Nou oke dan, dan ga ik maar lekker slapen en wie weet morgen groot nieuws. Toch weer wens ik je veel succes.
Mamma Chan, wat een verhaal! Ik hoop dat deze baby minder snel is Gaan ze je nu extra in de gaten houden? Mosa, dat kan best vruchtwater zijn denk ik. Bij mij kwam het er in horten en stoten uit en niet gelijk een hele plas wat je weleens hoort... Beetje springen??? Misschien helpt dat?? Spijkerjurkje.. stoer hoor Afrola, hopelijk een goede nacht voor jou. Hoeveel keer drinkt Josien per dag? Komt ze oko vaak voor een nachtvoeding?
Vandaag is weer een nieuwe dag Ik mag om 14:35 weer nar de VK. Ben benieuwd of deze eigenwijze man is ingedaald. Voor zover ik het zelf kan voelen denk ik van niet.
hoi meiden Kwam gewoon ff dag zeggen. Lees wel vaker mee, maar kan er nog niet zo goed inspringen. Mosa: ben benieuwd of er nu snel wat gaat gebeuren. Ik had het bij Zoë ook vaker dat ik dacht vruchtwater te verliezen en dan liet ik het gewoon ff controleren in het zk waar ik onder behandeling was. Kreeg ik meteen CTG en wist ik of alles in orde was, hihi. grtjs Twinny
Goedemorgen meiden, Vannacht veel zeurderige buikpijn gehad, en vanochtend met omdraaien ineens een hele pijnlijke steek in mijn onderbuik/lies, maar het bleef bij die ene keer. Nu dus weer niets, buiten een hele pijnlijke onderrug en zitbotten Ik had vannacht wel het idee dat het er tegen aan zat, maar dat net dat laatste stukje niet doorzette. Hopelijk is het strippen morgen net dat laatste zetje! Sheann, succes vanmiddag! Ben ook benieuwd of hij inmiddels al is ingedaald! Djaar, werkse vandaag!
Hey Twinny! Dat is dan wel weer het 'voordeel' (verkeerd woord, maar weet even niet hoe ik het anders moet zeggen) van in een ziekenhuis onder behandeling zijn. Maar ik zal het morgen zeker tegen de vk zeggen, sowieso wil ik binnenkort wel een echo en CGT om te kijken of alles nog goed is in mijn buik. Ze doen dat geloof ik rond de 10 dagen overtijd, dus hopelijk dan vrijdag.
is dan inderdaad misschien een voordeel. Je hoeft maar te bellen naar de poli en ze proberen je te helpen. Hoe verder je in je zwangerschap bent, hoe eerder ze je dan ff laten langskomen. Tis wel gewoon bij de verlosafdeling met dienstdoende gyn of gyn in opleiding, maar ze nemen je altijd serieus. Dacht dat dat bij een vk ook zo was? Alle keren was gewoon vals alarm. Heb nooit een druppel vruchtwater verloren twinny
Sheann, een echo kan wel bij de vk, maar een CGT weet ik eigenlijk niet. Maar volgens mij doen ze het vaak in het ziekenhuis, omdat als het uiteindelijk niet vanzelf komt, je toch overgedragen wordt aan een gyn. Twinny, het is zo dat ik zelf niet zo snel naar de vk bel hoor! Ze nemen je hier heel serieus, maar ik dacht dat als het wel vruchtwater zou zijn dat ik het dan zelf wel merkte vannacht of vandaag. Morgen moet ik toch al naar de vk, dus dan bespreek ik het wel. Als ik nu 30 weken zwanger zou zijn, dan zou ik me meer zorgen maken over eventueel een beetje vruchtwaterverlies.
Goede morgen, Ik denk dat je een Sint Maarten kindje gaat krijgen Mosa. Hopelijk wil het snel doorzetten en heb je je kindje OP de buik.
vind het inderdaad wel erg spannend Mosa. Laat het maar op me afkomen. zijn hier ook meiden die een combitest hebben laten doen? twinny
Twinny: Wij hebben geen combitest laten doen. Volgens mij hebbend de meeste hier die test niet laten doen.
Twinny, is ook het beste om het op je af te laten komen vrijdag! Wij hebben de combitest ook niet laten doen.
@ mosa, Morgen wordt je gestript he? Hier alles goed, wel ernorm aan het twijfelen over de griepprik voor dani.... Ik weet gewoon niet wat ik moet doen
Hier is ze dan hoor! Nog nix bij onze lieve Moos?! Je maakt het wel errug spannend... Ik mag volgende week maandag naar de gyn komen. Zo spannend! Vind het doodeng en ben al voorbereidt op het ergste. Durf gewoon nog niet te genieten. En de kans dat we een hartje zien maandag is natuurlijk ook nog klein.
jaaaa daar is mijn maardinnetje!! Gaan we maandag samen naar de gyn hahaha. Ook ik ben benieuwd of er al een hartje te zien is. Meid we gaan gewoon samen de komende maanden door!!
Hopelijk is alles goed, spannend nu deze tijd voor jou. Nogmaals van harte gefeliciteerd en hopelijk kan je snel echt gaan genieten.