Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    #7241 pookie66, 7 dec 2009
    Laatst bewerkt: 7 dec 2009
    @melisa; mooie trouwfoto's hoor op je hyve!!! En dat sinterklaaskado ( doosje) kan zeker terug naar Spanje:)

@nijn; ik werd inderdaad wakker van mijn (.)(.) en een natte plek op mijn pyjama.......

@afrola; lekker lange reactie!! En ook leuk om te zien hoe je van een onervaren mama nu transformeert in een ervaren mama!! Voelt goed he als je een beetje kan inschatten wat voor een huiltje het is.

@Sanne; misschien bij Feli inderdaad wat overgevoeligheid. Misschien heeft ze wat gespuugd in haar slaap en is dat gaan iriteren?

Zo en nu zometeen een kerstboompje kopen. Ik zwicht voor een miniboompje in een pot. De rest van de woonkamer leuken we wel op met kerststukjes, guirlandes en andere versieringen.
    We hebben gewoon geen lekkere plek voor een echte ( lees brede) boom!

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    heb onze kerstkaart in me album gezet

twinny

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hi,hi, het misselijk zijn op zich vindt ik niet eens zo heel erg. Ik vindt het vervelender dat ik nog telkens smoesjes ed moet verzinnen. Zal zo blij zijn als mensen het weten en ik openlijk misselijk kan zijn (maar waarschijnlijk/hopelijk is het over twee weken weer over)
    Heb net 2 uur vergadering gehad en heb nu weer 2 uur vergadering. Daarna ga ik snel boodschappen doen en dan naar mijn bedje toe.

Fijne dag nog en tot morgen!!

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sanne, In het begin hebben we haar met een hydrofiele luier ingebakerd, dit heeft onze krramhulp ons geleerd. Daar wurmde ze zich vanaf een wk of 4 wel elke keer uit. Maar het wat dieper inslapen was dan meestal eerst wel gelukt.
    Nu sinds 2-3 wk bakeren we haar in mbv de paccodoek. Die werkt met behulp van klitteband. Zodra ze daar inligt is ze rustig en slaapt dus heel goed. Overdag doen we het echter niet omdat ze wel wat slaapt en wel een stuk onrustiger maar overdag mag dat. Dan vind ik het niet erg.

Veel plezier met showen!

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Twinny, leuke kerstkaart hoor!

Alle mensen met Hyves heb ik even een link gestuurd. Ik weet niet goed hoe ik jullie anders kan toevoegen....

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik heb jullie allemaal toegevoegd hoor.

Nijntje: ik ben zelf ook cvs-patient. Maar wonderbaarlijk rolde ik er tijdens de zwangerschap goed doorheen. En ik gaf toch wel toe aan een extra dutje. Pas na de bevalling kwam de klap. Die nachten op waren te veel. Tip: ga toch zo veel mogelijk naar buiten voor wat frisse lucht. Ik ging in mijn kraamweek gewoon even buiten zitten.

All: Chelsey is aan het klieren met de flessen, regelmatig huilen en niet willen drinken. Wat er aan de hand is? Hopelijk is het van korte duur, want dit werkt niet mee voor een goed humeur haha. Zij is wel vrolijk, wil alleen echt niet drinken als het haar niet uitkomt. Heb vandaag maar vast fruithapjes gekocht, daar mag ik volgende week mee beginnen. Wil ze nu echt niet drinken, dan maar wat eerder aan de potjes....

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

HOi hoi,

@melisa ik heb je toegevoegd hoor bij hyves! en wat vervelend dat chelsey ff niet zo lekker wilt drinken enal! wie weet een sprongetje?? en wat leuk joh dat je binnekort met de fruithapjes mag beginnen, moet je je fototoestel bij de hand houden voor leuke gekke bekken;)

@hanna ik heb jou een uitnodiging gestuurd, dus als je die dan nog even accepteerd, dan zijn we hyves-vriendjes :) haha

@pukkeltjes, ja ik weet het ook niet, ik heb wat sudo gesmeerd, en ik hou het ff in de gaten:)

@nijn ow je moet dus ook weer niet te veel slapen dan? moeilijk lijkt me dat hoor al je zo mega vermoeid bent.

@all

feli slaapt super lekker vandaag.. komt dnek ik omdat ze zowat heel de dag nog maar in de kinderwagen heeft gelegen haha teminste, vanaf 12 uur ongeveer dan. en ze slaapt nu serieus ook gewoon nog vanaf 12uur!

ik ga haar wel zo wakker maken, want er zit dan al 4 uur tussen haar voeding, en als er teveel overdag tussen de voedingen zit(zegmaar langer ls 4 uur) dan kunnen ze het snachts gaan inhalen zei de kraamverzorgster haha, dus heb liever dat ze zo dalijk drinkt;)

en dan straks lekker showen haha, owja khep ook nog een spaarrekening geopend bij de abn voor feli, hebben jullie dat ook zo iets of? en hoeveel geven jullie per maand als jullie het willen zeggen hoor.. anders hoeft het niet :) hahah ik weet namelijk niet wat een 'goed' bedrag is.

groetjes!

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Pookie, het is idd heel fijn om enigszins te weten wat er is als ze huilt. Haha maar nog niet altijd hoor ;). Heb jij het nu ook een beetje door? Veel plezier met je huis in de kerstsfeer te hullen. Wel gezellig!

@ Twinny, leuke kerstkaart! Heel lief zoals zoe daar zit.

@ Djaar, nog even geduld en dan kun je het van de daken schreeuwen ;)

@ melisa, onhandig hoor dat Chelsey niet wil drinken. Misschien helpt een fruithapje wel. Leuk om daar mee te beginnen, al zal het ook wel een bende worden haha.

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Spaarrekening: wij hebben er ook 1 geopend. En storten 15 euro in de maand. Op zich wilden we wel meer, maar als er ooit nog een 2de komt, tikt het wel heel hard aan. Wij storten daar ook gekregen geld op met verjaardagen etc.

En een hoop nieuwe hyves-vriendjes. Leuk, maar nu moet ik jullie echte namen gaan onthouden haha!

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Melisa, vervelend dat Chelsey hara melk niet meer echt wil. Op zich wel logisch, al ruim 3 maanden alleen maar melk... Ik zou ook wel iets anders lusten ;)
    Jij ook CVS? Toevallig. Ik probeer nu ook zoveel mogelijk mijn ritme aan te houden en alle dingen te doen die ik normaal ook zou doen. Maar ik merk dat me dat erg veel energie kost en dat het herstellen een stuk langzamer gaat. Ach, het is voor een goed doel!
    Hoe gata het nu met je CVS? Want je bent inmiddels ook weer aan het werk....

Djaar, nog maar even en dan mag iedereen het weten!!! Helemaal super!!

Inbakeren, sorry... Ik lees mee voor tips, haha

Fijne avond allemaal!!

11. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Djaar, gefeliciteerd met de dubbele cijfers :D .

Vandaag alweer 18 weken wat gaat het snel. Tel echt af tot de 20 weken echo ik ben zo benieuwd naar onze spruit!

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    MP, proficiat met je 18 weken!!!
    Nog maar 2 weekjes en dan ben je al weer op de helft.... :)

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Nijntje, Dankje! Ja het gaat zo ontzettend snel. Jullie hebben ookal snel de pretecho geweldig zeg. Gaan jullie in januari ook de 20 weken echo laten doen?

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Roy geeft inderdaad een flesje met afgekolfde melk 's nachts.

Salapio: Haha schattig hoor van je man ook cadeautjes kreeg :)
    Bedankt voor de bemoedigende woorden, ik dacht al dat een beetje scheef al heel slecht was, dat ik niet had opgelet :) We zijn inderdaad al bezig met knuffels e.d om hem alle kanten op te laten kijken/liggen.

Djaar: Er is inderdaad al een héél klein bescheiden bolletje tevoor schijn aan het komen :)

Sheann: Kijk dat is nog eens een super handige tip! Thanx!
    Dat rood aanlopen zonder huilen kan misschien een boertje zijn... bij Noah is dat nl meestal het geval.

Mosa: Ik kijk altijd even op de klok en wacht dan 20 minuten. Van het CB mag het zelfs 30 minuten maar het ligt ook aan het huiltje zeg maar. Soms pak ik Noah toch eerder hoor :) Maar meestal ligt hij binnen 10 minuutjes te slapen.
    Owh een 2e :$ Owh lees al dat het een vergissing was :)

Zijvandehoek: Nog proficiat met je zoon! En duimen dat het een innestelbloedinkje was :)

Nijn: Lekker rustig aan doen hoor.

Melisa: Rot zeg dat het weer niet goed ging bij je schoonouders.

Pookie: Haha ontploffende tiet :D

Sanne: Opa&Oma hebben ook een spaarrekening geopend bij de ABN, goeie rente enzo. Zelf willen we dit ook nog gaan doen.

MP: Alweer 18 weken, wat gaat het snel zo ineens :)

All: Noah is steeds meer wakker overdag en toevallig vannacht voor het eerst van 23.30 tot 06.00u geslapen :) Heerlijk hoor.

Wakker zijn: Noah is na d voeding meestal nog een half uurtje tot een uurtje wakker en dan gaat hij naar bedje. Ik doe dan wat met hem 'spelen' in de box van te voren. Meestal is hij nog wakker als ik hem in bed leg maar hij slaapt gelukkig goed in. Hij word wel steeds sneller wakker de laatste paar dagen maar zolang het overdag is vind ik dat niet erg :)

BV: Ik zit eraan te denk om af te bouwen met bv kolven :) Ik kom gewoon heel moeilijk aan andere dingen toe. Ik heb vandaag de hele dag gedaan over 1 wasmand strijkgoed terwijl ik veel meer had willen doen. Maar ik vind het zo slecht van mezelf (stom he, ik zei laatst tegen sanne heel wat anders) Ik voel me nu zo'n opgever :)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hier huilt ze alleen maar op een krijsende manier op het moment :( Ze heeft net 2 uur bij mij op schoot liggen slapen, want ze had nog helemaal niet geslapen vandaag. Ze was wel heel erg moe, maar telkens als ze bijna in slaap viel in de box (heb al niet eens meer geprobeerd haar in haar bedje te leggen), dan begon ze weer opnieuw en was ze weer wakker.
    Vandaag zit ik er echt even doorheen, het is zo zielig om te zien en niet te weten wat je eraan kunt doen :(

Mijn moeder vroeg zich af of ze wel genoeg voeding binnen krijgt, misschien dat ze wel honger heeft? Ze heeft wel voldoende plasluiers, maar vorige week was ze minder aangekomen dan eigenlijk moet. Dus morgen ga ik haar laten wegen op het CB, en eigenlijk hoop ik dat ze niet zoveel is aangekomen, dan weten we tenminste de oorzaak en dan kunnen we er wat aan doen.
    Dit is zo frustrerend, dus ik ben blij dat mijn vriend zo thuis komt :)

Als ik tijd heb, kom ik vanavond weer reageren op jullie!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, inderdaad leuk die nieuwe HYves-vriendinnen. Nu nog even de namen koppelen :)
    Soms zie ik het als eerste aan de kinderen. Die herken ik dan van de foto;s en dan koppel ik de naam!

Mosa, balen zeg van Veda zo onrustig is vandaag.
    Goed dat je even gaat wegen morgen.
    Ik ben erg benieuwd of ze goed is aangekomen.

Sterre, ik denk niet dat je je schuldig moet gaan voelen of een opgever. Liever een mama die nu op fv overstapt dan een gestresste bv-mama hoor!

Svinthe heeft hier de derde poepbroek op rij. :D Gisteren en eersgisteren ook al, dus dat gaat heel goed. Ze heeft net ook uit haar nieuwe fles gedronken en dat ging ook goed. Nu ligt ze lekker te slapen boven in haar wiegje. heb ik even tijd om hier bij te lezen.
    Oh ja, ein-de-lijk is mijn ongesteldheid over! Heeft 4 weken geduurd, dus ik ben wel erg blij dat het nu voorbij is! Hoef ik iig niet naar de dokter.
    Over dokter gesproken: Morgen de tweede prik tegen de Mex.griep. Pfff, ik zie er weer tegenop en zal blij zijn als het gedaan is. Gelukkig is dit de laatste!

17. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

HOi dames,

@sterre je bent geen opgever hoor! hahah zei je ook tegen mij dat ik geen mietje was :p, maar meid het is echt zo ik snap echt wat je bedoeld, je komt Nergens aan toe, je denkt ik ga strijken dan gaat kindje weer huilen of dit of dat, dan weer kolven en zo dan weer voeden.. zo blijf je bezig! ik vind het echt heerlijk dat ik aan het afbouwen ben, het gaat ook steed beter en zit nu nog op 3x kolven ipv 5 en dat scheelt echt al een hele hoop!

denk er gewoon nog even over na, ik snap hoe je je voelt, je zou ook altijd nog kunnen bedenken om alleen de ochtend en avond voeding te kolven zegmaar(of drinkt noah nog wel eens aan de borst?) dan heb je overdag heel de dag de tijd voor de andere dingen. of gewoon helemaal over gaan op flesvoeding, is echt niet erg, feli doet het er ook super goed op.

@mosa wat balen dat veda zo huilerig is vandaag.. echt niet leuk, hopelijk gaat het vanavond beter!! ikben ook benieuwd of veda goed is aangekomen, wat je zegt als ze nou iets te weinig is aangekomen, weet je teminste wel waar het van komt.

@hanna wat goed dat svinthe zo goed heeft gepoept vandaag. feli wou afgelope 2 dagen ook maar niet poepen, ik kende het helemaal neit van haar want eerst spoot het er gewoon uit en had ze elke verschoning wel gepoept. ik heb nu (heel zielig) haar maar getemperatuurd, want in het ziekenhuis toen ik dat deed poepte ze daarna elke keer. nu was het ook het geval, het was echt mega dik, net al dat meconium poep alleen dan andere kleur, maar echt zielig want ik denk dat dit haar wel een beetje dwars heeft gezeten, dus ik hou het in de gaten.

maar hoevaak moeten ze dan ongeveer poepen? en was die difrax fles dan beter voor het poepen of? jij ook al weer voor de 2e mex griep prik...

wij moeten volgende week vrijdag weer, khep er ook geen zin in, hou ook echt niet van prikken maarja, het moet maar he;) en wat fijn dat je ongesteldheid EINdelijk over is :)

@all

hoe goed feli vandaag overdag sliep hoe "slecht" ze het nu doet. ze heeft na haar flesje van kwart over 6 half 7 helemaal niet geslapen en alleen maar gehuild tot nu, nu slaapt ze even, als ze nu weer gaat huilen ga ik haar gewoon weer een flesje geven, kijken of dat werkt.

@melisa, ja wij doen ook 15 euro, ook met het idee van als de 2e komt.

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    HANNA, leuk kerstkaarten! Ik denk ieder jaar weer dat het best leuk zou zijn om te doen ... meestal zo rond 27 dec :D

SANNE, pukkeltjes kunnen vanalles zijn: babyacne, warmteuitslag of misschien eczeem. Enige die dat kan beoordelen is de HA. Sudocreme zou ik er echt niet opsmeren: dat droogt namelijk uit! En dat wil je meestal niet met uitslag oid. Bovendien kan sudocreme ook gemeen prikken ... dus ook voorzichtig zijn met dat spul op open plekjes te smeren, dan beter bepanthen smeren!

MOSA, misschien was het wat te druk geweest voor Veda? En je productie is het beste in de ochtend. Je kunt ongeveer na een uurtje met gerust hart kolven. Meestal is alles dan weer op orde ;). Maar voor de eerste keer flesje kun je ook een beetje geven (30 ml oid) en daarna verder zelf voeden. Ik heb Mirre in het begin nooit langer dan een minuut laten huilen (oid). Misschien helpt het al om gewoon bij haar te zitten en een liedje te zingen of over haar wangetje te aaien? Bij Mirre lukte dat allemaal niet hoor. Die wilde gewoon alleen maar bij mama (of papa). Nu nog steeds trouwens. Echt een knuffelkous! Mijn advies is om eerst de rust en regelmaat tips te proberen, zonder haar te laten huilen. Verwennen of 'de verkeerde kant' opgaan kan echt nog niet. En natuurlijk kun je je kindje conditioneren dat brullen = geen mama, dus uiteindelijk zal het wel gaan werken ... tis maar de vraag of je dat wil natuurlijk (nu al). Je meisje is echt nog heel klein en brullen is haar enige communicatiemiddel. Mirre hebben we een week of twee/drie laten huilen toen ze 6 weken oud was. Dit betekende: minimaal 30 min huilen voor zo'n 50 min slaap. Terwijl wandelen of draagdoek betekende: niet huilen en minimaal 2-3 uur slaap. Dus uiteindelijk het boek van Ria Blom door de kamer gesmeten en naar ons gevoel geluisterd: Mirre heeft ons gewoon nodig. En achteraf hebben we daar gelijk in gehad. Nu laten we haar wel eens brullen, maar het is echt anders om een pasgeborene te laten huilen of een drammerige dreumes/peuter ;). Hmmm .. heel verhaal, maar ik heb me zo onzeker en bang gevoeld in het begin en daardoor niet goed naar mijn gevoel geluisterd. Als je gevoel zegt: niet laten huilen, dan moet je dat echt niet doen. Bij Mirre werkte trouwens na een tijdje wel heel goed om haar in slaap te wiegen, wachten tot ze echt sliep (geduld!) en haar dan in bedje leggen. Kost tijd (maar 30 min naar huilen luisteren kost tijd en je hart en je humeur ;)), maar werkte wel. In goede periode's sliep ze na een of twee liedjes. En laten huilen werkte overdag al vrij snel echt niet: dan zat ze na een hele tijd brullen zieligjes na te snikken in een hoekje van dr bed (snik!). Maar goed ... er zijn ook mensen die zweren bij laten brullen ... ;) (dus ... volg je eigen gevoel en luister niet te veel naar je angsten). En kan het niet zo zijn dat Veda wat minder slaap nodig heeft (ik denk namelijk dat dat ook het geval was bij Mirre achteraf).
    O jee ... herkenbaar de angst voor genoeg voeding ook. Mirre kwam ook heeeeeeel langzaam aan. Vertrouw op jezelf en je kindje. Als ze genoeg plasluiers heeft en ze komt gewoon aan, is er echt echt echt niets aan de hand. De kans dat je kindje te weinig binnenkrijgt als je voed op verzoek is echt bijna nul. Je kunt eventueel een keertje extra laten wegen op CB (wij hebben zelf een weegschaal gekocht, geen aanrader, we werden er juist gek van). En als je bang bent dat ze honger heeft: extra aanleggen. Als ze dan echt eet dat heeft ze idd honger. Sommige kindjes willen nu eenmaal meer drinken dan andere ;). Niet onzeker zijn hoor .. je bent een supermama en kleine babytjes kunnen nu eenmaal veel huilen. Waarschijnlijk is ze idd moe, maar kan ze alleen maar in slaap vallen als ze rustig en veilig bij jou ligt. Heb je een draagdoek? Dus geen zak, maar een wikkeldoek. Combicotti is echt voor 'dummies' en te koop bij prenatal.

SHEANN, rood aanlopen kan poep of kramp zijn ...

DJAAR, balen weer misselijk! En logisch dat je soms het gevoel hebt dat je niets zinnigs kunt zeggen, maar misschien heb je juist briljante ideeën ;)

NIJN, al weer 15 weken zwanger! Schiet al op! En nog maar 11 dagen voor pretecho ... spannend! Willen jullie geslacht weten (en delen ;)). Oef ... die mannen ook altijd (heb het idee dat het bijna altijd de mannen zijn die het niet willen weten) ... ik zeg: baas over eigen buik ;)

MELISA, ik heb wel hyves, maar doe er eigenlijk helemaal niets mee dus toevoegen is loze activiteit ;). En klinkt als sprongetje ... succes!

POOKIE, niets mis mee hoor, lekker genieten van dat doorslapen ;). Dat vele drinken heet clusteren en heel veel kindjes doen dat om daarna lekker *burp* te slapen :) (Mirre heeft beide nooit gedaan :D)

HANNA, woehoe lekker aan de poep :D

STERRE, je bent geen opgever hoor meis. Fulltime kolven is echt keihard werken. Als je perse BV wil blijven geven zou je een consult kunnen aanvragen bij de lactatiekundige, die heeft misschien goede tips. Maar als je het eigenlijk gewoon zat bent ... niet schuldig voelen, poedermelk kopen en genieten van je ventje :D (maar snap je gevoel heel goed hoor)

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sorry voor de lap tekst ...

Hier gaat het goed. Jongetje oefent voor N'Kufo :D en Mirre is zo leuk en gezellig en onwijs eigenwijs ;). Heeft vandaag enorm zitten smikkelen van pasta met roomsaus, courgette, champies, pesto, kaas en best veel knoflook :D

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Twinny, wat een ontzettend leuke kerstkaart! Erg schattig, en wat ziet Zoë eruit als een vrolijk meisje zeg!

Melisa, wat vervelend dat het weer uit de hand is gelopen met je schoonouders, erg rot!
    Ook vervelend dat het niet zo lekker loopt met de voeding van Chelsey! Misschien een sprongetje?

Pookie, volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken over vannacht hoor! En heerlijk toch, dat jullie zelf zo'n lekkere nacht hebben gehad :D

Sanne, wat leuk dat je naar je werk bent geweest met Feli, was het gezellig? Ze waren zeker allemaal weg van Feli? :)
    Wij moeten het nog regelen, maar ook wij gaan een spaarrekening openen voor Veda. Waarschijnlijk gaan we 35 euro per maand sparen, nu sparen we dit nog op een andere rekening, maar dat geld komt aan het einde van deze maand vrij, dus vandaar 35 euro.

Afrola, bedankt voor al je tips over kolven! Heel handig! Ik moet idd nog ontdekken wat het beste werkt, zal later deze week eerst eens kijken hoeveel ik uberhaupt in een flesje kan krijgen :)

MP, 18 weken alweer, jeetje zeg :) Op welke datum hebben jullie de 20-wekenecho?

Sterre, als jij je er beter bij voelt om de bv/kolven af te bouwen, dan moet je dat doen hoor! Je hebt het toch ruim een maand volgehouden, dat is toch ook hartstikke goed?!
    Ik kolf niet eens, en ik vind het ook best een belasting. Soms heb ik echt het idee dat ik van voeding naar voeding ga. Ook doe ik het echt alleen voor Veda, soms lees je weleens dat moeders het ook prettig vinden om te doen, maar dat heb ik eigenlijk helemaal niet.

Hanna, wat fijn dat Svinthe zo goed poept :D Hopelijk blijft dat nu zo! En ook fijn dat het goed ging met de andere fles!
    En je ongesteldheid eindelijk over, mooi zo!
    Heel veel succes morgen met de prik, gelukkig heb je het dan achter de rug!

Salapio, heel erg bedankt voor je lange reactie :)
    Ik heb vandaag in ieder geval besloten om Veda niet te laten huilen, vooral niet omdat het echt brullen is en niet een beetje jammeren. Dus de rust en regelmaat-regels komen er hier voorlopig toch nog niet in :D
    Bij haar zitten als ze in haar bedje ligt, heb ik ook geprobeerd maar zelfs dat troostte haar niet. Op dit moment kan ze bijna niet getroost worden, alleen een pink in haar mondje helpt een beetje.
    En het zou zeker kunnen dat Veda relatief weinig slaap nodig heeft, maar de afgelopen dagen heeft ze echt bijna niet geslapen overdags terwijl ik merkte dat ze wel moe was.

Hetgeen waar ik het meest mee zit is dat ze gewoon echt bijna continu echt overstuur is, ze loopt ook helemaal rood aan en huilt zichzelf hees. Daardoor heb ik het idee dat er écht iets is, en niet alleen maar bij papa of mama willen zijn. Ik heb straks nog even gegoogled en las iets over verborgen reflux, daar lijkt ze ook wel een aantal symptomen van te hebben. Nu wil ik mezelf niet bang gaan maken met allerlei dingen, maar de oorzaak vinden zou wel fijn zijn, aangezien ze tot een week geleden alleen af en toe een beetje huilde bij het verschonen ofzo. Verder was ze een supertevreden kindje, en dat is ze op het moment helemaal niet.

Ik heb nog geen draagdoek, ik wilde dat bekijken op het moment dat Veda er zou zijn, maar stel dat we de oorzaak niet kunnen achterhalen, dan zal ik op zoek gaan naar een draagdoek. Daar had ik zelf ook al over nagedacht. De combicotti zal ik onthouden!

Maar morgen eerst maar eens zien hoe het op het CB gaat, en dan zie ik wel weer verder.

All, iedereen bedankt voor jullie antwoorden over slaapjes enzo! Fijn dat je hier je onzekerheden kan plaatsen :)

Ik heb trouwens ook hyves, maar eigenlijk alleen maar vanwege een ander forum. Ik heb dus alleen een hyves als Mosa, zonder foto's. Maar ik vind het wel leuk om vriendjes te worden met jullie. Ik weet alleen niet helemaal precies hoe het werkt, maar zouden jullie mij toe willen voegen? Mosa Profiel - hyves.nl

Deel Deze Pagina