Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

Kwam even kijken of er Mosa nieuws was. :(
    Maar zie ze nog niet, misschien een goed teken. :p
    Duimen draaien voor een zondags-kindje voor mosa. :D

Hanna,
    Leuk dat je een goede en gezellige dag hebt gehad.
    Straks als ze loopt dan is het sprookjesbos zo leuk voor die kleintjes met die muziek paddenstoelen.

Groetjes

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Nou, hier nog geen zondagskindje hoor :D Alles nog steeds rustig. Gisteren wel een gezellige avond gehad!

Mamma chan, leuke avond gehad? Je zoontje op tijd naar bed kunnen krijgen ;)

Melisa, wat fijn dat jullie genoten hebben! En fijn dat Chelsey het super deed natuurlijk! Heb je alles ook een beetje van je af kunnen zetten?
    Sanne en Sterre zijn idd inmiddels bevallen, ik niet :( ;)
    Sanne heeft een meisje gekregen, Feli en aan Sterre de eer van het eerste jongetje van het topic, Noah :)
    En ik ben nog steeds wachtende.

Hanna, fijn dat het leuk was gisteren! Het weer viel idd reuze mee, het was meer af en toe een bui en dan is het handig als je dan toch net aan het voeden bent natuurlijk!
    De Vogelrock ken ik niet, maar verstandig dat jullie nog even wachten met de Python ;) :D

Woops, thanks voor het duimen, maar helaas, nog niets :D Wie weet komt het nog, maar ik voel in ieder geval niets.

All, fijne dag! Straks maar weer even een ritje naar mijn schoonouders maken, altijd leuk :p

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Stom, vergeet ik nog het belangrijkste, Maar is weer zwanger :D :D
    Ik ben zó blij voor haar! Ze is een hele tijd niet meer op het forum geweest, maar ze kwam even melden dat ze gisteren positief getest heeft :)
    Ik zal haar zo een pb-tje sturen of ze zin heeft om mee te kletsen hier, maar na haar mk in april vindt ze het (logisch) wel allemaal eng.

4. woops

woops Niet meer actief

Mosa een vraagje,
    Jij hebt ook getempt. en jij wist eigenlijk ook 100% zeker wanneer je eisprong was... toch?
    Dan zou je toch verwachten dat je kindje zeker niet 5 dagen later zou komen, snap je wat ik bedoel?
    Toch raar dat vrouwe lichaam en de wondertjes.

@Maar,
    Gefeliciteerd meid!

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wat leuk voor Maar, ik hoop dat het allemaal goed gaat.

Woops: Ook al weet je wanneer je ei is geweest dan kan je kleine nog steeds overtijd zijn.

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Dank je mosa voor de update.

Sterre: gefeliciteerd met je zoontje! Geniet van je kraamtijd!

Daar: als je dit leest, gefeliciteerd meis. Hopelijk blijft dit ukkie lekker bij je plakken. Het moet!

Woops: ik wisst ook precies wanneer ik mijn ei had ivm onderzoeken. Chelsey lag daarna steeds achter in de groei, en is een week te vroeg geboren... Het zegt dus allemaal niets.

Ik heb in de vakantie lekker alles van me af kunnen zetten, echt kunnen genieten van ons als gezinnetje. Mijn schoonouders heb ik nog niet gezien sinds we thuis zijn. Heb ook aangegeven dat ik dat deze maand ook even niet wil. Moet tot rust komen...

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Woops, in die laatste ronde had ik eindelijk een duidelijk tempkaartje en ik weet dus precies wanneer mijn eisprong was. Maar dan is het idd zo dat je 'zomaar' overtijd kunt gaan. Helemaal officiëel is tussen de 37 en 42 weken bevallen op tijd en pas erna overtijd.

Ik las net toevallig nog dat vrouwen gemiddeld 8 dagen overtijd zijn als zij bevallen van hun eerste kind. Of dit echt zo is weet ik niet, voor m'n gevoel iets vroeger, maar in principe is het volgens mij 'normaler' om iets na de 40 weken te bevallen dan ervoor.

Maar ik hoop dat het in ieder geval voor het volgende weekend gaat gebeuren :)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hartstikke goed!! Heel verstandig om even voor jezelf en je gezinnetje te kiezen!

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, veel plezier bij je schoonouders ;

Woops, ik wist ook precies mijn eisprong, heb zelfs het eitje gezien bij de gyn, waar Svinthe uit is ontstaan :D

Maar, van harte gefeliciteerd!! Ik wens je een fijne zwangerschap!!!

Melisa, groot gelijk om even tot rust te komen! Zeker als je net zo'n lekkere vakantie achter de rug hebt!

Hahaha, hier is de batterij van de mobile van de box (bijna) op..... Dat wordt dan wel een heel zielig toontje :D
    Hopelijk hebben we nog een nieuwe batterij....

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Melisa, fijn dat jullie het leuk gehad hebben :D !!

Jaaa Maar zwanger wat geweldig hé. En we blijven positief er komt gewoon nog een babytje bij :D .

11. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Bedankt voor de reactie`s.
    Ik heb een leuke middag gehad en zie hier hoe het is geworden.
    Op de babysite staat een verslagje en meerdere foto`s.
    www.vanliemde.babysite.nl

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Hanna, en, had je nog een nieuw batterijtje voor in de mobiel?
    En hoe gaat het nu met de krampjes en poepluiers?

Woops, leuke foto zeg! Zal binnenkort weer eens op je babysite kijken!

Sheann, voel jij eigenlijk al weleens iets, of helemaal niets?

All, hier nog alles rustig, alhoewel het nu zoals wel vaker 's avonds wel weer iets begint te rommelen. Maar weer precies hetzelfde als al een paar keer eerder, dus ik verwacht er niets van.
    Zometeen voetbal kijken, deze keer weten we niet hoeveel het geworden is, en hopelijk heeft Feyenoord weer een keer gewonnen :D
    Fijne avond allemaal!

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Woops: Wat leuk zeg dat die kleine meid jou buik heeft beschilderd.

Mosa: Toevallig dat je het vraagt want ik had gisterenavond voor het eerst krampen/steken in mijn buik waar ik wakker van werd maar dit zakte na een paar minuten weer weg. Een uur later werd ik weer wakker van hetzelfde en dit herhaalde zich nog een paar keer. Ook heb ik dat ik overdag een beetje misselijk ben maar lang niet zo erg als in de eerste die maanden.
    Voor de rest heb ik niet het idee dat er iets gaat gebeuren.

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Woops, ik heb even op je site gekeken, maar leuke foto's van het beschilderen! Leuk om dat gedaan te hebben! Dat meisje is ook zo geconcentreerd bezig :)

Sheann, spannend dat je de eerste krampen/steken hebt gehad! Als je er zelfs wakker van werd, dan was het wel heftig lijkt me.
    Ben benieuwd wanneer het bij jou gaat gebeuren, maar ik hoop wel dat ik eerder ben :D ;)

15. woops

woops Niet meer actief

Ze was heel erg geconsentreerd bezig ja.
    Net of dat het haar vak was. :D

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Idd ja, leuk hoor :)

17. woops

woops Niet meer actief

Jammer Mosa dat je geen zondags-kindje hebt gekregen.
    Denk niet dat het nu nog gaat gebeuren in 2 uurtjes tijd. :x
    Hopelijk zal ze snel gaan komen voor jullie.
    Lijkt me zo moeilijk al dat wachten.
    Je leeft zo naar de 40 weken toe.

Toch alvast veel succes want ik blijf duimen draaien. :D

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Woops, dank je! Vandaag gaat het in ieder geval niet meer gebeuren, maar hopelijk één dezer dagen wel :)
    Je leeft idd best wel naar de uitgerekende datum toe, maar toch heb je overtijd gaan wel in je achterhoofd. Maar ja, we zullen het wel zien, hopelijk deze week!

Weltrusten allemaal!

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen meiden,

Ook hier is weer flink gekletst in het weekend. Mijn weekend was weer super druk maar helemaal leuk. Mijn auto rijdt!! Is altijd spannend als je iets koopt van een foto en de auto is toch van 1942!! Deze week gaan we er aan beginnen hoop ik om hem klaar te maken voor een kentekenkeuring.

Verder ben ik alleen moe en kan ik natuurlijk weinig geduld meer opbrengen deze week. Ik kan niet wachten tot volgende week maandag. Ik heb echt het gevoel dat als dan alles goed is ik kan beginnen met het genieten (doe ik nu ook wel hoor maar ben nog steeds onzeker)

En hier wacht ik rustig op de bevallingen die er binnenkort toch zullen gaan komen.

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Sorry, heb niks bijgelezen omdat dat wel heel erg veel zou zijn (vanaf afgelopen woensdag)....
    Heb een hele drukke (eigenlijk te drukke week) achter de rug, maar vanaf vandaag ben ik weer online

Mosa, geen zondagskindje... Dan wordt het toch vrijdag de 13e.... ;)

Djaar, nog een week en dan zien jullie mini Djaartje.... Zo leuk!!!

Liefs, Nijn

Deel Deze Pagina