Melisa, wat vervelend dat je juist nu verkouden bent geworden Maar toch ben ik nog steeds jaloers dat je vannacht op vakantie gaat Maar hopelijk ben je er snel van af, maar in het zonnetje gaat dat volgens mij net even iets sneller! Leuk trouwens dat jullie een geboortekaartje maken van buikfoto's Sterre, dat is een flinke tegenvaller van je mannetje Zal lastig voor hem zijn, zo lang niet lopen! En dan ook nog apart slapen, niks aan! Sterkte ermee! Pookie, babykamers zijn zó duur inderdaad! Heb je het al met je mannetje besproken? Sheann, ik ben ook heel blij dat ik pas sinds een paar dagen onzeker ben over de echo en niet al langer, dat had ik echt niet getrokken Balen dat jij nu langer moet wachten! Ik kan me ook voorstellen dat de onzekerheid net zo hard weer terug komt bij jou! Dat vind ik wel een voordeel van morgen de echo, als het allemaal goed is, dan ben ik dinsdag gelijk 12 weken en dan is de kans veel kleiner dat het nog verkeerd gaat natuurlijk. Mijn mannetje is lekker pannenkoeken aan het bakken Ik heb gemerkt dat dat wel iets is, waar ik tijdens mijn zwangerschap meer zin in heb gekregen. Vooral als ze ook nog voor je gebakken worden natuurlijk
hmmmmm pannenkoeken... ( en ik heb net mijn bordje spinazie op) maar echte voedselverlsavingen heb ik gelukkig nog niet. Babykamer.......ik blijf marktplaats komende tijd goed in de gaten houden en dan zien we wel weer verder. We willen pas over een paar weekjes een dagje babyshoppen met mijn ouders. Misschien krijgen we wel extra korting als we kinderwagen, box, maxi-cosi achtige en babykamer bij 1 winkel kopen.
Sterre, wat ontzettend balen voor je man en voor jou ook natuurlijk! Zal niet meevallen voor 'm denk ik. En niet samen slapen! Pff. Sterkte! Mosa, heeeeel veel plezier vandaag! Komt helemaal goed! Hoe laat moet je? Ik moet om 13.45 uur voor de intake bij de gyn-assistente zijn. Ben benieuwd of ze nu nog een uitstrijkje gaan doen. Maarman is vanmorgen om 05.30 uur thuis gekomen. Hij gelijk slapen, ik gelijk klaarwakker! Nu is het wachten op de reorganisatie-plannen op het werk. 8-[ Er zullen mensen uit moeten, dus het wordt zowieso ontzettend #%@$@. Ik probeer me niet te druk te maken, maar dat valt niet mee. Heb er toch het hele weekend mee gezeten en dan bedenk je dat je strax misschien je baan kwijt bent én zwanger bent... Dat wordt lekker solliciteren! Maar eerst verder afwachten...
Ik kom later uitgebreider reageren, maar ik heb gewoon een levend minimensje in mijn buik Alles was helemaal goed, en we hebben het frummeltje druk zien bewegen, superlief! We zijn helemaal gelukkig nu!
Mosa: Wat goed nieuws!!!! Eindelijk een beetje rust. Leuk is dat om je kleine te zien. Wat vond je vriend ervan? Heb je een foto? Heb je nog een beetje kunnen slapen? Ik ben super blij voor je. Maar: Wanneer krijg je het te horen van je werk? Bij mij op het werk hadden ze ook al een crisis vergadering over hoe we het beste kunnen bezuinigen. Maar ik denk niet dat er iemand weg moet. Ik kan me goed voorstellen dat je er heel erg mee zit. Dat is niet niks.
Hey meiden, Mosa, fijn dat je echo goed was! Geniet er lekker van. Mijn bezoek aan de gyn assistente was minder. Heb een inwendige echo gehad en er was eerst nix te zien. Wel dik slijm, maar gezien de duur van mijn "zwangerschap" had er meer te zien moeten zijn. Misschien dus of korter zwanger of buitenbaarmoederlijk. Ik heb een Clearblue met indicator gekocht vanmiddag (was zo van de leg) en die zegt dus idd 2-3 weken zwanger. + 2 weken is hooguit 5 weken. Snap er geen zak van! Ik heb toch getempt?! Morgen tussen 11.30-13.00 uur word ik gebeld over de hcg waarde in mn bloed welke vanmiddag is afgenomen. Zo willen ze de duur van een eventuele zwangerschap bekijken. Sorry van mijn ego bericht maar ben ff helemaal van het padje en kan eigenlijk alleen maar huilen.
Maar, ik heb net ook gereageerd bij de tempkaartjes, maar wat klote dat het er allemaal anders uitzag. Hopelijk is er een verklaring voor, maar ik snap dat je hier heel erg van baalt en dat je bang bent! Ik denk aan je en duim voor je!
Sheann, ik ben nu helemaal gerustgesteld hoor, en morgen al mooi 12 weken. Dus de enge periode is gelijk voorbij, dat is dan wel weer het voordeel van een late echo. Mijn vriend was helemaal verliefd en kon z'n ogen niet van het scherm afhouden Het was ook wel een heel speciaal moment en ik was zó opgelucht dat alles goed was! We hebben twee foto's gekregen, die zal ik woensdag op mijn werk inscannen en dan in mijn album plaatsen. Vanavond langs veel mensen gefietst om de echo te laten zien Iedereen is ook zo blij! En mijn schoonouders willen de babykamer betalen, dus dat is helemaal mooi! Maar, nogmaals, ik vind het zó sneu voor je! Ik hoop zo dat het meevalt allemaal!
@Maar: Jee meid toch, ik ga voor je duimen dat toch nog alles goed is. @Mosa: Gefeliciteerd met je echo! Ben heel benieuwd naar de foto's! Nu kan je lekker gaan genieten. @All: Nou even snel tussendoor hier. Heb mannetje net naar boven geholpen zodat hij kan gaan douchen. Strax dus ook weer naar beneden... gaat wat worden denk ik. De pijn valt gelukkig mee. Met mij gaat het goed, alleen het vlees bakken blijft op een of andere manier toch vies..blegh wat stink dat en die smaak...jakkes. Maar ik mag niet klagen want dat is zo'n beetje het enige. Liefs!
Goedemorgen, Maar, ik denk aan je! Ik hoop dat je straks een goede uitslag krijgt! Knuffel! Sterre, gelukkig valt de pijn bij je mannetje mee! Het zal ook misschien meer onhandiger zijn dan pijnlijk? Vervelend is het in elk geval! Is hij wel iemand die zichzelf goed kan vermaken of verveelt hij zich snel? Lekker toch, zo weinig klachtjes?! Ik ben ook helemaal blij dat ik de 12 weken hebt bereikt zonder misselijkheid Hanna, hoe is het met jou? Wat ik wilde vragen, waar heb jij je wipstoeltje gekocht? Je hebt toen een keer een plaatje geplaatst hier, en ik vind het stiekem eigenlijk wel heel erg leuk
Nou ze heeft gebeld hoor. Hcg was 547, dus te weinig. Waarschijnlijk of veel korter zwanger (wat eigenlijk niet kan) of het is gestopt met groeien. Helaas pindakaas. Gevraagd om volgende week nog een keer te prikken op hcg, maar stiekem weet ik het al wat de uitkomst zal zijn.
Maar, jeetje wat k*t! Ik had zó gehoopt dat het wel goed zat! Veel korter zwanger lijkt me ook sterk, vooral door het tempen. Wat ontzettend balen zeg! Het is ook zo oneerlijk! Een hele dikke knuffel en ik hoop dat het volgende week alsnog meevalt, alhoewel ik me kan voorstellen dat je daar niet meer op hoopt. Dit wachten nu is inderdaad slopend Heel veel sterkte! Klussertje, ik hoop ook dat je ons straks goed nieuws komt brengen!
Shit Maar............geen woorden voor. Ik duim voor je dat er een wonder gebeurt en het alsnog volgende week allemaal goed komt! En heel veel sterkte de komende week, het wachten zal niet mee vallen ben ik bang.
Wat vreemd, ik dacht gisteren toch echt gereageerd te hebben op Mosa......... nu nog een keer dan: Gefeliciteerd met de mooie echo! We kijken allemaal uit naar je foto's. en wat lief dat jullie al helemaal verliefd zijn.
Maar: Als je korter zwanger bent hoeveel weken zou je dan zijn? Ik hoop het zo voor je dat dat het is. Heel veel sterkte in deze onzekere tijd. Klusser: Heb jij al nieuws?
Klussertje: Ik las net je berichtje bij de temp meiden. Gelukkig is je kindje gegroeid en ik hoop dat je de volgende wel het hartje kan zien. Nog even geduld
Hallo meiden, Hier ben ik ook weer eens. Heel druk weekend gehad (verjaardag van mijn man gevierd ) en het beetje tijd dat ik over had heb ik buiten op het balkon gezeten, wat was het heerlijk weer ! @ Maar, Lees net dat het bezoek aan de gyn niet zo goed was . Wat ontzettend #$&*#@ Die te lage HCG-waarde belooft idd niet veel goeds, maar misschien gebeurt er nog een wonder. Het zit je even niet mee ook al zoveel onzekerheid over je werk vanwege de reorganisatie. Heel veel Sterkte, ik zal voor je blijven duimen al is het misschien tegen beter weten in! @ Mosa, Allereerst gefeliciteerd met de goede 1e echo! Ik kan me voorstellen dat jullie helemaal verliefd zijn. Het is zo ontzettend mooi om naar zo'n kleintje te kijken op de echo!!! Nog even terugkomend op vorige wk, mijn vader is gestopt met varen toen ik werd geboren. Dus ik hoefde mijn vader niet te missen . @ Sheann, Las dat je al de neiging hebt om te gaan waggelen. Ik zou je toch sterk aanraden om zo recht mogelijk proberen te lopen. Ik heb die neiging ook maar mag het niet het is namelijk niet goed voor je bekken. Nog even terugkomend op wanneer je het geslacht kunt zien. In een ander topic (weet niet meer waar) was er ook al een discussie over en daar beweren meiden dat hun vk het al bij 12 wk kon zien aan een of ander botje . Maar goed uit boekjesinformatie heb ik begrepen dat het pas rond 16wk zichtbaar is. @ Mosa en sheann, jullie smaak en eetlust komt vanzelf weer terug hoor! Langzaam lust ik weer steeds meer (ook weer fruit en rauwkost ) en mijn eetlust is verschrikkelijk . @ Sterre, fijn dat rekken helpt voor je heup, is het inmiddels al wat minder geworden? Wat ontzettend balen dat het met de knie van je mannetje niet goed is. Problemen met het kraakbeen kunnen lang duren weet ik uit ervaring . Heel veel sterkte beiden! @ Hanna, wat fijn dat de proefdruk van het geboortekaartje mooi is geworden, heb je snel voor mekaar @ Pookie, nog een mooie hema-bh gevonden . Leuk dat je op zoek bent naar een babykamer! En heb al een paar keer gezien dat als je alle babykamermeubels koopt je dan 10-15% korting krijgt! Dus als je alles in een keer koopt zou ik zeker korting bedingen! @ All, nou hier gaat het goed. Heb mijn bekkenproblemen enigszins onder controle de afgelopen dagen . Alleen vandaag heb ik wat meer last doordat de fysio mij vanochtend flink aan de bekkenoefeningen had gezet. Tsja en dan moet je nog een hele dag... Nu kom ik de rest van de avond de bank niet af behalve om naar bed te gaan Morgen weer een mooie dag en ik ben lekker vrij ga lekker genieten en eens kijken of er nog korting is bij Prenatal. Fijne avond allen
Afrola, leuk dat je weer wat van je laat horen Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Hoe oud is hij geworden? En wat heb je hem gegeven? Gelukkig is je vader na je geboorte gestopt met varen, ik kan me anders voorstellen dat hij nu spijt zou hebben als hij wel doorgegaan was. Je wilt toch zoveel mogelijk van je kinderen meekrijgen lijkt me. Fijn dat het iets beter gaat met je bekken! Maar ik kan me voorstellen dat je last hebt van je fysio-bezoekje. Hopelijk is de pijn morgen over. Geniet morgen van je vrije dag en veel plezier bij de Prenatal! Ik ga waarschijnlijk donderdag naar de prenatal in Utrecht (woonboulevard), 20% korting is toch best leuk! Fijne avond!
Bedankt voor de berichtjes meiden. tis zo kl*te en ik ben helemaal de weg kwijt. Gisteravond kreeg ik kramp (waarschijnlijk van de chips...) maar was al helemaal in the panic. Dit is waardeloos! Afrola, ik wéét dat het misschien tegen beter weten in is, maar wat heb je zonder vertrouwen?