Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Twinny; de nekplooimeting doen we omdat we dat echt willen weten. Mogelijk kiezen we bij een kindje met Down voor het beeindigen van de zwangerschap. Daar zijn vele meningen over maar wij kiezen (tot nu) ervoor om alles te testen wat redelijk is en als er afwijkingen uitkomen om niet verder te gaan (afhankelijk wat). Wellicht egoistisch van ons maar wij geloven niet dat we dat zelf aan zouden kunnen (als het zo is dan gaan we 100% ervoor!!) en dat een kind wat zijn hele leven afhankelijk is van anderen ook een moeilijk leven tegemoet kan gaan.
    Nogmaals ik weet niet hoe het zou lopen als de nekplooi slecht uitvalt maar dat zien we dan wel weer. Overigens is er geen aanleiding om hier bang voor te zijn.

@all; vandaag is het hier wortelstamp met spek !!! Eet smakelijk

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, elke week wel een keer :)
    Meestal op vrijdag, maar deze vrijdag gaan we Sint vieren en eten we met de familie van Michel erwtensoep.

3. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Djaar: ik begrijp je volkomen. Ook wij hadden dit standpunt ingenomen en vandaar ook onze nekplooimeting. De kans was 1:1800, dus geen vergroot risico en daar ben ik te vrede mee. Bij Zoë was het 1:900. Mocht er bij de 20wkn echo nog iets vreemds uitkomen, dan laten we het ook verder onderzoeken. Ik heb nogal een verleden en zou het psychisch gewoon niet aan kunnen, zeker niet nu we al een kindje hebben. Ik vind het goed als je gewoon zo eerlijk tegenover jezelf kunt zijn. Mochten we onverhoopt alsnog een "bijzonder" kindje krijgen, dan zien we dan wel weer............ tis niet dat het per definitie niet welkom zou zijn, maar ik wil het gewoon weten.........

twinny

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik wilde nog wat posten maar de man zat naast me en kon zijn ogen niet van het berichtje afhouden wat ik aan het typen was. Ik vind het iets privé's iets van mij en "ons" hier.. De dingen die ik hier typ wil ik met niemand delen die naast me zit en zit te gluren. Ben wel een heel open persoon mensen mogen veel van mij weten, maar ik heb er gewoon geen zin in wanneer iemand zit te gluren wat ik zit te typen.. Is dat nou echt zo vreemd..
    Hij is nu pissig naar bed gegaan..
    Heeft ook de nodige biertjes gehad, daar ligt het ook aan hoe hij reageert. Maar ik vind niet dat ik me vreemd gedraag ofzo. Dit is echt iets van mij, toch?

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Goedemorgen!!

@Twinny; wij begrijpen elkaar. Ik ken van dichtbij een situatie waarbij er nooit wat de zien geweest is en men pas na een 1/2 jaar erachter kwam dat het kindje een zeer zeldzame chromosoom afwijking heeft en nu na 4 jaar is gebleken ook zeer zwaar autistisch. Heel zwaar maar je gaat er 100% voor, zo zal het ook bij ons zijn. Maar als we dit vantevoren zouden kunnen weten maken we wellicht (waarschijnlijk) de keuze.

@MP; ook jou begrijp ik helemaal. Soms laat ik mijn mannetje wel stukjes meelezen (als bij mij de tranen over de wangen biggelen van het lachen) en zo af en toe vertel ik iets over jullie belevenissen en avonturen. Maar hij weet dat het mijn uitlaatklep is en voor mij een manier om mijn gevoelens /emoties onder controle te houden. Daarmee begrijpt hij ook dat het echt een meidending is en ik dit graag afgeschermt hou.
    Ik heb inmiddels wel iemand in mijn omgeving aangeraden om hier ook te komen kletsen. Wil haar graag ook de vraagbaak en uitlaatklep laten beleven zoals ik hem beleef.

@All; Fijne dag vandaag!!

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Zo allebei aangekleed, Svinthe in bad geweest, dus de dag kan weer beginnen :)
    Straks ga ik even naar het cb om extra te wegen.
    De kleine floeperd hier heeft vanmorgen 110 gedronken...
    Ik heb me voorgenomen dat als ze nu goed gegroeid is in deze 2 weken dat ik me dan niet meer druk ga maken over het weinige drinken, dan heeft ze blijkbaar niet meer nodig!

MP, mijn man kijkt soms ook mee naar de berichtjes, maar eigenlijk vind ik het ook meer mijn ding.

Djaar, inderdaad een uitlaatklep dit forum. Handig voor tips, weetjes en lekker kletsen :)

Fijne dag allemaal!

7. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sanne: Bij ons was het juist andersom. Mijn vriend werd iedere keer wakker als de kleine maar een beetje zwaar begon te ademen en bracht hem dan naar mij toe ook al was het geen etenstijd :) Nu heeft hij dat een beetje afgeleerd.
    De kleine van ons komt ook nog om de 3/4 uur 's nachts en mijn vriend doet meestal de luiers verschonen omdat ik altijd moet voeden.

Hanna: Patat :D Dat heb ik lang niet gegeten.

Mosa: Mijn hectingen zijn allemaal weg en ik heb nog een klein dicht gaatje maar heb er weinig last van. Het vloeien is ook een stuk minder en soms ook helemaal niks. Plas jij nog steeds onder de douche? Lijkt me lastig met de grote boodschap :p

Djaar: Heftige beslissingen hoor. Ik heb toentertijd juist geen testen gedaan omdat ik het toch niet weg kon halen. Dapper hoor.

MP: Ik heb dat ook een dat ik liever niet wil dat mijn vriend meekijkt. Maar dat doet hij ook niet. Wel vervelend als je daar woorden over krijgt.

Hanna: Lekker vroeg op en klaar voor de dag. Doe je Svinthe zelf in bad? Ik durf dat nog niet aan in mijn eentje.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sheann ja hoor ik doe Svinthe alleen in bad. Vanaf dat mijn man ging werken. Dat was 3 weken na de bevalling.
    Je krijgt er vanzelf handigheid in en het is eigenlijk gewoon een kwestie van goed vasthouden :)
    In het weekend doet mijn man haar in bad. Hij durfde het ook lang niet alleen, maar heeft het nu ook onder de knie.

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat betreft de doorslapende mannen ondanks huilende baby: ‘Mannen horen baby’s niet huilen’ | nu.nl/wetenschap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

MELISA, lekker geshopt ... toch maar gaan werken, geld verdienen ipv uitgeven ;)? En hopelijk heeft Chelsey vannacht weer lekker doorgeslapen ...

MOSA, wij zijn alles behalve uit de naam. Echt vrij dramatisch eigenlijk ;). Mijn lievelingsnaam lijkt een beetje op Mirre, dus dat is lastig. Verder zijn er wel wat namen die we mooi vinden, maar die zijn bijna allemaal bijbels en we zijn allebei zeer ongelovig en hebben dus een beetje moeite met namen die liefde voor god oid betekenen (fictief voorbeeld hoor). De naam die we voor Mirre hadden vinden we nu toch een beetje te ... euhm ... Goois ;). En mn nichtje verraadde dat dat de naam was die mijn schoonzusje voor haar baby in buik had bedacht als het een jongetje zou zijn (maar het is een meid).

KREUNEN, Mirre lag idd ook te kreunen voordat ze in slaap viel. En soms ook heel wild te bewegen in dr wiegje - schudde helemaal heen en weer :D. Ik kon daar altijd wel van genieten ;) ... niet van de nachten dat ze niet meer wilde slapen en ging brullen ...

RUGGENPRIK, als het nodig is dan is het nodig en dus niets om je voor te schamen!

ANTICONCEPTIE, ik denk dat zo'n licht pil, zeker als je nog nachtvoedingen geeft en niet meer dan 6u tussen de voedingen zit, een prima bescherming is. Op www.borstvoeding.com vind je 'ergens' een aantal voorwaarden en als je daaraan voldoet ben je 98% veilig (oid). Ik werd iig pas met 12+ maanden weer ongesteld, geloof dat het gemiddelde bij borstvoedende vrouwen ligt op 14 maanden (maar die voedden dan nog wel op verzoek hoor). Maar goed ... in combi met die cerazette pil is het denk ik prima te doen hoor. Hier laten we, wat mij betreft, na de geboorte weer de natuur zn gang gaan :D

SANNE, aha je was al helemaal op de hoogte wat betreft inbakeren ;). En nu al aan de 'purno' ... duurde bij ons wel wat langer hoor ... voelde me echt nog helemaaaaaaaal niet sexy woman ... meer moederkloek ...

TAAK MAN SNACHTS, Jan ging haalde Mirre uit de wieg, verschoonde haar luier en gaf haar aan mij voor de voeding. Eigenlijk hebben we dat heel erg lang zo gedaan. Scheelt wel dat Jan een hele slechte slaper is en dus altijd met mij wakker werd van Mirre (vaak zelfs eerder of sneller!). Toen Mirre naar haar eigen kamertje ging en we geen nachtverschoningen meer hadden, was ik eigenlijk altijd de 'lul', maar Jan stond vrijwel altijd 's ochtends vroeg op en ging na de voeding dan met Mirre wandelen als ze weer eens niet in bed wilde slapen. Ik mocht dan uitslapen tot de volgende voeding of tot Jan weer ging werken! Maar ik heb wel een erg zorgende vent hoor ;) en dus eentje die toch niet verder slaapt als ie wakker wordt. Bovendien is het maar de vraag wat zwaarder is: een dag met een baby (of dreumes/peuter) of een dag werken. Ik geloof dus echt niet in: ik werk dus ik heb het zwaar(der).

HANNA, he bah al zo lang ongesteld. Ben je al bij HA geweest? Misschien kan hij/zij je helpen? Goede instelling: zolang ze goed groeit, krijgt ze genoeg binnen. Ik heb me heel zenuwachtig gemaakt omdat Mirre hele kleine beetjes dronk. Als ik nu weer zo'n kindje krijg dan vertrouw ik meer op het kindje ... scheelt veel stress!

MP, ik denk dat de biertjes wel invloed hebben op de reactie van je vriend ;). Als het voor jou iets persoonlijks is, dan heeft ie dan maar te accepteren hoor. Mijn man wil niet eens weten wat ik allemaal tiep. Hij vindt het maar onzin (maar snapt het ergens ook wel hoor) dat ge-forum ;) (ouderwets menneke)

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames

@djaar en twinny, ik vind het ook knap van jullie:) hier ook expres geen testen gedaan.

@hanna leuk he lekker badderen, feli kan er ook zo van genieten:D en ow wou je meisie niet zo lekker drinken? volges mij regelen ze het zelf wel hoor, feli drinkt ook 1e x maar 50 en dan dan weer 120. komt vastgoed:) en even extra wegen kan nooit kwaad natuurlijk:) haha

@sheann hha ow dan had je elke x kyano uit bed en bij je en wou/hoefde hij nog niet te drinken hahaha wel schattig vind ik dat eigenljk van je vriend. ja eerst was het bij ons ook de ene geeft de fles, de ander verschoont luier.

@salapio, haha het was ook meer een poging he;) ahahaha, en bedoel je met laten we lekker de natuur zijn gang gaan dat je niets als anticonceptie gaat gebruiken en dan kijkt of jullie weer zwanger raken of?

en ik geloofde dus ook nie zo in het ik werk dus ik heb het zwaarder...maar opzich snap ik wel dat hij niet eens ff lekker kan zitten of wat dan ook. maar nu komt feli de afgelopen 2 dagen maar 1x snachts, dus dat is wel lekker :D

maar vriendlief kan hier ook nooit de eerste voeding doen sochtends omdat hij altijd rond 6.15 weg gaat. en feli meestal rond die tijd of iets later haar eerste voeding krijgt.

zo hier een heeeeerlijk broodje filet american op, had er pas al eentje gehaald bij de bakker maar die was echt neit lekker! nu zelf eentje gemaakt, heerlijk :D

nou ik ga hier eens opruimen en een bedrijfje bellen, want de wc is verstopt...:S ieuw!

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sanne; iew verstopte wc........bah..........en dapper hoor een poging wat tot het maken van liefde. Hier is ook wel een poging gewaagd maar met condooms lukt het niet, mijn doosje is volgens mij weer gekrompen tot maagd-zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat die hele vacuumpomp er in heeft gepast.........

@rest.........alweer vergeten:):)

vanmorgen met de kleine meid naar het CB geweest voor de 4 weken controle bij 6 weken>>>>>> tja er zat een vakantie tussen:)
    Maar alles is prima met ons mormeltje, ze groeit prima. Ze is al 4200 gram!!! ( onvoorstelbaar een vriendin van ons die haar kindje was 4500 gram bij geboorte) Ons meisje wordt al zo groot!!!
    Ben helemaal trots ook omdat zij niet alle voedingen beide borsten wilt hebben of gewoon na 10 minuten al stopt met drinken.
    ze heeft er blijkbaar gewoon genoeg aan! Nu ligt ze na een hele tijd miepen eindelijk lekker te slapen in haar ledikantje. Vanavond willen we haar voor het echie een hele nacht in haar kamertje laten slapen. SPANNEND!!!

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    He, mijn banner is ook al raar.........
    Yuna is toch echt 6 weken oud vandaag........
    Maar als je het per maand bekijkt klopt het wel, het is alleen dan niet logisch!
    Stom, ik ga denk ik ook maar een andere banner uitzoeken!

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Weten jullie hoe dat werkt met de aanvraag van kinderbijslag. Volgens mij ging het allemaal vanzelf maar krijg je dan automatisch een formulier binnen?

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sheann: ja de belastingdienst stuurt je een formulier toe, die je digitaal kan invullen. Tegemoetkomingen moet je wel zelf aanvragen (vor kinderopvang en ouderschapsverlof).

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Zo eindelijk weer bijgelezen... Beetje drukke weken hier. Josien heel hangerig geweest, ws de 8wk groeidip. Surprises gemaakt, gewinkeld (ook voor mezelf :D), voor het eerst alleen op stap geweest met Collega's :D. En vanochtend het 8wk bezoek bij het cb en heeft Josien de eerste prikjes gehad. En dat vond ze NIET leuk. Vanmiddag is ze daarom ook heel zeurderig/zielig. Ze ligt nu wel in de wieg.

Dus ik ga even wat reacties formuleren:

@ Inbakeren, wat ik heb begrepen tot 4 mnd. In elk geval niet meer vanaf dat ze zich om kunnen draaien. En de kraamhulp is hier begonnen met Josien in te bakeren en dat was al met 5 dagen dus.

@ Speen, hier zijn we na 4wk ermee begonnen. Omdat ze zo graag sabbelt en ik mijn pink niet uren kwijt wil zijn ;). Maar het liefst gebruiken we de speen zo weinig mogelijk. Want wij zijn ook niet zo fan van grote kinderen met speen (hier in de flat een kind van ongeveer 7 die nog op een speen sabbelt, echt zielig voor dat kind)

@ Ruggeprik, ik wilde ook echt geen ruggeprik, maar het was zo'n opluchting toen die eenmaal zat. Je hebt hem soms echt hard nodig en dat heb je gewoon niet zelf in de hand.

@ Katheter, ik heb er na de bevalling opnieuw een gekregen voor 36 uur omdat ik niet zelf kon plassen. Ik heel hard zeggen dat mijn blaas gewoon nog leeg was. Maar toen de katheter werd aangebracht liep er in 10 min. 800 mililiter uit, dus katheter was heel hard nodig. Wel had ik daardoor helaas een blaasontsteking toen die er weer uit was gehaald. Heel vervelend zo'n katheter, maar soms is het nodig.

@ Anticonceptie, hier voorlopig ook condooms, maar die zijn nog niet nodig geweest. Mijn onderkantje voelt ook pas sinds een week normaal, tot die tijd moest ik er ook echt niet aan denken.
    Net zo min als aan fietsen, dat heb ik inmiddels wel weer gedaan :)

@ taak man, hier komt mannetje er ook wel uit 's nachts om Josien te verschonen als dat nodig is. Maar inmiddels slaapt Josien alweer bijna 2 weken door :). En zodra hij thuis is doet hij alle verschoningen.

@ Op kamer slapen, hier slaapt Josien nog altijd bij ons op de kamer. Wij irriteren ons nog niet aan haar en het is ook wel een prettig idee dat we haar goed kunnen horen als er iets is. Maar als ze zo door blijft slapen is het eigenlijk niet heel hard nodig meer.

@ Sheann, mooi bevallingsverhaal. Ook ontzettend heftig dat het zo lang duurde en dat de ruggeprik niet volledig hielp. En je ligt idd wel aan heel veel slangen en toeters en bellen bij zo'n ruggeprik ;)
    Bij mij was het gevoel in mijn benen na de ruggeprik trouwens wel gelijk weg. Dacht dat ook zo hoorde. Bij mij controleerde ze namelijk of de prik goed gezet was aan de hand van wat ik voelde als ze over mijn benen streken.

@ Hanna, jeetje 3 weken ongi. Dat is echt NIET leuk. Hopelijk ben je er snel weer vanaf.
    Grappige foto van Svinthe met staartjes die ze zelf niet leuk vind.

@ Djaar, gefeliciteerd met alweer een goede echo! Fijn dat je nu ook over mag naar de vk :)

@ Sanne, bah verstopte wc, kan dat vandaag nog verholpen worden??? Hopelijk wel ;)

@ MP, ik vind dit forum ook vooral iets voor mezelf. ZOu ook niet willen dat hij al mijn berichtjes zou lezen. Hopelijk trekt zijn boosheid snel weer weg. Zal toch wel als hij wat ontnuchterd is?!

@ Melisa, lieve foto kwam weer voorbij, wat groeien die kleintjes toch hard he?!

@ Pookie, alwer spruw, vervelend zeg. Opnieuw aan de medicijnen?

@ Salapio, succes met de namenjacht, en mooi buikie ben je aan het kweken zeg! Kijkt Mirre al uit naar de komst van haar broertje?

@ Mosa, fijn zeg dat het wandelen gelijk zo goed ging en nu elke dag op pad. Ook lekker dat de 1e dag alleen met Veda zo goed ging. Het is wel heel druk zo in je eentje ;)

@ Twinny, keelpijn weer een beetje weg? Dan weer helemaal gezond?

@ all, zo globaal heb ik nu alles weer gehad. Precies op tijd voordat de visite komt :). Fijne avond nog!

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    afrola; volgens CB geen spruw.......misschien was het alleen beginnende bij mijn tepels?????? In ieder geval is het na het smeren van het zalfje op mijn tepels weg, en als het niet in het mondje van Yuna zit ben ik alleen maar heel blij. Geen gedonder met het verven van haar mondje met medicijnen........

wel rustig hier vandaag. Tja zo'n kindje pikt veel tijd in. en dan ook nog sinterklaas voor de deur.........drukke tijden.

ik baal alleen, heb ineens keelpijn en heel veel hoofdpijn. na paracetamol zakt het wel weer maar ik hoop toch niet dat ik de griep heb!! En al helemaal geen H1N1!

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beterschap Pookie!

Sanne, ik ga niet aan de anticonceptie omdat ik denk dat ik voorlopig niet vruchtbaar ben (aangezien dat bij Mirre ruim 1 jaar heeft geduurd) en omdat ik graag een groot gezin wil (als ik het voor het zeggen heb > 4 ... denk ik nu ;))

Afrola, Mirre vindt het enorm interessant dat er een baby in mn buik zit (bij vlagen). Vindt de 'er komt een babyboekjes' heel boeiend. Maar verder heeft ze echt geen idee hoor ... ik denk dat ze het heel leuk en vreselijk moeilijk gaat vinden ;). Ze krijgt iig van de Sint een jongetjespop die ze in bad kan doen (als die morgen nog verkrijgbaar is ...).

Euh ... dat was het toch?

O ja ... namen: we lijken er na een avondje brainstormen wel een beetje uit. Hinken op 3 benen ;) (meer 2,5 :D)

Pfff ... Mirre wilde vandaag weer niet slapen (gisteren ook al niet). En dan kan ze driftig worden ... *shock* ... en ik ben dan ook niet altijd boelkloedig. Maar als ik dan een beetje boos doe dan schrikt ze meestal heel erg en komt ze met me knuffelen. Of ze gaat nog harder gillen :D (wat is het toch een heerlijke griet ;)). We hebben gisteren een Sinterklaas geknutsels en vandaag een Zwarte Piet. Op aanwijzing van mij heeft ze echt mooie gezichten getekend: grote ogen, neus en mond. En natuurlijk lekker plakken. Ze is er supertrots op (ikke ook). Vanavond waren we met zn 3tjes aan het dansen op (onze) muziek en op een gegeven moment ging ze helemaal uit dr dak dansen en wijzen naar Sint en Piet ... :D

Zo genoeg Mirrespam ;) ... maar enorm leuk hoor zo'n bijna 2jarige!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Drukke dag gehad met niets :)
    Nu ligt Veda in haar wipstoeltje te kijken naar de lamp, sinds ze die ontdekt heeft, blijft ze er naar kijken 's avonds :D
    Mijn vriend is sporten, dus weer even tijd om hier te kijken.

MP, ik vind het forum ook iets van mezelf hoor! Ik vertel er wel vaak over, maar hij hoeft niet te zien wat ik precies allemaal typ en dat hoeft voor hem ook niet.

Hanna, hoe was het bij het CB? Was Svinthe mooi aangekomen?

Sheann, bij mij is het vloeien sinds het weekend ook een stuk minder, soms idd ook helemaal niets meer. En blij toe, op een gegeven moment werd ik helemaal onwennig van die geur van oud bloed :)
    Ik heb wel best lang onder de douche geplast, ik denk 12 dagen ofzo. Daarna op de wc met de wc-bril omhoog, dat ging beter dan op de wc-bril en nu sinds het weekend gewoon op de wc. Ook wel weer zo fijn, en nu doet plassen ook helemaal geen pijn meer.

Salapio, lastig hoor dat jullie nog niet uit de naam zijn! Ik ben érg benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden :)

Sanne, bah, een verstopte wc ;) Inmiddels al verholpen?

Pookie, fijn dat alles zo goed gaat met je meisje!
    En spannend hoor, voor het eerst een hele nacht in haar eigen kamertje, hopelijk gaat het goed!
    Ik hoop voor je dat je niet ziek wordt, en idd al helemaal niet de mex. griep!

Afrola, zo te lezen ben je idd druk geweest, maar wel met leuke dingen!
    Enne...een kind van 7 met een speen, wat zielig!

Ik moet er weer vandoor, meisje is een beetje overstuur.

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, ben je niet geprikt tegen Mex griep?

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Twinny: Mijn nicht heeft ook een dochter via een donor samen met haar vriendin. De donor was/is een goede vriend. Is het bij jullie ook een bekende?

Sanne: Knap van je dat jullie al wat 'geprobeerd' hebben. Ik durf nog niet :)
    Is Feli trouwens ook zo 'lastig' 's avonds?
    Kolven gaat best goed hier alleen vind ik het af en toe 'vervelend' omdat je toch gebonden bent aan de tijden e.d. sNachts doe ik het al niet meer zodat ik sneller terug m'n bedje in kan. De rest van de dag kolf ik iedere keer wanneer Noah gedronken heeft zodat er weer voorraad is :)
    Mijn mannetje doet het in het weekend, snachts voeden. Door de weeks doe ik het omdat hij moet werken. Dat hebben we van te voren zo afgesproken.

Hanna: Balen zeg dat je al zo lang ongesteld bent. :$ Nu nog een hechting! Zo hey.

Mosa: Het is inderdaad vreemd om je onderkantje te voelen maar bij mij voeld het nu al goed aan. Ik maakte me er in het begin ook wel zorgen over hoor :).

Djaar: Helemaal niet ego hoor. Wij hebben ook een nekplooimeting gedaan omdat mijn vriend dat graag wou. Hij wilde toch een keuze hebben mocht er iets mis zijn. Voor mij had het niet gehoeven trouwens maar goed, het is ook zijn kindje natuurlijk.

MP: Ik zou het ook 'niet leuk' vinden als mijn vriend mee zou lezen. Het forum is iets voor mijzelf. Hier kan ik lekker beppen en mogelijk problemen neerleggen e.d. Ik denk ook dat hij wel van geluk mag spreken (tussen haakjes dan) want omdat ik hier kan schrijven en lezen heb ik hem een hoop bespaard in de zin van, mijn hormonen kwijt moeten en de vele vragen, frustraties e.d. Ik vind het niet vreemd i.i.g :)

Sheann: Schattig van je vriend dat hij de kleine kwam brengen terwijl het niet hoefde :)
    Gaat het trouwens weer beter met je? Met wandelen enzo?

Salapio: Jouw man klinkt wel heel lief. Gezellig hoor al dat geknutsel! Dat lijkt mij straks ook zo leuk om te doen... (en mama heeft nog het grootste plezier denk ik haha)

Pookie: Oeh spannend hoor, vanaaf voor de eerste keer alleen in haar kamertje. Ik ben benieuwd hoe jullie dat gaan beleven :)

Afrola: Oeh lekker geshopt enzo, fijn hoor.
    Wauw, die katheter was dus wel nodig!

All: Vandaag alles goed bij het cb. Noah was nu 4240 gram ( :$ al bijna 1 kilo boven zijn geboorte gewicht) en 53 cm, yeah, 3 cm gegroeid. Maatje 50 is hem ook te klein nu en maat 56 eigenlijk te groot. Hij moet wel naar de fysio omdat hij een voorkeurshouding heeft. Dat word flink oefenen met hem want een afgeplat hoofdje zitten we niet op te wachten natuurlijk. Hij vond het trouwens ook nog nodig om mij na het wegen, in die 5 meter die ik moest lopen van de weegschaal naar de tafel even snel onder te plassen ;) Wildplasser dat tie is :D

Deel Deze Pagina