Klus: Doe het rustig aan, ik ben net klaar met de was wegwerken, nu nog ff afwassen. Mosa: Zal ik dan ook even zeuren... Eten is voor mij al vanaf het begin een probleem. Ik heb geen eetlust en alles smaakt vies. Ik kan ook niet twee keer hetzelfde eten dus moet iedere keer iets nieuws verzinnen. Fruit gaat er nog wel in gelukkig. Water drink ik ook niet genoeg want dat smaakt ook niet. Ik heb gisteren ook boodschappen gedaan en allemaal lekker dingen in huis gehaald. Ik heb ook kleine fruit yoghurtjes in de vriezer gedaan, dat vind ik ook altijd lekker en vooral met het warme weer. Het is hier trouwens helemaal niet zo slecht weer als dat ze voorspelt hadden. Hier schijnt het zonnetje.
Klus: Doe het rustig aan, ik ben net klaar met de was wegwerken, nu nog ff afwassen ====== ik merk dat ik afgelopen dagen te veel gedaan heb ben momenteel niet vooruit te branden....dus zit nog steeds in me pyama lekker op bed....met een laptop op schoot.
@Sheann: Ja hier ook zo'n man. Hij zei woensdagavond ineens, 'morgen 11 weken' en verder niks....hij denkt er dus aan, vind ik wel schattig. Leuk zeg van je zus! lekker samen zwanger zijn. @Pookie: Ben altijd wat voller geweest zeg maar haha dus aan mij zullen ze wat dat betreft niks merken. Ik heb een omvang van 102cm...ook niet te zuinig maar ach, ik voel me er redelijk goed bij. Soms van die momentjes dat ik denk 'nou, daar zou wel wat af mogen' maar ik eet veel te graag lekker hihi. @Mosa: Ik denk dat ze het net van ons verwachten omdat ze allemaal weten hoe het bij mij zit met mijn eileiders. Maar goed, je weet nooit natuurlijk...vind het heeeel spannend. Heb net de t-shirt voor ons neefje besteld, echt super. Ships zeg, dat je zo'n hoofdpijn had! Is het wel beter nu? Je bent trouwens helemaal geen zeur joh en trouwens, anders luisteren we er toch wel graag naar hoor We hebben allemaal wel wat geloof ik dus...niet zeuren @Maar: Wat enorm kl*te zeg van je baan. Suc6 ermee! @All: Nou mannetje weg gebracht, even boodschappen gedaan en nu even tikken hier. Moet dadelijk alweer terug want ik moet weer een half uur terug rijden en wil er al zijn als ze me bellen. Met mij gaat het prima, alleen beetje last van mijn heup (oja, afrola, tip van het rekken helpt!) Nou, mocht ik niet meer komen dan alvast fijn weekend allemaal! Liefs!
Klussertje, goed dat je het even rustig aan doet als je zo moe bent! Sheann, lastig hè, dat eten?! Ik ben niet eens misselijk, dus daardoor vind ik het nogal vreemd. Maar als ik al aan bepaald eten denk, dan moet ik er echt niet aan denken. Maar je hebt groot gelijk dat je allemaal lekkere dingen in huis hebt gehaald! Fruit yoghurtjes zeggen me niks, kun je die zo kant en klaar kopen? Ik ben er in ieder geval uit wat we vanavond gaan eten, tagliatelle met roomsaus met daarin hamblokjes en asperges. Wat gaan jullie eten? Moet je nog iedere ochtend overgeven trouwens? Hier was het vanmiddag ook superlekker weer, de zon schijnt nu nog. Straks heb ik lekker nog een hele tijd buiten gezeten Sterre, oke, dus iedereen was op de hoogte van je eileiders. Wat zullen ze het dan helemaal supernieuws vinden Leuk hoor! Wordt vast emotioneel Hopelijk is alles goed gegaan met je mannetje! Voor degenen die vandaag moesten werken, prettig weekend
Sterre, spannend hoor en fijn dat Afrola dr tip werkt! =D> Mosa, je zeurt echt niet hoor! Das toch het lekkere van hier. Even lekker je ei kwijt, en als iemand je begrijpt, zijn wij het wel... Ik heb een heerlijk verwendagje gehad voor mezelf. Verdiende ik wel ff, vond ik zelf... Vanmorgen eerst naar de kapper en toen nog ff wat geshopt, maar eigenlijk alleen een leuk zijden bloesding gekocht en van die vette gladiatorsandalen! Tis ff wennen, maar errug leuk. Bij de Invito geslaagd. Maarman vanmorgen weg gebracht. Hij komt zondagavond/nacht pas weer thuis. Gatverdemme. Nix aan. Maar ga nu lekker bij een vriend op de bank hangen en morgen high teaen met een vriendin en werken, zondag een verjaardag en dan is Maarman gelukkig alweer thuis. Ik ga nu nog ff wat aandacht aan katmans geven, want die is vervelend. Hij is ook niet bij me weg te slaan. Fijne avond allemaal!
hoi dames! sorry dat ik zolang nix heb laten weten! pff had het echt druk met werken, en heel erg moe! lag gister al om 8.15 in bed! en pfff vandaag ook weer mega moe! dus zal ook niet laat wezen. alles goed met iedereen?? @maar ik hoop dat alles goed gaat komen op je werk meid!! @sheann gefeliciteerd met je zus! sorry verder weet ik het niet eens meer! *schaam schaam* ik ga maar snel weer op de bank liggen en lekker vroeg naar bed! of lekker in bad, heel mn nek is Mega stijf Heeeeel irritant! verder gaat het hier met mij allemaal prima, ik klop het gelijk weer af, maar heb al een paar dagjes niet gespuugd jeej nou meiden Groetjessssss
Mosa: Helaas ben ik nog iedere dag misselijk en moet vooral s'ochtends overgeven. Gisteren ook de lunch en soms ook mijn avondeten. Die yoghurtjes zijn gewoon yoghurt met een vruchten smaakje en dan in kleine bakjes. Je kunt ze bij iedere supermarkt kopen. Ik heb ze nu van de AH. Even een paar uurtjes invriezen en dan heerlijk smullen. Maar: Hightea heb ik ook altijd willen proberen, lijkt me enig en al die lekker dingen
Hoi meiden, Alles goed hier? Even niet zoveel geweest hier. Van woensdag op donderdag heel slecht geslapen, om 4 uur klaar wakker en dan is het even overleven op school, donderdag en vrijdag. Gelukkig waren de kinderen erg lief Nu heerlijk weekend en het zonnetje schijnt hier weer! Super hoor! Dit weekend 2 leuke verjaardagen en een lunch met vrienden. Gezellig allemaal dus! Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Donderdag zijn de proefdrukken gekomen van het geboortekaartje en ik vind hem heel erg leuk geworden. Precies wat ik in gedachten had. Lettertype en opmaak ook goed, dus daar zijn we al klaar mee Leuk werkje om te doen. Ook makkelijk dit keer. Manlief mocht zich er niet mee bemoeien van mij ( alleen met de naam hahahaha ), want met onze trouwkaart was dat niet erg leuk. Over alles had ie wat, lekkertype, lettergrootte, tekst. Pffff, dat had ik gelijk getackeld toen ik zwanger was. Ik leer snel Hebben jullie al een idee voor een kaartje? Ik heb hem trouwens zelfgemaakt op geboortepost.nl. Erg tevreden over de site, veel mogelijkheden voor wie misschien ook zelf wat wil gaan ontwerpen. Fijne zaterdag! Groetjes, Hanna
Hi Hanna Ik heb al heel veel ideeen voor een geboortekaartje en ga hem ook zelf maken. Lijkt me leuk om iets met een combinatie van foto's en illustraties te doen. Mijn moeder maakte alle geboortekaartjes met de hand maar daar begin ik niet aan Het wordt weer een mooie dag vandaag. Fijn weekend allemaal.
Sheann, leuk dat je hem ook zelf gaat ontwerpen! Pfff, die moeder van jou heeft wel moed zeg om alles met de hand te maken! Wat een werk is dat!
Goedemorgen meiden, Maar, wat leuk dat je jezelf goed verwend hebt gisteren! Waar is je mannetje dan heen? Zo te lezen heb je in ieder geval je weekend goed volgepland, dan is het vast zo zondagavond! Veel plezer met de high tea vandaag! Sanne, wat balen dat je zo moe bent! Het is te hopen dat dat binnenkort ook minder wordt, maar het is in elk geval al erg fijn dat je al een paar dagen niet meer hebt overgegeven *klopt af!*. Sheann, ik zal binnenkort eens op zoek gaan naar de yoghurtjes, het klinkt in ieder geval lekker! En als het fat free is, dan zijn ze vast ook gezond Hanna, met zo'n slechte nacht ben je gelijk uit je ritme hè?! Maar gelukkig is het nu inderdaad weekend! Wat leuk dat je de proefdrukken van het kaartje al in huis hebt en dat je er blij mee bent Ik ben érg benieuwd wat voor kaartje jullie hebben, maar die mogen we vast wel zien als het zover is, toch? Wij hebben nog niet nagedacht over het kaartje, maar het lijkt me wel erg leuk. Ik denk dat we wel een standaard kaartje doen, zo creatief zijn we ook niet. Ik kom straks nog even terug, mijn ouders zijn er!
Zo het schoonmaken zit er op. Nu is mijn man nog de bovenverdieping aan het doen en ga ik zo even naar de winkels. Ik ga een boek kopen voor mijn schoonzusje, die vandaag jarig is. Ben benieuwd waar ik mee thuis kom. Ook nog even kijken of er een leuk babytijdschrift in de boekwinkel is. Ik heb wel zin om lui te lezen vanmiddag Maar, veel plezier bij de high tea. Altijd gezellig vind ik! Mosa, op de voorkant van het kaartje staat de naam van ons kindje, dus ik wil het kaartje nu nog niet laten zien inderdaad. Maar dat komt wle ergens in augustus of september. Ik denk eigenlijk dat onze baby langer blijft zitten en daar ga ik helemaal van uit. Het kan dan alleen maar meevallen he, en bevallen op 9-9-'09, da's toch een leuke datum (Ben op 28 augustus uitgerekend) Groetjes, Hanna
meisjes, meisjes, wat een heerlijk weertje. Zo lekker dat ik even naar binnen ben gevlucht. Ik ben nogal bang voor een zwangerschapsmasker. Helaas heb ik altijd al wat pigment bij 1plek op mijn gezicht en ik wil niet dat het nu erger wordt. @afrola, mooi buikje hoor!! @mosa: zelf gemaakt hemeltje.....dat is wel het leukst. Echt eigen. Ik hoop dat mijn schoonmoeder er een wilt maken voor ons. En zeuren mag hier hoor!! Ik had ook een tijd nergens zin n een vooral niet in aardappel. Nu is dat wel weg. Dus ff geduld en waarschijnlijk merk je vanzelf dat je weer meer trek krijgt en minder kieskeurig wordt. @Sheann; gefeliciteerd met je zusje, kunnen jullie lekker alles bij elkaar kwijt! En geboortekaartjes met de hand maken.......pffff wat een werk. Maar zelf ontwerpen is wel heel leuk! @hemafans; ik ga zo de stippen halen, was net de stickers vergeten. gelukkig hadden ze er nog genoeg! @mosa betreffend dun...........als er maar genoeg ruimte is voor de zoogcompressen, die compenseren het dun wel en voorkomen kringen van doorlek melk (JAK) @maar; wat een ellende zeg op je werk! Heel veel sterkte ermee en wie weet valt het allemaal uiteindelijk nog wel mee. @melisa; jeete misselijk en braak bij 21 weken??? Misschien en buikgriepje? Geniet in ieder geval van je 2 weken vrij!!!
Goedemorgen, Hanna, weer gefietst vanochtend? Pookie, met een zwangerschapsmasker moet je inderdaad oppassen! Heb je donker haar en bruine ogen? Ik hoorde dat je het dan sneller hebt. Melisa, nogmaals een hele fijne vakantie! Morgen vertrekken jullie toch? Sinds een paar dagen ben ik zo aan het doemdenken over de echo van morgen Echt heel irritant! Ik had er telkens een goed gevoel over en nu ben ik zo bang dat het niet goed is. Gelukkig is het morgen al, ik voel me er gewoon een beetje down door Ik probeer nog steeds positief te denken, maar op het moment lukt me dat niet zo goed. Fijne dag allemaal! Het wordt in ieder geval weer een prachtige dag!
hey Meiden, Daar was ik nog even. @pookie: ik ben nog niet van mijn misselijkheid afgeweest. Vooral met een vroege dienst blijft het lastig. Dan moet ik ook nog af en toe overgeven.. Maar ja. Vannacht gaan we lekker op vakantie, en wat denk je? Word ik me toch verkouden! Neus dicht, snotteren, keelpijn, oren dicht, koude rillingen. Het hele rattaplan. Ik heb toch voor de nachten neusspray gekocht. Er zijn zoveel tegenstrijdige berichten over, dat ik voor nood gebrik. Anders voel ik me nog zieker. @Hanna, heb jij ook al last van harde buiken af en toe? Bij komen ze toch al een paar keer per dag. Volgens de verloskundige is het niet erg, het is gewoon oefenen van de baarmoeder, maar lekker voelt het niet zeg. Net of je een tennisbal in hebt geslikt die er uit wil. Meiden die de komende week een echo hebben, geniet er van. Het is altijd even spannend, maar 99.9% krijgt een goede uitslag, en dan ben je helemaal happy. En wat geboortekaartjes betreft. Wij ontwerpen em zelf. In week 30 ga ik mooie buikfoto's maken, en die gebruiken we als geboortekaartje.
Hey meiden, Hier is ikke eventjes. Ik ga de komende weken heel weinig hier zijn want met m'n mannetje was het niet goed met z'n knie. We dachten dat het wel mee viel omdat hij geen pijn had maar nu bleek z'n hele kraakbeen in z'n knie gescheurd/gebroken te zijn. Ze hebben em flink toegtakeld en nu mag hij 4 weken absoluut niks anders loopt hij de kans dat hij binnen 10 jaar een kunstknie moet. Hij slaapt nu beneden en ik alleen boven, dat is echt niks aan. Ik ga op andere tijden werken zodat ik meer thuis kan zijn om hem te helpen e.d. Ik kom tussen door wel spieken hoor maar schrijven zal ik even weinig doen. Liefs!
Pfoeh Sterre, dat is balen voor je mannetje zeg. Maar ook voor jou natuurlijk. Hopelijk houd hij zich aan het beweegverbod en herstelt het zich weer een beetje in zijn knie. @melisa; Nog helemaal niet misselijkheid-loos geweest. dat is balen zeg! Maar veel plezier op vakantie en otrivin mag je een week lang gebruiken. ( ik mocht het in ieder geval van mijn HA toen ik een hooikoorts opleving kreeg) @all; ik wissel buiten zonnetje af met internet babaykamer struinen en ik heb echt al een heel mooie gezien. Alleen veeeeeeeeeeel te duur natuurlijk FF afwachten wat mannetje ervan vind.
Mosa: Het is heel normaal dat je steeds meer gaat doem denken, dit had ik ook. Maar kom op nog een nachtje slapen en je bent van je lijden verlost. Heel veel succes en ook veel plezier. Ik had eerst mijn tweede echo op 21 apirl staan maar mijn vriend kon niet dus moet ik een weekje langer wachten Ik begin me ook alweer zorgen te maken. Sterre: Klinkt niet goed. Kan jij niet ook beneden slapen zodat jullie toch samen zijn? Heel veel sterkte de komende tijd. Melisa: Geniet lekker van je vakantie
Dank jullie wel, ik ga zeker proberen te genieten. Koffer is in ieder geval gepakt. En wat de neusspray betreft, ik ga maar uit van mijn eigen gevoel. Als je alles moet geloven wat iemand beweerd heb ik al zo veel slechte dingen gedaan: cola gedronken, softijs/kant en klare pannenkoeken/aardappelpuree/chips etc gegeten. Het kindje had al het kweet niet wat moeten hebben. En vorige week was het helemaal oke bij de echo.