Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat is vast een goed teken! Je zult zien dat het de komende uren wel heftiger wordt en hopelijk komen ze dan ook sneller achter elkaar! Zet hem op! Hopelijk morgenochtend een sms-je van jou :)

2. woops

woops Niet meer actief

Mosa en Shean heel veel succes alle2. :D

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    #6363 Mosa1982, 13 nov 2009
    Laatst bewerkt: 13 nov 2009
    Goedemorgen,

Hier niets spannends te melden hoor :)

Ik was benieuwd of Sheann nog een berichtje had achter gelaten hier, ze heeft mij namelijk geen berichtje gestuurd. Hopelijk zijn de weeën vannacht vanzelf op gang gekomen en is ze nu druk bezig!

Twinny, succes vandaag meid! Ziet er vast goed uit!

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen!!

Ik zie dat Mosa al weer vroeg wakker is vandaag en net zo nieuwsgierig is als ik hahaha.

Het winkelen gisteren met mijn moeder is best goed gegaan hoor. Ik heb stiekem gekeken naar baby- en positiekleding als ze niet keek hihi. Helaas voelde ik me niet zo jofel maar heb maar gezegd dat het me de hele dag al niet lekker zit en ik ook niet weet wat het is.

Vandaag komt ze bij mij poetsen en ik heb maar wat maandverband naast het toilet gelegd en er 1 in het vuilnisbakje gegooid. Wat stout van mij (was een idee van Djaarman haha). Hopelijk vermoed ze nu dat ik ongi ben en dat er dus nog steeds geen nieuws is. Geeft me toch weer een paar weken zonder verdenkingen.

Verder heb ik vanmorgen weer met krampen en veel dunne ontlasting te kampen gehad. Hopelijk is het nu weer over. Vannacht werd ik wakker van een hele heftige buikpijn in mijn onderbuik die uitsraalde naar mijn onderrug en bovenbenen. Heel vervelend en pijnlijk. Het duurde een minuut of 5 en dat was het wel weer. Vanmorgen toch maar weer eens getempt en die was nog steeds 37,4 dus super. Iemand enig idee?

Nou nog 1 werkdag en dan is het WEEKEND!!!! En dus ook bijna maandag!!!!!!!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, hihi, ik vraag me af of je moeder niet al wat doorheeft :D Maar dat van dat maandverband is wel een slimme!

Er gebeurt nu natuurlijk van alles in je buik. In eigenlijk maar een paar weken tijd wordt er van een klompje cellen een mensje met alles erop en eraan gevormd, dus het is logisch dat je af en toe last hebt van je buik.
    Wat die buikpijn precies is weet ik niet, maar ik denk dat het daarmee te maken heeft. En anders waren het misschien toch je darmen?

Succes met werken vandaag!

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Thnxs Mosa. Kan zijn dat mijn moeder wat doorheeft en dat zal ze vast zeggen als ze het nieuws te horen krijgt. Mijn geluk is misschien wel dat die hormoonbehandelingen al veel aan mij veranderd hebben (zowel uiterlijk als innerlijk). Maar goed zoals wij allemaal wel weten; Moeders weten dingen gewoon en vaak nog voordat we het zelf weten!!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat bedoelde ik idd, maar ook al vermoedt ze wat dan zal de blijdschap natuurlijk nog even groot zijn als ze het bevestigd krijgt. Leuk hoor!

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden ,

Gelijk even de computer aangeslingerd om te kijken of er al nieuws is..
    Nog niet dus...

Djaar, haha, goed bedacht zeg van die maandverbanden :D
    Tja en die kramp, ik had dat ok nog wel aan het begin van de zwangerschap, dus volgens mij is het niks bijzonders hoor.
    Er is nu veel gaande in je buik he.

Svinthe ligt nog lekker te slapen, na haar flesje van half 7 :)
    Vanmiddag om 3 uur gaan we naar de kinderarts. Ik ben heel benieuwd!!

Tot later!

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    he nog geen baby-nieuws. Jammer hoor.

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    haha, ik kwam ook al spieken naar nieuws van Sheann of Mosa:)
    Hier alles OK, spruw medicatie voor Yuna begint volgens mij te werken, in ieder geval heb ik nu het toedienen ( met wattenstaafje suspesie verspreiden door mondje ) voor elkaar. Alleen het timen van de 4 x per dag is wat lastiger.
    Nu in ieder geval vandaag alles maar verschonen en wassen zodat we geen kruisbesmetting kunnen krijgen.

@Djaar; goede tactiek, maar mijn moeder zou daar niet intrappen..... die ziet het inderdaad heel snel en zou gaan doorvragen.........

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, wat fijn dat jullie vanmiddag naar de kinderarts kunnen, veel succes!! Hopelijk schieten jullie er wat mee op!

Pookie, wat fijn dat de spruwmedicatie begint te werken!

All, ik zag net dat mijn pakketje van Lief! (ik had pas nog wat spulletjes besteld) nu onderweg is, joepie :D Ik weet niet eens meer precies wat ik besteld had (5 dingetjes geloof ik), dus dat is wel leuk. Handig dat je tegenwoordig kunt zien op de site van TNT wanneer je pakketje komt.

Verder heb ik nu al 3 dagen flink last van darmkrampen enzo ;) Heel irritant, ik heb geen diarree maar wel de bijbehorende krampen.

Nou, ik mag hopen dat Sheann nu wel echt bezig is! Ben benieuwd wanneer we bericht van haar krijgen, maar zodra ik iets weet, dan kom ik het natuurlijk gelijk hier melden :)

12. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames,

oww jammer nog geen sheann nieuws, en ook nog geen mosa baby nieuws!

ik denk ook echt dat sheann wel bezig is nu!

hier gaat alles zo vanochtend wel zn gangetje, feli heeft vanochtend om kwart over 7 70cc op, was ik wel blij mee, maar spuugt ze daarna een hele hoop terug....:S

nu net heeft ze weer een flesje op, en ze dronk 80cc Gelukkig.. hopelijk bijft ze zo goed drinken vandaag.

de kraamzorg mevrouw kwam drnet nog even langs, zo'n leuk mens!! die kwam ff kijken of ik geen boodschapjes nodig had en hoe het allemaal ging, lief he!

@hanna suc6 bij de kinderarts! gaan ze ergens speciaal naar kijken of zomaar op controle?? (heb ik denk ik even gemist, sorry)

@pookie wat fijn dat de spruw medicatie werkt :D en nu flink aan de was! hahah

@mosa oww leuk ik vind de spulletjes van lief ook echt super leuk, heb er nog een cadeau bon van liggen, voor die site, maar kan gewoon niet kiezen hahahaha.

@salapio, nee ik geef alleen afgekolfde melk uit een flesje, aan de borst ging al helemaal niet, en met een tepelhoedje was het nog een heel karwei, en ik had zo veelvoeding feli verslikte zich als een gek, en kwam niet aan haar zuigbehoefte toe. dus dat is wel jammer voor die borstontsteking maar goed, ben allang blij dat ik nu die pillen heb, want volges mij ging gisteravond mn andere borst ook ineens beginnen... auwww, en ook weer mega koorts enal.

ow dames, ik moet al weer naar boven, nu is het weer kolftijd voor mij en wil ook nog snel ff de was ophangen

groetjes!

13. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ow dames nog ff vergeten wat te vragen.....

voor de bevallen dames, hoe lang rusten jullie smiddag's (als jullie het nog doen) en tot hoelang na de bevalling hebben jullie steeds gerust? niet dat ik er al mee wil stoppen hoor, heb het nog wel nodig denk ik hahaha. maar vroeg het me ff af.

owja dokter was hier langs geweest en begon al gelijk over anticonceptie, later kwam de v.k. nog langs die begon er ook al over...

gebruiken jullie al iets van anticonceptie en zo ja wat??

want ik geef natuurlijk nog b.v. en dan was erw el een pil die je dan kon slikken, maar die werkte dan niet helemaal goed.. dusja denk ik wat hb je er aan?

de dokter had het toen over de prikpil, ik d8 oke dat is misschien wel wat, maar de v.k. vertelde dat als je wist dat je nog meerder kinderen wou je daar beter niet aan kon beginnnen, en heb hier op het forum ook niet al te beste dingen daar over gelezen, dus dat word het ook niet.

de v.k. had het over een spiraaltje, en dat je als je die er uit haalde, gelijk weer je eigen cyclus had, zelf niet dat je als bij een pil, je moest ontpillen.. dus dat zou natuurlijk als je dan weer voor een kleine wilt gaan heel goed uitkomen.

maar goed hoe denken jullie er over en wat doen jullie?

14. Loe

Loe Niet meer actief

*breekt even in * Hoi Sannehai, je kan een nuvaring nemen, die haal je er gewoon weer uit als je wilt. De pil waar zij het over hadden, is cerazette. Tis een hele ultralichte pil en er zijn wat verhalen over, over spotting enzo. Maar ik heb m als gewone pil geslikt (kreeg vreselijk pijnlijke borsten van de gewone pillen met oestrogenen) en heb nooit,maar dan ook nooit problemen ermee gehad. Het is een doorslik-pil, dus zonder stopweek. Ik heb nooit geen druppel bloed verloren en dus zo'n twee jaar niet ongesteld geweest. Ik vond t ideaal. T is een progesteron-only pil. Succes ermee! Maar je moet uberhaupt toch zelf weten of je aan de anticonceptie wilt?? Ze zijn er wel heel rap bij zeg.
    * breekt weer uit*

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, fijn dat Feli goed heeft gerdronken!
    We gaan met Svinthe naar de ka omdat ze dat juist niet zo goed doet en weinig poepbroeken heeft.

Anticonceptie: Ik ben weer aan de pil gegaan. Ik heb erg zitten twijfelen over een spiraaltje, maar heb even geen zin in ziekenhuisbezoek om het in te laten brengen. Met de pil weet je precies wanneer je ongi wordt en ik kan het dan ook eens een weekje opschuiven. Vind ik een groot voordeel.
    Bij mij begon de vk er ook over tijdens de kraamtijd. Heb je nog even om er over na te denken. Ik vond het wel prettig.

MOsa, leuk dat het pakketje onderweg is! Een grote verrassing wat de inhoud is dan :D

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne:
    Wij gebruiken condooms. Niet ideaal maar aangezien wij een kinderwens hebben op korte termijn leek ons dit het beste. Wil niet meer aan de hormonen. Ook omdat we er een jaar over hebben gedaan zwanger te worden.

Rusten: wat is dat? Ik heb dat nooit gedaan. Omdat Chelsey zoveel huilde en ik iedere 2 uur moest voeden kwam het er niet van. Nu probeer ik nog wel eens een uurtje mee te pikken op de bank. Maar al met al heb ik denk ik in 12 weken 10 keer even geslapen? Hopelijk lukt het jou beter!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    SHEANN-nieuws!!!

'Na 19 uur weeën heb ik pas 4 cm ontsluiting. Lig nu in het ziekenhuis met een ruggeprik'

SHEANN-nieuws!!!

Gatver, het zit haar dan blijkbaar ook echt niet mee ;)
    Hopelijk gaat het door de ruggeprik allemaal iets sneller vanaf nu, dit zal geen pretje zijn.
    Het lijkt echt wel of er in dit topic geen voorspoedige bevallingen zijn, maar wie weet floept mijn beebje er binnenkort wel heel makkelijk uit :)

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    jeetje zeg, ik hoop toch dar er in de komende maanden een aantal voorspoedige bevallingen komen. Dit geeft niet echt moed geloof ik.
    Maar het is in elk geval begonnen. Waarschijnlijk in de loop van de dag meer nieuws. Nu moet ik wel blijven kijken hier vanavond.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tot nu toe zijn de bevallingen idd niet al te prettig ;)
    Je leest best vaak dat als iemand eenmaal een ruggeprik heeft, het best hard kan gaan. En de eerste centimeters duren vaak het langst, dus hopelijk bevalt ze in ieder geval vandaag!

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    tis en blijft vrijdag de 13e

Deel Deze Pagina