Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Gimena, spannend hoor!! Hopelijk blijft de kleine nog even enkele dagen daar binnen zitten.

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!
    Hopelijk is alles goed gegaan en kan het genieten nu beginnen.

Ik ben erg benieuwd naar de naam :D

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    mosa yeah

van harte gefeliciteerd met jullie dochter

en toch thuis geboren

zooooo gaaf voor je mosa en mosaman

super

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Mosa en Mosa man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Heel fijn zo op de valreep!

En..... Hoe heet ze nu...?????

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Maar en mama chan gefeliciteerd met jullie mooie echo's !

@ Hanna, geweldige foto's van svintherklaas en svintherpiet :D

6. Loe

Loe Niet meer actief

En ook hier VOOR MOSA EN MOSAMAN:

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!

7. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hallo meiden

Wij zijn weer thuis. Ik ben net op tijd om te zien dat Mosa ook bevallen is.

Gefeliciteerd met jullie meisje.

Ik ga even bijlezen.

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    HA, ik wacht lekker met feliciteren tot ik de naam weet:)

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou dan doe ik gewoon nog een x feliciteren haha!

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hey sheann,
    Leuk om je hier weer te zien! Hoe is het met jullie?

11. MyPrecious

Kom steeds maar kijken of Mosa al langs geweest is :p . Ben toch ook erg nieuwsgierig naar de naam en Mosa haar verhaal.

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ha Sheann, fijn dat jullie weer thuis zijn! Gaat alles goed?

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik ben idd bevallen :D Ik vond het toch leuk om zelf even langs te komen en lig dus even met de laptop in bed.
    Inmiddels heb ik Hanna gesms-d (sheann of Sterre leek me nu niet zo handig), maar er kwam telkens wat tussen dus het lukte niet eerder.

Ik wilde vannacht nog langskomen maar de weeën kwamen zó snel dat ik nadat de vk geweest is, niet meer beneden ben geweest. Er zat helemaal geen tijd tussen de weeën, maar dit was achteraf niet zo erg want toen de vk kwam om ongeveer 6 uur schrok ze er bijna van hoeveel ontsluiting ik al had :$
    Ze zou nog even snel ontbijten en dan terugkomen, maar uiteindelijk hebben we haar na een half uur moeten bellen omdat ik zo'n persdrang had (lees poepdrang :D). Toen had ik ook al volledige ontsluiting, maar het persen heeft een hele tijd geduurd. Jeetje zeg, dat viel me écht vies tegen! Volgens de vk waren mijn bekkenbodemspieren zo goed ontwikkelt, dat het laatste stukje niet ging. Op een gegeven moment kon ik echt niet meer, en toen heeft ze me ingeknipt (ze vroeg het en ik zei: je, heel graag :D). Daarna ging het snel. Ook nog een beetje ingescheurd, maar dat mocht de pret niet drukken.
    Na afloop kon ik alleen maar denken: godzijdank, ze is er :)
    :)
    Om 10.58 is ze geboren, dus uiteindelijk in 9 uur, best snel natuurlijk. En thuis bevallen, waar ik dus erg blij om ben op de valreep! Ik had het niet meer verwacht, maar ben superblij dat het zo gelopen is.

Alles is helemaal goed met onze kleine meid. Ze bleek zelfs 3950 gram te zijn, terwijl de vk haar tussen de 6 en 7 pond schatte toen ze op mijn buik lag. Maar ze heeft een flinke bos donker haar en verder zijn we natuurlijk helemaal verliefd, zowel mijn vriend en ik op elkaar als op ons meisje :)
    Ook heeft ze al 2 keer aan beide borsten gedronken, dus gelukkig heeft ze een goede zuigbehoefte!

En ze heet Veda Leona, Veda is haar roepnaam :)
    Ik voelde me best goed na afloop, alhoewel ik douchen onderschatte en erg duizelig werd. Ik heb best veel bloed verloren, maar nu gewoon niet alleen gaan plassen/douchen. Verder voel ik me goed, maar begin nu wel hoofdpijn te krijgen, maar natuurlijk ook een kort nachtje achter de rug.

Nu ga ik stoppen, want ik blijf anders typen :p

Echodames, wat super dat het bij jullie alledrie goed was!!! Het was me even ontschoten vandaag ;), maar ik ben heel erg blij!

Sheann, welkom thuis, fijn dat je er weer bent!!! Hopelijk gaat het goed met jullie!

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Mosa en mosaman super gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Veda!! (wauw gave naam zeg!!) :D:D geniet ervan!!!

Hoi andere dames!,

@melisa en afrola en hanna, oke gelukkig ja ik denk ook wel dat feli goed groeit hoor, ze krijgt al best wat hamsterwangetjes;) hahaha de ene x drinkt ze gewoon meer als de andere x... ik moet me er niet zo om stressen denk ik ;)

@Hanna en melisa, hadden jullie nog kraamfeest tips?? een handige tijd ofso of makkelijke hapjes o.i.d.??

@sheann heej meisie, weer lekker thuis, heerlijk hoor, lekker genieten van jullie ventje:D

@hanna owww wat een Te leuke foto's van svinthe!! hahaha.

@melisa, ow jeetje bijna gaan werken, kan me voorstellen dat je daar Totaaaal geen zn in hebt! en dan ook chelsey laten wennen bij gastouder, ook weer spannend allemaal!

@gimena, ow meid al 3 cm ontsluiting!! wow snap dat je ff geschokt was, beebje nog ff tjes blijven zitten!! en hopen dat je toch gewoon nog thuis kan bevallen :)

@echo meiden Woehoee super nieuws :D:D allemaal goeie echo's :D:D !! gaaf hoor!!

@pookie he bah een regeldagje, dat is echt niet leuk nee, hopelijk dat het vanavond wat beter gaat?

@all

hier gaat het allemaal wel goed vandaag, wel weer een drukke volle dag maar ik denk dat dat voorlopig wel zo zal blijven, haha tis echt haasten vliegen hier heel de tijd voor mn gevoel haha:)

oww ik vind het zo leuk dat mosa is bevallen, toch nog lekker gewoon thuis super hoor! ben benieuwd naar dr verhaal& naam!!.... Owwww ondertussen staat haar verhaal dr gwoon al!! mosa en mosa man lekker genieten van jullie mooie meisje veda nogmaals gefeliciteerd :D:D:D

mannetje is weer helemaal lievig en helperig hier, daar ben ik weer heeeeel blij om :D want dan doe ik zelf ook 10 x leuker natuurlijk hahaha.

nou dames wij gaan zo lekker lasagna eten, fijne avond allemaal!

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Joepie Mosa is bevallen!!! :D

Gefeliciteerd mosa en mosa-man met jullie dochter. En wat een mooie naam. Toevallig heet een dochter van een vriendin van mijn moeder ook zo :)
    Geniet ervan!

16. MyPrecious

Ff snel Mosa haar verhaal gelezen :D . Mooi geschreven! En super mooie naam! Nu ben je echt mama, geniet van je gezinnetje!!

17. gimena

gimena Niet meer actief

jah hoor heb weer weeen :(
    heb net me vk gebelt zo komt over een half uurtje kijken bij me.
    xxx

18. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@gimena oww meid toch...hmm hopen dat het toch nog ff niet doorzet en nog ff 2 daagjes blijft zitten? dan kan je lekker thuis bevallen....maar wie weet zit dat er wel niet in en word het toch ziekenhuis+gyn, ik weet dat ik dat eerst ook echt totaal niet wou maar was uiteindelijk toch blij dat ik in het ziekenhuis was, dus wie weet lijkt het je nu mega mega rot ( wat helemaal te snappen is) maar wie weet valt het uit eindelijk wel mee, het in het ziekenhuis zijn zegmaar he.

heel veel suc6 meid!!

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, oh wat fijn dat je gewoon thuis kon blijven. En zo snel allemaal. Alleen het persen viel dus tegen. Nou ja dat is ook niet bepaald het makkelijkste gedeelte ;). Nu lekker rustig aan doen en vooral genieten met zijn drietjes! Aparte naam Veda, heb ik nog nooit van gehoord, maar dat is wel leuk natuurlijk :)

@ Gimena, jammer zeg alweer weeen. Tsja het lijkt erop dat het bij jou ook echt gaat beginnen. Succes dan maar!

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Wauw, weer een onwijs huilmoment hier!
    Eerst Sheann, nu Mosa... Ben helemaal emo!!!

Moos, nogmaals van harte met Veda. PRACHTIGE naam trouwens.

Deel Deze Pagina