aanslaat, voel je je vast al wel weer wat beter. MP, vandaag alweer misselijk, bah
meiden: bedankt voor jullie reacties. vind zelf ook de 2e het leukste eigenlijk. zal eens kijken of ik het kan inkorten en anders ff mailen of het echt te groot zou zijn voor een band.
Hey meiden Hoe gaat het allemaal?? Hier gaat het wel goed, moet wel zeggen dat ik nu sneller moe ben En hoofdpijn achter op me hoofd, herkent iemand dit?? @mosa, nog niks zie ik Voor alle dames, fijn weekend ik koekeloer vanaaf wel ff, moet ff mijn zoon in bad doen en naar bed doen(eindelijk) haha mag je miss nie zeggen ma t komt me nu wel makkelijk uit.. Vriendlief is dr weer eens niet..
Hey meiden, Ik was weer terug van het heerlijke weekje Drenthe. We hebben echt genoten. Chelsey deed het echt super, en mijn man en ik zijn af en toe heerlijk samen op pad geweest omdat mijn zusje dan kon oppassen. Toch wel fijn! Ik heb nog niet alles terug kunnen lezen, maar begrijp dat Mosa nog niet is bevallen???? Meid toch!
Goedemorgen meiden, Na een vermoeiend dagje gisteren echt geen puf meer om de computer aan te zetten. Maar ik zie nu dat ik geen babynieuws heb gemist. Mosa, geen zaterdagkindje voor je, dan maar een zondagskindje toch?? Mamma Chan, sneller moe hoort erbij he... Doe lekker alles op een rustiger tempo! Je hebt een goed excuus Melisa, fijn te lezen dat het zo leuk was in Drente! Efteling: Het was echt een geslaagde dag gisteren. Ondanks dat ze niet erg goed weer op hadden gegeven, was het prima te doen. de paar keer dat er een bui was zat ik net te voeden. Svinthe is supermakkelijk geweest. Ze heeft veel rond liggen kijken en is mee geweest in CarnavalFestival en Droomvlucht. De Python en Vogelrock hebben we nog maar even laten schieten. Dat is meer wat voor de volgende keer Met mijn neefjes en nichtjes zijn we natuurlijk door het sprookjesbos gelopen. Om 7 uur 's avonds waren we thuis. Wel moe, maar een leuke dag achter de rug!