Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Oh en Sheann, ik heb geen afspraak hoor.
    Ligt gewoon een formulier voor me klaar dat ik bloed kan laten prikken.

Hoop dat ze morgen ook gelijk de uitslag kunnen geven en anders kan ik nu wel tot maandag wachten... :D

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Na weer een dagje hard werken, ben ik helemaal kapot. En voor het eerst kan ik zeggen dat ik echt emo reageerde op de rare opmerkingen van mijn man van vanavond :oops: . Hij mocht van mij echt het dak op :evil: . Als afleiding ben ik nu hier maar even terwijl hij de afwas doet ;) .

@ sheann, leuk dat je vriend ook een draagzak wil, een mannelijke collega van mij was ook al zo in zijn nopjes met een draagzak. Volgens mij is dat echt een mannending ;).
    Na de grappige puntige omschrijving van je buik, ben ik wel nieuwsgierig.... Verder heel fijn dat je inmiddels al minder misselijk wordt :D .

@ klussertje, fijn dat je zekerheid hebt :D .

@ Mosa, goed geslaagd voor de babyspullen lees ik, leuk hoor! Dat hobbelschaap ziet er ook heel schattig uit. En een leuke connectie met de achternaam van je vriend ;)
    Leuk trouwens je eerste buikfoto en de mooie 1e echo!
    Leuk dat je het aan je baas gaat vertellen volgende week woensdag :). Je zenuwen snap ik ook hoor, toen ik besloten had wanneer ik het aan mijn baas ging vertellen werd ik ook heel zenuwachtig naarmate dat moment dichterbij kwam. Haha, tsja je gaat ze toch vertellen dat je er over niet al te lange tijd 4 maanden niet zult zijn... Hopelijk reageert je baas leuk!

@ Maar, ondanks de onzekerheid klink je vandaag positief, knap hoor! Maar de symptomen en dat je geen krampen hebt klinken ook hoopvol. Hopelijk krijg je morgen wat meer duidelijkheid! Wat lees ik nu, je hebt nu al meer duidelijkheid, Wow! ons duimen heeft geholpen, het gaat vast helemaal goedkomen!!! Je komt gewoon wat langzaam op gang ;)
    Morgen nog een mooie bloeduitslag wat betreft chocola en je weekend kan niet meer stuk ;)

@ all, zit even DWDD te kijken helemaal gewijd aan Martin Brill... Zit Bart Chabot te janken, begin ik vrolijk mee te doen.... Kijk nog even door want ze beginnen nu aan de grappige stukken en anekdotes dus kan ik zo mee gaan lachen ;)

Anyway, fijne avond nog allemaal...

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Duimen heeft zeker geholpen.
    Ik ben in elk geval hoopvol!

Moet je trouwens naar Marley en Me gaan Afrola.
    Janken,lachen,janken,lachen,janken,lachen... hahaha

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Een tijdje hier niet geweest, zo druk en zo moe als ik thuis kwam. Plof op de bank!
    Nu weer even bijgelezen:

Mosa, fijn dat je een goede echo hebt gehad :)Leuk dat je zo geod geslaagd bent in de babywinkels en succes met het vertellen aan je baas woensdag!

Maar, wat een rotnieuws zeg. Een te lage hcg waarde. Veel succes morgen!
    Fijn dat de clearblue test een goed resultaat aangeeft. Dit geeft hoop!
    Ik duim voor je!

Afrola, fijn dat het weer wat beter gaat met je bekken. Heb je nu speciale oefeningen?
    Leuk dat je een afspraak hebt staan voor de 20 weken echo!

Klussertje, fijn dat je nog een echo hebt gekregen en nu gerust bent!

Sheann, ik heb de catalogus van BabyWalz wel ontvangen hoor en intussen ook al een bestelling gedaan.
    Ik vond het de moeite waard!

Ik ga zaterdag op vakantie en ben nu druk met de voorbereidingen. Alles inpakken en schoonmaken hier. Pfff, veel werk .... en alle andere keren was dit gewoon in mijn zomervakantie en had ik lekker de tijd.
    Maar het komt allemaal wel goed!

Gisteren ben ik bij Prenatal geweest met mijn moeder, zus en schoonzus en daar ben ik ontzettend goed geslaagd :)
    Van mijn ouders heb ik een prachtige Bugaboo gekregen, rood met donkergrijze bak en rode parasol.
    Verder heb ik nog een boxkleed gekocht en heel veel kleine dingetjes die ik nog moest kopen.
    Heerlijk gewinkeld:D

Nu ga ik lekker nog even bankhangen!
    Fijne avond allemaal!

Groetjes, Hanna

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Maar, zo blijven we dubbel bezig (hier en bij het temp-topic :) ), maar ik hoop dat het een goed teken is dat je HCG gestegen is! Hopelijk laat de bloedtest morgen ook zien dat het toegenomen is! Wat zul je zenuwachtig geweest zijn tijdens de test!

Afrola, hihi, zoals Maar zegt: hormoontje power :D Ik merk heel af en toe (echt héél af en toe hoor ;) ) ook dat ik iets sneller geïrriteerd ben door dingen. Soms terecht, maar soms onterecht :oops:
    Ik zie er vooral tegenop om het tegen mijn baas te vertellen vanwege het promoveren. Hij heeft inmiddels bijna alles geregeld, dus binnenkort contract tekenen en ik weet gewoon niet hoe hij gaat reageren. Maar ja, ik moet het ook maar afwachten. Ik ga er in ieder geval dit weekend nog niet te veel over na denken!
    Ik had ook DWDD willen kijken, maar ik had geen tijd :( Was wel mooi zeker?

Hanna, wat heerlijk dat je zaterdag op vakantie gaat! Die laatste paar dagen zijn altijd even vervelend, vooral als je gewoon moet werken. Maar nog maar twee nachtjes slapen en dan gaan jullie al lekker! Is het in Frankrijk wel een beetje mooi weer?
    Wat leuk dat je de Bugaboo van je ouders hebt gekregen :) Leuk is dat hè, winkelen voor babyspulletjes?! Ik heb na vandaag de smaak helemaal te pakken!

Eerder vanavond hebben mijn vader en vriend alvast een stukje van de nieuwe bestrating neergelegd, het wordt echt zó mooi :) Ik kan niet wachten tot ze verder gaan zaterdag! Het is ook heel belangrijk om een tuin te hebben die naar je zin is natuurlijk. Ik heb nu al zin in die lekkere lange zomeravonden!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oeps, dubbel!

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa, ja heerlijk dat babyshoppen... wat een spulletjes allemaal he :D
    Leuk dat het lekker opschiet met de tuin.
    Laat de zomer nu maar komen he!

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Maar ik duim voor je dat je HCG is gestegen.
    Morgen prikken???????? Spannende dag dus!!!!

Mosa; met zo'n achternaam moet je ook nog rekening houden met voornamen en initialen (I.S.) anders kom je zo op een ander deel van het forum terecht :)
    En gebabyshopt, leuk hoor. Ik ben nu bezig met bieden op marktplaats, mooi kamertje gezien. Wie weet wordt het wat en anders blijven we nog ff verder kijken.

Net bij de VK geweest, zij is ook zwanger ( 5 weken voor op mij) en vandaag heb ik te horen gekregen dat ze haar praktijk gaat laten fuseren. Nu wordt het een praktijk met totaal 3 VK's.
    en ze houden spreekuur in het ziekenhuis. Ben ik eigenlijk best blij mee.Op de foto zien de 2 nieuwe VK's er sympatiek uit, maar ik heb nog tijd genoeg om ze te gaan leren kennen.
    Ook hartje weer gehoord.......140 BPM morgen de 3D pretecho en dan zullen we zien wat het wordt. De 140 BPM is voor de bakerpraatjes ( hoge BPM ( 140+)= meisje) een grensgeval.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, leuk dat je het hartje hebt gehoord en nog leuker dat je morgen een pretecho hebt :D Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden (of mogen wij het niet weten ;) )
    Veel plezier in ieder geval! Zal wel apart worden, zo'n 3d-echo!
    Leuk dat je aan het bieden bent op marktplaats! Wat voor soort kamertje is het?

Ik vind dat mijn vriend een stomme achternaam heeft :( Mijn voornaam begint ook met een L, dat vind ik dan helemaal lullig klinken. Gelukkig zijn we nog niet getrouwd ;)
    Maar met die achternaam wil ik in ieder geval geen naam met één lettergreep en sommige andere namen vallen ook af, best lastig nog! Dus als iemand een goede suggestie heeft :) Meisjesnaam zijn we over uit, maar jongensnaam blijft erg lastig!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bij het bureau waar wij een pretecho willen laten maken, doen ze trouwens pas een geslachtsbepaling na 18 weken. We twijfelen dus nog of we dat gaan doen (zijn we érg nieuwsgierig!) of dat we wachten tot de 20-wekenecho. Ik vind 18 en 20 weken zo dicht op elkaar, ik zou het liever rond 16/17 weken doen.
    Maar dat daar zo'n verschil tussen zit dan!

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

het laatste werkdagje voor de vakantie hier, maar nog veel te doen.
    Kijken maar hoe ver we komen he!

Pookie, veel plezier bij de echo vandaag!
    Ga je het ons vertellen of hou je het geheim?

Mosa, jamer dat ze pas geslachtsbepalende echo's doen vanaf 18 weken. Wij zijn met 16,5 week gegaan en het was prima te zien.
    Ikzelf zag het gelijk bij het eerste shot tussen de beentjes al :)
    Ik snap nu wel dat je twijfelt of je een extra echo wilt laten doen.

Fijne dag allemaal!

Groetjes, hanna

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Tja ik weet ook niet waarom ik het erg vind. Uiteindelijk valt het ook wel mee. Ik hou er gewoon niet van om in de belangstelling te staan. Ik vind het ook vreselijk om te trakteren met mijn verjaardag en dat iedereen dan in een kringetje zit en je aan zit te staren. Ik weet het, ik ben raar :D

Maar: Dat is super nieuws. Ik had al vanaf het begin het gevoel dat je minder ver was. Geloof je het nu al of ben je nog voorzichtig? Ik hoop dat je snel de bloeduitslag krijgt.

Afrola: Ik zal volgende week na de echo weer een buik foto maken dan mogen jullie zelf oordelen over mijn punt buik.

Hanna: Ik begin nu aan mezelf te twijfelen, denk dat ik die catalogus helemaal niet heb besteld. Ik ga misschien vandaag even bij de Prenatal langs. Heb tot nu toe nog niks voor de kleine gekocht dus mag nu best wel iets kopen.
    Heel veel plezier met je vakantie!!

13. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey meiden,

Goed nieuws. Mijn hcg was verdubbeld!
    Die doos van een assistente nam dr woorden terug en had zelfs overleg met de gyn gehad en het zag er goed uit. Wel minder ver als we dus dachten. Kun je nagaan, met tempen!

Nu met een gerust hart op naar 4 mei. Naar de ECHTE gyn!

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    woehoe Maar!!!! Mooi zo, een wonder erbij!

Hier moeten we even bekomen van de schrik, echo gehad. Het 3D gedeelte was niet goed zichtbaar door weinig?? vruchtwater maar na enig porren deed mormeltje eindelijk de beentjes wijd en omhoog. En toen zagen we niets............................ een meisje dus!
    Jammer nu moeten we dus heel erg hard gaan nadenken voor een meisjes naam!!!

15. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Leuk Pookie! Gefeliciteerd!

Hadden jullie op een jongen gerekend dan?

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Gevoel was altijd wel jongen en ik ben zelf geen meisje-meisje.
    En de namen, gelukkig hebben we nog 5 maanden om iets te bedenken. Als het een jongen zou zijn geworden hadden we de naam Hugo. De 2e naam van mijn man maar ik vind hem gewoon heel leuk klinken en je hoort hem niet veel ( op Hugo Boss na dan:))

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Oh leuk.
    Ik ben ook wel van de korte stoere namen.

Maar je hebt idd nog ff. ;)

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Oh leuk.
    Ik ben ook wel van de korte stoere namen.

Maar je hebt idd nog ff. ;)

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Helemaal happy dat het weer weekend is :D . Kon daarstraks genietend beginnen in het zonnetje op mijn balkonnetje :D . \
    Was zojuist aan het bijlezen valt ineens de site weg :( , gelukkig schrijf ik de eerste reacties tegenwoordig in kladblok op, nu hoefde ik niet opnieuw beginnen :D .

@ Maar, Gefeliciteerd, mooie verdubbeling van het HCG, dus toch lekker zwanger :D. Zo ga je wel heel gelukkig het weekend in ;).

@ Hanna, Superlief van je ouders dat je een bugaboo hebt gekregen. Leuk zo'n shopdagje ;) Trouwens, een hele fijne vakantie gewenst, na morgen hoef je alleen nog maar twee weken te relaxen ;)!

@ Mosa, haha ja hormoontjespower idd, heb er gelukkig weinig last van maar ja zo af en toe ;). Lastig om te bedenken of een pretecho nog veel toevoegd 2 weken voor de 20-weken echo. Ligt er ook een beetje aan hoe ongeduldig je bent denk ik ;). Ik heb er zelf bijzonder weinig last van haha. dus wacht braaf op de 20-wk echo ;)

@ Pookie, fijn dat alles weer goed was bij de vk, superleuk dat je naar het hartje hebt mogen luisteren. Nou ben benieuwd wat jouw grensgevalletje gaat inhouden ;)... Een meisje dus... Gefeliciteerd. Superleuk. Enne, maar even flink (water) drinken misschien helpt het tegen het weinige vruchtwater! Jammer dat je wel al een jongensnaam had, ook weer een bakerpraatje de wereld uit geholpen ;) (het schijnt namelijk dat je vaak het geslacht krijgt waarvoor je als eerste een naam hebt bedacht)

@ Sheann, nou ik zal geduldig nog een weekje wachten op je buikfoto... ;)

@ all, heel fijn weekend gewenst! Gaan jullie nog iets bijzonders doen?
    Hier wordt er weer geklust en opgeruimd... Nog genoeg te doen aan de keuken en de toekomstige babykamer ;). Oh en nog even vlug langs prenatal, hopelijk is het er niet al te druk ;)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Maar, wat een supernieuws :D Wat goed zeg! Ik ben heel blij voor je!

Hanna, inmiddels heb je al lekker vakantie :D Heerlijk zeg! Vanavond vast nog even de laatste spulletjes inpakken en dan morgen lekker weg. Heel veel plezier en geniet ervan!

Sheann, ben je nog bij de Prenatal geweest?

Pookie, leuk, een meisje :) Wat jij met een jongetje hebt, heb ik juist meer met een meisje. Maar ik denk dat je gewoon eventjes aan het idee moet wennen. En inderdaad nu een naam verzinnen! Wij weten allang een meisjesnaam, maar geen jongensnaam.
    Kan dat kwaad dan, weinig vruchtwater?

Afrola, met het testen was ik erg geduldig, maar met het willen weten of we een jongetje of meisje krijgen ben ik heel wat minder geduldig :oops: Op zich kan ik wel wachten, maar als het eerder kan, dan zou ik dat érg leuk vinden.
    Veel succes met klussen in ieder geval! Wij gaan ook weer klussen, maar dan in de tuin. Morgenavond wil ik mijn vriend als verrassing mee uit eten nemen om de goede echo te vieren. Hij weet nog van niets, maar dat wordt vast wel gezellig morgen.

Deel Deze Pagina