Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Och meid, ik had het ook helemaal gehad hoor. Bloedingen, misselijk tot 20 weken, bekkeninstabiliteit. Het was ook voor mij wel genoeg. Maar na de bevalling was ik het snel vergeten, en je kindje maakt alles goed!
    Nu ben ik al weer ruim een week iedere dag misselijk, en dan weet je weer hoe akelig het was.
    Als jullie wens 1 kindje is, proma toch? Mijn wens is toch wel een iets groter gezin, maar zwanger zijn hoeft van mij ook niet haha.

Djaar: wat heb jij een dappere man. Lijkt mij wel. Ik zeg dat soort dingen ook altijd. Sta je in de winkel, word je geholpen door een 16jarige die je aanspreekt met jij en je. Krijg ik echt de kriebels van. En tegen mij werd nooit meisje gezegd bij de VK, dat is een beetje kleinerend vind ik.

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @melisa;ikzelf heb er in bepaalde gevallen geen moeite mee. zo ook niet in de omgang met een vk. In mijn werk ben ik er echter ook niet van gediend als mensen mij direct met de voornaam aanspreken. (ik ben ambtenaar en verwacht dan nog altijd een bepaald respect, zo behandel ik ook iedereen). Het je en jij verhaal vindt ik echter geen probleem.

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

zo dames ik heb es ff flink bij gelezen!

ben hier net echt serieus 2 uur en een kwartier aan het strijken geweest, non stop! niet normaaaaaaaaal en ik heb al een bloed hekel aa ndat strijken maarja, voor mn meisje..doe ik het toch :D en al die tijd ligt feli dus heeeeeerlijk te slapen!! nu nog steeds! ze had haar flesje daarnet ook echt super goed gedronken, 20cc over, maar er zit nu ook 10cc extra in om het dikker te maken dus vind ik eht echt goed gedaan van haar!:D

de wijkverpleegkundige is nog geweest en we gaan nu dus volledig over stappen (wel opbouwen) naar omneo voeding, dat in combi met 10 cc extra water, cinababy druppels (niet door de fles hoor), en inbakeren...over een week spreek ik haar weer over hoe het gaat.

dat infacol, en zantac gaan we dus niet meer gebruiken. we gaan eerst kijken of dit gewoon zo werkt en dan kijken we weer verder.

tegen de krampjes kon ik niet zo heel veel meer doen dan dat ik al deed, over die thee heeft ze het niet eens gehad eigenlijk? maar ik ga die toch maar eens halen;) hoeveel doe jij er dan bij in sterre? 10cc ofso?

@sheann wat een vervelende gozer zeg, gaat je zus er vanuit dat je neefje word aan gegeven, doet hij het gewoon niet. .bah zeg! en wow kyano is zeker heel erg goed gegroeid hahahah dat kan ik niet met feli vergelijken nee hahaha

en wat een lekker ventje heb je zeg, super leuke foto's!

@djaar, goed dat je mannetje goed voor zichzelf opkomt :) ik vind eigenlijk dat je als v.k. of welk beroep je dan ook hebt je altijd eerst moet kijken met wat voor mensen je te maken hebt, en of die het dus wel op prijs stellen als jij gelijk amicaal gaat lopen doen, zelf doe ik volges mij ook nogal snel wel amicaal maar als ik op mijn werk met ouders te maken heb of wat dan ook stel ik me wel profeccioneel en netjes op, maar ik spreek ze dan weer niet met u aan.. volges mij..? hahaha

en natuurlijk gefeliciteerd met je goeie echo:D

@melisa goed zeg dat je chelsey echt met een gerust hart achter kan laten bij de oppas, heb je alsnog nog een x een zwangerschaps test gedaan,omdat je misselijk blijft of?? en hoe is het met je oor?

@hanan oww joh wennen bij het kdv spannend!! ik zeg uit ervaring dat het meestal meer wennen voor papa en mama is dan voor de kleine! zo gaat dat bij ons op het kdv teminste meestal :) als ze nou 1 jaar zijn en ze komen dan pas, dan hebbe nze vaak wel moeite met wennen maar ik denk dat het met svinthe vast heel goed zal gaan....zijn jullie misschien al weer terug?

@mosa wat leuk dat veda zo heerlijk kan lachen, ik moet zeggen dat het hier jammer genoeg bij dat ene lachje is gebleven, kletsen tegen dr mobiel in de box doet ze dan weer wel net als noah haha:)

@sterre ik kan me voor stellen dat je niet op zo'n aanval zit te wachten nee als je met noah alleen zou zijn, en zowiso natuurlijk niet!!

@salapio ik weet nog niet echt hoe die groei curven werken enzo, en die staan ook alleen in de map van het cb of heb je deze gewoon zelf bij gehouden?? en betekend het omdat er onder die dikke rode lijn( haar lijn denk ik?) nog 2 lijntjes staan, dat ze dus gwoon een beetje middelmatig groeit zegmaar, gewoon goed dus? of werkt dat niet zo hahaha.

@all sorry verder weet ik het ff niet meer..

oww mn meisje ligt heerlijk te slapen nu en had daarnet dus heel goed gedronken, echt fijn hoor:D ik heb wel goeie moed dat het nu allemaal vast snel beter zal gaan :D

ik zal zo es kijken of ik nog wat heerlijke foto;s kan spammen;)

4. Sannehai

Deze is van vanochtend haha wat een lekkere dikke lippen he? ;) hahahah

5. Sannehai

deze is al van een paar weken geleden, heerlijk in dr wiegje haha

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Geweldig!!

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Sorry, sorry, sorry.....

Djaar, fijn dat je weer een goede echo gehad hebt. En wat goed van Djaarman dat hij voor zichzelf is opgekomen!

Sheann, wat een %#$# vent!! Gaat het verder wel goed met je zus en je neefje?

Sanne, wat een leuke foto's! Vooral die tweede, lekker een eigen mening!!

Melisa, wat een vervelende schoonouders... Sterkte er mee!!

Mosa, hoe gaat het nu je gestopt bent met de bv?

Sterre, en hoe was het gewicht van Noah?

MP, hoe gaat het met jou? Aan het aftellen??

Woops, heel veel succes met de laatste loodjes!!! Als jullie meisje er is, ben je het bijna allemaal wel weer vergeten, zegt men.

Salapio, al met verlof, lekker zeg!!

Andere meiden, een dikke knuffel!!

Hier gaat het trouwens best goed volgens mij. Vrijdag weer even spieken bij mini Nijn!!

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Maandag :D ! Wanneer ik precies 20 weken zwanger ben.
    Lekker zo'n kerstpakket waar je ook echt wat aan hebt!
    Aaaah wat een lieve reactie over Veda :D geweldig. Ik vind het zo leuk als baby's zo lachen ik ken het namelijk ook wel anders.... Een baby van half jaar die niet lacht en wat om zich heen zit te kijken..

@ Pookie, geweldige foto's allemaal van Yuna :D echt leuk zo'n kaartje.

@ Sanne, nee dat was ik niet, ik heb pannenkoeken altijd lekker gevonden. Maar sinds Mosa er elke x zo over praatte eten we het nu elke maand wel hahah :D .
    Fijn zo iemand die uit zichzelf bij je langs wil komen zeg. Hopelijk gaat de nieuwe voeding helpen.
    Whihii lieve foto's :D super.

@ Djaar, leuk zeg zo'n DVD en fijn dat alles goed is!

@ Sheann, jammer dat het zo moet gaan met je zusje haar situatie.. Heb geen woorden voor die kerel.

@ Sterre, hahah Noah lach je nu al uit ;) .

@ Nijntje, ja ben zeker aan het aftellen heb er echt zin in. Jij veel plezier vrijdag!!

9. Sannehai

ow mp whaha dan weet ik niet wie dat hier was... ik d8 toch dat iemand dat een x gezegd had;)

lekker hoor elke maand pannekoeken, toen ik zwanger was aten we het ook heel vaak.. nu heb ik het nog geen 1x na mijn zwangerschap gegeten...word wel weer eens tijd denk ik..wie weet morgen;)

je bent nu echt al op de helft, spannend hoor :D gaat echt snel dan! enbijna je echo :D

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    #7610 Sterre82, 16 dec 2009
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
    Djaar: Hahaha jazeker zegt me iets :D Dat is toch ook stom toevallig!

Woops: Ik zou me zeker niet schuldig voelen hoor, ik heb mijn zwangerschap ook niet altijd als een rose wolk ervaren. En het gaat erom dat ze gezond en wel op de wereld komt en een fijn leven krijgt. En net als wat Melisa zegt, als de kleine er is ben je alles écht zo weer vergeten :)

Sanne: Fijn zeg dat het nu lekker gaat met Feli, hopelijk blijft het zo. Ik doe tussen de 10 en 30cc in de fles. Ligt eraan hoe hoog de nood is zeg maar haha.
    Leuke foto's! Ze ziet er al lekker eigenwijs uit hoor ;)
    Ik herinner me ook iemand die pannenkoeken niet zo lekker vond dus je bent niet gek aan het worden haha. Ik weet ook niet meer wie het was :(

Nijn: Fijn dat het goed gaat en vrijdag weer fijn spieken :)

MP: Grappig dat je de 20 weken echo precies krijgt als je 20 weken zwanger bent :) Spannend hoor.. ik was echt bloedzenuwachtig..en het ging zooo snel :( Geniet er maar van :)

All: Noah was nu 4610 gram, 370 gram aangekomen in 2 weken tijd, erg netjes. We hebben lekker door de sneeuw gewandeld. Het waren wel van die flut-vlokjes maar het blijft wel een beetje liggen. Heb er foto's van gemaakt, zal ze zo even plaatsen :)

Van de zomer had ik toch die orchidee die een heuse tak kreeg en ook nog bloeide... nu zitten er al 3 takken aan en allemaal met knoppen :$ Dat ding stopt niet meer...
    Ook mijn kerstster van vorig jaar heeft flinke bloemen en rode bladeren gekregen... ik sta echt versteld haha.
    Ik zal er eens foto's van maken.

Hier i.i.g de achtertuin

Bekijk bijlage 36701

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
  14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Ik heb niet heel veel tijd, maar ik kijk hoe ver ik kom met reageren :) Vanochtend weer kraamvisite gehad, wel gezellig, en vanmiddag zijn we met z'n drietjes naar het dorp gelopen en hebben we wat boodschapjes gedaan. Wel gezellig, zo'n dag met z'n drieën thuis.
    Vanavond komen mijn schoonouders langs, joepie ;)

Sheann, en logisch dat je boos wordt om de situatie met de ex van je zusje :x Heel erg dat hij nog niet langs is geweest! Mocht je zusje vandaag naar huis?
    Fijn dat Kyano zo goed groeit!

Hanna, hoe ging het op het kdv?

Djaar, dat zijn idd geweldige momenten, om het tegen jullie familie te vertellen! Ook superleuk (en knap!) dat jullie het zo lang hebben kunne verzwijgen, zal een superverrassing zijn dan :D

Melisa, vervelend dat je schoonouders niet inzien hoe ze zich gedragen ;) Hopelijk valt ooit het kwartje wel, en wordt de band tussen jullie beter!

Salapio, fijn dat je verlof zo goed uitkomt! En op zich ook lekker natuurlijk, om nu al lekker vrij te zijn. Vindt Mirre vast ook leuk!
    Zo te zien is Mirre al wel iets aan het inlopen op de curve of niet? Ze gaat steeds iets dichter naar het gemiddelde toe.

Woops, ben benieuwd wanneer jouw meisje besluit er uit te komen, hopelijk met 38/39 weken!

Sterre, net als dat we Veda een mooie naam vonden, vonden we ook Leona erg mooi klinken en vooral de combinatie vind ik erg mooi. Eigenlijk komt het een beetje van Leona Lewis (de zangeres), daarvoor had ik er nog nooit van gehoord. Dus zo komen we eraan :)
    Jeetje, heftig dat je vader er vandoor ging toen je moeder zwanger was van jou :( Het lijkt me idd dat je hem met pas contact vanaf je 16e niet meer echt als vader kan zien. Wel fijn dat er geen wrok tussen jullie is!

Hoe was het bij het weeguurtje? Heel vervelend dat je nu al last van je gewrichten krijgt ;) Dat wordt nog wat dan!
    Ik heb trouwens ook een witte jas, idd niet heel erg handig, maar ik moet ook een nieuwe jas. Ik vind het altijd lastig, een jas uitzoeken, ik weet nooit precies wat ik wil. Jij nu wel? Ik weet eigenlijk ook helemaal niet wat voor soort jassen er nu in de winkels hangen.

U-zeggen, ik zeg het zelf wel tegen onbekende oudere mensen, maar ik zit er niet op te wachten dat 'jongeren' dat tegen mij zeggen! Niet op m'n 27e in ieder geval :D
    Omdat ik psycholoog ben, merk ik op mijn werk wel vaak dat sommige mensen dan standaard u zeggen, ook van 60 jaar :) Ik voel me dan eerder ongemakkelijk, dus zeg altijd dat ze gewoon je kunnen zeggen. Ook heb ik liever dat ze me bij m'n voornaam noemen, dan mevrouw ..., wat automatisch ook vaak gebeurt.
    Maar Djaar, het is wel erg goed van je mannetje dat hij het wel aangegeven heeft dat hij het liever anders wil!
    Ik vond het persoonlijk fijn dat het allemaal informeel was bij de vk, het gaat ook om zoiets privé en dan vind ik het wel prettig.

Sanne, klinkt goed, dat Feli en zo goed gedronken heeft vanochtend en dat ze lekker lag te slapen terwijl jij ruim 2 uur (petje af hoor :)) hebt kunnen strijken.
    Fijn dat je samen met de wijkverpleegkundige een duidelijk plan hebt over hoe nu verder. Hopelijk reageert ze goed op de omneo-voeding!
    En wat een schatje is Feli zeg! Op wie lijkt ze het meest, kunnen jullie dat zien? Ze heeft wel best een donker huidje of niet?

Nijntje, leuk hoor, vrijdag! Is nu al bijna, hij/zij zal wel flink gegroeid zijn!
    Met mij gaat het goed hoor, helemaal geen last meer gehad van mijn borsten en ik draag nu ook alweer gewone bh's. En het allerbelangrijkste is natuurlijk dat het nu heel goed gaat met Veda, ze is zo ontzettend tevreden en lief nu :)

MP, oke, dus maandag de 20 wekenecho, ik zal het niet meer vergeten :D Spannend en leuk hoor! Ik weet nog wel dat ik er ineens heel zenuwachtig voor was, het is toch best spannend of alles goed is. Maar die kans is natuurlijk heel groot! En je kunt in ieder geval lekker lang naar je beebje kijken :)
    Hihi, iedere maand pannenkoeken valt nog mee hoor ;) Lekker hè?! Wij hebben het afgelopen zondag nog gegeten, blijkbaar is het toch niet alleen een zwangerschapsding :D En dat was al de 2e keer sinds de bevalling!

Afrola, hoe is het met jou? Hopelijk heeft de verkoudheid niet doorgezet? En hoe is het met Josien, nog wel verkouden?

All, morgen m'n eerste echte afspraak op het CB, de vorige 2 keer was alleen om te wegen. Om half 9 moet ik er al zijn, dus mooi op tijd :D Alleen nu las ik net dat er in het midden van het land (waar ik dus woon) vannacht wel 15 cm sneeuw kan vallen :$ Nu heeft mijn vriend even geregeld dat hij morgen later kan beginnen op z'n werk en dan gaan we even samen met de auto. Anders moest ik lopen omdat we maar één auto hebben. Wel fijn zo!

Zo, toch nog zo'n beetje overal op kunnen reageren. Dan kan ik weer met een gerust hart afsluiten zo ;)
    Ik had ook verwacht dat Veda allang wakker zou zijn, maar ze ligt nog te slapen in de kinderwagen. Meestal wil ze rond half 4/4 uur wel een flesje.

O ja, wij doen nu dus geen kruikje meer in het bedje 's nachts, voor de zekerheid heb ik vanochtend toen ze uit bed kwam haar temp opgenomen en toen was die 36.5, dus een beetje aan de lage kant. Dus komende nacht laten we wel een kruikje in haar bedje liggen, kijken wat haar temp morgenochtend is.

Fijne dag nog allemaal!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ah, ik zie nu pas dat Veda vandaag precies een maand is, wat gaat het toch hard!

Sterre, wat een leuke foto's zeg! Die van jullie twee zijn echt heel leuk! Ziet er zo gezellig uit, en wat een schattig ventje heb je toch! En wat een blauwe ogen heb jij, mooi!
    Fijn dat Noah goed aangekomen was! En leuk dat het wat gesneeuwd heeft bij jullie, hier nog helemaal niets!

En blijkbaar heb je toch hele groene vingers :D

Het zou trouwens kunnen dat het Nijntje was die niet zo van pannenkoeken houdt :)

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Haha nee ik weet ook niet wat ik wil (behalve dan dat tie zwart moet zijn) En ik heb ook geen idee wat er nu 'mode' is of wat er uberhaupt hangt :)
    Oh gezellig je schoonouders ;);) Zijn ze al wat bij getrokken?

Zo en nu even die luilak wakker maken voor z'n flesje :)

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Sterre; geweldige foto's ik zo bijna komen kijken in Heytse als het hier in Budschop niet hetzelfde was hahaha

Enne ikke ben degene die geen pannenkoeken lust (althans liever niet en dan max. 1)

@Mosa; dat even snel reageren van jou is altijd erg uitgebreid hahaha.

@All; hier maar besloten dat Djaarman vanavond laat doorwerkt en dus niet naar huis komt maar bij zijn moeder logeert. Ben dus alleen met mijn grijze huisvriend (zie album). Ook gezellig maar toch.

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Eindelijk een berichtje van mij. Ben al de hele middag met tussenpauzen bezig om bij te lezen en te reageren.

@ Sterre, leuk dat je in een cafe hebt gewerkt, dat was vast ook heel hard werken. In feb galblaas verwijderen. Wel fijn dat je nog even mag herstellen van de bevalling maar ook weer niet een heel prettig vooruitzicht. Grappig verhaal van Noah die je uit lacht, haha.
    Niet schaatsen is idd vanwege bekken. Op een been staan is nu ook nog steeds pijnlijk, dus dan is schaatsbeweging ook niet echt goed.
    Balen zeg dat je last krijgt van je gewrichten. De kou helpt dan zeker ook niet?! Leuke foto's van jou en Noah!

@ MP, nog even doortellen dan ;) maar ik hoop ook voor je dat er een gezond jongetje of meisje in je buik ligt!

@ Hanna, hihi Svinthe aan de winterslaap. In dat geval zal het op het kdv wel makkelijk gaan.. Maar hoe ging het echt vandaag?
    Ik ben wetenschappelijk medewerker. De helft van mijn tijd besteed ik aan onderzoek (klanttevredenheid zorg), de andere helft aan organisatorische en representatieve taken (rondom datzelfde onderzoek klanttevredenheid zorg).

@ Pookie, wat een leuke foto's

@ Mosa, gezellig en druk al die kraamvisite. En al je eerste kerstpakket gekregen leuk hoor! Vervelend dat Veda gister zo overstuur was. Ging het vandaag beter?

@ Sanne, Goede bezoeken aan de gyn en cb gehad zo te lezen. Verkalking van de placenta kan heel gevaarlijk zijn heb ik wel gelezen. Wel goed dat ze er op wijzen dat je bij een volgende zw.schap daar op moet letten. Wel vervelend dat je vk nu niet doorhad dat feli zo klein was. Maar ja kun je nu toch niets meer aan veranderen...
    Feli wel goed gegroeid ondanks alle problematiek met eten. Dat is toch wel fijn? Ik dacht trouwens dat baby's in de eerste maanden ongeveer 120 gram per week aankomen. Daar zit Feli nog boven dus dat is wel goed hoor. Het belangrijkste is dat Feli de groeicurve volgt waar ze bij past. En daar kijkt het cb naar. Dus als die het goed vinden geen zorgen maken hoor. En vandaag nog een extra bezoek van de verpleegkundige. Heel fijn dat ze even xtra tijd voor je willen nemen vanwege alle probleempjes met haar voeding en het onrustig zijn en zo!
    Ik ga idd weer bij dezelfde organisatie werken. Ze doen een beetje raar met contracten daar. Mijn vorige contract liep in mijn verlof af, en heb nu dus geen contract en heb er voor gekozen om iets langer 'werkloos' te zijn en pas in feb weer te gaan werken. ff iets langer genieten van mijn meisje en mezelf de kans geven goed te herstellen :)
    Leuke foto's, lief hoor en lekker eigenwijs aan het kijken ;)

@ Salapio, heerlijk hoor dat je gister je laatste werkdag had. En leuk begin is dan de kerstvakantie en dan echt verlof. Mooie groeicurve van Mirre. Ze groeit toch langzaamaan meer naar het gemiddelde toe.

@ Djaar, een goed eerste vk bezoek gehad zo te lezen. Superleuk
    dat jullie weer even naar binnen hebben mogen kijken en volgende week nog weer een keer. Echt leuk!

@ Sheann, meneer goed gegroeid, fijn hoor. En nu kijken of meneer het eens is met uitgestelde voedingstijden ;). En zus hetzelfde bed als jij, het lijkt wel veel op elkaar zeg! Wel goed dat je zusje het heft in eigen hand neemt met zo'n #*^# als vriend zeg.

@ Melisa, fijn dat het beter gaat vandaag.

Hier nog een beetje een drukke bedoening. Josien is nog steeds verkouden, gaat nog wel een paar dagen duren voor het over is denk ik. Er zit namelijk ook heel veel slijm vast in haar borst. Ze moet regelmatig hoesten en dan hoor je het helemaal rochelen. Bij mij wordt het ook iets erger. Heb steeds meer last van mijn keel helaas. :( Maar niet te veel praten dus. En ik ben ook heel moe. Dat heb ik altijd wel als ik verkouden ben. En nu ook nog een paar moeilijke nachten gehad door Josien. Nou ja komt wel weer goed.

Waar we met Josien de laatste paar weken steeds meer last van hebben is doorlekken. Ze poept tegenwoordig nog maar 2 keer op een dag, maar dan gelijk zoveel dat ze doorlekt. Heeft iemand een idee welke luiers dat op kunnen vangen? Pampers new born en baby dry werken hier dus niet goed genoeg ;).

19. woops

woops Niet meer actief

Update verloskundige,

Ons meisje is bijna helemaal ingedaalt, het is milimeter werk zeg maar.
    Ze heeft een flink kontje en als ik de 40 weken uit ga lopen gaat ze maatje 50 niet passen.
    Hier een echte Hollandse meid op komst!!

Ben zo blij dat ze het goed doet.

20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sterre: Whahah kleine sadist. Mijn vriend kon ook erg om je verhaal lachen :D

Je vader pas op je 16de leren kennen is ook wel heftig, lijkt me ook moeilijk om hem dan als vader te zien. Als ik naar mijn kleintje kijk dan snap ik niet dat sommige papa's zo'n lief wezentje in de steek kunnen laten.

Zoveel sneeuw!! Wij hebben hier helemaal niks. Ik hoop dat er morgen een heel pak ligt als ik wakker word, vind het zooo mooi.
    Wat een leuke foto's!

Melisa: Nog steeds misselijk? Had jij trouwens ooit nog een zwangerschapstest gedaan?

Sanne: Wat fijn dat het beter gaat met de voeding.
    Wat een schattige foto's! Van wie heeft ze die dikke lippen?

Nijntje: Mijn zusje en neefje hebben een beetje opstart problemen omdat ze beiden aardig zijn toegetakeld tijdens de bevalling en door de vacuum pomp maar het gaat al beter met ze en ze zijn vandaag naar huis gegaan.

Mosa: Succes met de schoonouders. Ik moet de 26ste weer ;) Vorige keer toen we er waren hebben ze in een aparte kamer gerookt maar eenmaal thuis stonk nog alles naar rook. Gatver :x

Afrola: Geen idee welke luiers beter zijn. Wij gebruiken de pampers newborn. Die van de Kruidvat heb ik ook geprobeerd maar die vond ik veel te dik. Misschien zijn die juist goed voor heel veel poep.
    Beterschap!

Pannenkoeken: Volgens mij is Djaar degene die geen pannenkoeken lust. Djaar waar ben je? Oh je hebt je al gemeld :p

Jas: Mijn winterjas zit erg strak bij mijn buik en mijn borsten, ik krijg hem maar net dicht. Ik vroeg me ook al af wat voor jassen er in de winkels hangen.

Voeding: Vanaf gisteren om de 4 uur gevoed en dat gaat erg goed.
    Soms zat er zelfs 4.5 uur tussen. Geeft wel een stuk meer rust op deze manier en heb ik meer tijd voor mezelf.

All: Vandaag voor de nacontrole geweest en alles was goed. We stonden heel snel weer buiten en had niet het idee dat het een erg nuttig gesprek was. Wel heel leuk om met de kleine te showen.

Daarna de mex. griepprik gehaald. Vond het wel zielig om al die huilende kindjes te zien.

Morgen even een rust dagje, heb het zo druk gehad de laatste paar dagen.

Deel Deze Pagina