Klussertje: Ik las net je berichtje bij de temp meiden. Gelukkig is je kindje gegroeid en ik hoop dat je de volgende wel het hartje kan zien. Nog even geduld ===== ff een uitleg voor de andere dames.... *ben helemaal vergeten hier te posten* de echo zag er goed uit alleen er was geen hartje te zien.... dat heeft me flink aan het schrikken gemaakt.... dit was bij de echo mevrouw......ik had daarna nog een gesprek bij de gyno en daar ja eigenlijk toch wel met tranen verteld dat er geen hartje te zien was....dus zij naar de echo mevrouw om de echo foto op te halen had echo mevrouw de foto al vernietigt. Dus ik mocht nog een keer met de billen bloot en nu kon ik mee kijken op het scherm naast mij..... dus de gyno centeerde een gebied ikke gevraagt wat het was zegt ze ja dat is je kleine met 2 kleine armpjes en beentjes... ze wees het ook aan.... ikke zo ja maar zie geen oogjes en ook geen hartje zegt ze ja dat klopt...... en bleef verder stil....dus de paniek sloeg me echt toe. maar toen zei ze droog wss ligt ie op de zij of buik en dan vind je dat niet ..... nou ik was met stomheid geslagen en kon ook niets meer uit brengen.... dus ik moest een nieuwe afspraak maken voor 4 mei mocht ik tussen tijds ineens krampen krijgen of veel bloed gaan verliezen dan moet ik direct bellen.... is het na 5 uur dan moet ik de verloskamers bellen.... Nogmaals sorry dat ik het gistere vergeten was te posten.... Ik heb gistere avond nog ff de vk gebeld en die stelde mij gerust van 10 van de 20 vrouwen zien met 12 weken pas het hartje ook 2 vrienden van mij hadden dat en zolang alles goed groeit is er niets aan de hand.....
Hallo meiden, Zo ben ik weer even, zojuist besloten dat ik vandaag niet ga shoppen bij de prenatal want de kortingdagen beginnen morgen pas, dus ik kan beter van het weekend gaan kijken . @ Mosa, de Prenatal op de woonboulevard in Utrecht is leuk en grooooot. Dus je kunt er je ogen uitkijken en besluiteloos rondlopen wat het nou eigenlijk moet worden Trouwens bedankt voor de felicitatie, mijn man is 29 geworden. Hij heeft van mij de serie Rome gekregen op DVD en we gaan samen nog een draagzak voor de beeb kopen. Ws zal hij er het meest mee gaan lopen dus we stellen hem in eerste instantie op hem af. @ Maar, ik bedoelde het op een positieve manier. Ik hoop echt dat het toch goed zit, dat de beeb zich gewoon laat heeft ingenesteld en even moeite heeft om op gang te komen en dat volgende week blijkt dat ie toch weer verder is gegroeid en dat alles helemaal goed komt! En de onzekerheid waar je nu in zit lijkt me echt killing. Schroom vooral niet door voor jezelf te kiezen dus als je het niet trekt op je werk of zo iets, meld je vooral ziek. Laat de boel maar even de boel en doe vooral waar je zelf behoefte aan hebt! Ik blijf voor je duimen [-o< @ Klussertje, jammer dat jij ook zo in onzekerheid zit. Hopelijk heb je over twee weken meer duidelijkheid. @ all, vanochtend een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. Was nog even lastig omdat ze je weinig keuze geven voor dag en tijdstip en ze wilde me continu midden op de dag inplannen en dat vond ik niet zo'n goed idee omdat mijn man dan een hele dag niet kan werken. Uiteindelijk is het toch nog gelukt om een plekje om 15:00 uur te krijgen op 20 mei, over 4 weken dus. Ben zo benieuwd!
Afrola: Ik zal proberen om op het waggelen te letten Mijn vriend wil ook graag een draagzak. Ik denk niet dat ik daarmee ga lopen want dan krijg ik vast last van mijn rug. Trouwens, die maxi cosi's zijn ook best wel zwaar als je daar een kindje in hebt. Mosa: Tot wanneer is de korting bij de Prenatal? Ik had trouwens ooit een catalogus besteld bij een site die jij me gaf maar heb nooit iets ontvangen
Ik ben nu zooooooooooooooooo blij heb vandaag onverwacht nog een echo gehad Ik zal ff uit leg geven ik ben onder behandeling voor me enkel in ziekenhuis a en in ziekenhuis b voor zwangerschap, ik was dus in a voor me enkel *gips vervanging* maar ben wel in dat ziekenhuis geweest voor de kinderwens er moest alleen nog een map afsluiting gedaan worden. dus mijn oude gyno van daar zag me in het restaurant en vroeg hoe het was.... ikke zo ja goed hij zo oke en nog zwanger.... ikke zo ja ook dat.... vraagt ie mag ik dan een echo maken voor map afsluiting?? ja hoor is goed dus echo gemaakt en het eerste wat hij zei whoooow het hartje klopt..... je bent 8 weken zwanger alles doet het.... ik lag te janken van blijdschap....maar ja kreeg helaas geen foto mee omdat ik daar geen patient meer ben
Hoi meiden, Even snel een berichtje want ik heb ontzettende hoofdpijn Maar, ik vind het zó rot voor je! Ik kan me voorstellen dat je helemaal radeloos wordt van de onzekerheid. Gelukkig is het morgen alweer donderdag, dus het schiet al zo weer op. Is het zeker dat ze wat aan je HCG kunnen zien, als in, als het gestegen is, ben je wel zwanger maar korter? Of is dat te simpel gesteld? Klussertje, fijn dat je nu helemaal gerust gesteld bent! Afrola, leuk dat jullie een draagzak gaan kopen! En ook leuk dat jullie de 20-wekenecho al gepland hebben! Spannend hoor Sheann, volgens mij is de korting bij Prenatal tot en met zondag. Maar ik kreeg een folder van Baby-dump en ook daar hebben ze de komende weken heel veel korting, ze moeten toch een beetje meedoen met de Prenatal. Vreemd dat je de catalogus niet hebt ontvangen Hanna wel geloof ik, misschien nog een keer aanvragen? De site is www.baby-walz.nl All, vandaag zo'n drukke dag op mijn werk gehad, dat ik nu hoofdpijn heb. Erg irritant, en ik denk dat ik ook vroeg mijn bed opzoek! Ik heb geprobeerd de echofoto's in te scannen, maar ik vond ze heel onduidelijk. Weten jullie hoe ik dat kan doen? Ik wil morgen proberen een foto van de echo te maken, kijken of ik die in mijn album kan zetten. Ook heb ik gisteren mijn eerste buikfoto gemaakt Toen was ik 12 weken, dus ik wil het nu iedere 2 weken doen. Het begin is er echt al wel. Morgen zal ik hem in mijn album zetten. Morgen dus naar Utrecht, daar heb je een Prenatal, een Baby-dump en een Babyplanet, dus ik kan nu écht mijn hart ophalen aan alle spulletjes De vorige keer liep ik toch nog een beetje onwennig rond, nu al wel wat minder denk ik. Fijne avond nog en alvast weltrusten!
Klus, gefeli met je mooie echo! Geniet ervan. Mosa, ik denk dat als mijn hcg gezakt is, dat het idd einde oefening is en als ie stijgt, dat er dan nog hoop is! Fijne dag allemaal
Maar, hoe voel je je? Geen enge krampen meer gehad? Heb je een beetje kunnen slapen? Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid! Een hele dikke knuffel!
Mooie echo Mosa! Super fijn joh. Je zit vast de hele tijd te kijken of niet...! haha Met mij gaat het naast de onzekerheid goed! Nix geen krampen of pijntjes en ook symptomen gaan vrolijk door. Begin nu soms wel wat misselijk te worden en de puistjes blijven komen... Hoop nu wel snel duidelijkheid te krijgen. Of posi of nega, maar dit is nix.
Maar ik ben blij dat jij je wat beter voelt..... ze zeggen atijd geen bloed geeft moet maar ik kan me voorstellen dat dat in jou geval net niet zo werkt.....
Misschien ook wel. Zolang ik niet bloed heb ik hoop. Als een kind van zn vader is, kan ie nog wel voor verrassingen zorgen!
Maar: Ik heb ook nog alle hoop voor je. Ik denk gewoon dat je minder ver bent en dat je eitje eerst nog een paar dagen heeft rondgezwommen voordat hij zich heeft genesteld. Mosa: Mooie echo en je begint ook al een buikje te krijgen Bij mij zie je ook al dat mijn buik is gegroeid. Hij is heel erg puntig en naar voren, dus nu denk ik helemaal zeker te weten dat het een jongetje wordt. Ik zal binnenkort weer een foto maken. Mijn zusje was gisteren voor het eerst misselijk. Zij gaat het nog zwaar krijgen want ze eet nooit voor 12 uur en moet normaal al kokhalzen als ze haar tanden poetst. Met mij gaat het de laatste paar dagen gelukkig iets beter. Ik moet nog wel overgeven maar ben niet meer de hele dag meer misselijk. Ik hoop dat het vanaf nu alleen maar minder wordt
Thx Sheann, ik blijf hopen en ga morgen gewoon bloed laten prikken en vraag of ik dezelfde dag nog de uitslag kan krijgen. Wil niet graag zo het weekend in gaan! Wat leuk dat je samen zwanger bent met je zusje! Lijkt me erg bijzonder hoor. Tis wel beter als ze idd smorgens ff wat eet, en misschien nog beter, voordat ze uit bed stapt.
Hoi meiden, Helemaal uitgeput weer terug van de babywinkels We hebben een heel lief wipstoeltje, een tummytub, een paar rompertjes en deze gekocht: http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =311&m=311 Ik vond hem zó lief, dus ik moest hem gewoon hebben! Ik heb alles al op de toekomstige babykamer neergezet, heel leuk Maar, ik schreef net ook al bij de tempkaartjes dat het best kan dat je innesteling later was en dat je dus korter zwanger bent dan je zou denken. Maar hoeveel dat kan schelen weet ik niet. Maar ik hoop natuurlijk dat dat het geval is! Hopelijk krijg je morgen inderdaad meteen de uitslag! Sheann, ik weet niet wat ik me bij een puntige, naar voren groeiende buik moet voorstellen als je nog niet zo lang zwanger bent, dus ik ben benieuwd naar je foto! Bij mij is hij meer rond, zou dat meer op een meisje wijzen dan? Ik heb dus echt totaal geen idee of het een jongetje of een meisje is! Fijn dat jij je de laatste dagen iets beter voelt! Na 10 weken neemt de hoeveelheid HCG ook al weer af, dus hopelijk heb je het ergste gehad. Vervelend dat het nu bij je zus begint, dan moet ze zichzelf toch maar aanleren te ontbijten!
O ja, vergeet ik nog helemaal te zeggen dat ik woensdag een afspraak met mijn baas heb Dan ga ik het dus vertellen, ik kan er nu al zenuwachtig van worden! Ik ben benieuwd naar zijn reactie!
Mosa: Ohhh spannend dat je het gaat vertellen tegen je baas. Ik heb het al wel tegen mijn baas verteld maar nog niet tegen mijn collega's en daar zit ik me ook al druk om te maken Dat schaapje is zooo schattig. Echt om op te eten
Sheann, hoezo zie je er tegen op om het tegen je collega's te vertellen dan? Omdat zij dan jouw werk moeten doen tijdens je zwangerschapsverlof ofzo? Ik vind het schaapje ook zo schattig! En mijn vriend heet Lam van zijn achternaam, dus ook nog heel toepasselijk
Joepie! Mijn hcg is gestegen! Maandag getest met clearblue digi en gaf hij 2-3 weken aan en nu 3+!!! Zou het dan toch? Mosa, spannend meid! Maar het duurt nog een paar daagjes, dus nog ff lekker genieten van de rust...haha