Haha die klussert die krijgt al een beetje een buik! Leuk dat je het hartje al kon horen. @Hanna; Oee ik ben jaloers, jij lekker in France, ik moet geduld hebben tot volgend jaar! En ik ben gewoon een echte francofiel! Over een paar weekjes moeten wij het waarschijnlijk doen met curacao tenminste als die rare griep geen roet in het eten gooit. Ik ben daar toch wel een beetje bang voor als longpatient en zwangere. Dubbelle risicogroep en bovendien ben ik allergisch voor kippeneiwit als vulmiddel in vaccins................... @Afrola; Ik zeg meid....met die hartslag!!!Wel vervelend dat je minder moet gaan werken, maar ja het is niet anders en je baas wordt ervoor gecompenseerd door UVW. Je moet er dan wel rekening mee houden dat je dan volgens mij verplicht 6 weken voor uitgerekende datum met verlof moet. Maar dat zal waarschijnlijk geen probleem zijn voor je. @all; koninginnedag; LEVE de Koningin Mijn hubbie heeft vandaag 2 optredens, 1 in A'dam en 1 bij ons in het dorp. Spannend want er zit niet heel veel tijd tussen en het is te hopen dat alles maar goed gaat. Ik mag nu ook niet mee naar A'dam van hem, 1 omdat ik last krijg van mijn rug met langer lopen en staan 2 zodat ik in geval van nood de band kan ophalen met de auto Ik vind het niet zo erg hoor, al is het wel wat vreemd, ik ga eigenlijk ieder jaar wel even naar A'dam. Veel plezier dus allemaal vandaag!!!
Nou pookie ik hoorde het toevallig op de radio, wat een ellende zeg. Vraag me af wat voor verhaal dit gaat krijgen...waarom e.d...
Hallo meiden, Wat een rare dag vandaag . We zaten naar de televisie te kijken toen ineens die auto door het beeld kwam scheuren... Tjee wat was dat shocking om te zien . Echt heel erg dat iemand zoiets in zijn hoofd kan halen. Ik hoop dat de rest van de slachtoffers wel in leven blijft en goed zal herstellen... Tsja nou waren we al niet van plan om uitgebreid de stad in te gaan, maar nu werd het wel een heel raar doelloos dagje met veel tv @ Hanna, wat leuk zo'n berichtje vanaf je vakantie-adres. Fijn dat het heel gezellig is en je lekker kunt genieten. Komende week wordt vast net zo gezellig. Nog veel plezier! @ Mosa, gefeliciteerd met de goede reactie van je baas. Eigenlijk gewoon een normale reactie . Maar je mag dus lekker gaan promoveren . Alleen je moet wel 32 uur blijven werken. Dat verbaasd me niet heel erg. Een promotietraject uitvoeren in drie dagen is toch ook wel lastig... Maar zolang je tenminste 8 uur per week thuis mag werken wordt "4" dagen werken uiteraard al een stuk gemakkelijker! @ Sterre, wat een mooi verhaal over de nekplooimeting . Dat je zelfs moest gaan springen om je kleine van zijn plekkie te krijgen, maar toch stug en eigenwijs blijven liggen. Nou dat belooft wat voor later . En morgen weer een echo, bofkont! Gelukkig gaat het redelijk thuis met je mannetje op bed. Het lijkt me idd wel zwaar als jij alles moet doen. Pas jij ook op?! @ klussertje, mooi buikje hoor. @ Pookie, jammer dat je niet mee mocht/kon naar A'dam vanwege je rug en de drukte enzo. Maar ging het optreden eigenlijk nog wel door na het drama in Apeldoorn? Maak me trouwens nog niet zo druk over 4/6 weken vantevoren verlof, als je lichaam ho zegt kun je weinig anders denk ik... Maar eerst maar eens verder afwachten hoe het zich nu ontwikkelt. @ all, dank voor jullie lieve berichtjes. Ik probeer zeker mijn grenzen van mijn lichaam te herkennen. Maar ik wil zo graag enigszins "normaal" doorleven, maar dat lukt niet zo erg en dat vind ik best moeilijk. Maar hopelijk kan ik als ik nu even wat meer rust neem daarna weer iets meer "normaal" doen .
Hoi dames, Afrola, wat lastig dat jullie nog geen enkele naam hebben verzonnen die jullie allebei leuk vinden Ik weet dat ik nog alle tijd heb, maar het lijkt me fijn om er een beetje op tijd uit te zijn, dan kun je nog een paar maanden overdenken of het echt de goede naam is zeg maar. Maar het komt vast vanzelf. Wat vervelend dat je op je werk te druk bent geweest! En niet leuk als een collega zo reageert! Succes morgen weer met werken, hopelijk kun je echt een beetje rust pakken! Je moet nog langer met je lichaam, dus het is erg belangrijk dat je goed je grenzen bewaakt (ook al zul je dat zelf ook wel weten!). Fijn dat alles goed was bij de vk en misschien inderdaad maar wat minder uur werken! Want zoals ik net schreef, je moet nog langer met je lichaam doen Hopelijk reageren ze in ieder geval positief! Hanna, leuk wat van je te horen! Wat een grappig verhaal over Female op jullie echo Als je zwager het weet, dan houdt hij in ieder geval gelukkig zijn mond dicht! Veel plezier morgen bij de kust en geniet maar goed van jullie laatste vakantie met z'n tweetjes! Sterre, wat omschrijf je de nekplooimeting grappig Wat een gedoe zeg! En morgen alweer een echo, leuk zeg! Heel veel plezier! Klussertje, al een echt buikje, leuk zeg! Pookie, gingen de optredens van je man helemaal niet door? Dat was jammer dan! Verder wel een beetje een leuke dag gehad, of verpestte dit alles? Curacao is natuurlijk ook niet verkeerd lijkt me, maar inderdaad maar even zien hoe de griep zich ontwikkelt! Ik kan me voorstellen dat je er iets huiveriger voor bent! Sheann, zijn jullie nog wel de stad in geweest of uiteindelijk niet? Vandaag de hele dag druk geweest in de tuin, met het gevolg dat ik nu helemaal kapot ben en hoofdpijn heb. Gelukkig zijn we erg opgeschoten en het weer zat ook goed mee! Morgen om half 8 verder, dus vanavond lekker op tijd naar bed. Verder vind ik het toch een rare dag, door het gebeurde in Apeldoorn! Is toch wel heel zielig voor de betrokkenen! Weltrusten allemaal alvast en tot morgen!
Hallo meiden..... thanx voor de complimenten voor me buikje maar ik moet zeggen dat ik zelf wel wat overgewicht heb..... ik heb normaal een hang buikje maar dat is dus nu omhoog komen te zitten waardoor ik dus nu zo'n buik heb update van de aanslag de dader is vannacht om 03:10 volgens internet en om 03:30 volgens teletekst overleden..... tis nu een daad zonder einde. Ik vind het afschuwelijk dat iemand zo iets op zo'n dag in zijn botte kop durft te halen. Maar het ergste is dat die vent al een paar minuten eerder al terug gestuurd is geweest door een agent.....ik heb vannacht amper geslapen het beeld bleef spoken in me hoofd.
Hoi meiden, Na een heerlijk nachtje slapen (de bedden in Frankrijk staan niet echt te boek als comfortabel hahhaha) en met dank aan Tijgerbalsem voor mijn zere schouder gaan we straks weer op pad. De laatste dag al weer hier. Het gata wel snel. Ben daarnet heerlijk in een nieuw boek begonnen terwijl manlief nog lag te slapen. Lekker 100 bladzijdes in 1 keer. Lukt me thuis nooit!! Mosa, je zal inderdaad wel moe zijn na zo;n dag in de tuin. Vandaag om half 8 verder, pffff, doe je wel rustig aan???? Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat (foto? ) Sterre, wat leuk dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Altijd leuk om even binnen te kijken he. Klussertje, mooie buikfoto Nog een beetje een vervelend iets.... Onze poes Peppie was niet binnen toen wij vorige week vrijdag weggingen op vakantie. Mijn schoonouders zorgen voor de poezen, maar nu is ie er nog steeds niet. Mijn schoonmoeder heeft de dierenartsen al ingelicht en Amivedi, de stichting voor vermiste dieren ook ingelicht. getsie....... je weet dat dit kan gebeuren maar het is echt niet leuk. Onze andere poes is eens 8 weken weggeweest en stond toen opeens weer in de huiskamer.... Afwachten maar, meer kan je niet doen he! Ik ga nog even lekker verder lezen en wens jullie allemaal een fijne dag! Groetjes, Hanna PS Oh ja, onze kleine baby weet nu ook hoe ze in de richting van mijn blaas moet trappen. Hmmm, erg ongemakkelijk.....
Sterre: Ik heb echt in een deuk gelegen om je nekplooiverhaaltje Mosa: Wij zijn nog wel de stad in gegaan en het was super gezellig. Hier ging alles nog door maar er werd wel een aantal keer stilte gehouden. Op zich is het wel beter dat ze alles door hebben laten gaan want anders krijg je alleen maar rellen door de zatte mensen. Na 5 uurtjes rond slenteren kon ik echt niet meer dus ben ik naar huis gegaan en lag om 20:30 al te snurken. Ik was echt kapot. Mijn vriend bleef nog wel in de stad en kwam ladderzat thuis Normaal drinkt hij niet zo veel maar een paar keer per jaar zet hij de bloemetjes buiten. Ik vind het ook wel gezellig om met dit soort dagen een biertje te drinken maar dat zat er niet in dit jaar'. Is je tuin al af? Hoe groot is die tuin van jou wel niet? Hanna: Jammer dat je poes nog niet terrecht is. Dat is ook niet leuk thuiskomen. Leuk dat je kleine je blaas weet te vinden Misschien kan Mosa haar een streng woordje toespreken [-X Daar is ze erg goed in.
Hoe groot is die tuin van jou wel niet? ======== sheann wist je dat nog niet dat moos in een hele luxe villa woont met een tuin van zeker 30 meter.
Hi meiden, Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen.... Hier gaat alles goed, heb al 2 echo's gehad en alles is helemaal goed. Ook al een eerste afspraak met de VK gehad vorige week. Bij elke echo die ik heb gehad "krijg" ik er steeds 2 dagen bij.... ofwel het lijkt erop alsof ik bevrucht ben 4 dagen voor mijn eisprong... raar he?
Klussertje: Very funny Syl: Leuk dat je weer even langs komt. Fijn dat alles goed is met de kleine. Heb je ook foto's van de echo's. Mooi jurk trouwens
Hey meiden, sjonge zeg wat een akelig gebeuren gister zeg. Krijg er maar de koude rillingen van. Vandaag weer een echo gehad bij de gyn, beebje zag er goed uit, vruchtwater ook, gyn tevreden, wij ook. Moeten over 3 weken nog een keer terug v.w. de uitslagen van de nekplooimeting en bloedonderzoeken. Kan er zelf wel voor bellen maar de gyn wilde het netjes afhandelen...toch netjes van hem. Mannetje heeft voor de kraamhulp gebeld vandaag en zelfs naar de VK omdat hij daar ook al naartoe wilt (jaja, je leest het goed...m'n ventje wil naar de vk anders duurd het em te lang zegt hij haha) Maar de vk pakte niet op. Maandag nog maar een keer bellen. Ga dadelijk boodschappen doen met mijn schoonmoeder en een kraamkadootje kopen voor de nicht van mijn ventje, daar moet z'n moeder morgenmiddag heen. @Hanna: Dat is niet leuk voor je dat de kat weg is, ik hoop voor je dat tie nog terug komt. Even naar binnen kijken is altijd fijn. Op een gegeven moment vroeg dat vrouwtje die de echo maakte of ik het nog vol hield...oja zeker, ik kan nog wel een uur zo liggen kijken, heerlijk. @Sylvia: Fijn dat het goed gaat! @Afrola: Ik moet inderdaad ook wel opletten, begin toch stiekem wel last te krijgen in mijn heupen aan de achterkant. Gisteravond zakte ik bijna door mijn benen toen ik opstond. Ik ben helaas teveel gewend door de reuma maar moet er inderdaad goed op blijven letten. Ik herken het wel wat je zegt over een zo 'normaal mogelijk leven' Helaas zullen we wat moeten inleveren hier en daar maar als je goed naar je lichaam blijft luisteren dan moet het toch wel lukken. En af en toe lekker eigenwijs zijn is ook niet erg Hahaha ja die kleine rotzak bleef gewoon op z'n plekje liggen en vandaag bij de gyn lag ie weer daar en maar spartelen tijdens de echo...dat belooft inderdaad wat voor later... Liefs!
Klussertje, hahahaha, ja het is een ze.... we krijgen een meisje Mosa, hoe gaat het met je tuin? Sterre, mooi dat je weer een goede echo hebt gehad! Vandaag hebben we op het strand een foto gemaakt, ik met mijn buik Eigenlijk de eerste echte buikfoto die ik heb. Had niet echt een strakke buik toen ik zwanger werd, dus je zag het , zeker als ik kleding aanhad, nog niet echt. Nu, met mooie buikband, valt het wel op Ook even de naam van ons kindje in het zand geschreven en daar ben ik bij gaan liggen. Ze zijn erg leuk geworden! Groetjes, Hanna
Echt hoor Nou ja, we zouden het wel willen! We wonen in een tussenwoning en onze tuin is ongeveer 15 m lang en 6 m breed. Dus best aardig voor een rijtjeshuis. Het was helemaal bestraat, dus het er uit halen was best een werk. Toen alles glad maken, de veranda plaatsen, alles met nieuwe stenen bestraten, en bakken van stenen maken waarin we inmiddels struiken hebben gepoot. Volgende week nog gras leggen en dan is het écht bijna klaar. Omdat we echt álles hebben aangepakt, is het best veel werk. Hanna, wat voor weer hebben jullie eigenlijk daar? En hoe was de Atlantische kust? Ik ging vroeger al vaak met mijn ouders naar Frankrijk, we hadden een camper en trokken altijd rond, en dus we zijn ook een keer langs de hele Atlantische kust getrokken. Erg mooi! Succes morgen met verkassen! Als de tuin helemaal klaar is, dan zal ik wat foto's plaatsen Wat ontzettend zielig van jullie kat Bah zeg, dat lijkt me wel een flinke domper! Hopelijk komt hij alsnog thuis, het kan maar zo. Maar wel erg hoor! En ik heb inderdaad je kleine meid toegesproken (dat doe ik ook wel eens in het temptopic) dus ze zal proberen niet meer zo tegen je blaas aan te schoppen. Ik heb uitgelegd dat het een heel vervelend gevoel is voor jou. Leuk dat je nu een echte buikfoto hebt gemaakt! Ga je die binnenkort plaatsen? En gaan jullie iets met die andere foto doen op het geboortekaartje of zomaar genomen? Sheann, idd een alcoholloze Koninginnedag voor jou! Ik kan me voorstellen dat het goed vermoeiend was. Sylvia, fijn dat alles helemaal goed is! En over die bevruchting voor je eisprong, ik denk dat dat eerder te maken heeft met dat de innesteling eerder was. Dat je daardoor verder zwanger bent, volgens mij had Pookie dat ook. Maar het belangrijkste is dat alles goed is! Wat een mooie trouwjurk zeg! Is het die ook geworden of ben je er nog niet over uit? Leuk om je een keer in het 'echt' te zien! Gaan jullie nog in dat kasteel trouwen waar jullie het graag wilden? En hoe is het afgelopen met je baan? Sterre, leuk dat jullie weer een echo hebben gehad! Balen dat je zo'n last van je heupen hebt! Daar moet je inderdaad goed op letten! All, vandaag dus weer goed opgeschoten, nu ook wel weer moe. Ik heb alleen sinds half 4 zulke steken in mijn lies, ik kan bijna niet lopen Mijn vriend is nu aan het koken, ik kon gewoon niet meer staan. Het lijkt wel of er een zenuwtje klem zit ofzo? Gisteren had ik het ook even, maar toen ging het na een half uurtje wel over. Maar nu al 2,5 uur. Ik hoop dat het straks over is, want ik wil nog even naar de bibliotheek. Ik ga nu eten, kom straks nog even terug!
Inmiddels gegeten, ik dacht dat het beter ging maar helaas. Ik kan echt bijna niet lopen, dus ik baal ontzettend. Ik zei net al tegen mijn vriend dat ik bij wijze van spreken wel kan janken van de pijn. En zo kleinzerig ben ik nu ook weer niet. Mijn moeder heeft vanaf dat ze midden 20 was reuma, en ik lijk superveel op haar en heb ook snel last van mijn rug, knieën enzo. Nu heeft zij ook weleens zo'n pijn in haar lies, dus ik hoop maar dat het daar niets mee te maken heeft! Nu ik eenmaal weer zit, gaat het wel, maar ik zie er nu al tegen op om zo op te staan Laat eht alsjeblieft morgen over zijn!
Hallo meiden, Voor mij is het weekend vandaag lekker op tijd begonnen . Ben lekker op tijd gestopt. Kon alleen niemand van personeelszaken of arbodienst bereiken om officieel te melden dat ik het advies heb gekregen om minder te werken en dat advies ook wil opvolgen. Maar goed daar ga ik volgende week maar weer achteraan. @ Mosa, jullie hebben hard gewerkt in de tuin zeg gister en vandaag weer, lekker hoor... Maar neem je ook nog lekker je rust van het weekend? Zeker met die steken in je lies, misschien toch wat meer bandenpijn vanwege het harde werken?! Wel heel vervelend, ik hoop voor je dat het morgen over is. Maar zou morgen wel iets voorzichtiger zijn! Laat je vanavond maar lekker verwennen en blijf lekker op de bank hangen! @ Hanna, vervelend dat je poes buiten was toen je op vakantie ging maar nu nog altijd niet terug is gekomen. Geeft je toch een onrustig gevoel... Ook vervelend dat de kleine meid je blaas als boksbal/voetbal gebruikt, dan kun je alleen maar regelmatig naar de wc of proberen haar af te leiden Wat leuk dat je eindelijk een mooie buikfoto hebt gemaakt. Wel grappig dat het bij iedereen zo verschillend is hoe snel je de babybuik gaat zien. @ Sheann, wat leuk dat je nog een paar uurtjes hebt rondgelopen in de feestende massa! @ Sterre, wat fijn alweer zo'n mooie echo... En nu mag je over naar de vk. Wel fijn dat je mannetje dat snel wil regelen. Maar telefoneren kan idd wel als je in bed ligt Wees maar voorzichtig met jezelf met je heupen moet je ook nog je leven lang door Eigenwijs zijn we allemaal af en toe, maar wel voor iets dat erg leuk is @ all, nog helemaal vergeten te vertellen dat ik ook best nog leuke dingen heb gedaan afgelopen dagen, heb nl nog een boetiekje gevonden met zwangerschapskleding en daar heb ik twee leuke broeken en een rokje gekocht . Ben er helemaal happy mee... De kleding was er wel iets duurder, voor de broeken vond ik dat niet zo erg maar de shirtjes van 80 euro heb ik daarom wel laten hangen . Gelukkig pas ik nog wel wat gewone shirtjes van mezelf . En Mosa als je gaat shoppen voor broeken moet je ook eens naar het merk queenmum zoeken/kijken. Ik heb daar nu een broek van met echt lange pijpen (voor mij zelfs aan de lange kant). Vanavond maar weer x-factor kijken. Sinds ik de eerste aflevering Lisa heb horen zingen ben ik verslaafd . Normaal gesproken heb ik niet zo veel met deze programma's maar ben elke keer zo duf 's avonds dat ik het wel makkelijk vermaak vind . Fijne avond allemaal!
Zo, ik kon gelukkig wel naar de bibliotheek vanavond, maar het ging niet van harte. Iemand bij het temptopic schreef dat het ook met bandenpijn te maken kan hebben, maar kan dat zoveel pijn doen? Ik dacht dat je bandenpijn echt in je buik voelde, maar in je lies? En misschien vandaag wel te druk geweest? Morgen zal ik inderdaad in ieder geval iets rustiger aandoen. Afrola, goed dat je vandaag eerder bent gestopt met werken! Heel verstandig! Hopelijk kun je maandag iemand bereiken zodat je kan zeggen dat je minder wilt (en moet!) werken. Maar nu lekker weekend! Volgens mij wordt het morgen ook nog mooi weer, dan kun jij er tenminste ook van genieten Wat leuk dat je een leuk boetiekje hebt gevonden met leuke kleding! Dat heb je natuurlijk eerder als je in een stad woont. Ik zal zo gelijk eens googlelen op het merk Queenmum, bedankt voor de tip Ik denk dat het bij mij niet erg lang meer duurt voor ik andere broeken nodig heb. Ik pas nu nog al mijn broeken, maar het gaat al iets moeizamer. Mijn riem moet ik in ieder geval een gaatje losser. Maar na ruim 13 weken vind ik het nog niet eens zo verkeerd. Ik ga zo maar eens kijken naar welke regio in Frankrijk we op vakantie willen. We wilden gaan kamperen en dan bespreken we nooit iets, maar de laatste dagen kreeg ik twijfels over kamperen in een tent met 26/27 weken zwangerschap. Stel dat je iedere nacht een paar keer moet plassen, dan is dat wel heel vervelend. Ook weet ik niet of de matjes waar we normaal op slapen, dan nog wel lekker liggen. Dus we willen nog misschien een huisje daar huren, en dan twee keer een week, dus op twee verschillende plekken. Maar om een huisje te zoeken, moeten we toch eerst weten waar we precies heen willen. Waarschijnlijk in ieder geval een weekje in de Pyreneeën, maar voor de andere week zijn we nog zoekende. Hopelijk komen we er dit weekend uit, want ik denk dat we niet te lang moeten wachten met het boeken van iets. Vooral omdat we echt in het hoogseizoen gaan, rond 20 juli. Fijne avond nog en tot morgen!
Mosa: Vervelend zeg die steken. Hoe voelt het aan? Ik heb af en toe van die naalden steekjes net onder mijn navel maar die zijn heel snel over. Doe je het rustig aan vandaag. Afrola: Leuk dat je geslaagd bent met shoppen. Ik moet zeggen dat ik de topjes voor zwangere vrouwen vind tegen vallen. Ik ben nu bij Prenatal, Miss etam en HM zwangere afdeling wezen kijken maar vind niks mooi's. Gelukkig zijn tuniekjes en lange topjes al een tijdje in de mode en vind je ze overal.
Mos: Mijn moeder heeft een huis in Zuid Frankrijk vlakbij Narbonne en Carcasonne in een heel schattig dorpje. Dat is ook een hele mooie streek maar wel ver rijden. Binnen 2 uurtjes zit je ook in Barcalona dus als je daar nooit geweest bent is het wel de moeite waard. Veel plezier met boeken... ik wil ook op vakantie