Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

Bubsie,
    Beterschap meid.

Mosa,
    Wat een lekker ding!

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames,

ik probeer al de hele dag een berichtje te posten, maar steeds komt er wat tussen, en daarstraks had ik al een heel verhaal getypt, kwam er weer wat tussen, gaat vriendlief achter de comp en weg is alles weer...grrr ;) hahaha

even denken of ik alles nog weet;) hahaa

@tijgertje ow jeetje wat spannend meid, gelukkig het hartje vandaag gehoort dus zal het allemaal vast goed zijn :D lekker genieten.

@mosa oww je klinkt echt super gelukkig ja :D fijn hoor, en wat een lekker mopje is veda zeg!! en wat fijn dat het allemaal zo goed gaat, dat de borstvoeding goed loopt, en dat je ook een fijne kraamzorg hebt, heerlijk hoor, lekker van genieten, en geeft echt nix als je niet op iedereen kan reageren, vind het al knap dat je kan bijlezen! hahaha

@hanna oww wat leuk in helemaal in de pieten sfeer;) is het nog gelukt met je gedichten??

@salapio weet niet of ikhet al had gezegd(beetje vergeetachtig en ff geen zin om terug te lezen;)) maar wat rot dat je zo'n last van je bekken hebt hopelijk word het snel minder!

@bubsie he bah mexgriep! hopelijk word je snel weer beter!!

@woops, thnx voor je kaartje, echt super lief!!:D

@gimena gelukkig dat je verjaardag leuk was, nog leuke dingen gekregen?? haha wel grappig dat je schoonouders net binnen stonden terwijl jullie aan het douchen waren haha;)

@sterre ow wat sonde dat je mannetje zo'n last heeft van luieruitslag.. ik zou zelf ook even niets anders weten dan sudocreme en bepanthen maar dat hielp niet zei je.. misschien ook niet te veel met zeep enzo wassen? ik weet het eigenlijk niet. wel fijn dat het voor de rest allemaal goed gaat, en die gekke bekken zijn leuk he, doet feli ook heel vaak hahaha, feli maakt ook heeeeeel de tijd allemaal gekke geluiden, kreunen zuchten en steunen haha egt gek hoor.

@wakkere momentjes baby, feli heeft dat ook nog niet zo heel erg vaak, maar als ze echt wakker is is het meestal ff voor het eten, als ze nog net geen honger heeft want dan is het huilen geblazen haha, of soms ineens dat ik er wakker in dr bedje vind maar verder is het ookveel eten en slapen, maar dat is volges mij ook juist goed voor baby's.

@mp wat fijn dat je je kleintje al voelt, en dat je vriend het ook heeft gevoeld speciaal moment he? teminste dat vonden wij wel, ik voelde beeb voor het eerst rond de 17 weken, en vriendlief voelde het pas bij 21 weken.

@djaar, ik denk dat je wat last hebt van bandenpijn, je lichaam word gewoon overal uitgerekt nu en dat voelt wel eens vervelend aan, maar hoort er echt bij:)

@pookie oww jee spanennd zeg, dus voor jou ook je eerste avondje zonder je kleine meid, :D heel veel plezier, maar zal vast leuk zijn, al zal je je kleine mopie misschien wel heel erg missen.

en ook leuk voor je mannetje voor het eerst langer als 2 uur alleen met yuna je bent zeker wel benieuwd hoe hij het er vanaf brengt? haha teminste dat zou ik hier dan zijn, al heb ik er wel vertrouwen in dat dat goed zou gaan hoor.

@all

nou hier dus best drukke dag gehad, vanochtend nog visite gehad was wel gezellig.

ook vandaag eindeiljk voor het eerst met feli in de wagen naar buiten geweest!! ow ik vond het echt super leuk, iedereen die je aan kijkt haha :D

maar ik moest dus snel naar de apotheek want ik moest om dat crempje tegen spruw, hopeiljk helpt het goed...

toen ook nog ff naar de drogist om luiers, en naar de babywinkel hier, een magnetronsteralisator gekocht, erggg handig zeker ook met al die kolf spullen enzo, en nog wat extra dekentjes, hele leuke van koeka, lekker duur dat wel maar ik vond ze wel heel mooi en handig, zijn 2 dekentjes die je met drukknopen aan elkaar kan klikken zodat het nu een lekker dikke winter deken is, en straks in de zomer zijn het 2 losse dektjes handig handig, in rood en roze gewafeld.. erg leuk!

en toen was de dag zo voorbij! hai is nu voor het eerst weer gaan trainen, hij had helemaal geen zin haha ik vond het ook wel jammer dat hij weg moest, issie net thuis, ben ik al heel de dag alleen zonder hem issie vanavond ook weer weg, maarja zo gaat dat he hahaha

ons meisje drinkt weer es niet zo lekekr vandaag, steeds maar 30 a 40 cc en dan komt ze juist wel ineens om de 2 a 2 1/2 uur, logisch natuurlijk als je maar zo weinig drinkt... nu dus bij de volgende voeding toch maar proberen er wel echt 3 uur tussen te laten, en dan hopen dat ze wat meer drinkt zodat ze er weer langer op kan teren....

Nou dames al weer een heeeeeel verhaal! ik ga ff lekker tvtje kijken denk ik en bakkie thee drinken!

fijne avond nog!

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Sannehai, ja het is echt een speciaal moment en zo bijzonder dat we het ook gewoon tegelijk voelden al is het nog maar heel zachtjes natuurlijk.
    Geweldig zeg dat je met Feli naar buiten geweest bent met de kinderwagen! Leuke heb je gekocht. & Hopelijk wil je meisje snel wat meer drinken om de 2u lijkt me echt onhandig :( .

Fijne avond nog meiden :D

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tijgertje, mooie echo hoor!

Bubsie, beterschap voor jou!

Melisa, hoe gaat het nu met Chelsey? Knapt ze een betje op van de paracetamol?
    Svinthe heeft vandaag ook prikjes gehad en ze is wel wat huilerig.
    Heeft vanavond echt heel lang op mijn schoot gelegen en nu ligt ze weer even in haar mandje in de box.
    Kan ik nog even wat anders doen dan op de bank zitten :)

Maar, leuk om plannen te maken voor de babykamer. Hebben jullie al een idee hoe het gaat worden? Kleuren ofzo?

Mosa, fijn te horen dat het goed met je gaat. Zo zo, zelfs al even beneden geweest.
    Raar, he, vond ik ook! ook als je straks voor het eerst weer naar buiten gaat zul je dat misschien wel hebben.
    Dat had ik ook echt gemist... een frisse neus :)
    Wat een schatje is Veda zeg!

Sterre, Svinthe is eigenlijk vanaf het begin overdag wel wat wakker geweest. Niet de hele tijd natuurlijk, maar al snel was er een soort ritme, 's nachts en 's morgens slapen en 's middags en 's avonds meer wakker.

Pookie, veel plezier vanavond!

Sanne, leuk zeg zo'n eerste wandeling! Hebben er veel mensen in de wagen gekeken?
    Ik vond dat altijd zo leuk. Hoe trots kan je zijn he :)
    Goede aankoop denk ik hoor de magnetronsteralisator.
    Wij hadden er ook geen, maar toen ik flesvoeding ging geven ging de kraamhulp dit doen in een pan kokend water :$
    Ze zei toen er zijn apparaten voor. Heb ik gelijk aan mijn zus gevraagd om er 1 te gaan kopen hahaha :) Handig ding hoor!
    Hopelijk lukt het om Feli nu om de 3 uur te laten drinken. Lastig om te rekken, maar bij Svinthe is het toen wel gelukt. Ze had hetzelfde... steeds kleine beetjes drinken.

All, vandaag naar de cb geweest. jammer dat het bijna 3 kwartier uitliep...
    Gelukkig waren er leuke moeders om mee te kletsen, dus dan gaat de tijd wel snel!
    Svinthe is goed gegroeid en weegt nu 5780 gram. Ze is 58,5 cm lang.
    Verder heeft ze prikjes gehad. Volgende keer nog een keer en dan weer een tijdje niet gelukkig.

5. gimena

gimena Niet meer actief

@ sannehai: jah hoor allemaal dingentjes om me zelf eens te verwennen. kapper bon(zusje van me vriend) lichaam en gezicht verzorgings spullen van me vriend en zijn moeder ook nog paar dingen voor me gezicht.
    en me tante had een hello kittie training pak gekocht voor de kleine.Zo sgattig haha
    mijn ouders komen morge.(en heb gezegt tegen me familie wie wil kom mag komen dus ben benieuwt allemaal wie er komen)

we zijn ook snel uit de douche gegaan.daarna rustig met zijn 2e gedoucht.

6. gimena

gimena Niet meer actief

@ sannehai: hoe gaat het allemaal met jou verders????

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Alweer een tijdje op hier, wat zijn babietjes met krampjes toch zielig :( Gelukkig laat Veda zich goed troosten, maar ze ligt dan het liefste bij ons. Ook wel lekker natuurlijk :)
    Vandaag alweer de laatste dag dat de kraamhulp de hele dag komt, daarna nog tot maandag halve dagen. Verder staan vandaag het hielprikje en de gehoortest op het programma, hopelijk valt het prikje mee.

Pookie, wat leuk dat je gisteren uit eten ging met collega's! Was het gezellig? En ging het goed, papa alleen met Yuna?

Sterre, ik weet niet wat 'normaal' is, maar ik vind dat Veda al best een tijdje wakker is telkens. Dan ligt ze rustig rond te kijken met grote ogen. Maar ondanks dat de vk en kraamhulp haar niet een echt overtijd-kindje vinden is Veda natuurlijk pas met 42 weken geboren, en het kan dus dat ze dat misschien iets eerder heeft.
    En die lachstuipjes zijn idd heel schattig!

MP, heerlijk dat je vriend jullie beebje ook al gevoeld heeft, zo apart!
    Heb je nog last gehad van je bekken?

Gimena, fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad! En hopelijk is het nog steeds rustig bij je!

Hanna, hoe ging de mex. griep-vaccinatie eigenlijk? Viel het mee?
    Fijn dat alles goed was met Svinthe bij het cb!

Melisa, hoe gaat het nu met je schoonouders eigenlijk? Heb je ze nog gezien?
    En ben je nu eigenlijk al aan het werk?

Woops, jee, 32 weken alweer :D

Bubsie, hoe gaat het met jou? Slik je nu die Tamiflu of mag dat niet?

Sanne, wat leuk dat je buiten gewandeld hebt! Helemaal trots natuurlijk :D
    Als ik me goed voel, gaan wij morgen of overmorgen een klein rondje wandelen, kijk ik ook al naar uit. Ik zie mezelf alleen nog niet buiten lopen, maar misschien is het juist goed om te proberen.
    Hopelijk drinkt je meisje vandaag wel goed!

All, ik zag pas het verhaaltje die de vk geschreven heeft over mijn bevalling, maar nu blijkt dus dat ik tijdens haar eerste controle (toen het al heel heftig was, maar ik bang was weinig ontsluiting te hebben) al 8/9 cm. ontsluiting had :$ Daarna is ze nog thuis gaan ontbijten, maar dat had dan toch nooit gemogen? Ze heeft toen alleen gezegd dat ik al best veel ontsluiting had, maar wij dachten daardoor zelf dat het bijv. 5/6 cm. was. Toen zij weg was, kreeg ik meteen persneigingen, en dus heb ik wel anderhalf uur met persweeën rondgelopen :$
    Ik vind het wel een beetje vreemd dat ze weg gegaan is dan terwijl ik al zo ver was, dus als ze maandag weer komt dan zal ik dat wel zeggen.

Zo, ik ga maar eens douchen want het is zo 8 uur.
    Fijne dag allemaal!

8. gimena

gimena Niet meer actief

@mosa.op dit momend is het niet echt bepaalt rustig in me lichaam.
    ook even prive gaat het klote.
    meschien werkt dat wel even op me lichaam wie weet.

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Goedemorgen!!

@Mosa; wat is Veda een mooie meid zeg!! En wat ben je hier al weer fanatiek !!

@All; ik heb gisteren nog wel last gehad van mijn linkerkant, heel vreemd maar het zal wel zo moeten zijn. Ik heb vannacht slecht geslapen dus zit nu helemaal kapot op mijn werk (valt niet mee om dan om 6.30 op te staan). Gelukkig is het om 16.00 weer weekend en is het alweer zo maandag (8 weken!!). Ben echt alweer af aan het tellen tot de volgende echo. Gelukkig is het weekend al weer lekker druk.

Fijne dag allemaal!!

PS. ik lees wel alles hoor, maar overal op reageren lukt me niet. Ik pik er zo voor iedereen wel eens wat uit.

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Mosa, zielig hoor voor Veda dat ze krampjes heeft. Heb je er wat voor? INfacol of Cinababy kan weleens helpen.
    Inderdaad raar dat de vk nog is weggegaan om te ontbijten :$ Zeker als je nu weet dat je al 8/9 cm ontsluiting had! Raar hoor, ik zou het zeker even vragen aan haar!
    Succes met het prikje. Svinthe heeft een grte huil gegeven, toen een snik en toen was het weer over. De gehoortest vond ik heel leuk. De vrouw die het deed was zo aardig.

Gimena, nog steeds last van voorweeen? Hopelijk gaat het je prive snel weer beter af!

Djaar, balen zeg at je zo slecht hebt geslapen! En dan ook nog werken vandaag.... succes en ik hoop dat de dag snel gaat voor je.
    Leuke dingen doen dit weekend?

Wij hebben morgen een verjaardag en zondag vieren we al Sinterklaas met onze vriendengroep.
    Daar moet k nog voor aan de slag... surprise en gedicht. gelukkig heb ik al wel een surprise-idee en het is niet zo moeilijk om te maken. Voor het gedicht had ik gisteren echt geen inspiratie.. hopelijk komt dat nog wel voor zondag hahahahha :)

Voor iedereen een fijne dag en tot later!

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa, je hebt een prachtige dochter hoor.

Mijn schoonmoeder is van de week op de koffie geweest, uit zichzelf. Gaat nu volgend weekend een ochtend oppassen. Maar wel in ons huis. Hopelijk is de ellende een beetje voorbij, al zal ik Chelsey voorlopig niet bij hun laten om op te passen.

Ik moet dinsdag weer aan het werk, gek idee hoor. Maar ben er ook wel weer aan toe denk ik?

en voor de krampjes gebruikten wij cinababy, werkte beter dan infacol. Misschien heb je er ook baat bij?

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Hanna; naja leuke dingen, morgen zit vol met het regelen van winterbanden, boodschappen en het halve land door om onderdelen voor de hobby op te halen. Ben wel de hele dag samen met mijn mannetje dus dat alleen al is al super. Zondag is nog niets gepland maar dat kan zo maar anders zijn.

Leuk hoor zo vroeg al sinterklaas. Wij hebben het 6 december en dan ga ik mijn schoonmoeder zien. Die zal zeker gaan vissen naar het hoe en wat. Maar ook zij zal moeten wachten tot 19 december! Best lastig hoor om het geheim te houden voor iedereen als je je niet altijd even lekker voelt. Maar goed wij zitten al bijna op 8 weken dus nog maar 3 te gaan en dan hebben we hopelijk de nekplooimeting etc gehad.

13. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

Hier de 32 weken dans! :D

Mosa,
    Wat vreemd van je verloskundige ja.
    Gelukkig wist je dat op dat moment niet anders was je misschien helemaal van slag.
    Vervelend dat je meisje krampjes heeft.
    Succes.

Sinterklaas,
    Wij doen eigenlijk niet echt iets voor Sinterklaas.
    Maar omdat m`n man een donor-kindje heeft mag zij bij ons werk naar Sinterklaas en dat is volgende week zaterdagmiddag.
    Zodra Sinterklaas de deur uit is, komt hier de Kerstboom al te staan.
    Wij zijn echt Kerstsfeer-liefhebbers. :)

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sannehaai; En heb jij ook nysticine suspensie gekregen voor Feli tegen de spruw??? En ook nog iets voor jezelf?

@woops; 32 weken, dat schiet lekker op.

@gimena; lekker rustige verjaardag gehad dus en geen baby!!

@Mosa; hier ook een wakkere baby hoor, gisteravond toen ik thuis kwam na het etentje was het zelfs moeilijk haar in slaap te krijgen. Ze wilde eerst veel drinken en nog meer drinken en dicht tegen mij aan knuffelen.
    Maar het is wel heel goed gegaan hoor. Ze heeft braaf om 8 uur haar flesje met 80 cc melk gedronken en was pas 10 minuten voor ik thuis kwam weer onrustig en aan het vragen. Gelukkig heeft papa een heel lekker pinkje, dat smaakt toch beter dan een fopspeen:)
    Mama is zich even te buiten gegaan aan carpaccio en biefstuk..lekker rood:D:D:D

15. woops

woops Niet meer actief

Ja schiet al op ja.
    Zie het nog voor me dat ik 8 weken zwanger was, nu moet ik als het goed is nog maar 8 weken.

Ik verlang ook wel naar een biefstukje met peperroomsausje.
    Nu heb ik deze week gezien dat ze vega filet amiracan hebben en dat het hetzelfde smaakt als de echt, dus ik moet nog een keer op pad om te zien welke supermarkt het verkoopt.
    Heb namelijk ook wel zin in filet amiracan. :)

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ mosa, ja gaat redelijk, nee slik geen tamiflu krijg je alleen als je er een longontsteking bij zou krijgen. ze proberen het zo min mogelijk te geven aan mensen. en ik ben zwanger dus das ook niet goed. dus gewoon uitzieken met rust.
    koorts is wel al iets minder dus hopelijk blijft het zakken en voel iik me volgende week weer beter.

17. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames

@pookie, nee ik heb niets voor feli gekregen.. vond ik opzich ook wel gek, want ik d8 ookal drinkt ze niet aan de borst krijgt ze natuurlijk wel mijn melk binnen?? maar ik heb een of ander crempje gekregen en daarmee moet het over gaan...lets hope so haha

@afrola ik was gister nog ff vergeten op je te reageren, maar ik denk eigenlijk dat ik het niet meer ga proberen om feli weer aan de borst te krijgen, klinkt heel stom zo vind ik zelf maar vind het gewoon zo ook wel goed gaan, en het lijkt me weer een hele toer om het weer opnieuw te gaan proberen.

@melisa hey die 3 zoogkompressen werken best goed zo! ik had nog gekeken naar lilly pads, dat schijnt ook heel goed te zijn en houd de melk gewoon tegen, dus geen natte zoogkompressen meer... wil ik ze bijna kopen, zie ik dat ze neit werken bij ingetrokken tepels.. .aghh irritant! haha dus dan maar weer verder met de 3 zoogkompressen hahaha:p en ik ben benieuwd hoe het gaat als je schoonouders gaan oppassen op chelsey wel fijn in iedergeval dat het in jullie eigen huis is.

@ gimena ow jeej gaat het ff allemaal niet zo lekker meid ? *knuf* hopelijk heb je niet meer te veel last van weeen/ ontsluiting!, hier gaat verder alles prima hoor, druk druk druk;)

@bubsie hey ik zit zo eens even jou onderschrift te lezen, en het zou dus zomaar kunnen dat jullie een tweeling krijgen?? en hopelijk zakt je koorts snel af!

@tijgertje geen bloedverleis meer gehad meid?

@mosa ja dat wandelen is echt leuk hoor :D je moet gwoon even kijken hoe het gaat, en gaat het niet dan lekekr snel weer terug naar binnen! en zeker heeeeel raar dat je v.k. gwoon met 8/9 cm ontsluiting naar huis is gegaan om te ontbijten:S zou ik zeker even na vragen ja.

@hanna een echte piet en sint fan/ woops en echte kerst fan :D hahaha ik zit er een beetje tussen in denk ik hahah hou ook wel erg van kerst, maar denk nu zo met feli dat sinterklaas ook erg leuk zal worden aankomende jaren haha.

mn vriend vind nix aan sinterklaas, die vind dat liegen tegen je kind.. zal wel aan zijn opvoeding liggen denk ik, want hij heeft zelf ook nooit sinterklaas gevierd, want hun kennen dat helemaal niet in hun cultuur. ook zijn kleine neefjes va n4 en 2 vieren geen sinterklaas..vind ik zo zielig voor ze, zeker voor de oudste die gaat al nar school en zal van iedereen horen wat ze hebben gehad, en dan komt sinterklaas daar ook op school enzo.. en dan denkt hij wat is dit nou weer..:S naja, moeten ze zelf weten natuurlijk

@hanna tis gelukkig gelukt om het drinken ff te rekken bij feli, en daarna dronk ze dus ook weer beter, d8 alleen vanochtend nee we gaan toch neit wer beginnen, want ze wou maar weer 30 cc drinken.....maar daarne flesje gedronken van wel 100cc joepie mama weer blij;)

@all

pff druk druk druk, ik moet nog stofzuigen/dwijlen en strijken.. en eigeniljk ook nog even rusten en dan weer feli flesje geven en kolven... denk niet dat het allemaal gaat lukken hahaha:p

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sannehai: ja klopt zou indd kunnen dat het er 2 zijn dus erg spannend!

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne, je kunt niet alles he! Rustig aan doen meid. ik wilde de eerste maand ook alles kunnen, maar daarna stort je in. Niet doen. Lekker genieten van het feit dat je nog kraamvrouw bent joh.

20. gimena

gimena Niet meer actief

@ hanna.,voorweeen wel heb ik last van gehad. maar de rest wil allmaal niet zo op gang komen.

@sannehai: *knuffeld terug*heb aleen last van voorweeen en meer niet.en of ik nu meer onsluiting heb geen idee.
    volgende week woensdag laaste keer bij de vk hier als het klopt!
    want ze zou al contackt hebben gehad met de gyn als het klopt dan.
    ach jah zie allemaal wel :D

wel optijd je rust pakken he ;)

Deel Deze Pagina