Gimena, dit weekend dan idd maar even rustig aan doen en hopen dat de krampen niet erger worden. Je beebje moet in ieder geval nog wel een paar dagen blijven zitten hoor! Mamma chan, oke, vandaar dus een echo. Nou, het is in ieder geval bijna zover! Ik ga weer afsluiten, fijne avond nog meiden!
gelukkig heb ik nu een rustig weekeind. aleen komt er morge een tante langs alvast voor me verjaardag. man lief heeft al gezegt blij je maar zitten ik doe wel de gast heer spellen. dit nu film te kijken op de bank met de laptop naast me.
O ja dan moet ze toch nog even 4 daagjes blijven zitten. Nou dan is Mosa je vast en zeker voor gegaan.
Daar was ik ook blij om toen ik 37 weken zwanger was, dan mocht ik thuis bevallen Nu heb ik nog 2 dagen voor een thuisbevalling, daarna alsnog naar het ziekenhuis Maar je kindje blijft vast nog wel even zitten!! Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen, Weer een kramploze nacht verder Ik verwacht nu in ieder geval niets meer voor mijn afspraak bij de vk morgen. Gimena, hopelijk geen krampen meer gehad?! Afrola, veel plezier bij je opa! En ook bij je ouders natuurlijk, en gefeliciteerd met je moeder Fijne dag allemaal!
Owh lieve mosa, nog steeds niks bij jou Las wel snel over kramp in je kuit... dat is de verkeerde plaatst hoor Mijn duimen draaien overuren voor je hoor! Ik probeer z.s.m een fotootje te plaatsen Hier even een wasje aangezet want Noah besloot gister alles onder te poepen en plassen als z'n luier afging Hij is een beetje een wildplasser Fijne zondag!
Sterre, misschien kon de kramp de weg niet vinden en bleef hij hangen bij mijn kuit Thanks voor het duimen! En lekker, een wildplasser Maar goed dat er tegenwoordig wasmachines bestaan Jij ook een fijne zondag!
We gaan zo weg, dus even spieken hoe het met Mosa is.... Nog niks dus.. Ik lees vanavond bij! Toedeloe!
@sterre; een wildplasser haha, dat is nog gevaarlijk ook met een jongetje. Voor je het weet ben je als ouder extra gedouchet Maar meisjes zijn ook goed in het plassen als je net de vieze luier onder hun kontje hebt weggehaald hoor......vanmorgen hier ook weer eens. @mosa; Balen he, ik weet nog precies hoe dat voelt dat wachten en dan inderdaad die ziekenhuis deadline steeds dichterbij te zien komen. Op het eind werd ik er zelfs wat melig/ obstinaat van, express fanatiek stofzuigen, wandelen etc.........maar ja bij mij hielp niets @salapio; mooi buikje hoor en de rest ook zo slank en strak.............hier wel een beetje jaloers, ik ben nu net een plumpudding en voorlopig mag ik er nog niets aan doen. Zo nu maar ff dweilen in de woonkamer, is wel weer eens nodig!
Oeps Gimena helemaal genegeerd........niet met opzet hoor, ik ben gewoon als een zeefje sinds zwangerschap en helemaal sinds bevalling. maarreh spannend hoor zo vroeg je slijmprop verliezen etc, al kan hij gewoon weer aangroeien en hoeft het niets te betekenen. Ik hoop voor je dat je niet binnen de 4 dagen bevalt maar ook niet nog eens 5 weken hoeft te wachten!!
Nog geen nieuws over onze Mosa hier! Ga nu toch heel hard duimen hoor . @ Gimena, jakkie vind het toch allemaal eng klinken hoe je het allemaal omschrijft. Als je een naar gevoel erover krijgt gelijk je vk weer bellen hoor, want je eigen gevoel zegt vaak genoeg.
Hoi dames @mama chan ow oke dan snap ik het niet helemaal denk ik haha ben een beetje suf denk ik hahah @gimena gelukkig kan de v.k. je geruststellen, maar wat mp zegt gewoon goed op je gevoel letten, want dat is toch meestal het beste en gewoon gelijk bellen als je het niet vertrouwd. @pookie jij ook aan de schoonmaak vandaag? ik vandaag maar weer es gestofzuigd, ik blijf muisjes vinden en haren zora, bah! hahaha. @afrola gefeliciteerd met je moeder en was het leuk bij opa?? @hanna jij nog wat leuks gedaan vandaag? ik w8 nog steeds op svinthepietje, lijkt me zo'n leuke foto hahahah @sterre haha jij een wildplasser, ons meisje kan dr ook wat van, die vuurt gewoon poepstralen af hahaha, eerst lag het aankleed kussen bij ons op de slaapkamer want de wieg staat daar ook, tuurlijk net luier uit enal, komt me daar ff een straal aan! alles onder de poep, inclusief de sluier van de wieg!! beetje jammer watn die was je niet zomaar even.... hahaha @mosa nou meid echt balen nog steeds niets..ik duim voor je dat het nu echt snel zal beginnen, en ik hoop ook dat je 2e strippoging gewoon gelijk zn vruchten af zal werpen morgen! @dames van de echo nog 1 nachtje slapen @all hier wel lekker dagje gehad, was wel mega mega moe zeg toen ik moest opstaan maar goed dat hoort er allemaal bij natuurlijk, ons meisje had wel lekker geslapen vannacht gelukkig. 1xtje wakker voor fles dus zeer goed te doen. maarja je ligt er dan ook wel later in dan normaal natuurlijk teminste bij ons is het dan ineens zo half 12 voordat we er zelf in liggen omdat feli dan nog eerst rond 11-en moet drinken. owja weer eens een vraagje : feli doet soms best lang over de fles vind ik, niet dat ze langzaam drinkt, maar dan verslikt ze zich weer tussendoor, of zit er een boertje dwars wat er dan weer niet makkelijk uit wilt komen.. en ze laat ook bijna altijd de laatste 40 cc staan, en dan gaan we meestal maar eerst ff verschonen zodat ze weer beetje wakker word, en dan wilt ze meestal nog wel wat, maarja zo blijf wel bezig met die fles.. en de kraamzorg zei ook dat ze wel moest leren dat als ze de fles of de borst kreeg dat ze die Dan moest leegdrinken maarja, hoe gaat dat bij jullie?? drinken jullie kids de fles gewoon zonder nix in een x leeg of blijven jullie ook zo bezig? en ik weet niet waar ik dan goed aan doe, moet ik dan wel daarna nog proberen of ze die 40 cc op wilt drinekn, zodat ze het maar binnen heeft, of moet ik die juist laten omdat als ze b.v. aan de borst zou drinken ook maar 1x zou drinken natuurlijk en dat ze dan dus leert gelijk de fles goed leeg te drinken? (sjongejonge ik kan tegewoordig bijna geen korte berichten meer sturen joh wahahah sorry hoor) zeg ik heb nog geen 1x sinds de geboorte van feli pannekoeken gegeten haha bedenk ik me zo, moet zeggen dat ik er ook totaal geen zin meer in heb...zou het dan echt een zwangerschaps eten zijn? hahahaha
Hoi, Ik kom even neuzen, maar zie geen nieuws van Mosa. Mosa meis ik hoop dat het allemaal nog zelf op gang gaat komen en dat je heerlijk thuis mag gaan bevallen. Succes meid. Stiekem hoop ik dat je nu al weeen hebt, maar dat weet ik dus niet. Succes met wachten meid. Dikke knuffel Iedereen een fijne avond. Sorry kom even elke keer kijken of er Mosa nieuws is, hopelijk vinden jullie dat niet vervelend dat ik op niemand anders reageer. Groetjes
Hoi dames, Hanna, leuke dag gehad? Pookie, ik ben bang dat hier fanatiek stofzuigen en wandelen ook niet helpt Maar ik snap dat je het probeerde. Hoe gaat het met je? Geen last meer van je borsten? Sanne, poepstralen Lekker En fijn toch dat je hier vragen kan stellen over hoe je bepaalde dingen het beste kunt doen! En foei, geen pannenkoeken meer gegeten, dat kan niet hè?! Ik was net van plan om als ik ingeleid moet worden, die dag ervoor nog een keertje pannenkoeken te eten Maar wie weet ben ik het erna ook wel zat. Woops, lief dat je iedere keer komt checken hoe het met me is, maar helaas nog geen verandering. Ik voel ook echt helemaal niets, dus ik verwacht vanavond/vannacht ook niets hoor. Dan eerder nog door het strippen morgen (als dat tenminste kan dan), maar daarvoor niet. All, hier vanmiddag visite gehad. Was gezellig en is dan ook wel leuke afleiding. Nu staat de lasagne in de oven, en dan kunnen we zo lekker gaan eten.
Sann: Chelsey dronk aan de borst ook in 2 keer. Eerst de ene kant, dan verschonen, dan de andere kant. Het gaat vanzelf beter. Zolang ze maar alles binnenkrijgt wat ze moet hebben... Ik denk dat je goed bezig bent hoor!
haha maakt niet uit lieve schat Nogmaal gefeliciteerd met de komst van de kleine. weet niet of je het nog had gelezen!?! hoe gaat het allemaal met jou?? xxx