Goedemorgen, Hier al vroeg m'n bedje uit Veda is ook al gewassen en heeft haar buikje al vol gegeten, om 9 uur komt namelijk iemand van het CB en dan wil ik wel op tijd klaar zijn natuurlijk Ik ben benieuwd naar hoeveel Veda weegt, al bijna 2 weken voor het laatst gewogen, dus hopelijk is het goed! Pookie, hoe voel je je vandaag? Hopelijk zet de keelpijn en hoofdpijn niet door! Salapio, Mirrespam is altijd leuk om te lezen hoor Sterre, hier is Veda ook 's avonds het meest lastig hoor, dan huilt ze meer en ook wil ze eigenlijk alleen maar bij één van ons liggen. Wel gezellig natuurlijk, maar het zou ook fijn zijn als ze dan zou slapen. Nou nou, Noah groeit goed zo te lezen Fijn! Wel jammer van de voorkeurshouding, maar gelukkig zijn jullie er mooi op tijd bij! Fijne dag allemaal!
goedemorgen, hier de wekdienst weer hahahaha Geeft niets hoor meiden, jullie zijn waarschijnlijk al lang wakker maar druk bezig met de kids. Ik mis hier wel een beetje mijn Maardinnetje en Bubsie, ga zo maar eens kijken of ik wat nieuws over ze kan vinden. Vanmorgen heb ik voor het eerst kokhalsneigingen gehad. Ik hing al boven de pot maar op het laatste moment besloot mijn lichaam dat het toch niet nodig was. Djaarman riep al heel lief of hij de videocamera moest gaan halen ?!?! De kat die altijd met mij opstaat en op de badkamer is vond me blijkbaar ook wel zielig, kreeg meteen een kopje van hem. Maar goed niets gebeurd en ik ben zelfs op tijd op mijn werk gekomen vandaag. Morgen gaan we boodschappen doen met mijn schoonmoeder en ik vrees dat ze op het vinkentouw zit. Ze heeft een paar weken geleden gedroomd dat ik zwanger was (ik wist het zelf 3 dagen!) en afgelopen maandag belde ze mijn vriend met de mededeling dat ze gedroomd had dat ik 3 maanden zwanger ben!!!????!!!! Het erge is dat de hele familie er van overtuigd is dat sommige dromen van haar voorspellend zijn en ze die dus geloven. Nu moet ik dan ook twee dagen hard mijn best doen om niets te laten merken. Wij willen het in de familie van mijn vriend graag pas bekend maken met het kerstdiner. Nou een heel verhaal maar ik wens jullie een hele fijne dag en alvast een prachtig Sinterklaasfeest!!
Melisa: Bedankt voor de informatie over kinderbijslag. Ik was aan het googelen en toen kwam ik de site van SVB tegen waar je het aan kon vragen. Kinderopvangtoeslag ga ik van de week aanvragen want dan komt er iemand langs van het gastouderbureau. Afrola: Dus dat is wel normaal dat je geen gevoel meer in je benen hebt. Is ook wel logisch want daarom mag je ook niet uit bed. All: Mijn vriend is vandaag vrij dus gaan we er even op uit. Moet nog een aantal dingen regelen zoals het ouderlijk gezag. Heb jij dat al geregeld Mosa? Ik weet niet tot wanneer het kan dus doe het maar zo snel mogelijk. Mosa: Kyano vind de lamp ook geweldig om naar te kijken. Daar wordt hij helemaal rustig van. De speen vind hij af en toe ook wel lekker maar soms spugt hij hem ook uit. Sterre: Het gaat nu veel beter met me. Naar buiten gaan is geen probleem meer, vind het zelfs heerlijk. Ik dacht dat alle babies een voorkeurshouding hadden. Dacht dat dat vanzelf wel weg ging. Leuk zo'n wildplasser Hier eentje die het nodig vond om mijn tapijt onder te poepen, er kwam me toch een straal uit Djaar: Videocamera erbij?! Erg grappig van je vriend
Goedemorgen meiden, @ Pookie, keelpijn, hoofdpijn, dat klinkt niet best. Beterschap! Fijn dat Yuna toch geen spruw heeft, hopelijk jij ook niet op je tepels. Maar voor de zekerheid smeren kan vast geen kwaad! @ Salapio, leuk dat je mirre laat oefenen met een jongenspop. Toen ik net 2 was kreeg ik er een broertje bij en ik vond het helemaal geweldig, ging als mijn moeder mijn broertje in bad deed altijd de pop in bad doen . Wat leuk ook dat je met Mirre aan het knutselen bent voor sinterklaas. Daar kijk ik nu al naar uit @ Mosa, alle kindjes vinden het licht heel interessant. Josien vindt uit het raam kijken als het kan recht de zon in ook zo leuk... En sinds een week heeft ze de bewegende beelden van de tv ontdekt vooral als het fel is is het heel leuk. haha. Hoe was het cbintake gesprek. Veda vast veel gegroeid?! @ Sterre, fijn dat Noah zo goed groeit, gaat het hard he?! Wel heel grappig dat Noah het voor mekaar krijgt om de boel onder te piesen tussen wegen en aankleden in haha. Gister op het cb was ik daar ook bang voor. Ik stond namelijk met Josien klaar voor de weegschaal en toen stond de verpleegkundige te prutsen met de computer waardoor ik een paar minuten moest wachten. Ik zat in mijn hoofd continu te denken, als je maar niet plast, als je maar niet plast haha. Zij deed het gelukkig ok niet... Vervelend wel dat je met Noah al naar de fysio moet vanwege een voorkeurshouding. Hopelijk helpt het! @ Djaar, kokhalsneigingen, niet heel fijn maar toch ook wel fijn. Maar je vriend stond al bijna klaar met de video, haha. Nou of je dat nu wil vastleggen . En je schoonmoeder die droomt dat je zwanger bent. Wel jammer dat het zo moeilijker voor je is om het geheim te houden. Maar het zou wel zo aardig zijn van je schoonmoeder om die droom niet aan iedereen te vertellen toch, als het vaak klopt wat ze droomt?! Mijn moeder heeft ook zulke dromen gehad over mij voordat ik het zelf wist. Dat heeft ze wel vaker en gelukkig verteld ze haar dromen alleen aan mijn vader en verder aan niemand. Want bij haar klopt het meestal. Oeh bezoek, tot later
Hoi meiden, Ikheb jullie allemaal gevolgd hoor, maar heb echt geen tijd gehad om te reageren. Ben zo moe van het werken, gelukkig alleen vandaag nog. Het is best pittig, vroeg op, het huishouden doen, de boodschappen en daarna nog tot 22 uur werken. Morgen moet ik gewoon nog alle sinterklaaskadootjes halen, terwijl we het zondag vieren. Organiseren is niet mijn sterkste kant ben ik bang. Ik las iets over mannen en het forum. Mijn man leest dit ook niet hoor. Ik vertel wel eens wat ik schrijf maar verder niet! Zou niet best wezen na mijn topic over ons huwelijk?!?! Maar wat ik hier typ weet hij in principe ook wel. Gisteren heb ik nog eens geprobeerd Chelsey een fles met Kruidvat voeding te geven. Ze zei gewoon jek haha! En nam echt niets van de fles. Dus dan nog maar de dure nutriolon. Wat geleerd voor een volgende: direct met eigen merk beginnen. Scheelt 5 euro per week. Ze begint trouwens echt te brabbelen. Zooooooo leuk! Nou, ik ga haar maar eens uit bed plukken voor een flesje, en dan werken. Maandag ben ik weer van de partij. Fijn weekend iedereen.
Hoi dames @sheann, de kraamverzorgste vertelde bij ons gelijk al dat we feli haar hoofdje elke keer om en om moesten leggen qua kant. dit omdat ze anders een voorkeurshouding zou krijgen, en dat wennen ze zich dan aan, en dan bijven die spieren op een gegeven moment ook zo staan en dan kunnen ze niet meer de andere kant op, omdat het dan helemaal vast komt te zitten, en dan moet je naar de fysio...dus hier word flink heen en weer gelegd, al wil ze zelf het liefts plat op haar achterhoofd liggen maar dt is ook weer niet goed voor het hoofdje. @ouderlijk gezag, hier ook nog niet geregeld.. wie weet kan ik hai nog overtuigen om met me te trouwen hahaha dan hoeven we het niet te regelen hahaah @sterre feli is niet echt moeilijk savonds, ja soms wel ff huil uurtje maar het valt eigenlijk heel erg mee, sinds we haar inbakeren snachts gaat het echt super goed! ze huilt eigenlijk bijna alleen als ze honger heeft en wat ik zei soms dan ff huil uurtje. en hihi noah jou onder plassen hihi de wildplasser ja @mosa oww en?? was veda veel gegroeid?? leuk is dat he als ze komen wegen, teminste ik vond het erg leuk. @djaar oww jee je schoonmoeder "weet" het dus gewoon al..moeilijk lijkt me dat zeg om dan goed je mond te kunnen houde, heel veel suc6! @shean hahaha kyano is dus ook al zo'n spuit poeper haha feli heeft hier zo ook een x de sluier vd wieg ondergepoepstraald hahaha @all ik ga zo even naar hai zn zus toe, die heeft kruidvat hypoallergene voeding voor ons gehaald, en nu heb ik toch echt wel elke dag bijna te weinig melk (zelfs mn diepvriesvoorraad is er door) dus die poedermelk is hard nodig nu hahaha. owja mosa je vroeg nog hoe het met het afbouwen ging, nou niet echt hard gaat het kan ik zeggen...heb nu vandaag voor het eerst de 2e voeding laten vallen, maar poeh wat een knetters van tieten zeg hahaha, erg pijnlijk allemaal weer, en giseravond zat ineens heel mn trui ook onder terwijl ik op de bank tv zat te kijken...bah! ben dus benieuwd hoe het zal lopen. ow dames mn meisie heeft honger groetjessss
hoe gaat het allemaal hier?? @ hier., gaat het wel goed. aleen sophie heeft buikkrampjes. en weet nu even niet meer wat ik er tegen kan doen. druppels uit de natuur winkels leggen de darmpjes stil dus raden ze me niet aan. buik maseren naar 10 min dat ik ben gestopt zet ze het op het gillen. hebben we haar een speentje geven(een kleine speen) die spugt ze uit, heb ik zo groten speen met I (L) mama en die wil ze wel en die is zo groot ze ziet meer speen dan baby. heb er een foto van gemaakt haha SPAM FOTO Bekijk bijlage 33681 iemand een tip voor tegen de krampjes???
Je kunt eens infacol gaan proberen? Werkt bij een hele hoop baby's. Zelf waren wij gebaat bij cinababy van VSM. Zielig he die krampjes. Plat hoofdje: wij moesten ook het hoofdje na iedere voeding de andere kant opleggen. Toch wilde ze steeds naar 1 kant liggen, waardoor ze een licht afgeplat hoofdje kreeg. We zijn gewoon gaan stimuleren dat ze de andere kant op kijkt. Met knuffeltjes, gezicht naar het raam etc. Nu is het hoofdje weer in orde, al ligt ze nog steeds maar op 1 kant in bed. Het CB raakt wel snel in paniek hoor vind ik.
Zo ben ik nog weer even mijn reactie afmaken... @ Sheann, verbaasde me een beetje over hoe de ruggeprik was en dat jij dacht dat het niet normaal was dat je je benen niet voelde. Lijkt er op dat ie bij jou toch niet helemaal goed zat. Veel plezier met het uitje, is het nog veel werk om ouderlijk gezag te regelen? @ Sanne, lastig hoor dat afbouwen als je dan steeds stuwing hebt. Nog even volhouden @ Melisa, lekker druk door werk en sint en huishouden. Goed hoor dat het toch allemaal nog goed gaat. Vind het al druk genoeg zonder werk haha. Nog een dagje en dan kun je je weer even op Chelsey concentreren! @ Gimena, zo dat is zeker veel speen en beetje baby. Maar wel heel schattig! @ all, zo gaan we maar eens wandelen en boodschapje doen. En dan moet ik echt mijn gedichten afmaken. Ik weet wel wat ik er in wil hebben staan. Maar nu nog zinnig en rijmend op papier krijgen... Iedereen vast fijn weekend en veel Sinterklaasplezier.
Hoi dames, Djaar, bah, kokhalsneigingen En je vriend die het wilde filmen Misschien de volgende keer als hij ziek is, ook de videocamera erbij pakken Poeh, lastig met je schoonmoeder! Wel grappig dat haar droom wel klopt! Ben benieuwd of het jullie lukt om het toch nog even geheim te houden. Sheann, volgens mij heeft dat van het ouderlijk gezag geen haast hoor, maar het is natuurlijk niet verkeerd om het geregeld te hebben. Mijn vriend is deze maand maar weinig vrij, dus ik denk dat het bij ons januari wordt, maar volgens mij is dat geen probleem. Hier spuugt Veda de speen soms ook uit hoor, jammer genoeg werkt het dus niet altijd Fijn dat het veel beter met je gaat, altijd prettig om te lezen! Knap hoor, hoe je zelf zo snel hebt kunnen ingrijpen zodat je je nu al een stuk beter voelt! Afrola, grappig hè, dat kindjes zo aangetrokken worden door licht Wordt vast ook leuk met de kerstboom dan binnenkort! Even wachten, meisje huilt.
Zo, ben benieuwd hoe lang het goed gaat En anders haal ik d'r maar uit het wiegje, ze ligt er al 45 minuten in, maar slapen wil ze niet ondanks dat ze moe was En anders misschien nog maar een rondje wandelen. Ben vanochtend ook al geweest, ze valt dan zo lekker in slaap. Op zowel de voorband als de achterband van de kinderwagen zat vanochtend trouwens hondenpoep :x Waarom ruimen mensen dat dan niet gewoon op?! Heel irritant! Melisa, ik kan me voorstellen dat dit hele vermoeiende dagen voor je zijn! Gelukkig na vandaag weekend, lekker! Met wie vieren jullie sinterklaas, met familie? Leuk dat Chelsey begint te brabbelen, lijkt me zo leuk! Sanne, vervelend dat het afbouwen moeizaam gaat! Lijkt me ook lastig hoor! Maar volgens mij is het ook iets waarbij het normaal is dat je er best een tijd over doet, maar hopelijk wordt het snel makkelijker. Gimena, wij gebruiken Infacol tegen darmkrampjes en volgens mij helpt het best goed. Je kunt het in ieder geval proberen! Je kunt ook proberen te fietsen met haar beentjes, en haar met haar buikje op je onderarm leggen (dus haar kontje ondersteunen met je arm). Succes! Wel een hele schattige foto zeg, wat lijkt ze zo klein zeg! Maar wel heel lief! Afrola, succes met je gedichten! Het is nog steeds rustig boven, zal ze dan toch in slaap gevallen zijn Vanochtend is er dus iemand van het CB langs geweest. Ik had alleen verwacht dat Veda meer aangekomen zou zijn, ze zit nu namelijk net iets boven haar geboortegewicht Maar volgens die vrouw was het te verklaren doordat ik die borstontsteking (met antibioticakuur) heb gehad waardoor de melk anders (minder lekker) zou smaken. Ook is Veda nu al bijna een week flink verkouden (begint net iets op te knappen) waardoor ze wat minder gedronken heeft dan normaal. Omdat ze genoeg plasluiers heeft, was het niet iets om me zorgen over te maken. Hopelijk is ze de volgende keer wat meer aangekomen. Dinsdag misschien maar even naar het inloopspreekuur om haar te laten wegen.
@ Mosa, oh ja de lichtjes in de kerstboom, dat wordt helemaal leuk voor onze kleintjes . Dat Veda nog steeds zo verkouden is, vervelend hoor. Kan idd goed verklaren waarom ze niet zo veel zwaarder wordt, maar dan haalt ze dat vast snel weer in als ze weer helemaal beter is. Wist je trouwens dat een paar druppels melk uit je borst in het neusje van Veda heel goed schijnt te werken tegen verstopping en verkoudheid. (volgens meiden hier op het forum werkt het beter dan zoutoplossing die je ook kan gebruiken). Heb ik gister gelezen in het borstvoedingstopic. Staan leuke en nuttige tips tussen, zoals deze dus.
Hoi meiden, Lekker rustig dagje nu, de stilte voor de Sint storm. Salapio, hmm, lastig he een naam kiezen. Hier zijn er hele lijsten doorheen gejaagd richting prullenbak Sterre, Noah goed gegroeid zeg! Fijn hoor! Huiltijd, Svinthe heeft dat ook 's avonds. Leuk voor papa als hij uit zijn werk komt Djaar, nog misselijk? In ieder geval steint de kat je Afrola, was het leuk bezoek? heb je nog veel kraamvisite? Melisa, lijkt me erg pittig om weer te werken. Nog even en ik ben je werkmaatje hier hoor. 4 januari mag ik weer! Kan je Chelsey niet langzaam laten wennen aan de nieuwe voeding? Eerst een dag 1 schep dan 2 etc? Sanne, lijkt me wel lastig om bv goed af te bouwen... Gimena, wat een schatje zeg!!!!! Afrola, succes nog met dichten. Ik moet er voor morgen nog een afmaken dan ben ik helemaal klaar!! Mosa, tja die hondepoep he, echt vies! Is heb het ook a een keer gehad en let er wel heel erg op, maar met die blaadjes in de herfst.... dan is het lastig! CB, het wegen gisteren is goed gegaan. Ze is 165 gram gegroeid in 2 weken.... Nu weet ik niet of dat genoeg is maar ze groeit iig wel. De kinderarts heeft gisteren eindelijk terug gebeld. Ze gaf nog tips als een andere fles (van Difrax) en doorgaan met het laxeermiddel. De fles heb ik nu 1 keer uitgeprobeerd, maar was geen succes. Waarschijnlijk een te grote speen.... Morgen nog even een andere kopen en dan nog een keer proberen. Maar ik weet niet of dit echt gaat, want ze is al zo aan haar oude Avent fles gewend. Nou ja, we zien het wel weer. Intussen heb ik ook het kastje in elkaar gezet wat ik bij Ikea heb gekocht. Handighandighandig Als het speelgoed erin en nog plaats over! Als Svinthe wat groter is krijgt ze ook een tafeltje met een stoeltje. Heb ik ook al leuke gezien bij Ikea. Hopelijk wordt ze een knutselkindje.... Was ik vroeger ook wel een beetje, lijkt me zo gezellig, samen knutselen
Sanne: Dat je het hoofdje stteds moe draaien werd ons ook gezegd daarom dacht ik dat alle kleintjes dit hadden en het verbaasde me dat die van Sterre gelijk naar de fysio moet. Gimena: Wat een reuze speen Afrola: Ouderlijk gezag is niet veel werk alleen een hoop administratie en natuurlijk heb je weer een uitreksel nodig dus kan je gezellig bij het gemeentehuis in de wachtkamer zitten. Mosa: Fijn he, die hondenpoep :x
Hoi meiden, Niet zo actief de laatste daagjes. Heb een griepje te pakken dus hier volop ziek op de bank. Voor de rest alles goed met de kleine. Slik sinds gisteren staaltabletten omdat m`n hb erg laag was en daardoor licht in m`n hoofd was en onwel werd als ik even sta. Kraamhulp intake gesprek heeft vandaag plaatsgevonden, was heel leuk en gezellig. We hebben vandaag het bed omhoog gebracht met de klossen. Ik hoop dat het bij iedereen lekker gaat. Groetjes
Gelukkig vanmorgen werd ik wakker en voelde mij weer de oude! Mooi, want vanmorgen hadden we een terugkom dag van de zwangerschapsyoga. Totaal maar met 5 baby's maar qua bevallingen kan het allemaal nog veeeeeeeeeeeeel heftiger dan de mijne. Van de 5 meiden namelijk 4 KZ waarvan 1 met bijna dodelijke afloop door nabloedingen. Heftig hoor. @afrola; zielig voor je meiske dat ze last had van de prik. Yuna krijgt 24 december haar 1e prikjes. Niet echt ideaal zo voor de kerst, gelukkig hebben we weinig plannen. @mosa; verkouden kindje, zo zielig en dan ook niet veel aankomen. Extra wegen kan dan zeker geen kwaad maar je moet je geen zorgen maken hoor. Als ze tevreden is zal het ook wel goed zijn! @melisa; dit forum is zeker niet geschikt voor mannen We moeten toch ergens onze frustraties over hen kwijt kunnen Maar hopelijk wordt het met jullie wel weer beter. @djaar; lekkere vent heb jij.......hij kan beter je haar vasthouden ipv de camera pakken @hanna+mosa; bah hondenpoep......zelf ruimen we het altijd op en ik snap het gewoon niet waarom mensen het op de stoep laten doen en het dan ook nog eens niet opruimen. Bovendien zijn het ook altijd van die vieze megadrollen, geef je hond een goed voer dat scheelt gelijk de helft in het volume!!! ( wij hadden dus ook al door een drol gereden tijdens 2e wandeling, gelukkig zijn wielen demontabel en afwasbaar!) @gimena; Grote speen klein kindje, lief hoor! @hanna; knutselkindje leuk.........jij ook vroeger dus dan kan jij het vast ook wel. Hier een a-knutselaar. Kan zelfs geen hoedje van papier vouwen @sterre; wat apart dat je nu al naar fysio moet voor het hoofdje. Tja je kunt er maar beter vroeg bij zijn. @Woops; beterschap! En je bed al op klossen, vreemd he zo'n reuzenbed. Nu ga ik ff rusten........vanavond sinterklaasborrel met vrienden hier in huis. Gezellig!!!
Afrola, dank je wel voor de tip over druppels moedermelk in Veda's neusje, ik zal het zo met voeden eens proberen Dat zijn altijd handige tips! We gebruikten idd wel een zoutoplossing, maar sinds vandaag ben ik daar mee gestopt, wilde er niet te lang mee doorgaan. Hanna, fijn dat Svinthe is aangekomen! En hopelijk nog meer succes met een andere fles, maar lijkt me idd lastig om haar eraan te laten wennen na zo'n tijd En die ruimte over in het speelgoedkastje is vast over een tijdje helemaal opgevuld Maar wel handig dat je het nu kunt opbergen natuurlijk! Sheann, Kyano vandaag 3 weken Is het wel gelukt met het regelen van het ouderlijk gezag, of hebben jullie het nog niet afgemaakt? Woops, rot dat je ziek bent, beterschap! En nu al het bed op klossen, je bent er vroeg bij Ik vond het apart dat het bed op een gegeven moment omhoog ging, maar ook toen we de klossen er vorige week onderuit haalden. Toen leek het bed weer heel erg laag! Pookie, fijn dat je je vandaag weer goed voelde! Zo, dat zijn dan zeker heftige bevallingen Maar goed dat je van te voren niet weet hoe het gaat lopen! Ik ben ook erg benieuwd naar mijn terugkombijeenkomst van zw.gym, zullen ook wel hele verschillende verhalen bij zitten. Misschien gek, maar ik maak me eigenlijk geen zorgen over dat Veda niet zo veel is aangekomen. Ze is ontzettend vrolijk en tevreden, en verder plast ze heel goed, dus ik vertrouw er wel op dat alles goed gaat met haar. Maar een keertje extra wegen kan sowieso geen kwaad idd. Veel plezier vanavond, klinkt gezellig! All, Veda wilde toch niet slapen vanmiddag, dus uiteindelijk maar een stuk gaan wandelen. Ik ben naar mijn ouders gewandeld, best een stukje maar ik wilde even kijken hoe ik me dan zou voelen en dat was eigenlijk prima. Dus ik ben niet ontevreden Veda viel al snel in slaap en ligt nu, bijna 3 uur later, nog steeds heerlijk te slapen in de kinderwagen Helaas is het alweer bijna tijd voor de 7-uurvoeding, dus zometeen maar wakker maken voor een schone luier. En daarna lekker patat eten Fijne avond allemaal!
Wij hebben de klossen er nog onder zitten, mijn vriend vind het heerlijk zo Mosa: De papieren voor het ouderlijk gezag liggen klaar in een envelop. Morgen maar even een rondje langs de brievenbus lopen. Hier ook om 19:00 uur de volgende voeding
Hoi dames @shean oow oke haha ik d8 dat je misschien niet wist dat je kyano zn hoofdje steeds om moest draaien, wel gek ja dat sterre gelijk naar de fysio daar voor moet met noah. @mosa toch nog gaan wandelen, was het wel een beetje weer dan bij jullie? hier heel de dag regen. lekker hoor dat veda zo lekker slaapt in de wagen. feli slaapt ook altijd heerlijk in de wagen. @pookie watfijn dat je je vandaag weer helemaal de oude voelde en wat leuk dat je een bijeenkomst had van je zwangerschapsgym clubje en jeetje wel heftig die bevalling met bijna dodelijke afloop! en wel zonde hoor dat yuna binnekort haar prikjes krijgt, en wat je zegt zo net voor kerst, hopen dat ze er niet te veel last van heeft! @hanna leuk joh zo'n tafeltje met stoeltje erbij voor svinthe en nu dus proberen over te gaan op een andere fles, zou die difrax fles dan beter zijn dan die avent?? @afrola sonde hoor dat josien last had van dr prikjes! @all feli heeft nu 2 x een flesje gehad waar poedermelk door heen zat.. volges mij vind ze het niet zo heel lekker want ze drinkt er elke x maar 70 cc van op.. en dan doet ze wel nog alsof ze honger heeft, maar als ik dan met die fles komt wilt ze niet, terwijl ze wel al geboert heeft enal....even kijken hoe dat gaat maarja, ze moet er toch aan wennen toch?? en ik heb ook echt neit meer genoeg borstvoeding om haar daar een hele fles van te geven.. nou ik gah aar maar weer es troosten want ze ligt echt te brullen groetjes! @
Groeien en BV, op www.borstvoeding.com vind je ook borstvoedingsgroeicurve's, die berusten alleen op borstgevoedde kindjes ipv gewone (dat is het 'gewone gemiddelde'). Sanne, geef je de poeiermelk puur of meng je het met mamamelk? Euhm ... veel gelezen over huiluurtjes, lekker slapen tijdens wandelen, 19u voedertijd ed Djaar, gezellig zo'n vent als je de pot knuffelt Morgen met Mirre pepernoten (kruidnoten) maken. Ze heeft het er al dagen over . Vandaag ook bij de peuterspeelzaal geweest. Echt superleuk! Mirre wilde niet meer weg (was wel zonder kindjes hoor). Tis de psz van de Vrije School, dus allemaal mooi houten speelgoed, een enorme mand vol met kastanjes en een prachtige peutertuin waar ze iedere dag naar toe gaan (ook in de plensregen ). Mirre zat de leidsters al 'soep' te geven (keukentje ook aanwezig) en wilde ze ook allemaal een handje geven toen we weggingen. Ik heb er wel vertrouwen in dus! Vijf jan de eerste dag ...