Hij doet het, hij doet het, hij doet het!!! Het hartje klopt!!! Maarman en ik zijn helemaal confuus, maar wat is het toch een wondertje zeg. Wauw! Was ietsje korter als we dachten (wel 2 dagen), maar alles helemaal goed. Hoef nu niet meer naar het ziekenhuis en mag naar een verloskundige. Foto's staan in mn album!!!
@Maar; even checken maar heb je naast het hartje gezien het ook gehoord? (enne heb je net als ik ook even moeten huilen van opluchting/blijdschap?)
hoi dames, @maar owww super zeg gefeliciteerd met je super echo nu helemaal heerlijk lekker genieten! @twinny ow meid bij 13 weken voelde ik ook echt totaal nog niets hoor!! en dat is ook gewoon een 'vervelende' tijd, je voelt het nog niet, hebt niet echt last van iets, en toch ben je zwanger maar je merkt het nog niet echot zo. Gaat allemaal goed komen hoor, dalijk begint je buikje ineens te groeien en wie weet krijg je nog wel klachten die je achteraf liever niet gehad had maar ik weet nog wel in het begin, dat ik heel blij was dat ik moest spugen want ik vond het wel een goed teken, dus kan me voorstellen als je nergens last van hebt, dat dat je onzeker maakt, maar het hoeft helemaal Niets te zeggen! @melisa ow meid, je echte laatste dagje nu... en dan nog van dit rot weer, wel echt jammer anders kon je nog ff lekker wandelen ja wat je zegt...en pfoe zo vroeg je wekkertje morgen dat zal zeker wel weer wennen zijn, en wat je zegt chelsey is natuurlijk nooit zo goed af als lekker bij mama, maar het gaat helemaal goed komen hoor *knufff* @gimena ow meid ik denk echt dat je misschien al wel bevallen bent, of dat er iets aan de gang is.. .spannend hoor! @pookie super veel plezier hopelijk heb je nog een beetje weer! @mosa gelukkig zijn je hechtingen niet te strak gezet, dat is in iedegeval wel fijn. wel jammer dat je je doelen moet bij stellen, als je d8 dat je al wat mee zou kunnen en het lukt nog niet echt, lijkt me dat wel een beetje een domper maar meid het geeft helemaal niets en je moet juist lekker je lichaam goed laten uitrusten en herstellen! rustigjes aan @all hier vanochtend de h.a. gebeld, en ik word weer terug gebeld, dan kon de dokter nog beslissen of ze feli nog wou zien ja of te nee.. want ik weet niet zeker of het spruw is natuurlijk... de assistente zei wel dat ik die melk die ik dus gekolfd heb en in de vriezer heb liggen, dat ik die dus weg moest gooien, omdat feli anders besmet kon blijven raken...vind ik echt zonde van mn melk en van mn kolfmoeite maar het is wel het beste natuurlijk wil niet dat mn meisie spruw blijft hebben! nu dus maar weer even afwachten Nijntje en mp hoe is het met jullie meiden?? Fijne dag allemaal nog! groetjes!
Ik heb het hartje niet gehoord, nee. De gyn heeft alleen de echo gemaakt... Is dat vreemd? Ik heb niet echt gehuild of zo, maar was gewoon superblij! Later met zn 2tjes wel een klein traantje hoor... Maar ik moet zeggen dat het eigenlijk een bevestiging van mijn gevoel was hoor, want heb sinds gister ook nog eens 3 prachtige puisten erbij, dus ben echt zwanger! haha
sannehai: buikje is er wel al, maar verwijt mezelf steeds dat ik te veel eet!! MAar: heb hartje de eerste echo's ook niet gehoord hoor, pas met 12 wkn. Kindjes liggen vaak nog diep verstopt en hartslag niet altijd goed hoorbaar. twinny
Hey meiden, Maar, he-le-maal super meid!! Ik ben zo blij voor je!!! Twinny, ik ervaar precies hetzelfde als jij. Ik voel ook nog niks hoor! Bij Gimena zal er wel iets aan de gang zijn of geweest zijn... Mosa, vervelend dat je je verwachting wat bij moet stellen, maar denk aan jezelf!! Melisa, geniet van je laatste dagje (al had ik voor je gehoopt op beter weer). Pookie, veel plezier!! Verder weet ik het even niet meer en het is te veel om allemaal terug te lezen. Sorry....
@twinny nee je moet juist goed eten!! ik heb ook heel de zwangerschap lopen snaaien als een gek hoor hahahaah
@Maar; is helemaal niet vreemd hoor. Schijnt bij mij eerder vreemd te zijn dat dat wel gelukt is (had een inwendige echo maar volgens mij is dat bij de gyn met 7 weken normaal). Enne het traantje hadden wij ook pas in de auto hoor (kon me nog net inhouden tijdens de echo). O ja die pukkels................heeeel herkenbaar, hopelijk gaat dat weer snel beter!! Meid wij gaan samen bevallen in juli 2010!!
Ah, Djaar en MAar, wordt sentimenteel! Was ook ooit een juli-mama in 2007!! Mooie maand hoor! ( al wilde die van mij niet tot juli wachten, hihi) twinny
@twinny; tja die hormonen................. Ik vind juli ook prachtig hoor. Echter mijn mannetje heeft dan de piek in zijn werk (camping) en heeft dan bijzonder weinig vrije tijd.
Maar en Djaar ben zo blij voor jullie!! Helemaal super gewoon. In juli worden de leukste mensen geboren, ben ik het bewijs van...
Maar: whoohooh gefeliciteerd! Sanne: balen dat je die melk weg moet gooien. Was het veel? Ik het begin toen ik nog niet zoveel MM had ik met pijn en moeite 5 cc per borst gekolfd. Wat doet mij vriend... spoelt hij de flesjes vrolijk om Ik kan er nu wel om lachen maar vond het toen heel erg. All: Ik heb foto's in mijn album gezet.
Nijn: Hij doet het goed. Slapen, eten, huilen, boeren, hikken en nog eens slapen. Verder doet hij niet veel Hoe is het met je buikje? Ben je nog misselijk? Ik ben benieuwd hoe het met Sterre is. Klopt het dat ze hier een tijdje niet is geweest.
Sheann: ik heb sterre inderdaad al even niet gezien. Misschien lekker druk met de kleine... Ik had er in het begin ook geen energie voor om achter de pc te zitten. Borstvoeding weggooien! hoe kon ie haha. 5 cc is in het begin al heel wat (totdat je 's morgens 200 cc per borst krijgt zonder moeite)
Super dat Kyano het zo goed doet!! Hier gaat het eigenlijk best goed. Wel ontzettend moe en afgelopen weekend weer even flink misselijk geweest en geknuffeld met de wc pot. Morgen weer naar de gyn, hopelijk krijgen we dan weer een echo....