hoi hoi allemaal. sorry had het druk,druk. hoe gaat het verder hier met de mama,s en baby,s??? en natuurlijk met de zwangere dames!!! even een Spam fototje Met de titel OPA KUSJE!!!!! Bekijk bijlage 34962
goedemorgen! Wat een leuke foto's komen hier voorbij! Ik heb weinig nieuws hoor ik ben geradbraakt (had gisteren een etentje met colega's en was pas om 22.45 thuis). Het viel dan ook niet mee om op te staan om 6.30 maar ik heb het gered en was netjes op tijd op mijn werk. Kan dus mooi om 15.30 weer naar huis. Ga dan even bijslapen en vanavond met het mannetje de stad in. We gaan dan waarschijnlijk ook al wat kado's voor aanstaande opa's en oma's kopen. Hoewel ik nog steeds niet durf te geloven dat alles goedkomt (ja ik weet het heel stom!!) Gelukkig ben ik zo wel bezig want de dagen duren lang tot dinsdag. @kerstboom; wij hebben besloten om hem dit jaar maar niet te zetten. Mijn lieve kat vindt die kunstboom GEWELDIG en klimt er telkens in dus de ballen komen er soms uit (niet fijn met glas etc). Omdat we er weinig zullen zijn en ik niet de puf heb om achter de kat aan te jagen houden we de boom in de doos maar versieren het huis met wat sneeuwpoppen etc. Toch sfeer maar geen gedoe. Meiden een fijne dag vandaag!!
Goedemorgen!! Weer heerlijk geslapen en de eerste fles van Svinthe om 7 uur is goed gegaan NU ben ik al aangekleed en beneden, even forummen! Sanne, tja als je een nieuwe vloer gaat doen zou ik de kerstboom ook maar laten zitten dit jaar... Al dat extra gesleep is dan maar lastig! Gimena, wat een schattige foto van Sophie zeg! Djaar, hmm, geradbraakt maar toch op tijd op je werk, dat is dat wel weer goed van je. Hopelijk gaat de tijd snel en is het zo half 4. Veel plezier in de stad vanavond. Het vertrouwen dat het goed komt komt vanzelf. Als je steeds goede controles hebt en als je wat verder in de zwangerschap komt. Weet je al wat je wil kopen voor de a.s. opa's en oma's? Strakjes komt mijn schoonmoeder even langs. En ga ik met pijn in mijn hart Svinthe een spuugelelijk jurkje aandoen wat ik van haar heb gekregen toen Svinthe werd geboren. Roze ballonjurkje bleh , zo'n zacht stofje, met een maillot met strikjes geloof ik. Dan heeft ze hem iig 1x aangezien hahahahha! Fijne dag allemaal!
Hoi meiden, Ik voel me helaas nog niets beter. Gisteren was ik op de koffie bij iemand en werd er wat duizelig. Snel naar huis gegaan, en in de auto werd het erger! Zag de stoplichten dansen. Snel mijn raam open gegooit en hardop gebeden dat ik maar heelhuids een parkeerplaats mocht halen! Gelukkig knapte ik op van de frisse lucht en ben ik heelhuids thuis gekomen. Chelsey zat achterin dus het was schrikken hoor. Haar bij de oppas kunnen brengen en ik ben mijn bed in gedoken. Kon haar niet eens de fles geven zo akelig was ik. Ik kan nu om 10 uur bij de huisarts terecht. Rijd eerst snel langs de supermarkt voor een zwangerschapstest, want nu moet ik het zeker weten.... Chelsey is lekker bij de oppas, dus ik kan even uitzieken. Sterre: het is altijd moeilijk om in het begin slaap te herkennen bij je kindje denk ik. Hopelijk kunnen jullie snel een goed ritme vinden. Ik vind het ook zo moeilijk om Chelsey te laten huilen! Afrola: gave foto! Mosa: BV of FV, je bent echt geen slechte mama hoor. Je kindje moet groeien, en dat is het belangrijkste. Maar iedereen die hier borstvoeding gaf en daar mee stopte voelde het al falen. Je bent dus niet alleen! Verder weet ik het even niet meer.......
Melisa, tjonge, wat een verhaal zeg van gisteren in de auto. Gelukkig goed thuisgekomen en nu een afspraak bij de dokter en een test... Zou ik heel spannend vinden.... Jij ook wel denk ik. Hopelijk voel je je snel weer een heel stuk beter!
@Hanna; succes met je popje hihi. maak er een foto van zodat schoonmoeder die kan bewaren (als bewijs) En geef Svinthe 'per ongeluk' iets wat je gewoonweg niet uitgewassen krijgt!! O enne die foto wil ik ook wel zien hahaha. Zodra bezoek verdwenen is gewoon weer een anderpakje aan bij de eerste verschoonbeurt zou ik zeggen. Wat we gaan kopen? In elk geval wat fotolijstjes waar tot de geboorte de echo's mooi in passen. Voor mijn vader een joggingpakje en schoentjes (hoort bij zijn gedicht), voor mijn moeder moet er volgende week natuurlijk nog een grote bloemkool gezocht worden. En mijn schoonouders zijn niet zo van de spulletjes (en hebben al drie kleinkinderen) dus die moeten het doen met een leuk gedichtje en een fotolijstje. Waarschijnlijk krijgt de oma van Djaarman (bijna 91) met kerst een mooie rode kerstster met een gedichtje erin. En dan maar hopen dat ze beseft en onthoud wat we te melden hebben. Waarschijnlijk gaat ze meteen een outfit haken dus dat zit wel goed. @Melisa; wat zul jij blij zijn dat dit goed afgelopen is. Misschien verstandig om altijd iets in de auto te hebben waar je op kunt sabbelen of een slokje water nemen. Ik ben erg benieuwd naar de oorzaak.
Ik had snoepjes in de auto, van die zwart-witjes. Die ben ik snel gaan eten. Misschien heeft dat ook wel geholpen? Net de test gedaan, en niet eens een vaag streepje te zien haha. Maanden kijk je de streepjes er bijna op, en nu ben ik toch wel opgelucht er geen te zien. Nu maar op naar de dokter...
Djaar: ik heb geen idee, maar het is nog steeds niet over. Ben nog steeds aan het trillen en draaien. Ik ga nu even naar de HA, zal straks wel vertellen hoe het was.
Melisa, gelukkig niet zwanger dan! Raar inderdaad, eerst hoop je heel erg op een streepje en kan je hem er wel op kijken, en nu precies andersom! Succes bij de dokter!
Sterkte bij de HA straks Melisa! Hanna, hehe ... Svinthe 'in style' ... wel lief dat je m aandoet Djaar, werkse vandaag!
En we weten wat het is.... een ontsteking van mijn evenwichtsorgaan. Moet vanzelf weer over gaan, maar kan even duren (weken). Heb ik weer! Heb medicijnen maar mogen alleen als ik echt iets moet doen (lees: mijn dochter verzorgen). Hopelijk pakt mijn werk het goed op. Hanna: foto maken van het pakje he. Ik heb ook van die kleertjes waarbij je denkt, wat moet ik er mee. Plots zijn ze te klein haha.
Hanna: Whahaha MP: Ik denk ook dat je een jongetje krijgt. Melisa: Je maakt het wel heel spannend. Ik ben benieuwd. Mosa: Ik heb natuurlijk een blauwe wipstoel gekocht
O sh*t Melisa, dat heb ik ook al twee keer gehad. Echt megakl*te. Tot twee keer toe kotsend en draaiend in bed gelegen. Eerste keer gaf ik nog BV en nu tijdens zwangerschap, dus geen medicatie gekregen. Hopelijk werkt dat bij jou wel, want je kunt als het ech heftig is geen kindje verzorgen. Kan je man een beetje als backup staan? Of iemand anders? Bij mij was het een paar dagen heel heftig en het heeft idd nog een week of 2 doorgesudderd. Mn moeder heeft het ook gehad en die heeft er echt heel lang last van gehad. Hopelijk bij jou snel weg!
Zit al een half uur te bedenken dat ik boodschappen wil gaan doen. Maar Mirre zit al die tijd zo lief in dr boekjes te lezen, bladeren en voor te lezen (aan zichzelf). Ik wil haar echt even niet storen in dr spel Nog even een Mirre spam. Ze wilde vanochtend dr baby de fles geven, maar die lag beneden dus ik heb uitgelegd dat ze ook de borst kon geven
@Melisa; jeetje zeg erg heftig. Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor. Mijn moeder heeft meniere (niet goed werkend evenwichtsorgaan) dus met regelmaat uitgeschakeld van alles. Misschien behalve onstekingsremmers ook is tegen wagenziekte (wil wel eens helpen geloof ik)?
Djaar en Salapio: Ik heb ook pilletjes gekregen tegen wagenziekte, want anti-biotica zou toch niet werken. En moet het echt heel rustig aan doen. Mag ook even niet werken. Hoe lang heb jij er last van gehad Salapio?
@gimena; wat een popje!! Met een rokje/jurkje. Schattig hoor, Yuna heeft nog helemaal geen jurkjes aangehad, ze zijn alle 2 nog te groot. @Djaar; Geniale tips heb jij voor Hanna en inderdaad we willen wel foto's zien!!! En leuke kadootjes hoor om het blijde nieuws te verkondigen. @Hanna; foto dus van het roze monster Stekel is inderdaad erg leuk. Maar ik ben hem ook nog niet ergens tegengekomen. Misschien inderdaad bij de gever informeren waar stekel vandaan komt. Hopelijk zijn ze nog verkrijgbaar een back-up is wel handig. @Melisa;Actie gistermiddag in auto klinkt heftig. gelukkig kan je bij de HA terecht. En "gelukkig" niet zwanger, lijkt mij enorm zwaar zwanger te zijn met zo'n kleintje erbij, maar het komt vaak genoeg voor. Oei ontsteking van evenwichtsoorgaan.......mag je er niet mee werken, dat is balen voor je zeg en ook voor het werk. @Sheann; leuke wipstoel, daar wordt je lekker vrolijk van! @slapio; wat een schattige foto!!! Mirre lijkt wel heel enthousiast dat ze een broertje krijgt. Zo gisteravond mooie kerstkrans gemaakt! Nu maar ff verder met huis versieren en dan schoonmaken. Het ziet er hier uit alsof er een kerstboom ontploft is