@tijgertje; wat een geruststelling zeg. kan me voorstellen dat je je stukken beter voelt nu. @all; meiden, ik heb een vraagje aan jullie (als ervaringsdeskundigen) Ik weet dat mijn follikel links zat en ik geloof dat dan ook het vruchtje zich aan die zijde innesteld. Nu heb ik vandaag wat steken ter hoogte van mijn linkerheup (een trekkend/stekend gevoel). Nu ga ik er maar van uit dat dit het groeien van de baarmoeder zal zijn (in het kader van mezelf niet helemaal hoorndol maken). Wat ik me nu afvroeg of het normaal is dat je als je wat voelt het telkens aan dezelfde kant voelt?
Ja hoor, is heel normaal. Misschien heb je ook wel gewoon een spiertje verrekt. Maak je geen zorgen. Krampjes en spierpijn horen er helaas bij. Je kindje moet groeien.
ik voelde het opkomen na het traplopen (drie verdiepingen). ik vroeg me met name af of het normaal is dat je het maar aan 1 kant hebt. Over een paar weken zal ik het antwoord zelf wel kunnen verzinnen, maar ik ben nog geen ervaringsdeskundige hihi
O ja, nog iets. Normaal drink ik liters melk (als ik de kans krijg). Nu wordt ik misselijk na het drinken van melk (kots in de keel en een heel opgeblazen gevoel). Is dit herkenbaar voor iemand. Wat ik op het net kan vinden is dat juist melk en melkproducten aangeraden worden tegen misselijkheid.
Tijgertje, wat moet dat een opluchting zijn geweest toen jullie het hartje hoorden. Wat fijn zeg dat alles goed is Djaar, ik kon ook geen melk verdragen tijdens de zwangerschap. Ik dronk soms soyamelk, maar dat was niet hetzelfde qua smaak als echte melk.
@ tijger, wat goed nieuws. en een mooie echo!! @ ego. kheb de mexicaanse griep bah! als een hele week, maar weet het nu pas. en dat wordt dus vrienden afbellen want had vant weekend visite gepland. dan zouden we zeggen dat we zwanger zijn. maar helaas... moeten we het weer uitstellen. verdorie!!
Ik dronk liters melk in mijn zwangerschap, dus kan er niet over meepraten. Vond het heerlijk! Chelsey heeft vanmorgen weer prikjes gehad, echt zielig. Huilt nu al een half uur, en spuugt alles er weer uit. Heb haar net een paracetamolletje gegeven hoor. Een kind hoeft niet te lijden. Tijgetje: gefeliciteerd met je goede zwangerschap. Het is vrij vlot op je vorige he? Super hoor... Wil ik ook wel Bubsje: beterschap meid. de mexicaanse griep. Ik kreeg net de oproep om te laten vaccineren. Hopelijk ben je snel weer aan de beterende hand!
Oh Bubs, wat balen!!! Eigenlijk raar he, dat het zo dichtbij komt en ik jou geval, dat je het zelf hebt! Sterkte meis en beterschap! Tijgertje, wat een heerlijk goed nieuws! Ben superblij voor je. Hier misselijk en moe, moe, moe. Kan de hele dag wel slapen!
Oh en de sauna is ff out of the question hoor, voor mij! Nu nog ff een goeie smoes verzinnen om mn moeder af te wimpelen, hoewel ik het volgende week toch wel wil vertellen, als de echo maandag goed is... Maarman begon gisteravond, toen we naar huis liepen van de film, over de babykamer! Wist niet wat ik hoorde! Hij zei er nog niet zoveel over, maar nu begint ie toch wel aan het idee te wennen, geloof ik...!
Hoi dames, Poeh poeh, wat ben je druk met een babietje Maar wel heerlijk hoor, ik geniet met volle teugen! Alles gaat ook erg goed, alleen Veda heeft af en toe iets last van krampjes (zielig!!). Verder huilt ze amper, en de borstvoeding loopt ook super! Het is echt een knuffelkont Ik ben vandaag voor het eerst even beneden geweest, ook weer raar na een paar dagen. Ik verlies nog steeds best veel bloed (en stolsels ) , dus ik moet het nog erg rustig aan doen. Gelukkig hebben we echt een superkraamhulp! Ze is nog maar 23 jaar, maar helpt me ontzettend goed met de borstvoeding, en verder doet ze ontzettend veel in het huishouden enzo. Echt fijn! Ik ga zo even bijlezen, en kijken of ik tijd heb om te reageren, maar we gaan ook zo eten. Anders tot vanavond nog even of morgen. O ja, Pookie, heel erg bedankt voor je kaartje, idd toepasselijk Hartstikke lief van je!!!
Even twee fotootjes, niet de meest duidelijke want ik moet ze allemaal nog uitzoeken maar dan hebben jullie een beetje een idee hoe ons meisje er uit ziet
@ tijgertje! wat een mooie echo zeg . @ mosa : wat een lekkerding zeg . en heel fijn dat je een goede kraamhulp heb!!
MP, wat leuk dat je je beebje al voelt, heerlijk gevoel hè?! Ik voelde af en toe plopjes, maar pas met 22/23 echt heel duidelijk schopjes, en toen was het meteen voelbaar aan de buitenkant (wat lijkt dat lang geleden zeg!). Maar lekker van genieten! Tijgertje, o jee, vloeien Maar gelukkig zie ik in je onderschrift dat je vandaag het hartje hebt gehoord, dus ik neem aan dat alles goed is? Ik lees nu dat dat idd het geval is, fijn hoor! Afrola, wat vervelend dat je wild vlees had zitten tussen je benen! Lijkt me geen pretje! Wel fijn dat ze volgende week even met een echo checken waarom je buikpijn hebt, hopelijk is er niets aan de hand! En lijkt me idd fijn dat de gyn ook bevestigd heeft dat het een heftige bevalling was! En jeetje zeg, wat is je meisje al groot!! Schattig hoor!! Mijn vriend twijfelde trouwens eerst over de naam Veda, dus eerst wilde ik één van onze katten zo noemen Toen zei hij dat hij het toch een mooie naam vond, en toen hebben we de kat maar Sterre genoemd Nu vind hij het ook een hele mooie naam! Gimena, fijn dat alles nu rustig is bij je, ik heb gisteren nog aan je gedacht. Heb je een leuke verjaardag gehad? Bubsie, oh bah, mexicaanse griep Wat rot! Beterschap! All, sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar dat lukt nu even niet. Ik ben al blij dat ik helemaal bijgelezen heb
Mosa, ook zo'n mooi meisje!!! Allemaal mooie baby's hier op het forum!!! En nu ga ik mij omkleden, mama gaat een avondje uit eten met collega's!!! Papa dus voor het eerst meer dan 2 uur alleen met de kleine.......spannend!!
Mosa: Awhh wat een moppie!!! En ook al zo'n mooi kopje met haar Fijn he om weer even naar beneden te gaan. In de slaapkamer word je wereldje wel heel klein vond ik. Tijgertje: Gefeliciteerd met je mooie echo! Afrola: Ik heb ook 'nog steeds' last van mijn onderkantje, al is het voor mij natuurlijk iets minder lang geleden dan voor jou. Ik had 10 hechtingen maar vind het nu heel raar aanvoelen. Heel trekkerig nog en inderdaad ook iets 'hards' Ik zat ook al aan wild vlees te denken. Toch maar even naar laten kijken dan als ik op nacontrole moet. Wel fijn dat de gyn het ook heftig vond... niet omdat het heftig was maar voor jou dat je op die manier de 'erkenning' krijgt. Ik ben nog steeds bang dat ik meteen begin te brullen als ik mijn verhaal op ga schrijven maar misschien is dat toch weleens goed om te doen. Sanne: Ik heb gelukkig geen last van lekkende borsten, of ja, ik heb ze wel maar hier zijn de zoogcompressen voldoende. All: Sorry dat ik niet op iedereen reageer, ik lees wel alles hoor Hier al 2 héle rustige dagen gehad. Noah slaapt en eet alleen maar... ik wil er natuurlijk helemaal niet over klagen maar wanneer kwamen die wakkere momentjes bij de andere beebjes? Noah lacht wel al in zijn slaapt, dat is écht super lief om te zien en ook die andere gezichten die hij trekt, ik lig af en toe helemaal in een deuk Oja, hij heeft een beetje last van luier uitslag en ik heb al van alles geprobeerd, sudocreme, bepanthen, uierzalf maar niets helpt echt... iemand nog andere tips?
@ Afrola, getsie meid.. Hopelijk komen ze er ook achter waar die buikpijn dan vandaan komt. Lijkt me idd wel goed voelen dat je idd bevestiging krijgt dat je een heftige bevalling gehad hebt, heb je toch bevestiging zoals je zei. Ja echt een mooi gevoel de kleine voelen hihi, ik voel het nu wel elke dag maar ik let er nu ook echt op . Alleen dinsdag was het heel druk toen zat het rechts en nu zit het 2 dagen aan de linkerkant herken de plopjes nu heel goed. Wat een mooie foto van jullie meisje !! @ Pookie, ja echt vroeg he ik dacht dat het niet kon.. Maar het komt toch steeds op dezelfde 2 plaatsen terug en herken het nu ook duidelijk . Maar de kleine liep ookal 2x 5 dagen voor op groei dus het moet toch kunnen. @ Tijgertje, pfieuw meid gelukkig maar!!!! Kleintje houd je goed vast en groei maar goed!! Mooie echo foto @ Djaar, in het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat melk misselijk maakt.. @ Bubsie, gets beterschap meid! @ Maar, aaah wat leuk dat je mannetje er zo mee bezig is helemaal geweldig!! @ Mosa, wat klink je gelukkig echt mooi dat het zo goed gaat. Hopelijk stopt het vloeien wel snel.. EN WAT IS ZE EEN SCHATJE !! Mijn vriend heeft het ookal van de buitenkant gevoeld vind het zo onwerkelijk maar ik voelde van binnen een plopje en tegelijk zei hij dat hij iets voelde.. @ Sterre, haha ik vind dat toch zo schattig hoe baby's van die gekke koppen kunnen trekken . Hopelijk heeft iemand tips tegen de luieruitslag..
@ mosa..aaaah wat lief dat je aan me dacht *bloos* het is nu echt lekker rustig meschien wel stilte voor de storm ik heb echt een leuke verjaardag gehad.(bedankt voor het vragen) de ouders van me vriend kwamen op visite (wel onverwachts..we stonde net onder de douche en we waren de deur gegeten opslot te draaie.stonde ze al binnen.,,haha) ach ja was wel gezellig leuk dat je het vraagt