hoi dames @opa oma questie : ik noemde vroeger mijn opa en oma met de achternaamen erbij, Feli zal de vrouw van mijn vader Omi gaan noemen, omdat ze toch ook niet de Echte oma is, en omdat ze oma ook oud vond klinken hahahah dus Omi is voor ons een goede oplossing, bij mijn vriend zn ouders is ligt het weer anders, want die zijn vietnamees en dan noem je dat natuurlijk geen opa of oma, maar (spreektaal) um noi, en ba noi (ik weet niet ens hoe je het schrijft haha en weet ook ff niet welke nou oma of opa is hahaha moet het nog ff uitzoeken) maar denk ook dat je het het beste aan je moeder kan vragen, en natuurlijk ook je eigen gevoel volgen. en als je besluit om de vrouw van je vader gewoon bij de voornaam te noemen vind de kleine dat vast niet gek, die is dat dan ookgewoon zo gewend, misschien dat ie er op latere leeftijd nog een x naar vraagt maar ik denk niet dat dat gelijk voor 'problemen' zal zorgen. @babyfoon, ik heb er eentje van de prenatal, maar is zowt dezelfde als de alectro volges mij, ook met 3 muziekjes die je kunt afspelen op afstand, moet zeggen dat het ding nog maar 1x aan heeft gestaan hierzo.... oww sorry moet al weer gaan nog ff snel, consultatiebureautje is geweest vandaag feli was weer goed gegroeid !
@ Sheann en Sterre, wat een moppies @ Gimena, gefeliciteerd met je verjaardag. En al 4 cm ontsluiting, dan zal het vast niet heel lang meer duren voor het echt doorzet. Hopelijk over 2 dagen voor je zodat je thuis mag bevallen! Oma/opa, hier gaan we voor opa voornaam en oma voornaam. Zo willen de opa's en oma's het ook. De overgrootouders zullen ws oma achternaam en opa achternaam worden genoemd. Voorzover die nog leven als onze kleine gaat praten natuurlijk. Babyfoon: wij hebben er geen, nog niet gemist al klinkt de 88 wel leuk met op afstand bedienbare muziekjes Hier een hele drukke dag gehad. Josien wilde weer weinig slapen, nou ja slaapt ze vannacht ws wel weer .
@ Afrola, daar zeg je wat. De overgrootouders, daar had ik nog niet bij stil gestaan. Me vriend wou ons kindje hun oude opa en oude oma gaan noemen, maar dat vind ik nergens naar klinken haha. Achja we zien het wel met de tijd, de namen zullen ook we vanzelf komen daar zijn kinderen ook altijd wel goed in om voor hun een naam te bedenken..
Opa/oma: Hier gewoon bij de voornamen, maar ander probleem dat zich waarschijnlijk vanzelf oplost: We hebben twee opa Jannen En overgrootoma heet oma-oma.
Hoi meiden, Naast me in het wiegje ligt mijn heerlijke tevreden dochtertje, dus ik heb eindelijk even wat tijd voor mezelf Je bent er maar druk mee zeg! Maar alles gaat supergoed. Veda doet het heel goed, en ook het drinken gaat, na een paar minuten iets opstartmoeilijkheden met aanleggen, heel erg goed. Maar ik ben zó verliefd, ik vind het zó heerlijk allemaal Bedankt voor jullie felicitaties, erg leuk om ze met een glimlach op je gezicht terug te lezen Over de naam trouwens, toen ik ongeveer 12 was heb ik de film (beetje een kinderfilm) My Girl gezien, ik weet niet of iemand die kent. Het meisje over wie de film gaat heet Veda, dus ik heb die naam echt al jaren in m'n hoofd. Ik vind het vooral een hele lieve naam en daar hou ik wel van. Gimena, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maar wat vervelend van die weeën zeg Ik zie dat je morgen 37 weken bent, dus op zich is dat natuurlijk mooi maar het zou ook niet erg zijn als ze nog eventjes zou blijven zitten. Britt, jemig, jij ook alweer bijna 20 weken zwanger! Alles goed met je? Bubsie, beterschap meid! Sheann, wat een stoer ventje zeg! Heel lief! Hoe gaat het nu met je? Heb je het zwaar gehad? Je bent gisteren pas thuis gekomen uit het ziekenhuis toch? Sterre, ook al zo'n schatje! Echt een jongensgezichtje heeft ie vind ik Djaar, fijn om te lezen dat je wat meer vertrouwen begint te krijgen! Maar als het hartje eenmaal klopt, dan is de kans dat het fout gaat ook heel klein hoor, dus lekker genieten! Maar, sterkte met de misselijkheid! En wat fijn dat je volgende week gelijk weer een echo krijgt, dan klopt het hartje vast! Nijntje, leuk om te zien dat je toch al echt een buikje begint te krijgen Sanne, wat vervelend dat je meisje de hele nacht aan het spoken is geweest! Hopelijk gaat dat komende nacht beter! Melisa, bah, balen dat je verkouden bent! Hopelijk heb je idd Chelsey niet aangestoken! Hanna, oh bah zeg, vandaag je prik Inmiddels heb je hem gelukkig al weer achter de rug! En goed zo, dat je gevraagd hebt aan je schoonmoeder om op te passen binnenkort!! MP, sorry, gaan advies over een babyfoon. Wij hebben er (nog) geeneen omdat ik eerst wil kijken hoe het zonder gaat. Twinny, gefeliciteerd met de 12 weken zwangerschap! Leuk dat je aan het idee begint te wennen! Zo, toch weer helemaal bij Ik zal kijken of ik morgen of overmorgen ook wat foto's kan plaatsen. Fijne avond nog!
Hmm...toch eerst maar even mijn banner en onderschrift aanpassen, want godzijdank ben ik vandaag niet 42 weken zwanger
Staat je goed hoor die nieuwe banner. En als je morgen tijd over hebt, foto plaatsen hoor! Fijn dat alles zo goed gaat, en wat kun je verliefd zijn he op je eigen kindje!
Hoi Mosa, Heerlijk dat alles lekker gaat en je volop van je meisje geniet. Ik ben ook heel erg benieuwd naar je meisje. Hopelijk heb je morgen tijd en zien wij haar ook, maar dan op de foto. Leuk dat je de naam al van kinds af aan eigenlijk bij je draagt. De banner staat je trouwens geweldig.
Mosa, mooie banner hoor Ik ben ook benieuwd naar de foto! Nu ga ik lekker slapen. tot morgen allemaal!
Sanne: Het kan ook een regeldag zijn. Ons kereltje heeft er de laatste dagen ook 'last' van, heel huilerig enzo. Vandaag pas weer een beetje in z'n hum en slaapt weer lekker na het voeden. Ik lees iets over kolven bij jou? Kolf jij eerst en geef je het daarna in een flesje? Mosa: Fijn zeg dat het zo lekker gaat bij jou. De bv komt dus goed op gang? Bij mij de eerste 2 dagen totaal niet Op een gegeven moment maar van ellende kunstvoeding gegeven omdat het arme jong niks binnen kreeg en nu... vliegt de melk om z'n oren Was ik nog helemaal vergeten... Alle nieuwe zwangere dames, welkom en gefeliciteerd!!!
en wederom GOEDEMORGEN allemaal!! @Twinny; vertellen proberen we nog steeds uit te stellen tot 12 weken (of iets eerder ivm familie diner) @ overgrootouders; alleen Djaarmans oma is nog in leven en zij wordt overoma genoemd door haar achterkleinkinderen. Wat betreft de opa en oma discussie, bedankt voor het meedenken en ja het lost zich vanzelf op waarschijnlijk. @Mosa; ik ben net als de anderen hier heel erg benieuwd naar Veda!! @all; gelukkig ben ik vandaag weer fitter als gisteren (tot nu toe dan), het is gisteren wel een beetje de hele dag blijven hangen. Fijne dag vandaag meiden!!
Mosa, ik ben echt benieuwd naar je meisje!! Maar denk aan jezelf!! O meiden, ik had vandaag echt een slimme actie.... Ik werk 2,5 dag, dat betekent de ene woendag wel, de andere niet. Vandaag moest ik werken, dacht ik.... dus ik stuur mijn collega een sms wie er rijdt. Stuurt zij terug: "jij hoeft vandaag toch niet te werken?". Hoef ik dus niet te werken.... Wel lekker onverwachts een dagje vrij, maar toch....
goede morgen Ik heb Chelsey net voor 3 uurtjes naar de oppas gebracht. raar hoor het huis alleen. Maar ook wel lekker. Iedereen een fijne dag!
Jippiee, Gimena is 37 weken!!! Leuke dag gehad gister? Nog weeën gehad? Hannelore, mooie buik hoor!! Melisa, dat zal zeker even wennen zijn zo zonder je meisje.... Maar ze is in goede handen. Jij nog iets leuks van plan?
jah wel 37 weken maar thuisbevallen mag ik al niet meer. gister avond weer weeen gehad maar geen onsluiting erbij! de verloskundige weet niet zo goed wat de met me moet. en ze wil me liever na de gyn overdragen. pfff baal er een beetje van maja
Balen dat je weer weeën gehad hebt, zonder dat je kleintje besloten heeft te komen... De vk wil natuurlijk geen risico nemen.... Wanneer moet je naar de gyn, weet je dat al?