Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Twinny, wat spannend morgen!
    Maar je hebt natuurlijk al goede echo's gehad, dus die van morgen is vast ook goed! Kun je in ieder geval je minimensje weer zien :) Maar het is logisch dat je er tegen op ziet natuurlijk!
    Alvast heel veel succes en ook veel plezier!

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Sheann; ik zie dat je online bent!!

@Mosa; ja mijn moeder weet dat we bezig zijn, moest wel want de mmm vreet aan je. En nee ik ben nog steeds aan het werk en voel me gelukkig weer wat beter.

3. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ja ik probeer een berichtje te typen maar mijn zusje blijft kletsen :)

Ik heb net even geslapen en ben nog steeds aan het wachten. Ik heb af en toe een kramp maar er zit nog geen regelmaat in.

Als ik geen weeen krijg word ik morgen om 8 uur overgedragen aan de Gyn in het ziekenhuis. Zij gaan dan alles in de gaten houden en een CTG scan maken. Zij gaan ook nog 48 wachten en dan worden de weeen opgewekt.

4. woops

woops Niet meer actief

Ik houd het nu ook echt bij, zo spannend zeg maar.
    Nou is het echt allemaal maar wachten geblazen.
    Jammer dat er nog geen regelmaat in zit.
    Succes.

ps. vraagje,
    Hoe lang mag je blijven lopen met gebroken vliezen?

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sheann; oei het kan dus nog fff langer duren dan de 48 uur.
    In ieder geval zit er bij jou schot in de zaak.

Maar kom op MOSA je kan het nog redden om eerder te bevallen dan Sheann, gewoon nu weeen krijgen en dan een superspeed bevalling:)
    Of jullie bevallen alletwee morgen op vrijdag de 13e!!! dat zal mij een leuk stel baby's geven:)

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

HOi dames,

pff drama dag hier hoor zo'n eerste hele dag alleen.

@sheann he balen zeg dat er nog geen regelmaat in zit, hopelijk komt het snel, zeg je hebt die site nog he;) je wilt dan vast niet meer achter de comp zitten misschien, maar anders kan ie nog handig zijn voor het timen;) hopen dat je niet over gedragen hoeft te worden aan de gyn, want opgewekte weeen zijn Niet leuk. zowiso zijn weeen niet leuk natuurlijk maar goed;) volges mij maakt dat je strax allemaal niets meer uit :)

@woops dat ligt er aan per ziekenhuis, sommige zeggen 24 uur en ik heb wel eens gehoord dat ze mensen 72 uur door laten lopen.....:S

@hanna haha ow ow dat word wel een erg duur boek zo ja;)

@echo's dames super spannend voor jullie :D:D ik ga aan jullie denken en voor jullie duimen dat jullie een mooie goeie tuinboon te zien krijgen:p

@borstvoeding, domme vraag, maar hoe weet ik of feli krampjes heeft..?? echt dom dat ik dat niet weet.. en eigenlijk zit er bij elk avond eten van mij wel iets van kruiden/knoflook en ui door.. hmm misschien maar ff goed opletten...:S

@mosa vind het wel sneu voor je dat er nou 2 voorpiepen al gun ik het de andere dames natuurlijk echt super de puper hoor!! hahahaah, maar ik had denk ik wel btje jaloers geweest of naja teminste zo iets van ik wil ooooook.

@all

nou hier niet te fijn dagje dus, heel de dag hoofdpijn gehad, kon vanmiddag pas om de antibiotica kuur en kan dus daarmee vandaag niet beginnen want moet het 3x op een dag slikken om de 8 uur, en anders word het nacht werk...

feli was ook niet al te vrolijk, de ochtend ging nog wel goed, maar toen ik wou gaan rusten zat ze maar te jengelen en steeds te huilen, ook tussendoor nog 1x flinke plas luier gehad, en 2x poepluier, dus ik bleef beetje lopen en kon dus totaal niet rusten/slapen erg jammer.

ook wilt ze heel de dag door maar bij elk flesje 60cc drinken..:S terwijl ze eigenlijk gemiddeld meestal rond de 75-80 en soms 100cc drinkt

hopelijk gaat het vanavond beter als papa ook weer thuis is.. hoop dat ie zo komt, hij is die kolf voor me aant ophalen, hopelijk is dat ook een goed ding hahaha.

Naja dames fijne avond en smakelijk eten voor zo meteen. Gelukkig heeft hai zn moeder weer voor ons gekookt want daar heb ik Helemaaaal geen puf voor.. je komt echt tijd/handen te kort op zo;n dagje, hopeijk word dat vanzelf minder...

groetjess

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, wat vervelend lijkt me dat het nu nog niet doorzet, maar het kan ook zo ineens gebeuren natuurlijk! Hopelijk begint het de komende uren! Ik duim voor je! Nu je al zo ver bent dat je vliezen gebroken zijn, moet het ook écht doorzetten natuurlijk!

Djaar, gelukkig dat je je wat beter voelde vanmiddag! Veel plezier met shoppen met je moeder, en succes met je mond dicht houden :D

Pookie, ik voel eigenlijk heel weinig bijzonders, dus het nu weeën krijgen is niet zo makkelijk ;)
    Verder wil ik best bevallen op vrijdag de 13e hoor :D

Sanne, jammer dat je een mindere dag had! Maar het is ook even wennen natuurlijk, vooral helemaal in je eentje. En ik kan me voorstellen dat het helemaal zwaar is als je al hoofdpijn had! Hopelijk komt Hai zometeen thuis, zodat jullie het samen kunnen doen, maar lekker dat je in ieder geval niet hoeft te koken!

En dat gevoel van 'ik wil ook' heb ik ook wel hoor :D Maar jaloers ben ik niet, ik mag toch aannemen dat ook ik binnen een week m'n kindje wel heb :)
    Ik maak me dan meer zorgen over of het wel vanzelf komt dan dat iemand anders eerder is dan ik!
    Vanmiddag nog even naar het dorp geweest en verder veel met de Wii gespeeld, misschien wekt dat nog wat op :p

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Sheann, wow spannend!! Heel veel succes gewenst!!

@ Sanne, getsie geen leuk dagje dus. Wel super lief dat Hai zijn ma gekookt heeft!

@ Mosa, je prinses houdt het maar lang vol :p had stiekum op nieuws gehoopt!

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Oh meiden, ik heb vanmiddag erg lang op een harde stoel gezeten en nu doet het me pijn "van onderen".. Kan het gevoel niet uitleggen maar het doen pijn met lopen. Iemand een idee wat dit is?

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb echt geen flauw idee, misschien iets afgekneld ofzo??

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne: je meisje heeft een regeldag gehad denk ik. Morgen gaat het vast een heel stuk beter.
    En krampjes herken je denk ik wel als ze ze heeft. Chelsey ging dan altijd hard krijsen, gooide haar hoofd naar achteren en strekte met haar beentjes. Het was niet gewoon huilen, maar echt overstrekken. Heel zielig. Gelukkig zijn wij er van af... En qua eten, ik heb alles gegeten, en nooit het verschil gemerkt voor haar darmpjes.

12. woops

woops Niet meer actief

Geen bevallings-nieuws zie ik. :)

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik kwam even hoi en doei zeggen en even spieken of er nog nieuws was.
    En ja, hoor, bij Sheann zijn de vliezen gebroken... En al een tijdje geen berichtjes meer....

Hopelijk duurt het niet lang meer.
    En voor Mosa, naturlijk ook niet. Het is bijna vrijdag de 13e....

Doeiiiii

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MP, dat kunnen je bekken zijn ... niets ergs hoor, beetje last is gewoon. Maar wel in de gaten houden: als je veel last hebt, zeker in combinatie met lage rugpijn = aan bel trekken bij verlos!

Sannehai, Melisa heeft al goede tips gegeven (krampjes en regelen). Geef je alleen maar flesjes mamamelk? Tegen borstontsteking is aan de borst voeden beter. Bij voorkeur zonder tepelhoedje. Maar al het problemen geeft/blijft geven dan zou ik even contact opnemen met een lactatiekundige (in sommige verzekeringspakketten zelfs vergoed)

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Nou ik ben er nog. Ik heb de laatste paar uren om de 10 min lichte weeen maar het zet nog niet echt door.
    Als er vanavond niks op gang komt dan belt de VK ons morgen om 8 uur en dan gaan we een afspraak maken in het ziekenhuis.

Sanne: Ik gebruik nu die site van jou om mijn weeen bij te houden. De VK vond het ook wel handig ;)

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sheann, spannend hoor. Hopelijk zet het snel door!

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nog even een foto van Svinthe van vanmorgen...

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Och wat een dotje! Ik krijg Chelsey nu nooit zo mooi op de foto.

Sheann: hopelijk zet het vannacht door. En heb je morgen een mooi mini-mensje in je armen.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou nou Sheann, het zou toch wel erg fijn zijn als het nu snel uit zichzelf door zou gaan zetten hè?! Hopelijk gaat het nu echt snel gebeuren! Hoe voel je je verder? Vind je het spannend?

Hanna, wat een schatje toch weer! Zo lief dat ze zo vaak een knipje in haar haar heeft :)

20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik vind het nu niet zo spannend als in het begin maar de weeen worden nu wel pijnlijker.

Deel Deze Pagina