verders een updat van hier : nog steeds het zelfde. ben het nu even beu die krampen en de rest. morge gaan ze bij de vk me onderzoeken. en ben zeer benieuwt wat ze mijn gaan vertellen! ik laat jullie het zo snel morgelijk weten! om 2 uur heb ik een afspraak daar! xxx en voor de rest van de dames thnx voor jullie steun!!! xxx
Gimena, ik kan me goed voorstellen dat je baalt van de krampen enzo, dus hartstikke goed dat de vk morgen even gaat kijken. Vast weer een geruststelling voor jou, als alles helemaal goed blijkt te zijn. Spannend, alvast veel succes! En veel succes geldt natuurlijk ook heel erg voor de echodames Een spannende ochtend voor jullie alledrie! Maar ik ga heel hard voor jullie duimen en hopen dat alles goed is, en ik wil morgen alleen maar goed nieuws lezen hier! Ik denk aan jullie! Hopelijk slapen jullie een beetje!!!
@gimena, Succes morgen bij de verloskundige en ben benieuwd of ze kunnen achterhalen waarom het aan blijft houden. @Mosa, Jij ook heel veel succes met de 2e keer strippen en hopelijk heeft het nu goede uitwerking en komen de weeen snel op gang zodat je thuis kan/mag bevallen. Iedereen succes die morgen een echo hebben, leuk en spannend. Groetjes iedereen.
Ik ben zó bang voor een teleurstelling, maar het lijkt er op of ik weeën heb Om 2 uur werd ik wakker van ontzettende pijn in mijn buik en rug. Toen even gaan plassen, en daarna zakte het af. Jammer dacht ik, maar daarna kwam het ineens terug en dat nu 4 keer. Iedere keer als het weer weg is, ben ik bang dat het niet meer terugkomt, maar dan ineens komt het weer opzetten. Ik wist op dat moment even niet hoe ik moest liggen en ik werd er helemaal warm van. Nu ben ik er dus maar even uit gegaan, dan kan ik kijken of het dan ook gebeurt. Ik wil het zó graag, zou zo super zijn als het nu nog vanzelf zou gebeuren. Maar ik ben ook erg bang voor vals alarm
Net moest ik weer naar de wc, en toen kwam er ineens een heel stuk slijm mee, zou ik dan toch nu ineens nog een stuk slijmprop verliezen ofzo? Verder niet meer echt die hele erge pijn gehad, dus m'n optimisme is weer een beetje weg. Ik denk dat ik zo nog maar even in bed ga liggen en kijk of het terugkomt. Ik hoop het zo, maar begin nu al weer bang te worden dat het niets is. Alhoewel...op het moment dat ik dit typ, komt het weer. Nou ja, het is nog even afwachten.
Inmiddels gedoucht en wel, en ze blijven komen Maar jeetje zeg, wat doet dat zeer! Ik heb mijn vriend ook wakker gemaakt, dus we gaan nu even beneden zitten. Even kijken hoe het dan gaat, want liggen lukte eventjes niet. We gaan ook even timen met die ene site. Nou, ik hou jullie op de hoogte, maar ik ben nog steeds bang voor vals alarm
Inmiddels zijn we een potje aan het kaarten en ondertussen aan het timen, maar ze lijken echt heel snel te komen. Ik vind het alleen erg lastig om te timen, het lijkt wel of ze niet helemaal over gaan Maar het lijkt wel of ze al om de 3 minuten komen, maar toch ben ik nog bang dat het niets is. Maar tijdens zo'n wee weet ik al niet meer hoe ik moet zitten of staan, dus ik denk dat het wel echt iets moet zijn. Misschien straks nog maar een keer douchen, die warme straal was best fijn.
Poeh zeg, net maar weer gedoucht, maar ik weet niet goed waar ik het moet zoeken Mijn vriend is nu aan het douchen, en dan denk ik straks maar de vk bellen. Ze komen al bijna vanaf het begin binnen de 5 minuten en ze duren ook best lang.
Goede morgen, Mosa zien we vandaag niet meer terug haha. Meid als je dit nog leest, succes met de bevalling!!!! Over een paar uurtjes heb je je wondertje in je handen! Gelukkig nog voor de 42 weken. Ik heb zo contractbespreking bij de gastouder. Nu komt het werken wel weer heel erg dichtbij hoor. Nog een weekje en dan moet ik weer aan de bak. Gek idee na een half jaar.
Whaaaahhh, Mosa is bezig!! Mosa zet hem op!!! En heel veel succes met de bevallig van jullie meisje. Toch nog voor de 42 weken!! Andere meiden, ik ga zo even boodschappen doen en reageer later op de rest.
je kan nog een stuk slijmprop verliezen. aleen dan is het meer slijm.,klopt dat??? heb je nu ook krampen en steken van onder?? xxx
Gimena, volgens mij ben je dan de volgende of niet? Gaan we lekker jou in de gaten houden hierna haha.... Blijft spannend als er weer iemand moet bevallen.
Wauw, Mosa is dr kindje aan het krijgen...!!! Spannend hoor. Ik ga de hele dag aan je denken. Djaar, als het goed is zit je nu bij de gyn voor je echo! Ook voor jou duim ik heel hard! Voor mij nog een uurtje en dan weten ook wij of het nog goed gaat hierbinnen... Hoop dat er nu wat te zien is... Ben zooo zenuwachtig en bang dat het weer niet goed is. Maar meer als afwachten kunnen we nu niet doen. Tot later!
Joepie Mosa is bezig. Ben zo blij voor haar. Zet hem op Mosa, hopelijk gaat alles volgens het boekje. En nog op de valreep, heerlijk thuis bevallen. Spannend!
En daarna kom ik volgens mij. Leuk hoor, gaan we eerst gimena volgen en dan mij. Krijg er steeds meer zin in, beetje raar misschien. Eerst nog even genieten van m`n meisje IN de buik.
Joehoe, super nieuws. Mosa op de bevalreep aan het bevallen. Succes al lees je het vast niet meer. Zet 'm op voor een super thuis bevalling!!!
@ Sanne, het is in het begin altijd even lastig uit te vinden hoe en wat met voeden. Maar volg daarin je gevoel. Mij werd in het begin erg gestimuleerd om Josien tenminste aan twee borsten te laten drinken. Terwijl ik het gevoel had dat ze na 1 borst ook wel genoeg had. Soms waren we wel een kwartier bezig haar wakker te krijgen om haar aan de 2e borst aan te leggen en dan dronk ze drie slokken en viel ze weer in slaap. Dus ik ben zo eigenwijs geweest heel snel haar maar aan 1 borst te laten drinken per voeding. Nu alleen bij uitzondering als ze aangeeft heel veel honger/dorst te hebben krijgt ze nog een 2e borst. En ze groeit hartstikke goed. De melkproductie is ook hoog haast eerder nog te veel. Josien drinkt ook vanaf het begin goed aan de borst. Het aanleggen kost soms wel wat moeite, ze kan het wel, maar de melk komt er zo makkelijk uitstromen dat ze denkt als ik half hap komt die melk ook wel. Maar dat mag dus niet van mij, dus wordt ze soms heel boos maar dan krijgen we haar meestal wel goed aangelegd . @ Maar en Djaar, hebben jullie goede echo's gehad? Ik duim voor jullie! @ Gimena, succes bij de vk. Vast wel spannend na zo'n weekendje vol kramp. @ Rest, sorry ben vergeten wat jullie hebben gezegd. Volgende keer beter! @ All, gister was heel gezellig bij de opa van mannetje. Hij was zo ontzettend trots en blij. Heel lief om te zien. Hij wilde haar graag vasthouden en ging er helemaal voorzitten, en zei toen 'ik ben er klaar voor' . Toen ze ging jengelen omdat ze honger had was hij helemaal teleurgesteld dat hij haar weer moest afgeven. Daarna was het ook heel gezellig bij mijn ouders. Oma ging helemaal los met zingen en verschonen en zo. En uiteraard showen aan de rest van de visite hihi. En Josien is dol op autorijden, in de auto slaapt ze als een roos .