Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,
    Zoals elke zaterdag vaste traditie aan het worden: Mijn man heeft Svinthe lekker in bad gedaan. Hij is er intussen heel goed in geworden hahah
    Lekker rustige start voor mij dus. :D

Woops, beterschap hoor! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt.

Pookie, fijn dat je je weer beter voelt.
    Veel plezier bij de yoga.
    Getsie, wat een eng verhaal zeg van die bevalling...
    Leuk een sinterklaasborrel!

Mosa, zo lekker een stuk gewandeld gisteravond.
    Volgens mij knap je nu best snel op is het niet?
    Fijn voor je hoor.
    Heeft Veda lekker geslapen daarna?
    Tja dat andere flesje is echt niet zo'n succes.
    De eerste keer proberen is mislukt, dus een fles niet goed gedronken en dat vind ik dan zo jammer he!
    Om het nu weer te proberen... Misschien straks nog een poging...

Salapio, leuk pepernoten maken!
    Doe ik ook altijd met de kinderen in de klas. Dit jaar even niet, maar volgend jaar weer wel natuurlijk!
    En wie weet volgend jaar ook al met Svinthe :D
    Een groot gezin.. dapper hoor! :D
    Mijn zus hefet 4 kinderen. Ik vind het erg knap hoe ze dit runt.
    Voor mij zou het niks zijn, maar ieder zijn voorkeur he!
    Wel leuk allemaal neefjes en nichtjes!!

Vanmiddag komen die neefjes en nichtjes hier Sint vieren. Vanmiddag voor de kinderen en vanavond et mijn familie. Ik heb er zin in.
    Gisteren was het ook erg gezellig met Michels familie. We zijn allemaal erg verwend en Svinthe heeft veel leuke dingen gekregen. Duplo, een boekje, een puzzel oa.
    Nu wordt ze wakker en is het drinktijd!

Fijne dag allemaal!

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames

@woops hopen dat je snel beter bent :)

@hanna leuk hoor dat het gister zo gezellig was, zal het vandaag vast ook worden:) wij gaan ook vanavond sinterklaas vieren, dus ik ga vanmiddag al naar stiefmoeder toe met feli en hai komt na de voetbal

@salapio ja ik heb het wel gemixd met borstvoeding, zelfs 60 cc borstvoeding en 30 cc water met 1 schepje poedermelk... naja even kijken hoe ze het vandaag doet.

@all

vanochtend boodschapjes gedaan en hai was lekker thuis met feli. feli had vanacht maar weer 1x gedronken, super hoor :) en vanochtend kwam ze ook pas om 9.15! nou dat vonden papa en mama helemaal niet erg;) hahaha

nu ligt ze ook nog te slapen, maar ik denk dat ze toch zo wel weer wakker word voor dr fles, want overdag laat ze er meestal echt niet langer dan 3 uur tussen zitten.

Ik ga snel even eten dan w.s. mn meisje flesje geven en dan vanmiddag dus ook sinterklaas vieren.

beetje gekke samenstelling van familie hebben we dan, maar goed zo is dat nu eenmaal haha. want nu heeft stiefmoeder natuurlij nieuwe vriend met kids, en die kids zijn er dan natuurlijk ook met hun opa en oma naja en dan wij allemaal haha

Nou groetjes!

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hey meiden ik kom jullie een fijne sinterklaas toe wensen!! Heb het een beetje vluchtig door gelezen voor de rest, want moet er zo weer vandoor..

Kwam bij m'n mannetje ook van de drank dat hij zo irritant deed, ik ben er de volgende dag niet meer over begonnen en hij ook niet. Heb geen zin om er woorden aan vuil te maken als hij al weet hoe ik erover denk :) . Maar voor de rest zit het wel goed tussen ons hoor hihi.

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Hier ook een kindje dat 's avonds graag bij 1 van ons ligt. Hij ligt nu ook bij Roy, die ligt een film te kijken en ik was eigenlijk onderweg naar bed maar wilde nog even hier neuzen :)
    Jaaa! die rottige hondenpoep... erg irritant. Ik merk nu ook pas hoe vervelend het is als mensen hun auto op de stoep zetten.
    Volgende keer is ze vast meer aangekomen :)

Djaar: Goh zeg dat is toch ook wat van je schoonmoeder! Haha je vriend die je wilt filmen tijdens een innige omhelsing met het toilet :D

Sheann: Oei het tapijt onder gepoept.. en met bv is dat inderdaad fijne poep :D Noah was hier een keer zo boos (ging niet snel genoegf naar z'n zin) dat hij zo hard plaste dat het op het behang zat en zelf achter de commode :$
    Haha nog steeds de klossen onder het bed.

Hanna: Haha die plaats in de kast zal na sinterklaas wel snel gevuld zijn :)

Woops: Beterschap en doe lekker rustig aan!

Pookie: Gelukkig gaat het weer beter. Zo he, dat is behoorlijk heftig die kz met bijna dodelijke afloop!

Melisa: Druk druk druk zo te lezen. Leuk hoor dat Chelsey begint te brabbelen, lijkt me erg gezellig :)

Sanne: Haha ik hoop voor je dat je Hai nog kan overhalen om met je te trouwen :)

Voorkeurshouding: Ons was inderdaad ook verteld om het hoofdje om en om te leggen maar Noah is zo bewegelijk dat hij na een minuut alweer anders lag. Ik probeerde hem dan tijdens het slapen wel nog om en om te leggen.

Gimena: Awh buikkrampjes zijn echt rot :x Hopelijk kan je er toch wat tegen vinden want het is echt zielig. Ik gebruik cinababy en hier werkt het goed. Wat een kleintje zeg, erg mooi meisje en die speen is inderdaad erg groot bij dat kleine hoofdje :)

All: Zo en nu naar bedje want het is alweer veelste laat! Gelukkig word ik vannacht vrijgehouden door Roy :D Kan ik een keer 'door slapen' Ik word toch wel wakker als ik Noah hoor maar hoef er dan lekker niet uit.
    Voor de rest gaat het goed hier :D

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Hopelijk voor allemaal weer een goede nacht geweest.
    Leuke Sintviering gehad?
    Bij ons was het superleuk! Ik heb als surprise een slak gekregen omdat ik zo langzaam was geworden aan het einde vand e zwangerschap :D

Sterre, lekker dat je door mocht slapen vannacht. Geeft je man dan afgekolfde bv?

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    HANNA, lekker zo'n rustig begin van de dag. En durf nu met 1 kindje nog te beweren dat ik er wel 3 of 4 zou willen krijgen ... weet niet of dat over een jaar nog zo is ;). Leuke Sint gehad? Hehe ... een slak :D

SANNE, gezellige verwantschapswarboel dus die familie van jou ;). En waarschijnlijk is het echt even wennen aan de smaak. Mijn moeder heeft met mij een paar dramatische dagen doorgemaakt toen ze overstapte van borst naar fles. Was min of meer noodgedwongen: ze stond droog en kolven enzo deed je in die tijd nauwelijks dus was geen mengen bij. Ik heb een paar dagen gebruld en gekrijst en ben uiteindelijk wel overstag gegaan ;)

VOORKEURSHOUDING, vooral goed kijken of het koppie niet scheef gaat staan ... beetje plat is niet erg, heeft bijna iedereen ;). En ervoor zorgen dat het bureau er ook goed naar kijkt. Mirre was ook erg bewegelijk, maar draaide wel heen en weer. En een knuffeltje aan de 'goeie' kant leggen werkte bij haar heel goed.

STERRE, lekker in bed blijven vannacht ... :)

Hier ook een heerlijke Sint gehad. Erg verwend ... vooral de kinderen :D ;) (maar ik ook hoor, toen we thuis waren en Mirre op bed lag kreeg ik van mn lief een heel mooi en lief gedicht, boek en zwangerschapsspijkerrokje ... een S :D ... dus die mag ik even ruilen voor een maatje extra ... paste er netnetnet in = rollade-effect :D)

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    #7207 djaar77, 6 dec 2009
    Laatst bewerkt: 6 dec 2009
    hallo meiden,
    even snel voordat we weer naar schoonmoeders gaan om daar sinterklaas te vieren.
    Gelukkig is het misselijk zijn etc niet doorgezet en voel ik me nu kiplekker. Ik vind het ongelooflijk dat ik morgen al 10 weken zwanger ben!! Vanmorgen op de weegschaal bleek dat ik 0,7 kg lichter ben als de dag dat ik zwanger testte dus dat is tot nu toe ook onder controle gebleven. Wel geloof ik dat mijn buik aan het veranderen is maar niet echt heel duidelijk. Ik maak wel elke zondag foto's maar vind nog steeds dat er uiterlijk nog niet echt wat te zien is. ik heb die van vandaag maar in mijn album gezet. Ook prima hoor maar heel stiekem hoop ik wel dat het vanaf januari wel anders wordt.

Zo nu ga ik maar weer een dagje proberen om het geheim te houden voor de familie! En wij zijn benieuwd wat we krijgen van de goedheiligman.

Fijne dag allemaal.

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Goh,

bijna iedereen is al goed verwend door de sint!
    Hier niet anders hoor, en Yuna is zelfs nog meer verwend dan papa en mama. En ik zou niet eens een cadeautje voor haar kopen maar ben ook overstag gegaan voor een fisher price brandweer auto met dalmatier;) Eigenlijk dus een cadeautje voor mama en Yuna!
    Vandaag dus maar weer lekker rustig aan en huis opruimen daar waren we gisteren ook helemaal niet aan toegekomen.

9. Sannehai

HOi dames

hier is feli ook flik verwend door de sint, hai en ik hebben eigenlijk niet echt iets gekeregen, ja een chocolade letter haha:)

maar het was erg gezellig:)

@djaar ow moeilijk dus weer om je mond te houden! hopelijk kan je het volhouden om te wachten met het zeggen tot kerst! en over een tijdje gaat je buik echt heel hard groeien en zal je het heel snel beter gaan zien hoor !

@sterre ja feli is hier oo kzo dat ze binnen 2 tellen weer terug plat achter op dr bolletje gaat liggen, als ze slaapt draai ik dr ook wel weer terug, maar ik vind dr sochtends altijd plat achter op dr bolletje in bed... kweet niet echt goed wat je daar nou tegen kan doen??

vanavond komen er na het eten nog vrienden van ons langs, en wij hebben hier ook flink opgeruimd vandaag.. ook moet ik Mega veel was nog doen.. ik heb de volle box met kadotje's en ook alle kleertjes op geruimd. naja dat is het plan, de kleertjes liggen nu dus bij de wasmachine, te wachten op een lege trommel.

en hai heeft de frietpan schoongemaakt, dat was echt heeel erg hard nodig! de meeste onderdelen zitten nu in de afwasmachine, ik hoop dat die daar schoon uit komen....

Nou dames fijne dag allemaal weer :D

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Salapio, haha, met een kindje ga ik nieteens beweren dat ik er 3 of 4 wil! :D Toch een verschilletje he! We genieten ontzettend van haar. Ik probeer alles zo goed mogelijk mee te maken, zeker omdat we het er hoogswaarschijnlijk bij 1 kindje gaan houden.
    Soms twijfel ik wel nu... maar goed, de beslissing is nog niet genomen he.
    leuke cadeaus gekregen!

Djaar, succes met het geheim houden. Ik vind het maar knap van je.
    Toen wij uiteindelijk zwanger waren hebben we het meteen aan iedereen verteld :D

Pookie, leuk cadeau voor Yuna.
    Ik heb ook een paar dingen gekocht voor Svinthe. Ik kon het ook niet laten.
    Een paar leuke boekjes en iets van Duplo. Daar kan ze nu nog niks mee, maar dat komt wel!

Sanne, zo zo druk bezig zeg! Leuk dat feli ook zo verwend is! :)
    Succes nog met alle dingen vandaag!
    En fijn dat hai de frietpan heeft schoongemaakt. Altijd een hele klus he!

Wij gaan nog even lekker een stukje lopen en de kerstkaarten op de post doen :)
    Hahah, ik ben nog nooit zo snel geweest! Lekker hoor dat verlof!
    We hebben er gemaakt met Svinthe erop. Ze zijn zo leuk geworden.
    Ik ga nog even kijken of ik kan scannen en dan kan ik hem hier ook laten zien.

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sanne: De kraamzorg zei tegen ons dat we een opgevouwen spuugdoekje onder een kant van zijn rug (niet bij zijn hoofd) moesten leggen en dit steeds afwisselen van kant. Zo draait hij steeds zijn gezichtje naar links of rechts. Op ten duur zou het zonder moeten.

12. Sannehai

@sheann he ik snap even niet hoe het werkt, je kindje ligt zegmaar gewoon plat op zijn/haar rug en dan een opgevouwen spuugdoekje, en waar leg je die dan? onder een schoudertje? en draaien ze dan automatisch de andere kant op?

ik heb wel ook een muziekdingetje in de wieg bij feli, dat zet ik dan aan en leg ik ook de kant op waar ikw il dat ze naar kijkt, maar als het muziekje klaar is draait ze toch gewoon weer plat op dr bolletje, ook heeft ze wel al een knuffeltje aan de "goede"kan staan maar dat helpt ook niet.

13. Sannehai

hoi dames

ik heb net wat gezien bij feli, ze heeft in haar nekje bij de rand van haar haar allemaal rooie pukkeltjes, ook een klein beetje op haar schouders. ook zitte nze achter haar oortjes en over haar hele bolletje! (niet in haar gezichtje, maar wel tussen haar haartjes door)

echt heel zielig want het is echt rood en bobbel/pukkelig dus, echt zielig!

verder op haar lijfje heeft ze het niet... iemand een idee wat het ken zijn of beter nog ,waardoor het komt??

owja, khep trouwens ook nog leuke goedgemerkt stickers voor feli besteld:)

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Eindelijk weer even tijd om langs te komen. Veel kraamvisite gehad dit weekend, en ook een huilerig meisje. Wat er aan de hand was weet ik niet, maar ze wilde alleen maar bij me liggen, zodra ik er ergens anders neerlegde was het huilen. Nu ligt ze net in haar wiegje, dus ik hoop dat het goed gaat :)

Ik wil binnenkort eens een keertje kolven, zodat Veda uit een flesje kan drinken, maar ik vraag me af wanneer ik dan moet kolven. En hoeveel? Er komt natuurlijk het meest uit als je al een paar uur geleden gevoed hebt, maar dan zit er toch te weinig meer in voor als Veda dan weer aan de borst gaat?
    Hoe kan ik dat het beste doen?

Salapio, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt over de peuterspeelzaal waar Mirre vanaf januari heen gaat! Wel zo prettig natuurlijk!
    Op zich een goed teken natuurlijk dat je man een positierokje maat S gekocht had :D

Hanna, hoe gaat het nu met andere flesje? Heeft Svinthe er inmiddels al uit gedronken?
    Hihi, een slak als surprise :D Wel leuk bedacht ;)

Sterre, heb je goed geslapen afgelopen nacht? Wel lekker dat Roy er uit zou gaan voor Noah!

Djaar, fijn dat de misselijkheid niet doorgezet heeft!
    En ook fijn dat je gewicht nog hetzelfde is, alhoewel wat aankomen heel normaal is hoor!
    En ik zie toch al echt wel een beginnend zwangerschapsbuikje hoor :)

Pookie, leuk dat je wat voor Yuna hebt gekocht wat je zelf ook wel leuk vindt :D

Sanne, druk dagje gehad zo te lezen, met allerlei huishoudelijke klusjes! Maar vanavond nog vrienden op bezoek, veel plezier!

All, meisje huilt toch alweer eventjes, dus toch maar weer even kijken zo. Hoe lang laten jullie je kindje huilen? Veda huilt altijd gelijk heel overstuur, ze loopt dan ook helemaal rood aan enzo. Als ze iets minder erg zou huilen, dan zou ik er minder moeite mee hebben om haar even te laten huilen, maar nu vind ik het zielig.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik weet het niet precies, maar het kan ook uitslag zijn door bijv. een bepaald wasmiddel of shampoo. Gebruik je sinds kort iets anders? Of misschien door de voeding?

En wat zijn goedgemerkt stickers?

16. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Wil jij nu al zwanger worden Mosa, begrijp ik het goed?

Djaar, fijn dat je alweer tien weken zwanger bent
    Blijf genieten.

Ik heb een lange cuclus en sinds twee dagen roze verlies.
    Ik hoop dat het innestelbloed is duim duim duim duim duim.

Gisteren is mijn zoon 1 jaar geworden.
    YEAH

Liefs, Zijvandehoek

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Huh? Nou nee hoor, ik vraag me af waar je dat uit afleidt, maar voorlopig denk ik echt niet aan een 2e :D

Nog gefeliciteerd met Mees, gisteren helaas geen tijd gehad om je te feliciteren. Leuke dag gehad? En vond Mees zijn vele cadeautjes leuk? :D

Fijn dat je toch nog een eisprong hebt gehad! En roze verlies, hopelijk idd een goed teken!!

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Dan heb ik te vluchtig gelezen en het helemaal verkeerd begrepen.
    Ik dacht dat je ovulatie testen aan het doen was.
    Nou ja, beter lezen dus. Sorry

Mees heeft het heel goed gehad, al is het hem allemaal iets te veel geworden. En logisch, maar het is ook weer snel goed gekomen.
    Wel vind ik dat de schoonmoeders zich gedragen als 'kleine kinderen'.
    Het liefst houden ze hem de hele dag vast. Dat wilt hij niet en dat willen wij ook niet. Helaas moet ik dat telkens zeggen, en dat doe ik ook hoor, maar het is zo vermoeiend.

Maar goed, hij heeft toch wel een hele leuke dag gehad hoor.
    Hij was hard aan nieuw speelgoed toe. Het andere speelgoed kon hij zich niet meer goed in vinden. Hij is een dreumes nu en geen baby meer :D.

Het roze van mij ... oei oei oei het is zo spannend.
    Hoop zo dat het niet over is.
    Ik zit op 9DPO en 9en10 is de normale LF tijd, dus het hangt erom.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oke, maar nee, ik doe geen ovulatietesten (heb ik eigenlijk nooit echt gebruikt) :D

Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben! En ik kan me voorstellen dat Mees ander speelgoed wel weer leuk vindt! Het is nu idd geen baby meer!
    Wel lastig hoor, dat van je (schoon)moeder ;) Wel goed dat je er wel wat van zegt!

Ik duim voor je dat je zwanger bent, zou super zijn zonder mmm natuurlijk!

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Yuna heeft ook heel veel pukkeltjes helaas, in het gezichtje bij de nek en op haar bolletje. Het schijnt normaal te zijn, verstopte talgkliertjes en hormonen van mama waarop ze reageert.
    Fraai is het helaas niet, maar met 12 weken zou het weg moeten zijn.

@Mosa; het is ook moeilijk hoor als je kindje huilt, ik kan er ook niet zo goed tegen en neem Yuna dan ook op schoot of ik leg haar weer aan de borst.

Nu afsluiten en lekker op tijd naar bed vanavond!

Deel Deze Pagina