Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Maar: Wat een super nieuws!!! Ben echt blij voor je. Nou kan je lekker genieten van je weekend.

Mosa: Ik heb bij Prenatal een speentje met 'ik hou van papa' of zoiets erop gehaald voor mijn vriend. Hij komt om half 12 thuis vandaag dus dan krijgt hij hem. ik heb al gezegd dat ik een kadotje voor hem heb gehaald dus hij is erg benieuwd. Ik wilde nog wel wat andere dingetjes halen maar merk dat ik toch liever wacht tot na de echo van volgende week.

All: Mijn zusje vroeg zich af hoeveel echo's je normaal gesproken krijgt. Ik dacht eentje met 10/12 weken en dan eentje met 20 weken. Klopt dit? En wie is er trouwens bij de bevalling, is dat de verloskundige of iemand anders?

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sheann; klopt je krijgt 1 termijn echo bij 10-12 weken en de 20 weken echo.
    En wie er bij de bevalling is hangt af van de situatie, als alles normaal is kan je thuis of in het ziekenhuis bevallen met je VK. Wordt het een medisch verhaal dan kom je bij de Gyn terecht.
    Is het zo wat duidelijker???

@Mosa; het zal inderdaad ff wennen worden met een meid............ en het stikt er van in onze familie. Mijn broertjes en mijn mans zusje ze hebben allemaal 1 kind en allen een meisje!
    Wij hebben in het begin ook alle goede echo's gevierd met een etentje!!!

@afrola; Dit weekend........opruimen en schoonmaken en scriptie. En vandaag wil ik ff iets voor mijn kleine meisje ( klinkt nog steeds heeeeeeeeel raar) kopen.

O ja, ik ben misscien de hele nacht online geweest maar dat kwam doordat ik mijn laptop vergeten was uit te zetten :rolleyes:

3. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Pookie: ja het is zo helemaal duidelijk. Ik denk dat ik sowieso in het ziekenhuis ga bevallen.

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Sheann, hoe reageerde je vriend? Ik had pas een paar rompertjes gekocht en die heb ik ook voor de lol ingepakt voor mijn vriend, hij was helemaal vertederd :)
    Hoezo wil jij in het ziekenhuis bevallen? Ik heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht, ik heb altijd al in mijn hoofd gehad dat ik thuis wil bevallen. Pas las ik dat 1 op de 3 vrouwen thuis bevalt, dat vond ik weinig, ik dacht dat bijna iedereen het wel thuis wil doen (als alles goed gaat natuurlijk).

Pookie, ik dacht vannacht al, wat ben je toch aan het doen op zwangerschapspagina ;) Nee hoor, ik denk dat het 's nachts redelijk uitgestorven is hier.
    Leuk dat je wat wilt gaat kopen voor je kleine meisje :)
    Ik heb trouwens een echobureau gevonden dat geslachtsbepaling doet vanaf 16 weken! Ik denk dat ik binnenkort maar eens even ga bellen :)

Zo, nu maar weer naar buiten. Kijken of het bestraten nog goed gaat ;)
    Fijne dag, en lekker van de zon genieten!

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Help jij ook nog mee in de tuin of zit je alleen maar opzichter te spelen :D

Mijn vriend was heel blij met z'n kadotje. Hij was sowieso erg blij om mij te zien, of misschien was hij zo blij omdat z'n bestelling van beef jerky binnen was. Blerg, dat spul is niet te eten.

Mij lijkt het beter om in het ziekenhuis te bevallen omdat je daar alles bij de hand hebt en geen rotzooi achteraf. En het lijkt me ook geen pretje om tijdens de weeen door alsnog naar het ziekenhuis te moeten als er complicaties zijn. Mijn moeder heeft ook alle bevallingen in het ziekehuis gedaan dus ik weet niet beter. Ik ken trouwens niemand die thuis is bevallen. Wat zijn jou argumenten?

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi Allemaal,

Even uitpuffen of de bank. En helaas is het zonnetje hier alweer weg :( . Vanochtend was het wel erg lekker weer en we waren ook op tijd op dus heb er nog wel van kunnen genieten :D .

Vanochtend even bij prenatal geweest, het was er druk maar nog niet te... Maar ik vond de positiekleding tegenvallen. Heb uiteindelijk drie dingen gepast een truitje was leuk, een was stom en het rokje dat ik leuk vond paste niet. Heb nu dus alleen het leuke truitje en alvast een buikband om mijn gewone t-shirts etc te "verlengen" gekocht. Verder nog even rondgeneusd. Een wippertje gevonden die in de smaak viel. Een standaard gevonden waar en een normaal badje en een tummy-tub op past superhandig :) . Ook nog even bij de kinderwagens wezen kijken. We krijgen steeds meer voorkeuren, maar zijn er nog niet helemaal uit. Dus heb verder ook niets gekocht omdat we het toch niet kwijt kunnen. Wel nog iets stoms gedaan en ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe ik dit nou weer heb gedaan :rolleyes: ... Veel babykleding was in de aanbieding en ik zag een leuk rompertje met Papa's Kanjer en dacht dat is een leuk kadootje.... Ga naar het rek kijk naar de maten en besluit een rompertje maat 62/68 met Papa's kanjer erop te kopen. Kom ik thuis haal ik het uit mijn tas om in te pakken en wat zie ik een rompertje mt 50/56 met Mama's Kanjer... :(
    Ik pieker me suf hoe ik dit nu gedaan heb maar kom er niet uit :oops: . Volgens mij zijn dit de wazige zwangerschapshormonen want ik ben de laatste tijd ook nogal vergeetachtig :rolleyes:

@ Mosa, leuk idee om je vriend vanavond mee uit eten te nemen. Veel plezier vanavond!
    Hoe gaat het verder met de tuin? Al bijna af om een tuinfeestje te gaan geven ;)

@ Pookie, nog iets leuks gevonden voor je kleine meid? Als je het nou maar vaak over je kleine meid hebt ben je er een beetje aangewend tegen de tijd dat ze geboren wordt ;)
    Oh en stiekem de hele nacht aan het forummen geweest, haha, nou ik log me meestal niet uit dus volgens mij sta ik vaak lang online terwijl ik er helemaal niet ben...

@ Sheann, uit recent onderzoek is gebleken dat thuis bevallen beslist niet slechter is dan in het zkh. Ook blijkt uit het onderzoek dat in het zkh eigenlijk onnodig vaak wordt ingegrepen terwijl het niet echt nodig was juist omdat alles zo dichtbij is. En wat betreft tussen de weeen door naar het zkh. Dat zul je juist moeten als je in het zkh wilt bevallen. Je gaat pas na een cm of 5-6 ontsluiting naar het zkh dus de eerste weeen moet je thuis wegpuffen. Dat zijn dan natuurlijk nog geen persweeen als het goed is want dan onderweg zijn lijkt me nog erger ;) .
    Uit bovenstaand verhaal moet je nu vooral niet afleiden dat ik heel erg voor thuisbevalling ben want ik weet nog niet wat het wordt...
    Inmiddels heb ik wel begrepen dat je wel alles voor een thuisbevalling in huis moet hebben ook al weet je zeker dat je in het zkh wil gaan bevallen. Het verhogen van het bed is bv ook voor de kraamperiode als de kraamverzorgster over de vloer is. Daarnaast weet je van tevoren nooit precies hoe de bevalling gaat verlopen. Soms gaat het zo snel dat je niet eens tijd hebt om naar het zkh te gaan en voor zo'n situatie moet je dus alles in huis hebben (zit in het kraampakket).
    Ook nog iets waar je overna kunt denken, wij wonen in een appartement op de 2e etage zonder lift met een smalle trap. Nu schijnt het zo te zijn dat bij problemen en je tijdens een thuisbevalling acuut naar het ziekenhuis moet, ambulancepersoneel jou niet van de trap naar beneden mogen dragen. Dat betekent dat de brandweer opgeroepen wordt. Enkele weken geleden was er hier een spoedgeval drie appartementen naast ons op de 3e verdieping. Ze hebben toen zelfs een brandweer ladderwagen opgeroepen om een man op een brancard naar beneden te krijgen... Ik stond echt met grote ogen te kijken. Het duurde zeker een kwartier voor die man beneden was nadat de ambulance er was... Dat wil je toch ook niet als je aan het bevallen bent.
    Aan de ene kant denk ik dus lijkt me wel lekker rustig om thuis te bevallen, kun je gaan staan, zitten liggen waar je wil en doen waar je behoefte aan hebt. Aan de andere kant wat als er iets gebeurt tijdens de bevalling.... en je moet met persweeen nog eens naar het zkh... :rolleyes:

Pff blijf kletsen vandaag, maar nu stop ik ermee, haha, nog even rustig bankhangen voordat er vrienden langskomen vanavond.
    Iedereen hele fijne avond!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, hihi, ik help wel mee in de tuin hoor, maar vandaag kon ik niet zo veel doen :) Maar dat was ook niet erg, lekker in het zonnetje zitten te kijken is ook leuk!
    Ik heb niet echt een reden waarom ik thuis wil bevallen, maar het lijkt me wel het prettigst in mijn eigen omgeving. Maar misschien is dat meer iets stads om in het ziekenhuis te bevallen. Nu klink ik echt als boerin maar dat ben ik niet hoor :p Volgens mij bevallen de meeste hier thuis.
    Alleen als ik bijv. complicaties tijdens de zwangerschap krijg, dan wil ik misschien wel in het ziekenhuis bevallen, maar anders gewoon hier.

Afrola, haha, wat grappig dat je het verkeerde rompertje hebt gekocht :) Toevallig heb ik dat rompertje met Papa's kanjer wel gekocht!
    Jammer dat je de positiekleding vond tegenvallen.
    Welke kinderwagens vinden jullie leuk? Ik vond veel onderstellen niet zo mooi, dat lijken net rollators vind ik (ik wil niemand beledigen, iedereen heeft een eigen smaak!).
    Maar er is zóveel keuze, het is ook wel lastig. Het is dat wij onze kinderwagen met veel korting konden kopen, anders hadden we denk ik ook nog geen idee.
    Met de tuin gaat alles goed, het begint nu echt op te schieten. Maar het is ook best een heel klus om alles aan te pakken, en we hebben ook best een grote tuin. Maar binnen 2/3 weken is hij wel klaar. Dan gaan we buiten schilderen en daarna (eindelijk!) een begin maken aan de babykamer :)
    Goed verhaal over het thuis of in het ziekenhuis bevallen. Voor allebei valt natuurlijk wat te zeggen, en het lastige is natuurlijk dat je van te voren niet kunt inschatten hoe je bevalling zal verlopen. Maar je hebt nog even om te beslissen!

Ik ben nu aan het wachten tot mijn vriend thuis komt uit zijn werk. Dan kan hij even douchen en dan gaan we uit eten. We wonen best dicht bij het centrum, dus dan kunnen we lekker lopend erheen.

Fijne avond allemaal!

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zozo wat een verhalen allemaal.
    En wat thuis/ziekenhuis bevallen betreft.
    Ik heb aangegeven dat ik thuis wil bevallen. Wat troep betreft de eerste bende van brekende vliezen dus vruchtwater komt vaak al thuis dus waarom de rest van de bende ook niet. het is toch niet zo dat ik het hoef op te ruimen ;)
    Maar ik heb niets te klagen, wij zitten 5-10 minuten met de auto van het ziekenhuis. Afhankelijk of de bruggen meewerken.

Prenatal, ja daar hebben we vanmiddag een paar dingen gekocht. Waaronder mijn velbegeerde tankini. Zo eentje waarvan het bovenstukje heel mooi over je buik valt! Want wie weet binnenkort op vakantie naar Curacao! en ik wil gaan zwangerschaps zwemmen.
    En natuurlijk een paar schattige rompertjes met olifantjes en girafjes en zo voor mijn meisje.
    Zo en nu een paar cadeautjes inpaken en dan klaarmaken voor een verjaardag.

Fijne avond nog.

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Dat is ook wel zo dat je de eerste weeen thuis uit moet puffen en dan alsnog nr het ziekenhuis moet rijden. Dat je het bed moes verhogen en een kraampakket thuis moet hebben wist ik ook niet.
    Ik dacht wel ergens gelezen te hebben dat als je 2 hoog woont zonder lift dat je niet thuis mag bevallen maar dit weet ik niet zeker.
    Wat mij wel fijn lijkt van het thuisbevallen is dat je daarna lekker in je eigen huis bent.
    Nou ik in ieder geval genoeg om over na te denken.

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, hier is ik even snel.
    Hier gaat alles goed, mannetje moet nog 3wkn op bed blijven maar op de enorme verveling na verloopt het redelijk goed. Heb wel iedere dag bezoek over de vloer waar ik af en toe een beetje gek van word maar ja, ze bedoelen het allemaal goed.
    Donderdagavond zijn we naar mij thuis geweest om het te vertellen en m'n moedertje was héél blij. M'n broertjes ook. Ze zaten allemaal zo trots als een pauw te kijken haha.
    Vrijdagavond naar m'n schoonouders geweest, schoonmoeder huilen, schoonvader kon het nog net tegenhouden...begonnen we natuurlijk zelf ook mee te mekken hahaha....yay hormoontje-power! (zoals ik laast ergens las)
    Gister naar mijn schoonbroer en schoonzus geweest met het t-shirt en die waren ook enorm blij voor ons. Hele avond nergens anders meer over gepraat hihi.
    Vandaag gaan we wat vrienden bellen en smsen en dan weet iedereen het.
    Het is echt in 1 woord geweldig om zulk goed nieuws te brengen, de reacties en de gezichten...echt super!

@Maar: Zag in de gauwigheid dat jou hcg verdubbeld was, super! Gefeliciteerd!
    @Mosa: Cool schaapje heb je gekocht haha, vind hem héél leuk.
    @Pookie: Leuk joh, een meid! Suc6 met de naam ;)

Nou, ga nu poetsen want verwacht vanmiddag bezoek en aankomende week word ook weer druk. Woensdag nekplooimeting en vrijdag laatste keer bij de gyn.

Liefs!

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, was het nog gezellig gisteravond?
    Jullie tuin klinkt ook wel groot als je er zolang mee bezig bent. Maar het is wel heel fijn om een (grote) tuin te hebben. Wij dromen hier wel al van ons volgend (grote) huis met tuin maar moeten eerst nog bedenken waar het voor ons handig is te wonen. Maar succes nog even met alle klussen en dan kun je lekker genieten.
    Wat betreft kinderwagens mijn voorkeur gaat steeds meer uit naar de easywalker... Mijn man vond de Mutsy ook een mooie wagen maar ik vind dat je daar te dicht op de bak loopt terwijl de hoogte van de bak wel weer fijn is... We willen ieg geen te lage bak en je moet prettig kunnen lopen zonder tegen de bak te schoppen en het lijkt ons ook handig als er voor later zo'n loopplankje achter kan hangen en dat je dan nog steeds normaal kunt lopen.

@ Pookie, leuk een tankini... Dat vind ik ook echt leuk voor als je zwanger bent :D . En op vakantie naar curacao? Super leuk, wanneer wil je gaan? Die rompertjes met girafjes en olifantjes vond ik ook erg schattig :)

@ sheann, klopt dat het erg prettig is om gewoon thuis te kunnen zijn en blijven na de bevalling... Want in het zkh mag je na 1-2 uur ook gewoon naar huis. Dat lijkt me ook niet erg prettig alhoewel het ws toch lekkerder is om thuis helemaal bij te komen... Aankomende woensdag weer een afspraak met de vk en dan ga ik maar een paar vragen stellen over de bevalling... dan zal ik wel horen hoe zij denken over bevallen op 2 hoog zonder lift.

@ Sterre, superleuk dat jullie het je (schoon)ouders hebben verteld! Spannend dat jullie aankomende week de nekplooimeting hebben, 't is vast goed en je mag lekker weer even naar binnen kijken ;) . Sterkte nog maar weer thuis met je mannetje en hem zien bezig te houden.

@all, ben hier na een rustige start allerlei kleine klusjes aan het doen terwijl mannetje in de keuken aan het klussen is. Hopelijk krijg ik de toekomstige babykamer weer iets leger :rolleyes:
    Fijne dag allemaal!

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    gna gna, vandaag ronde van Noord-Holland in ons dorp en een stand van de luchtmacht waar je kon schieten. Luchtdruk maar wel met vizier. Mannetje helemaal dol wilde perse schieten dus wij heen.Hij had redelijk geschoten en daarna mocht mevrouw ( ik werd Mevrouw genoemd!!!!!) ook even. Echt bijna allemaal in de roos en wel zo erg dat het een groot gat was. :)
    hahahaha mannetje natuurlijk weer helemaal sip. Heb ik hem maar getroost met een milkshake.....

verder niets te melden behalve dat de 2 chihuahua puppies bij mijn ouders dood geboren zijn, beetje naar nieuws dus. 1e pup kwam in stuit en daarna kwamen de weeen niet goed meer op gang en was de keizersnede alsnog te laat voor 2e pup. Zielig hoor, het zou het eerste nestje voor dat teefje worden.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Pookie, wat leuk dat jullie naar Curacao op vakantie willen! Wanneer willen jullie gaan?
    Haha, dus je schoot gewoon in de roos vanmiddag :p Stoer hoor!
    Wat zielig dat twee puppies bij je ouders dood geboren zijn :( Maar begrijp ik het goed dat er maar twee hondjes waren? Dus het hele nestje is dood? Dat is helemaal sneu! Heel zielig ook voor de mamahond natuurlijk!

Sterre, poeh, je mannetje nog 3 weken op bed blijven :( Ik kan me voorstellen dat de verveling toeslaat!
    Wat leuk dat jullie het nu tegen een aantal mensen hebben verteld! Wat een speciaal moment hè?! Hoe reageerden jullie vrienden?
    Spannend dat je woensdag de nekplooimeting hebt! Alvast veel succes!

Afrola, wij hebben hiervoor een tijdje in een appartement gewoond met twee kleine balkonnetjes, maar ik mistte echt een tuin. Dus ik vind het heerlijk zo! Maar ik kan me voorstellen dat als je in Utrecht woont, dat het iets lastiger is om aan een tuin te komen. Hebben jullie een koop- of een huurappartement?
    Is het nog gelukt in de toekomstige babykamer?

Wij hebben gisterenavond een hele gezellige avond gehad! Lekker gegeten en lekker gebabbeld, vooral over de beeb natuurlijk :) Daarna lekker rustig thuis op de bank gehangen en lekker op tijd naar bed. Vanmiddag bezig geweest met mijn schilderijtjes. Ik wil schilderijtjes maken op canvas-doek voor de babykamer, dus ik ben vast bezig geweest met de achtergrondjes. Lekker buiten kunnen zitten, dus dat was heerlijk.
    Net voetbal gekeken (ben best wel een voetbalfan - Feyenoord) en zo even langs mijn ouders. Zij hadden vanmiddag een verjaardag van een oom van mij en dus gingen ze daar vertellen dat ik zwanger ben. Nu ben ik érg benieuwd naar de reacties, dus zo maar even horen :)
    Morgen weer werken, maar ik heb nog niet zo veel zin :( Na mijn werk een afscheidsborrel van een collegaatje. Normaal wel gezellig, maar de laatste tijd heb ik veel moeite met 's avonds iets hebben in Amsterdam. Als ik dan op de terugweg ben, dan ben ik helemaal kapot! Dan is het lange reizen naar mijn werk wel vervelend.

Fijne avond nog!

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    zo hier is een tijd niets geschreven! FF de temp meiden weer omhoog halen op de lijst.

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ja het is hier erg stil!!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Idd rustig hier!

Ik heb ook niet zo veel te melden, maar waarschijnlijk hebben we op 19 mei een echo met geslachtsbepaling :D Ik heb een echobureau gevonden die het met 16 weken doet, dus ik ben helemaal blij!
    Ik weet dat ik ook nog even kan wachten, maar ik vind het wel leuk dat het dan al kan. En als ze het niet kan zien, dan mag je daarna gratis nog een keertje terug komen.
    Ik ben erg benieuwd, want ik heb dus totaal geen voorgevoel.

Verder hoorde ik vandaag dat mijn broer een goede deal gemaakt heeft. Hij heeft een bedrijf in het ontwikkelen in software en pas heeft hij een domeinnaam gekocht voor iets van 2000 euro. Nu wilde een Amerikaans bedrijf heel graag die domeinnaam hebben en die hebben het nu dus overgenomen voor 190.000 dollar :confused: Wat een geld hè?! Voor mijn broer natuurlijk erg stoer! En dat voor zo'n stomme http://www. iets .com :p

Verder valt er niets te reageren, op mezelf reageren is ook niet zo leuk ;)

Sylvia, ik ben nog steeds erg benieuwd hoe het met je nieuwe baan is afgelopen, dus hopelijk kom je snel vertellen! En we zijn natuurlijk ook benieuwd hoe het verder met je gaat! Al druk bezig met de voorbereidingen van jullie huwelijk?

Sanne, hoe is het met jou? Al iets minder misselijk?

Fijne avond!

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Wow dat is echt een hoop geld. Als het kon zou ik terug gaan in de tijd en http://www.cocacola.com registreren en die voor een paar miljoen aan hun verkopen... zucht...ik zal nooit rijk worden.

Wat leuk dat je een extra echo gaat doen. Mijn VK zei dat ze het bij de 20 weken echo waarschijnlijk kunnen zien wat het wordt maar als ze het niet zien ze geen extra moeite voor je gaan doen want dat is niet het belangrijkste van de echo.

All: Ik mag vandaag eidelijk weer naar de VK :) Ik moet pas om 15:15 dus het gaat een lange dag worden. Gisteren begonnen de zenuwen al weer een beetje op te spelen maar vandaag ben ik de rust zelf. Ben benieuwd of mijn vriend weer zo zenuwachtig word. Ik heb gisteren nog om hem gelachen dat hij vorige keer bijna in zn broek scheet. whahaha

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Haha, cocacola.com was inderdaad ook een goede :) Er gaat zo gigantisch veel geld om in dat wereldje!

Volgens mij klopt het inderdaad dat ze bij de 20-wekenecho niet speciaal moeite gaan doen voor het geslacht, het is natuurlijk ook een medische echo. Dan vind ik het helemaal leuk om het van te voren te weten, dan kan het bij de 20-wekenecho gecheckt worden.

Spannend (en leuk!) dat je vanmiddag weer een echo hebt! Fijn dat je er nu zo rustig onder bent, misschien heb je er toch een erg goed gevoel over? Maar als je het hartje al een keer hebt zien kloppen, dan is de kans ook erg klein dat het niet goed is geloof ik.
    Maar toch een opluchting als alles goed blijkt te zijn lijkt me! Heel veel succes in ieder geval, ik zal om 15.15 uur aan je denken!
    Ik vind het trouwens lief van je vriend dat hij zo zenuwachtig was de vorige keer! Moet je dat nu zo inwrijven ;)

Dit is al de tweede dag dat ik flink last heb van de zijkanten van mijn buik, zou dat bandenpijn kunnen zijn? Het is niet pijnlijk, maar het voelt wel vervelend.
    Morgenmiddag heb ik een afspraak met mijn baas om het te vertellen, ik heb nu al geen zin :| Maar ja, dan hebben we dat tenminste ook gehad.
    Ik vraag me alleen af of ik gelijk moet zeggen dat ik na mijn zwangerschapsverlof 3 dagen wil werken in plaats van 4 dagen, daar twijfel ik nog een beetje over.

Fijne dag allemaal en tot later!

19. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

@ moos die pijn aan de zijkant kan idd banden pijn zijn.
    @ shean veel plezier vanmiddag bij de vk morgen is het mijn beurt.
    @ Rest hoe gaat het met jullie?? is bij jullie de misselijkheid gezakt?? hier gaat het de ene dag goed de andere dag bagger

20. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoiiiiiii dames

sorry sorry dat ik echt zo lang nix heb laten horen!!

ik ben gwoon ech bek af elke avond, en heb het heel druk met werk en met vanalles!

dus dit schoot er nogal bij in, sorry

hoe is het hier met iedereen???

bij mij gaat het allemaal wel prima, zo rond de 12e week is mn misselijkheid echt afgezwakt, ik moet nu haast nooit meer spugen! super gaaf dus :D:D ook hebben we een kindewagen besteld, bugaboo heel gaaf:D en een maxicosi:D

en verder begint dat buikje nu echt al een beetje te komen, joepie!

nou dames hele dikke knuffel en hoop dat het met jullie allemaal ook super goed gaat!

groetjessssss

Deel Deze Pagina