Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

Hoi Mosa,

Vervelend van je kuit, ja je man zal wel hebben gedacht.
    Jij ook weer veel succes en een fijne dag.

Groetjes

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Aah, wat schattig zeg :) Veel plezier alvast!
    En veel plezier met de rest van de visite natuurlijk!

Op zich heb ik wel wat afleiding vandaag, vanavond zouden mijn broer en schoonzusje komen maar ik denk dat ik ze afbel. Ik mag toch aannemen dat dit écht het laatste weekend met z'n tweetjes is, dus dan vind ik het ook wel leuk om echt met z'n tweeën te zijn. Dus ik zat er over te denken om dan lekker uitgebreid te eten met z'n tweetjes en dan gezellig spelletjes te doen (of bordspelletjes of op de Wii). Maar ik ben er nog niet helemaal over uit.
    Vandaag is mijn vriend werken, maar straks komen mijn ouders mij ophalen zodat ik met hen mee boodschappen kan doen. Mijn moeder wil niet meer dat ik dat in m'n eentje doe. Dus ik moet nog even bedenken wat we vanavond precies gaan doen.

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik kon het niet laten vandaag om even te spieken. Djaarman is even douchen en we gaan zometeen boodschappen doen en dan lekker met de auto knutselen. Dus afleiding genoeg vandaag.

Enne KYANO JAYDEN gefeliciteerd mannetje, je bent nu een wereldburger!! Natuurlijk ook een felicitatie voor je papa en mama!!

@Mosa; heel verstandig die moeder van jou!

@Maar; hoe laat ben je maandag bij de gyn? Ik om 9.50 dus dat is nog wel te doen. Hoef niet de hele dag te wachten.

Verder heb ik weinig tot geen dingen waaraan ik merk dat ik zwanger ben dus het zal wel goed gaan dan.

Meiden een fijne dag en tot de volgende keer (in elk geval maandag)

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Sheann: van harte gefeliciteerd met jullie mannetje Kyano. Rust en geniet maar lekker!

Djaar: maandag is het zover, nog ff wachten meid en dan mag jij ook ff spieken!

MOsa: kramp in je kuit, oef wat vervelend!!! MAar nu ff kramp op andere plaatsen krijgen hoor!!!

Gimeni: hoe is het nu met je bruinverlies etc?

Hier dadelijk ff echo foto in me album zetten!

twinny

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Helaas nog geen Mosa-nieuws.... Ik hoop echt dat er dit weekend iets gaat gebeuren meid!! En idd, dit weekend is echt jullie laatste weekendje met z'n tweeën. Lekker genieten daarvan!!

Maar en Djaar, nog 2 nachtjes... Komt helemaal goed met jullie, super!!

Twinny, mooie duidelijk echo's hoor!! Leuk, leuk, leuk!! Toch een raar idee dat mini Nijntje er nu ook zo uit ziet....

Borstvoeding, geen idee. Ik ga het ook niet proberen. Het vreet zo veel energie en ik kan met flesvoeding een keer een nachtje overslaan als ik bij moet tanken (i.v.m. CVS).

All, de lange nacht heeft me goed gedaan, maar ik ben er nog lang niet overheen. Nu met pauzes aan het poetsen, vandaar dat ik even hier ben....

Tot strakjes!!

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, oei kramp... dat is ech heel erg! Zeker midden in de nacht... Ik had dat op het einde ook vaak, pffffff, je weet dan echt even niet wat je moet doen he!
    Tja, en 14 november en nog geen baby... Ik kan me voorstellen dat het voor jou nu wel mag gebeuren.
    geniet nog van je laatste weekend samen!

Borstvoeding, er komt veel bij kijken hoor. Ik vind het echt knap van de meieden die dit kunnen.
    Ik wilde het ook doen bij Svinthe, maar dat is mislukt en eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg.
    Ik geef wel alle flesjes hier, maar vind het een stuk makkelijker. Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
    Ik kwam gisteren iemand tegen vand e borstvoedingscursus en bij haar was het, na veel gedoe, gelukkig wel gelukt. Ze wilde het echt heel graag.

Net heeft Svinthe haar flesje helemaal leeggedronken!! Jippie :D
    En daarna... een grote poepbroek! Ik ben echt helemaal blij!

Afrola, leuk dat jullie lootjes gaan trekken. Wij vieren dit jaar 3x sinterklaas met lootjes, surprises en gedichten..
    Even druk om alles af te krijgen vrees ik.
    Ik heb net cadeautjes gekocht. Voor de grote sintdrukte bij ons in het winkelcentrum.
    ook 3 pakken luiers met korting. Die blijf ik toch het fijnst vinden.
    Nu al maatje 3. Kleine meisjes worden groot :D

Djaar, weer een dagje dichterbij maandag!!!!

Twinny, mooie echofoto's zeg :D

Nijn, fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad! Rustig aan met poetsen he!

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Tjonge jonge wat kletsen:D

Shean en man Gefeliciteerd:D

@ mosa nog ff gedulf dan mag jij je meisje ook in je armen nemen..

Hier tandvlees onstoken:x , zo naar de sint.. beetje vies weer ;)

Maandag na de echoo

All,,,, ik kom vanaaf weer spieken..

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, fijn dat je genoeg afleiding hebt, dan is het zo zover! Wel lekker dat je om 9.50 de echo hebt! Ik weet nog dat ik mijn eerste echo rond 16.30 uur had, dan duurt de dag erg lang ;)

Twinny, wat een mooie duidelijke echofoto's zeg! Blijft toch bijzonder hoe snel het al een echt mensje is hè?!
    En wat een schatje is Zoë toch :) Ze heeft een heel guitig gezichtje vind ik!
    Beseft ze al dat ze een broertje of zusje krijgt of is ze daar te jong voor? En willen jullie eigenlijk weten wat het wordt?

Nijn, doe maar even goed rustig aan dit weekend! Niet te veel poetsen, dat loopt allemaal niet weg ;)

Hanna, zo zo, een heel flesje leeggedronken en een poepbroek, wat wil een mens nog meer :p
    Nee hoor, hartstikke fijn! Hopelijk werkt de Nitrition (ofzo) beter!
    Ben je uiteindelijk nog naar de intocht geweest?

Mamma chan, bah zeg, ontstoken tandvlees ;) Dat is vervelend! Hopelijk valt het mee!
    En veel plezier bij de intocht, Dani zal z'n ogen wel uitkijken :)

All, hier de boodschappen weer binnen. Daarna hebben m'n ouders even een broodje meegegeten en ze zijn net weer weg. Zometeen maar weer even op de bank liggen met mijn boek, is al 3 dagen niet meer echt iets van gekomen.
    We hebben zo'n bakplaat, en nu heb ik allemaal lekker vlees, stokbrood en salades gekocht, dus dan doen we dat vanavond. Vind ik altijd wel gezellig, dan doe je er ook wat langer over dan 'gewoon' eten.

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Mosa: twil maar niet opschieten bij jou hè!! En denk dat Zoë het heel goed zal begrijpen, maar we hebbe het haar nog niet verteld. Het zal veelste lang wachten zijn voor haar, wil ik haar niet aan doen. Toevallig staan tot 12jan alle afspraken etc. gepland op dinsdag als zij op het kdv is, dus nog geen rede om haar mee te nemen en te vertellen. We praten wel gewoon over de baby thuis, alleen niet specifiek dat ie in mijn buik zit, hihih.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat is ook waar Twinny, het duurt natuurlijk nog een hele tijd voordat de baby er is, vooral voor een kind.

All, ik kan niet echt m'n draai vinden vandaag ;) Net op de bank gelegen maar dan lig ik weer niet lekker dus er maar weer af. Soms heb je van die dagen dat je niet goed weet wat je moet doen. Zometeen nog maar even een computerspelletje doen dan, en dan alles voorbereiden voor het eten vanavond.

11. woops

woops Niet meer actief

Goede middag meiden,

Hier een drukke dag gehad.
    De nieuwe gordijnen opgehaald en gestreken en opgehangen.
    Boodschapjes gedaan.
    In de middag kreeg ik toch ineens krampen/weeen dat ik niet wist hoe ik het had.
    Naderhand ben ik nog even naar de winkel geweest voor Kerstkaartjes en in de winkel kreeg ik het weer.
    Ik dacht echt van "nee he niet nu!"
    Op de terug weg, want ik was tevoet kreeg ik het weer ik denk "nou zullen we het krijgen he"
    Maar eenmaal thuis helemaal rustig op de bank niets meer gevoelt, gelukkig maar.
    M`n man heeft de box neer gezet, ik moet echt wennen eerlijk gezegt.
    Voor de rest gaat het lekker hier.

@Mosa,
    Nog steeds niets aan het gebeuren bij jou?
    Nou ik blijf duimen.

Groetjes

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Sheann en mannetje van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Kyano Jayden!! :D

@ Mosa, hahahah wil wel geloven dat je vriend er van schrok omdat ie dat dat er wat anders was :p . Lekker zeg jullie geplande diner 8) geniet ervan!!

@ Twinny, mooie echo foto's zeg!!

@ Woops, moet je de vk niet bellen dat je daar nu al last van hebt? :$ Lijkt me wel schrikken.

13. woops

woops Niet meer actief

Nee geloof het niet, is nu 3 keer dicht op elkaar gebeurd, maar nu helemaal nergens meer last van.
    Vond het wel een beetje eng hoor. :)
    Ik hou het wel even goed in de gaten, maar ik voel m`n meisje ook goed rommelen en de buik is ook weer lekker rustig. :D

14. gimena

gimena Niet meer actief

sheann GEFELICITEERD!!!!

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ shean!! van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
    geniet ervan!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij zijn vanmiddag naar de intocht geweest van de Sint. Was erg leuk!
    Svinthe met een pietenmuts op :)
    De foto zal ik hier nog wel plaatsen, hij staat nu nog niet op de computer.

Mosa, veel plezier vanavond met het eten. KLinkt gezellig en lekker!

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Sheann, van harte met je zoon meis en wat een enorme prestatie van je! Geniet van elkaar!

Djaar, ik ben om 10.55 uur aan de beurt, dus das wel een lekkere tijd. Morgen nog een verjaardag en sporten van Maarman kijken en dan is het al bijna zover! Whoehoe!

Mosa, kuitkramp is $@!%!!!
    Ik ken het...om gek van te worden!

Morgen kom ik ff op de rest reageren. Ga me ff in de bank nestelen, want ik kan niet meer...!

18. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hier komen de kwalen ook:) haha had ik nu maar niks gezegd:p

IK heb echt vaak hoofdpijn heeft iemand daar ook last van?

19. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

HOi dames

@mama chan, met hoofdpijn moet je volges mij wel goed opletten, in iedergeval veel water drinken, want door te weinig drinken krijg je heel snel last van hoofdpijn.

@hanna oww wat leuk een svinthe pietje:p en wow al luier nr 3 dat gaat snel.. en kan me voorstellen dat je de pampers toch het fijnst vind.. ik vind ze ook heel fijn ( niet dat ik dat nu van dat eventjes al kan zeggen, maar wij hebben ze ook op het kdv en die luiers houden het toch het langste vol en passen meestal het beste)

@mosa ow meid ik hoop dat je avondje heel leuk is, lekker gezellig eten en wat drinken, wat je zegt je doet er wel wat langer over, maar is wel heeel gezellig teminste, vind ik altijd dan;) en nu maar hopen dat beebje het ook zo gezellig vind bij jullie dat ze denkt nu kom ik er echt uit! hahaha;)

@gimena hoe ist het nog met je bruinverlies?? hopelijk blijft beeb toch nog ff zitten bij je.

@twinny en djaar, bijna echo's ow ow ow spannend :D:D leuk hoor!!

@afrola pff ja soms baal ik nu al wel als ik weer aan die kolf zit, dan zeg ik tegen hai, ik blijf bezig, jij kan nog de leuke dingen doen met feli, flesjes geven enzo en ik zit maar weer aan dat kolf aparaat, merk echt dat ik zo bijna geen tijd heb om iets anders te doen zegmaar, want ik wil ook wel eens een flejse geven aan feli en anders moet ik wel weer kolven, en tsja, wasjes draaien ook niet vanzelf enzo. dus ik weet nog niet hoelang ik het ga volhouden, maar moet zeggen dat het me opzich nu wel makkelijk af gaat qua hoelang ik er mee bezig ben, ben echt binnen 10 min. klaar maar toch.. even kijken hoe of wat :)

hoe gaat het bij jou dan met de b.v. drinkt josien goed aan de borst??

@sterre ik denk dat iedereen die b.v. geeft zich wel even heeft vergist in hoeveel tijd/moeite het allemaal kost, ookal gaat het nog zo makkelijk denk ik. tis gewoon een heel gebeuren allemaal haha. wel fijn dat noah zo goed bij je drinkt met het tepelhoedje aan de borst, en ja vervelend als ze zo wild doen he;) dan zit alles onder, teminste dat was bij mij hahaha.

****zoo even mn meisje getroost en verschoond want die had flinkt gepoept en geplast****

@baby's verwennen, ja ik vond ook al dat dat niet kon, en heb nu gezegd dat jullie dat allemaal ook vinden en dat het dus onzin is om dr te laten huilen hahaha hopelijk neemt hij dat beter aan;)

@mijn mannetje, vanmiddag even nog es een gesprekje gehad, ik vind dat ik zowat alles aan hem moet vragen als er iets moet gebeuren, hij bedenkt zelf helemaal niet dat hij kan helpen met opruimen of dat het fijn is als dingen Gelijk gebeuren omdat 2 tellen later feli weer huilt of wel weer honger heeft of ik zelf weer moet kolven...maar meneer vond dat eigenlijk allemaal wel onzin en laat het liefst alle rommel en troep gewoon staan tot de volgende dag, niet snappend dat dat niet fijn is als er visite komt, en dat je heus wel weer druk bent die volgende ochtend....
    grrrrr maar goed, hij zei nu dat hij wel meer in het huishouden zou gaan helpen en doen, ik zo ja niet alleen omdat ik het zeg, maar gewoon ook uit jezelf en omdat het gwoon nodig is, ik kan niet alles hier alleen doen. en hij snapte het nu vogles mij wel

en vroeg daarnet toen ik weer druk aan het strijken was (wat ik serieus anders nooit doe, maar goed feli dr kleertjes wil ik wel mooi hebben haha) of ik lekker een beschuitje kwam eten beneden, dat vond ik dan wel weer lief :) dus hopelijk snapt hij het nu een beetje;)

@all

Nog een even een vraagje aan de dames die een kraamfeest hebben gehouden!:

wij zijn toch van plan om nog een soort van kraamfeestje te geven omdat ik zo veel familie heb (van mij zelf al van 3 kanten) en dan hai zn fam ook nog enal en nog vrienden en kennissen

leek het ons toch handig om misschien es een dagje te plannen zodat die mensen allemaal tegelijk konden komen, zodat we over een half jaar niet nog elk weekend/door de weeks vol zitten met allemaal visite waar we totaal geen zin in hebben natuurlijk in die drukte.

Maar goed, we hebben nu een datum al bedacht 19 december, is op een zaterdag net voor de kerstvakantie, maar ik d8 wat is nou een handige tijd om te doen?? ik bedoel, ik wil niet heel de dag door zomaar visite krijgen, ik wil wel een van tot tijd zegmaar maar wat is nou handig? en hoe lang ongeveer en hoe ging dat allemaal bij jullie?

ons huis is namelijk heeel klein, maar ik ga echt geen zaaltje huren of wat dan ook dat vind ik weer te veel van het goeie, dus dan is het hier maar gewoon ff proppie vol, jammer dan ;)

maar goed tips truc's handigheidjes en wat zet je op de uitnodiging zodat mensen snappen dat ze als de tijd om is ook weer weg moeten gaan...??

Nou weer een lang verhaal allemaal..sorry!

*owja ikben ook ineens een ramp in plas ophouden! gelukkig weet ik wel nog goeie oefeningen van de kraamzorg maar toch.. hahaha*

groetjesssss

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Woops, jeetje wat irritant en eng zeg, die krampen ;) Misschien is je kindje aan het indalen?
    Ik heb zelf nooit zulke krampen gehad, dus ik zou verder ook niet weten wat het kan zijn. Hopelijk komt het niet meer terug!
    En de box al neergezet, jullie zijn er vroeg bij :D Maar dan kan de hond er natuurlijk ook vast aan wennen.
    Wij hebben hem met iets van 35 weken neergezet, met allemaal ballonnen erin zodat de katten er niet ingaan (helpt ook echt goed!) maar inmiddels zijn het nog maar zielige ballonnetjes :)

Hanna, dat vind ik zó schattig, kleine kindjes met een pietenmuts op, dus ik ben erg benieuwd naar de foto :)
    Is het de rest van de dag ook goed gegaan met Svinthe, geen krampjes meer gehad?

Maar, fijn dat ook jij de echo 's ochtends hebt! En gelukkig heb je morgen veel afleiding, en dan is het alweer maandag! Wordt een spannende dag dan, ook voor dit topic :)

Mamma chan, van wat voor kwalen heb je last dan? Hoofdpijn is sowieso vervelend!
    Toen ik de pil slikte, had ik erg vaak hoofdpijn. Toen ik met de pil stopte bijna nooit meer en gelukkig tijdens mijn zwangerschap ook bijna nooit. Ik ben daar nog altijd zó blij om!
    Drink je wel genoeg?
    Hoe laat moet jij eigenlijk maandag?

All, hier net klaar met eten (heerlijk, een afwasmachine met dit soort dingen :D), en nu even uitbuiken op de bank. Ik heb wel iets te veel gegeten, dus mocht ik wel weeën krijgen vanavond, dan kan ik vast m'n lol op ;) Maar het zal wel rustig blijven.

Fijne avond nog!

Deel Deze Pagina