Hallo allemaal, Ik ga jullie verlaten. Heb gisteravond een miskraam gehad. Allemaal heel veel geluk en geniet van jullie zwangerschappen!
Ach nee Maar. Wat erg meid. Ik vind het echt heel erg voor je en krijg er helemaal een naar gevoel van. Heel veel sterkte en doe het rustig aan.
Mosa: Het is ook eigenlijk heel lief dat mijn vriend zo zenuwachtig word. Ik beloof dat ik hem niet meer uit zal lachen. Ik zou niet weten of het bandenpijn is. Heb zelf nog niet echt krampen of dat soort pijn gehad. En als je het gesprek hebt met je baas dan zal hij het waarschijnlijk zelf vragen hoeveel dagen je wilt gaan werken na je verlof. Mijn baas vroeg direct, en wat betekent het voor ons? Dus je baas komt er misschien zelf mee en dan kan je er denk ik niet omheen. In ieder geval veel succes en aan het einde van de dag ben je daar ook weer mooi vanaf. Klussertje: Bij mij wordt de misselijkheid een beetje minder maar sommige dagen heb ik het meer dan andere. Veel plezier morgen.
Maar, wat verschrikkelijk meid Ik ben er gewoon helemaal stil van, het was je zo ontzettend gegund! Heel veel sterkte, en een hele dikke knuffel! Sanne, fijn dat het zo goed met je gaat Lekker dat je niet meer zo misselijk bent en leuk dat jullie een kinderwagen hebben besteld! Zo te horen geniet je volop van je zwangerschap Sheann, dat zou mooi zijn, als mijn baas er zelf naar vraagt! Ik neig er ook meer naar om het gelijk aan te geven, maar dan is het fijner als hij er zelf naar vraagt.
@maar super super veel sterkte meid!! ik denk aan je! @mosa jaa we genieten volop haha wij schelen nu precies 1 week, grappig hahah
Het gaat indd steeds harder. Ik denk dat het komt omdat je er in het begin veel meer mee bezig bent. Alleen vandaag gaat zoooo langzaam. Ik ga maar ff naar de bieb.
Hallo meiden Ik ben net terug van mijn tweede echo en alles was goed. Deze echo was veel leuker dan de eerste omdat je alles goed kon zien en de kleine zelfs koppeltjes aan het duiken was. Mijn vriend en ik hebben nu allebei een dikke smile op ons gezicht. Wij zijn echt super blij. De echo foto's staan in mijn album, op de eerste foto lijkt het net of de kleine lacht Ik heb ook nog geprobeerd om een buikfoto te maken maar kreeg iedere keer de flits in de spiegel, dus ik moet nog even wachten totdat het zonnetje weer schijnt.
Ik had al een paar keer gecheckt voor nieuws, maar je bent er weer Wat ontzettend fijn dat alles goed was! Apart hè, om het op zo'n manier te zien! En dat woont gewoon in je buik Ik ben heel blij voor je en ik ga nu even in je album kijken!
@Maar; ik vroeg mij gisteravond de hele tijd al af hoe het met je was.Helaas het mocht dus niet zo zijn. Ik wil je veel sterkte wensen!
Sheann mooie echofoto's en koppeltje duiken wat schattig!! Mosa; morgen spannend gesprek met de baas, ik zal aan je denken. Maar het zal vast wel meevallen. Mijn baas vroeg zelf aan mij wat ik wilde na het zwverlof, ik wil dan ipv 5 naar de 4 werkdagen gaan. Geen probleem...........scheelt hem ook weer in de FTE's
Ja dat is echt heel apart om te zien hoe groot en actief hij nu al is. Hij was 4,36 cm. Hoe groot was jou keine, Mosa? Volgens de VK was ik drie dagen verder maar ze heeft mijn bevallingsdatum niet aangepast. Vond ik een beetje raar maar ja de kleine komt toch wanneer hij er klaar voor is. Pookie: Wat is een FTE?
Pookie, dank je wel! Het gesprek verloopt vast ook wel goed, het zal niet de eerste keer zijn dat iemand tegen hem vertelt dat ze zwanger is. Maar omdat mijn nieuwe contract (mijn promotietraject) waarschijnlijk in juni ingaat, weet ik niet hoe het daar mee verder gaat. Maar ik denk dat ik morgen alleen maar opgelucht ben als ik het verteld heb. Voordeel is ook dat iedereen op mijn werk het dan mag weten, nu weten er maar een paar het. Sheann, ik weet eigenlijk niet hoe groot hij bij mij was. Ze heeft het niet gezegd en ik heb er ook niet aan gedacht om het te vragen Hier zouden ze de uitgerekende datum ook pas aanpassen als deze meer dan een week zou afwijken hoor, dus ik denk dat ze het overal zo doen.
Mosa: Dat klinkt ook wel logisch anders blijven ze schuiven met de data's. Ik heb nog gekeken op jou echo foto maar daar staat het ook niet bij hoeveel cm jou kleine is.
Achteraf vond ik het ook wel jammer dat ik niet weet hoe groot die was, en het staat inderdaad niet op de echo. Wel mijn woonplaats zag ik later, lekker handig Maar wat voel je je heerlijk nu hè?! Ik was ook zo happy vorige week! Nu ook nog natuurlijk, maar toen was het nog heel vers.
Ik vind het trouwens heel irritant dat ik geen mooie jongensnaam kan bedenken Ik weet gewoon écht niets! In de afgelopen weken hebben we wel twee namen bedacht, maar ik denk niet dat ik ze mooi genoeg vind. Meisjesnamen zijn zo veel makkelijker vind ik! Maar ik wil een beetje snel een naam hebben, dan kunnen we over een paar maanden zien of we het nog steeds mooi vinden. Dan zul je zien dat uit de echo over een tijdje blijkt dat we een jongetje krijgen, dan moeten we écht aan de bak
Haha die Mosa, als jij een jongetje krijgt kunnen we wel ruilen Ik heb zat leuke jongensnamen, maar meises namen?????? Gelukkig hebben we nog een aantal maanden! FTE: 1,0 FTE houd in fulltime en per afdeling etc wordt ingeschaald voor hoeveel FTE's er werk is. Zoiets is het, ik ben ook niet zo goed in PZ/HR zaken
Haha ik zag ook al dat je woonplaats erop stond. Ik heb mijn woonplaats weggeshopt. Ik zie bovenin je foto 3,5 staan misschien is dat de grote van je kleine. Ik had in het begin ook veel meer meisjes namen dan jongens namen maar moet zeggen dat ik nu veel meer aan het focussen ben op jongens namen en de lijst wordt steeds langer. Mijn vriend heeft een boek met namen gekregen van een collega dus wij zijn wel even zoet. Ik heb ook al een paar namen voorgelegd bij mn zussen, maar jeetje wat zijn zij kritisch