SHEANN-nieuws!!! 'Eindelijk is ons mannetje er: Kyano Jayden, geboren om 20.23 uur. Mama en de kleine maken het goed!' SHEANN-nieuws!!! Sheann, eindelijk kunnen we je dan feliciteren met Kyano!!! Wat een dag zal het voor je geweest zijn, maar het is nu lekker achter de rug! Geniet ervan!!!
MP, het kan dat je oefeningen doet bij de fysio, maar bij mij was het voornamelijk masseren. Het bleek dat er een paar rugwervels scheef stonden (niet door de zwangerschap hoor) en daardoor bleek mijn hele rug vast te zitten. Zij masseerde het één keer in de week helemaal los. Dus het ligt er net aan waarvoor je daar precies komt. Sterre, met mij gaat het wel, maar eigenlijk vind ik het wel mooi geweest Maandag gaat de vk mij nog een keer proberen te strippen en als dat niets helpt dan word ik ergens volgende week idd ingeleid. Maar ik hoop nog steeds dat het dit weekend gaat beginnen! Hanna, fijn dat het goed ging bij de kinderarts! Hopelijk werkt Nutriton beter en knapt ze er snel van op! Pookie, dinsdag ben ik precies 42 weken, maar aangezien ik die dag voor het eerst in het ziekenhuis kom, willen ze denk ik eerst zien of alles nog goed is en afhankelijk daarvan zal ik wel horen op welke dag ik moet komen. Maar ik denk dat dit woensdag of donderdag zal zijn.
Sheann, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Kyano Jayden!!!! Heel erg fijn dat hij nu geboren is na al die tijd! Doe rustig aan geniet van je mannetje en je kraamtijd!
sheann van harte feliciteerd met jullie zoon!!! geniet er van meid, en rust goed uit na zo'n heftige bevalling! @vlakke tepels, bij mij was het ook dat mijn tepel niet ver genoeg naar buiten kwam (deden ze eigenlijk nooit echt) en daardoor kon feli ook niet aanhappen want er viel niet echt iets te happen, dus ook met tepelhoedje gevoed eerst, Ook omdat ik heel erg gevoelige tepels had, maar het bleef een gedoe, feli wou nog steeds niet echt goed aanhappen, en ik had zo veel voeding dat elke x alles helemaal onder zat, en ons meisje erg ongeduldig was en helemaal met haar hoofdje heen en weer schudde als ze wou drinken, en dus mijn tepelhoedje er weer af gooide... wat je zegt pookie pfoe.. dat borstvoeden... tis me wat.... @mosa als jullie ingeleid word, en de bevalling gaat spoedig (want dat hoeft volges mij ook nog niet persee met inleiden.. dan krijg je toch ook gewoon wee opwekkers??) dan kan je wel snel met de kleine naar huis, bij ons in het ziekenhuis was het, als je voor 7 uur savonds bent bevallen mag je nog naar huis die nacht als alles goed gaat, daarna moet je zowiso die nacht blijven. zoo moeders gaat maar weer es kolven hierzo, en meisje blijft maar huilen vanavond:S en papa wilt niet echt geloven dat je baby's niet kan verwennen dus dat als ze na 5 a 10 min huilen, je hun best mag gaan troosten en dat ze het dan heus niet gewend raken nu ze nog zo klein is, dat je dan na 5 a 10 minuten komt als ze huilt. baby's kan je toch ook niet verwennen? die moet je toch juist het gevoel geven dat als ze verdrietig zijn dat jij er dan bent om hun veiligheid te bieden en te troosten?? of ben ik nou dom?
Sheann, super gefeliciteerd met jullie zoon!!! Nu lekker gaan genieten!! Verder ben ik er weer vandoor. Heb vandaag een rot dag gehad. Veel te moe en hartstikke vaak gehuild (vermoeidheid).... Nu lekker naar bed... Liefs, Nijn
Sanne, wat lastig dan, vlakke tepels! Gelukkig gaat het met kolven goed! Bedankt voor je info over wel of niet naar huis mogen na een ingeleide bevalling! Maar sowieso weet ik natuurlijk niet hoe mijn bevalling zal gaan, dus laat ik idd maar proberen het over me heen te laten komen En volgens mij kun je babies idd niet verwennen hoor! Dat staat tenminste in alle boeken, juist dat gevoel van veiligheid en geborgenheid is in het begin zo belangrijk! Volgens mij is het idee van een baby laten huilen achterhaalt, dus lekker troosten hoor Nijntje, wat vervelend dat je over je grenzen heen bent gegaan en een rotdag had! Hopelijk slaap je lekker en voel je je morgen weer wat beter!
Nijn, weltrusten. Hopelijk voel je je morgen weer beter! Sanne, je kan heel kleine baby's echt niet verwennen. Ik heb Svinthe ook altijd bij me gepakt als ze huilde. Nu ze wat langer bij ons is weet ik welk huiltje echt is en welk huiltje op de toneelschool thuishoort
Iedereen een fijne nacht. De site zal er zo wel uit liggen voor het onderhoud, dus ik ga naar m`n bedje toe. Groetjes
Is dat zo, is er weer onderhoud? Dat wist ik niet. Maar het maakt ook niet uit, want ik ging toch afsluiten, het is mooi geweest voor vandaag Slaap lekker allemaal!
Sheann; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van KYANO!! Ook felicitaties voor Sheann man natuurlijk en rust lekker uit en geniet van jullie mannetje!
Sheann: Hartelijk gefeliciteerd met jullie kereltje!!! Geniet ervan!!! Mosa: Ik hoop ook voor jou dat het dit weekend gewoon lekker spontaan gebeurd, dat is toch prettiger. Maar 'nog een keer' strippen.. dit word de 2e keer dan dat ze het gaat doen? Pookie: Ik kreeg direct in het ZH al een hoedje en ben daarmee door gegaan. De kraam en VK vonden het prima. We hebben nog wel zonder geprobeerd maar dat werkt gewoon niet. Ach en met hoedje gaat het lekker Tis alleen wel net wat Sanne zegt.. als hij heel wild schud met z'n hoodje ligt de muts er weleens vanaf En inderdaad, BV is goed en leuk maar het kost behoorlijk wat energie.. daar heb ik me wel een beetje in vergist. Zo ik ga lekker mijn bedje in want die kleine man zal zich over een uurtje of 3 wel weer melden *gaap*...
Goede morgen. Lees iets over baby's verwennen? Ik heb Chelsey nooit laten huilen. En nu weet ik ook als ze huilt dat er wat aan de hand is. Baby's kun je echt niet verwennen.
Goedemorgen allemaal, Wat een slecht voor weer onze lieve Sint zeg. Hopen maar dat het straks droog is. Ik wilde met Svinthe naar de kade gaan Ze wordt nu langzaamaan wakker. Het is zo dus badjestijd! Fijne dag allemaal. Groetjes, Hanna
Goedemorgen, Sterre, de vk heeft me afgelopen woensdag geprobeerd te strippen, maar toen was mijn baarmoedermond wel verweekt maar toen had ik geen ontsluiting dus toen kon ze me niet strippen. Dus het wordt maandag de 2e poging, en hopelijk lukt het dan wel. Ik denk dat iedereen (ook ik binnenkort) zich vergist in de tijd en energie die er in borstvoeding geven gaat zitten. Ik denk dat dat ook één van de redenen is dat vrouwen afhaken. Maar binnenkort zal het wel wat makkelijker gaan! Wil je trouwens als je binnenkort een keer tijd hebt, een foto plaatsen van Noa? Hanna, veel plezier met badderen en met de sint-intocht straks! Hier is het wel droog, maar het waait wel flink, maar eigenlijk wel echt sinterklaas-weer Er hingen hier in het dorp al best een tijd borden met daarop dat de intocht vandaag is, en al die tijd dacht ik: jeetje, 14 november, dan hebben we gewoon een babietje, maar niet dus All, ik had me toch een kramp in m'n kuit vannacht Ik stond echt vloekend naast het bed, zo erg heb ik het bijna nooit. Zelfs nu krijg ik nog amper mijn hak weer op de grond Mijn vriend schrok heel erg, die dacht dat er wat anders was Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, @ Sheann en Sheann-man, van harte gefeliciteerd met Kyano. Eindelijk is jullie er zoontje en nu kan het grote genieten beginnen! Veel plezier! @ Sanne: Lekker feli oppakken als ze aan het huilen is. Ze hebben nu gewoon nog veel aandacht nodig. En in principe is er wat als ze huilt, ze doen het niet zomaar. Ik begin nu ook langzamerhand de huiltjes te herkennen en nu laat ik haar af en toe wat langer huilen maar nog steeds niet heel lang. Rusten: hier de 1e 2 a 3 weken elke middag nog gerust. Eerst echt slapen en later ook gewoon wat lezen. Nu alleen nog af en toe slapen, bijvoorbeeld na een moeilijke nacht. Verder als het kan een overdag een uurtje rustig op de bank lezen of zo. Borstvoeding. Jeetje wat een gedoe met tepelhoedjes en zo bij pookie, sanne en sterre. Pookie, bij jou loopt de voeding verder toch goed? Spruw ook weer over? Sanne, hoe gaat het met de borstontsteking? Ben je van plan te blijven kolven en feli dan de fles te geven? Lijkt me wel een hele opgave om dat lang vol te houden. Sterre, loopt de borstvoeding bij jou nu goed met gebruik van de tepelhoedjes? En borstvoeding kost zeker veel energie. Dat merk ik ook. En ik heb ook nog steeds bijna de hele dag trek door dat voeden. Zo rooskleurig als ze op de borstvoedingscursus waren over borstvoeden, lijkt het borstvoeden in het echt toch niet te zijn. Vertrek uit zkh na bevalling. In het zkh hier mag je na de bevalling alleen naar huis als de kraamzorg nog komt. Dat betekend vaak dat je alleen naar huis mag als je 's ochtends of aan het begin van de middag (voor 14 uur) naar huis kan. @ Nijn, heeft de nacht je goed gedaan? Hopelijk helpt rust in het weekend je er weer bovenop! Of heb je veel plannen? @ Hanna, fijn dat het bezoek aan de ka wat heeft opgeleverd. Nu even afwachten of de nieuwe voeding werkt. Ik hoop het voor jullie, want die buikpijn van Svinthe is ook niets. @ Maar en Djaar, nog veel leuks gepland dit weekend ter afleiding om het snel maandag te laten zijn? @ Maar, hoe was het fotograferen bij de crematie? Lijkt me toch wel een beetje lastig. @ MP, bij mogelijke bekkenklachten niet te lang doorlopen. Als het vroeg optreed is de kans groter dat het erger wordt en de fysio kan echt erger voorkomen door masseren en je oefeningen te laten doen! @ Mosa, ik duim voor je dat dit weekend iets op gang komt. Maar het blijft ongeduldig afwachten . Heb je nog afleiding dit weekend? Ga je je vriend veelvuldig inmaken met wii-en . De opa van afrolaman heeft Josien nog niet gezien, hij is niet erg mobiel meer. Hij kijkt dus erg uit naar ons bezoek. Wel heeft hij veel foto's gekregen via de e-mail en dat vindt hij erg leuk . Hij doet erg veel met zijn computer en mailen etc. Zo leuk en hij is toch al 87 @ all, vandaag komt Sinterklaas weer aan. Vind ik altijd erg leuk, en de tijd erna ook. Van het weekend gaan we ook weer lootjes trekken met mijn familie. Vanmiddag ook weer visite. Het duurde even voor de visite op gang kwam, maar nu hebben we het er erg druk mee, maar ook wel heel gezellig