Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: De steken waren niet zo heel erg heftig en vanacht had ik weer nergens last van. Ik ga er toch ook wel vanuit dat jij eerder gaat bevallen. Ik ben me er al op aan het voorbereiden dat ik ook overtijd ga lopen.

Djaar: Hopelijk gaat deze week een beetje snel voorbij maar dat zal wel als je aan het werk bent.

Nijn: Jij ook weer aan het werk. Hoe gaat het met de misselijkheid?

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Sheann, jij ook al weer bijna 39 weken.... Dat gaat snel als je een weekje niet hier komt....

Met de missleijkheid gaat het eigenlijk wel goed. Maakte me al zorgen dat ik nergens meer last van had, tot gisterochtend. Toen moest ik weer even knuffelen.....

3. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    hahahah even knuffelen.

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    idd, had hem zo gemist..... ;)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hier nog steeds niets ;) Als ik eerlijk ben, word ik het wel een beetje zat :) Ik ben ergens ook bang dat het helemaal niet uit zichzelf kom en dat ik volgende week ofzo ingeleid moet worden. Is nergens op gebaseerd en ik weet dat het zo ineens kan beginnen, maar het blijft telkens bij dat zeurderige ongigevoel. Vooral 's nachts heb ik daar last van, en dan ben ik er onbewust ook mee bezig in mijn slaap.

Djaar, fijn dat de auto rijdt :)
    Spannend, nog een weekje tot de echo, ik kan me voorstellen dat je er erg naar uit kijkt! Maar voor je het weet is het zover, en dan kan idd het genieten beginnen!

Nijntje, ik had m'n hoop gevestigd op vandaag, 09-11-09, dat leek me wel een mooie geboortedatum :)
    Jeetje, je schiet al zo op naar de 12 weken, gaat best snel vind ik!

Nijntje en Djaar, hebben jullie wel meegekregen dat Maar weer zwanger is?!?!

Sheann, het is ook goed om in je achterhoofd te houden dat je overtijd gaat, mocht je wel voor de 40 weken bevallen dan valt het alleen maar mee.

Salapio, hoe was het eigenlijk vrijdag bij de fysio?

Hanna, hoe gaat het met Svinthes krampjes??

Pookie, hoe gaat het met de borstontsteking?

Afrola, gezellig weekend gehad met z'n drietjes?

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ja ja, ik heb meegekregen dat Maar zwanger is., Heb haar meteen een berichtje gestuurd via Hyves!! Echt super goed nieuws voor haar!!

Mosa, 9-11-09 was inderdaad een hele mooie datum, maar dat kan nog steeds.... Balen dat je het zat wordt, maar ook logisch! Je bent nu alleen maar aan het wachten op jullie meisje. Alles is af en je bent nu gewoon nieuwsgierig.

Ja, ik ben onderweg naar de 12 weken. Maar wel een beetje onzeker hoor....

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meiden, zoals jullie weten ben ik begonnen aan een cursus fotografie. Nou was de opdracht maak eens een herfst-foto. Dat heb ik dus gedaan, maar nu moet ik de mooiste kiezen en mailen.
    Ik heb de 9 mooiste herfstfoto's in mn album gezet. Zouden jullie eens willen zeggen welke je het mooiste vindt?

Alvast bedankt!!

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Mosa; je ik zag vanmorgen het nieuws van Maar (ze had me een pb gestuurd, lief he?) En ik geloof dat ik je angst/twijfel ook wel kan begrijpen. Lijkt een beetje de omgekeerde situatie als de eerste weken. Het kan zo maar ineens anders zijn
    @Nijn; de paddestoel is erg mooi maar oom foto nr 6! Jij bent goed bezig hoor!!

9. woops

woops Niet meer actief

Foto 5, 4 en 1 vind ik mooi.
    Ze staan niet op volgorde zag ik dus ik heb het nummer gezegt wat bij de foto staat.

Mosa,
    We gaan nu voor 09-11-2009 dat is een mooie datum on nog speciaal ook want dan is het Sint Maarten.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meiden, bedankt voor het meekijken.
    Fijn dat jullie allemaal een andere foto het mooist vinden... ;)
    In een ander topic vinden ze weer een andere foto het mooist. Ik ben nu dus maar aan het turven... hihi

11. woops

woops Niet meer actief

Wat vind je tot nu toe zelf de mooiste?

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Zelf vind ik foto 2-4-8-9 het mooist denk ik....

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Nijn: Ik vind foto 1 en 9 de mooiste. Ga je de foto's nog bewerken want vooral foto's 2 tot en met 5 hebben iets meer contrast nodig.
    Succes ermee, het ziet er iig goed uit.

Mosa: Snap ik dat je het zat bent. Het is misschien niet wat je wilt horen maar ik heb eerlijk gezegd ook niet het idee dat je nu zomaar gaat bevallen.
    Als je gestript/ingeleid wordt kan je toch nog wel thuis bevallen?

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Sheann, thnx voor je reactie. Die foto's zijn idd een beetje vaal. Maar bewerken mag geloof ik niet...
    Ik denk dat ik voor foto 8 ga, maar andere reacties zijn nog welkom!!

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Even een snel berichtje. Was vooral nieuwsgierig of er al baby-nieuws was... :)
    Hier een lastige nacht gehad. Josien zit denk ik in haar regel/groei dag(en). Wat was ze lastig en nauwelijks willen slapen (nu al 2 uur :$, fingers crossed dat ze het nog even volhoud ;)). Dus nu ben ik kapot en mannetje ws ook wel en die moet werken vandaag...

@ Mosa, helaas feyenoord heeft niet gewonnen... Jammer he?! Wordt je nou elke ochtend met een teleurgesteld gevoel wakker, het is alweer ochtend en er is niets gebeurd?
    Ons weekend was gezellig, zaterdag lekker rustig met zijn drietjes en gister veel bezoek :)

@ Nijn, mooie foto's heb je gemaakt. Ik vind foto 9 het mooist hihi, breng ik je nou weer aan het twijfelen haha ?

@ Djaar, fijn dat de auto rijdt. Maar uit 1942, das wel heel oud haha. En nog maar een weekje wachten, die vliegt vast zo om ;)

@ Sheann, de eerste krampjes, spannend hoor. Het is wel goed om je in te stellen op ten minste 40 wk, maar toch wordt het voor jou ook met de dag spannender!

@ Rest, zwaai zwaai!

Nog even snel wat doen in huis nu Josien slaapt ;)

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Oh ja, las dat Maar zwanger was. Super nieuws!

Maar als je het leest gefeliciteerd!

Hopelijk blijft alles dit keer goed gaan (duim duim).

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Woops, wat leuk om je buik te laten beschilderen!
    Mooie site heb je hoor. Heb hem even bekeken net :)

Mosa, hmm, Feyenoord weer wat punten laten liggen. Jammer hoor!
    Wij wisten ook niet wat het was geworden, wel dat ze 1-0 voorstonden toen we naar een verjaardag gingen.
    Gelukkig heeft Ajax verloren..Dat maakte weer wel wat goed :D

Sheann, ook wat gerommel in je buik? Spannend hoor!
    Ik wacht al weer heeeeeeeeeeeeeeeel lang op babynieuws :)

Djaar, fijn dat je auto rijdt... Daar koop je hem toch voor he ;)
    Spannend.. nog een weekje tot de echo!

Nijntje, ach weer misselijk... een goed teken he! Dat dacht ik ook altijd als ik weer moest overgeven... Het is voor een goed doel :)

Mosa, ook weer van de partij vandaag? Ik dacht misschien ligt ze wel te puffen?? Niet dus...
    Wanneer mag je nu weer naar de vk?

Nijn, wat een mooie foto's zeg. herfst is mijn favoriete seizoen!
    Ik vind de laatste foto van de paddenstoel met dat gras ervoor het mooist. Mooie kleuren zo bij elkaar!
    Wat een schattige hond trouwens :)

Afrola, ja dat kan makkelijk een regeldag zijn van Josien. Is lastig he, vond ik in ieder geval wel. Zat ik opeens 's nachts om 2 uur beneden met een klaar wakker meisje :)

all, Svinthe drinkt nog wel heel onregelmatige hoeveelheden en gisteren op de verjaardag had ze weer heel erge krampjes. Vandaag gaat het wel weer wat beter... Dus....Moeilijkmoeilijkmoeilijk... Ik heb afgesproken om vandaag of morgen de dokter te bellen om even te vertellen hoe het nu gaat. Dan bepalen we of we de kinderatrs er nog naar laten kijken of niet....
    Wat is wijsheid he??

Nog even een leuke Eftelingfoto: Svinthe met mama op een paddenstoel:

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nijntje, lastig hoor, ik vind het allemaal echte herfstfoto's, maar ik denk dat ik 1,4 en 8 het mooist vindt.

Sheann, strippen is iets anders dan inleiden. Strippen doet de vk, dan maakt ze zeg maar de vliezen los van de baarmoederwand. Hierdoor komt er een bepaald hormoon vrij dat de bevalling op kan wekken. Dat gaat woensdag gebeuren, en dan is het afwachten of er ook daadwerkelijk iets gebeurt. Dan kun je gewoon thuis bevallen.
    Inleiden wordt in het ziekenhuis gedaan (dat is bij Pookie gebeurd) en dan krijg je weeënopwekkers enzo (ik heb me daar nog niet echt in verdiept).
    Maar eerst maar eens zien wat deze week brengt :)

Afrola, vervelend dat Josien zo'n lastige nacht had ;) Hopelijk haalt ze vandaag haar slaap in zodat jij ook een beetje kunt bijkomen!
    Feyenoord idd niet gewonnen, maar gelukkig ook niet verloren ;) Maar op zich speelden ze niet verkeerd, dus daar was ik al blij om :)
    En ik word nu idd wel een beetje teleurgesteld wakker 's ochtends, weer een dag verder. Wanneer ben jij nu ook al weer precies bevallen?

Hanna, woensdag moet ik weer naar de vk, en dan gaat ze me strippen. Hopelijk levert dat wat op, zie er wel een klein beetje tegenop moet ik zeggen ;)
    Lastig idd, met Svinthe, als het zo wisselt! Misschien vandaag nog even afwachten en dan vanavond beslissen? Aan de andere kant kan het natuurlijk ook geen kwaad om de kinderarts er eens naar te laten kijken. Maar dat is natuurlijk best een grote stap. Succes met beslissen!
    En wat een leuke en lieve foto zeg! Dat jasje :) En jij staat er ook stralend op!

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hoi hoi,

Even snel weer iets van mij.
    Ik probeer z.s.m weer wat meer weer te lezen en schrijven.
    Mosa nog niet bevallen zie ik.
    Hier komt de BV goed op gang gelukkig, Noah is een tevreden mannetje, alleen badje en schone luier vind hij maar niks...al dat getut en gefrut :D
    Heb wel even een terugslag gehad v.w de bevalling... dat is emotioneel heel zwaar geweest maar dat probeer ik ook z.s.m allemaal te vertellen.

Liefs!

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    goede middag meiden,

wat een gedoe zeg om je zwangerschap geheim te houden tot de echo!
    mn man is het zat en wil er over kunnen praten met zn familie, dus waarschijnlijk gaan we het toch al deze week vertellen.
    vinden jullie dat raar als je het al verteld terwijl je nog geen echo hebt?

Deel Deze Pagina