Zo, ik ben er weer Ik had het straks even gehad, maar nu gaat het weer. Ik wil ook helemaal niet moeilijk doen over die eventuele extra week vanaf nu nog, maar ik merk gewoon dat mijn rug en heupen steeds meer gaan protesteren, en daardoor lig, zit en sta ik helemaal niet lekker meer. Maar ik ga vanavond aan mijn broer vragen of ik zijn Wii kan lenen, daar kan ik mezelf wel mee vermaken We hebben lekker pizza's gekocht, ik had nu geen zin in broccolli wat we eigenlijk zouden eten Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties, lief! Hanna, wat fijn dat jullie een goede nacht achter de rug hebben! Heb je al wat gehoord van de kinderarts? En hoe ging het vandaag met Svinthe? Het komt idd door het weekend dat er nu een aantal dagen tussen zit tot de vk weer gaat strippen. Ik had het liever ook iets sneller weer gehad, omdat ik maandag al bijna 42 weken ben, maar volgens mij hebben ze op vrijdag ook geen spreekuur. Salapio, fijn dat je vrijdag weer naar de fysio kunt! Hopelijk helpen de oefeningen een beetje! Melisa, ik hoop van harte dat je schoonouders nu inzien dat ze zich toch wat anders moeten gedragen en dat het in de toekomst allemaal weer wat soepeler gaat verlopen, dus is toch wel erg zonde! En heerlijk zeg, die nachten van Chelsey! Pookie, fijn dat je nu wel zalf tegen de spruw krijgt! Afrola, hopelijk wordt Josien snel weer wat rustiger! MP, mooi buikje hoor, je ziet al wel duidelijk een echte bolling Bubsie, ik denk dat een energiedrankje niet zo veel kwaad kan, als je het maar met mate drinkt. Maar af en toe een blikje maar volgens mij niet uit. Sheann, misschien was ik niet helemaal duidelijk. Ze kon dus idd niet strippen omdat ik nog geen ontsluiting had. De baarmoedermond was wel verweekt, dus het begin was er wel, maar als je geen ontsluiting hebt kan ze niet in de baarmoederhals komen. Sanne, heftig hoor, zo'n gedoe met je borsten! Petje af (ook voor Pookie trouwens) dat je toch blijft doorzetten! Fijn dat de eerste middag alleen goed ging! Maar je bent er maar druk mee zo te lezen! Zo, eten is klaar
Maar, ik wil nog even zeggen dat ik het écht leuk vindt dat jij hier nu ook meekletst Wat ik me trouwens nog afvroeg, waar zijn die ene ovulatietestjes nu? Ik denk dat Nijntje ze als laatste had? Zijn ze daarna nog ergens anders heen gegaan? Ik was even benieuwd
Hi hi, lief! Ik probeer niet 24/7 op dit forum te zitten, maar tis wel weer verleidelijk. Wil gewoon eerst maandag ff wachten... Ik denk dat die magic-ovutestjes bij Nijn zijn gebleven ja. Zouden ze dan toch weer geholpen hebben...?
Maar, logisch hoor, dat je maandag af wilt wachten! Maar het is gelukkig al bijna zo ver! Nijntje, heb jij die testjes idd nog? Heb je er nog veel of bijna niet? Mijn broer komt straks zijn Wii brengen, kan ik mezelf de komende dagen daar mee vermaken
Nog geen Mosa nieuws maar wel Sheann nieuws... Mijn vliezen zijn om 3:50 gebroken en de VK is gelijk langs geweest omdat de kleine nog niet was ingedaald. Inmiddels is hij ingedaald en hoef ik niet meer te liggen. Ik heb nog geprobeerd te slapen maar dat is lastig als het vruchtwater eruit blijft stromen. De eerste krampen beginnen ook al een klein beetje te komen maar nog niks wat op een wee lijkt. Mijn vriend is nog wel weer gaan slapen dus ben ik de kamer uitgeglipt en ben ik aan het ontbijten. Ik vind het wel erg spannend worden nu!
@Sheann: wauw meid!! Heel veel suc6 vandaag!! Met een beetje geluk heb je je kindje binnen een paar uur in je armen. Ik ben benieuwd!
Sheann, yes!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is begonnen bij jou!! Ik wens je heel veel succes en ga natuurlijk nu de hele tijd aan je denken! Zet em op!
Sheann: heel veel succes vandaag. Hopelijk zijn de weeën nu lekker op gang aan het komen. Gek he als je vliezen breken? Maar wel mooi een kindje wat niet al te lang op zich laat wachten. Mosa: hopelijk komt het bij jou toch ook wel snel op gang hoor!
Woehoe!!! Sheann, zet m op!!! Mosa, jij bent toch ook niet stiekem al bezig he... tis zo stil... Zou leuk zijn, 2 beebs op dezelfde dag!!!
Goedemorgen, Sheann, Jeetje meid, het gaat gewoon echt beginnen bij je of het is nu al bezig natuurlijk Zet hem op, spannend zeg!! In ieder geval komt je ventje nu snel!! Hier alles rustig Eerlijk gezegd verwacht ik het ook niet meer hoor, deze week. En ergens voel ik me nu ook wel rustig, ik ga er gewoon van uit dat het volgende week wordt en is het wel eerder dan is het mooi meegenomen. Maar als ik het van Sheann lees, dan denk ik wel: ik wil ook!! Maar ja, ik ga wel wii-en
Mosa, hopelijk komt het bij jou ook snel op gang: lekker aan de tonic (of seks ). En misschien is maandag wel de happy-3-day: Minimosa gezond ter wereld en twee mooie echo's!
Ik zou het bijna overwegen ja, maar eerlijk gezegd echt totaal geen zin nu Misschien begin volgende week als wanhoopsdaad Dat van maandag is ook een goed idee!!