Mosa, spannend hoor vanmiddag strippen Maar, whoehoeoeoe spannend allemaal! Wij hebben direct na de positieve test mijn ouders, Jans ouders, mijn zusje en zijn zussen gebeld (zowel bij Mirre als bij jochie) Euhm ... Sanne, wat een liefie! En idd niet langer doorlopen met pijnlijke borsten! HA bellen en naar laten kijken. Witte kool kopen, in koelkast, bladeren kneuzen en op tieten leggen (kwark uit de koel schijnt ook goed te helpen, maar dat geeft wel een beetje troep )
Jeetje Pookie, ik had het inderdaad al eens eerder gehoord van die zalf. Maar sommige artsen schrijven het toch wel voor. Ze zijn tegenwoordig erg voorzichtig omdat de gel kan gaan klonteren in het mondje, en daardoor kan een kindje ongemerkt stikken. Maar jij moet in ieder geval iets hebben lijkt me. Mosa: succes vanmiddag. Hopelijk levert het iets op! Soap schoonouders deel 235482409574367239847530924: Manlief heeft lang met ze gepraat, ze gaven ook direct aan dat ze fouten hebben gemaakt. Hij heeft uitgelegd dat ze echt moeten veranderen, wil ik ze weer toelaten in ons leven. Dit gezegd te hebben, is het nu aan hun. En ik geef ze de kans, anders komt het nooit meer goed. Jammer is alleen, dat deze tijd niet meer is in te halen. Maar: leuk je hier nu echt te zien. ik ga mijn meisje zo maar weer eens uit haar bedje bevrijden. Die kan me toch slapen tegenwoordig! Onze dag: opstaan om 8 uur, half 10 weer naar bed tot 11 uur. Om half 1 er weer in, tot half 4. Dan blijft ze op tot half 7, zie ik haar alleen nog maar voor de fles om 22 uur. En tussendoor is ze echt een zonnestraaltje.
jaja, we krijgen een zalfje tegen de spruw. huisarts aan de telefoon gehad en hij was het eens met mijn bevindingen en bovendien maak je daar extra kans op als je eenmaal aan de antibiotica zit! Assistente was wederom lastiger dan HA. En nu naar het ziekenhuis huurkolf tergubrengen, ook nog een hele organisatie als je niet mag tillen! Baby even in draagzak etc...... rectificatie; niet naar ziekenhuis, draagzak is nog ff te groot en het wordt toch wat te zwaar om baby en kolf het halve ziekenhuis door te slepen. Dan maar wat meer geld betalen En nu een wandelingetje maken naar de apotheek voor de zalfjes.
zwaai zwaai, het is hier druk met van alles en nog wat en we hebben nog steeds een onrustig meisje bij tijd en wijle. Dus even geen tijd voor een lief/meelevend woord voor iedereen. @ Mosa, zet hem op vandaag. Het voorwerk klinkt al wel goed. Hopelijk snel meer! @ Pookie, jeetje wat een gezeur met die borsten van jou. nu weer spruw. Heeft yuna ook last van witte plekken of heb jij alleen last van geirriteerde tepels? Had namelijk de laatste dagen ook ineens een heel geirriteerde tepel. Vroeg me toen ook af of het spruw was of wat anders. Maar verder niets, heb dus even afgewacht en nu lijkt het weer beter te gaan . @ Sanne, jij ook al borstontsteking? vervelend zeg. Fijn dat feli goed groeit, leuke foto, ze is nog wel een kleintje hoor, maar heel lief. @ Sheann, bij jou nog geen rare steken en krampen die iets aankondigen? @ Maar leuk dat je mee schrijft. @ Djaar en Maar, nog maar een paar dagen tot de gyn.\ Rest zwaai zwaai, hopelijk snel weer wat meer tijd om te kletsen
Mosa: Maak je maar geen zorgen want ik ga je echt niet inhalen. Hier zit alles nog potdicht Afrola: Ik had alleen vorige week last van steken maar ik denk dat dat kwam door het indalen van de kleine man. Verder heb ik nergens meer last van gehad.
Mosa good luck! Had eigenlijk gehoopt op ander spannend nieuws hihi. Maar nu duimen dat het snel gaat beginnen.
Hoi meiden, Even weinig puf/tijd om te reageren, komt later vandaag, maar helaas niet zoveel opgeschoten bij de vk Wel een verstreken baarmoedermond, maar helaas geen ontsluiting. Ook zat mijn baarmoedermond nog erg hoog, ze moest flink wroeten om erbij te komen, ze had gehoopt dat hij al wat lager zat. Het kan zomaar ineens op gang komen, maar het kan ook zo nog een tijdje duren. Nu maandag weer naar de vk, dan nog een keer strippen en dan dinsdag al 42 weken en dan word ik overgedragen naar het ziekenhuis Hopelijk gebeurt er wat voor die tijd, maar ze dacht dat het eerder dit weekend zou gebeuren dan bijv. morgen. Ik baal er wel van, zo gaat het allemaal wel heel lang duren. Maar ja, helaas doe je er weinig van. Verder was alles gelukkig wel helemaal goed, dus geen reden tot zorgen.
Nou meisje dat is niet zo leuk nee, je had gedacht dat er al wel iets was gebeurd. Nou misschien dan toch vrijdag de 13e? Lekker rusten nu maar en wie weet komt er snel een wonder.
Ah Moos, das inderdaad balen meis. Je had op ander nieuws gehoopt... Maar gelukkig gaat alles nog goed en geniet nog even van de rust, want strax (ik zeg ook de 13e) moet je vol aan de bak meis! Dikke knuf voor jou!
Mosa, balen zeg dat het nog niet wat beter er uit ziet nu. Weer verder wachten dus..... Gelukkig dat verder alles goed was. Maandag anders weer strippen, ik vind wel dat er veel tijd tussen zit, waarschijnlijk komt dit door het weekend? Nou, maar hopen dat dit allemaal niet meer nodig is!
Ik kwam ook even snel spieken.... Mosa, wat balen. Dikke knuffel!! Ook ik blijf het op vrijdag de 13e houden.... doeiiiii
Getsie Mosa... Hier is echt niks aan.. Je lichaam is dus wel al bezig, maar goed, wachten kun je niet zo lang doen als je aan het ziekenhuis overgedragen wordt en hun plannen maken.. Hoop echt dat jullie eigenwijsje 1 van deze dagen komt hoor!!
meiden ik had een vraagje, ik dronk altijd een blikje energie drink van de ah. euroshopper. maar nu heb ik er net een genomen was zooo moe! maar nu vraag ik me af, mag je die eigenlijk wel als je zwanger bent. heb zoveel verschillende verhalen gehoord dat ik het niet meer weet. en moet zeggen voel me nu wel ff wat beter.
Mosa: Er zit niks anders op dan afwachten. Sommige zeggen dat ze je pas kunnen strippen als je een beetje ontsluiting hebt want anders kunnen ze er niet bij maar aan jou verhaal te horen klopt dat dus niet. Edit: Lees net bij de temp meiden dat ze je niet hebben kunnen strippen omdat je geen ontsluiting had. Heb ik het toch niet goed begrepen. Erg balen dat het niet is gelukt Bubsie: Ik heb wel af en toe (1 per week) energiedrank gedronken maar omdat er cafeine in zit zeggen ze dat je het beter niet kunt doen.
Hoi dames, @mosa he meid wat balen zeg, nu toch hopen dat het snel gaat doorzetten, want dat wachten, daar vind je ook nix meer aan natuurlijk! @melisa ow meid zeg, je blijft bezig met die schoonouders van jou...wat een gedoetje steeds zeg. ik hoop dat er snel verbetering in zal zitten in hoe het gaat tussen jullie en vooral in hun gedrag natuurlijk. @pookie, he bah nu ook nog spruw! dat is echt niet leuk nee! en jij hebt dus ook zo'n leen kolf, duur he die dingen! hier staat ook een medela symphoney van de thuiszorg te huur, hopelijk kan ie morgen of overmorgen terug, want heb via zeelandnet een medela electrick plus op de kop kunnen tikken voor 60 euro, en die gaat mannetje morgen ophalen. misschien moet je kijken of jij ook zo iets kan regelen? of drinkt yuna nu gewoon aan je borst? hier geen fel rode plekken, wel harde een harde schijf die er na eerst opwarmen vd borsten, dan goed leegkolven, tegelijk flink masseren, en dan koelen met ijsmaandverbandjes steeds niet weg te krijgen is...:S morgen belde de HA me er over terug, want krijg steeds savonds koorst maar dan zakt het overdag weer weg...vandaag nog geen koorts gehad gelukkig, maar wat je zegt, ik wil niet aan die paracetamollen blijven. @Mp mooi buikje hoor! @Hanna fijn lekker wandelen met je zus gezellig hoor, ik kan niet wachten totdat ik een x met feli in de wagen buiten kan wandelen, maar omdat ik steeds koortsig ben mag ik helemaal niet naar buiten! @all vandaag laatste ochtendje kraamzorg, was gelukkig erg gezellig, heb hun (de kraamverzorgster en de stagiere) een leuk bloemstukje gegeven en een geboortekaartje en een zakje met 10 vietnameese loempia's die ze in de vriezer kunnen, ( wou hai graag geven haha) ze waren er heel erg blij mee. verder is de eerste middag zo alleen heeel snel gegaan, want voordat de kraamzorg weg was was het al 2 uur, en ik d8 ow feli wilt vast pas drinken om 3 uur dus d8 snel ff uurtje slapen, maar nee nee feli begon al om kwart over 2 te mopperen haha dus eerst die de fles gegeven, en toen moest ik zelf al weer kolven, dus voordat we goed en wel klaar waren was het al weer half 4. toen toch nog maar ff uurtje geslapen anders ben ik wel dood op denk ik! nou dames ga snel de soep hier aan zetten! groetjes!