Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Woops, groter dan 7 pond kun je natuurlijk op allerlei manieren opvatten :D Maar het is toch afwachten hoeveel je meisje daadwerkelijk weegt.

Ik denk dat je voorweeën hebt, en daar heb ik eigenlijk geen verstand van, maar volgens mij mogen die wel een beetje pijnlijk zijn hoor.
    Maar het is wel spannend voor je, maar ik zou toch in je achterhoofd houden dat de kans groot is dat het nog een tijdje duurt. Voorweeën zeggen namelijk eigenlijk niets, en anders kan het wachten wel érg lang gaan duren.
    Maar voor je het weet, zal het zo ver zijn!

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Gimena: Je meisje doet het zeker goed zeg, flink gegroeid!
    Oeh dat is inderdaad niet mooi dat je ineens weer zo vloeit, hopelijk gaan die pillen helpen.
    En ook nog met de auto weggegleden, dat is inderdaad eng en al helemaal met de kleine erbij... ik ben een keer bijna in de sloot beland :).. maar dat is al jaren geleden hihi.

Mosa: Noah woog gister 4610 gram. Hoe lang was Veda bij de geboorte?
    Op die ongesteldheid zit ik inderdaad niet zo te wachten :( maar van de andere kant weet ik dan wel dat het weer/nog werkt :) Ik vloeide na de 4e week ongeveer niet meer.

Woops: Volgens mij mag het officieel geen pijn doen maar ik kan me nog wel herinneren dat ik ook pijnlijke onregelmatige steken/krampen had de laatste weken. Mosa volgens mij ook.. En anders voor de zekerheid even je vk bellen. Ik denk dat jij nu gewoon het zekere voor het onzekere moet nemen hoor.

All: Ik was onder het strijken (jaja ik heb gestreken :D) naar Oprah aan het kijken. Daar was een vrouwtje met een 6ling en die heeft ze alle 6 BV gegeven :$ Ze kolfde 50 tot 60 flessen per dag :$ Dan kan je toch net zo goed aan dat apparaat blijven hangen.. jeetje mina..

Oh en de pannenkoeken waren lekker :).. alleen een beetje jammer dat Noah de hele tijd aan het miepen was onder het eten en nu ik klaar ben slaapt ;)

3. woops

woops Niet meer actief

Ik denk ook aan voorweeën.
    Zolang het onregelmatig is zal het niets zijn, we zien het wel.
    Verwacht het nu ook nog niet, al zou het leuk zijn. :)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, Veda was 52 cm bij haar geboorte, dus ook al een lange meid. Maar dan nog, al 5 cm gegroeid in 4 weken, dat leek me best veel. Ik was er in ieder geval verbaasd over vanochtend :) Toch past ze nog makkelijk in veel kleertjes in maat 50.

Ik had idd ook wel krampen en steken op het laatst, maar heb nog geweten of het oefenweeën waren. Jeetje, wat lijkt dat trouwens ver weg zeg :$
    Maar Woops, anders idd de vk even bellen, tenslotte is het wel de bedoeling dat je meisje nog even blijft zitten natuurlijk. Dus misschien het zekere voor het onzekere nemen?

Zo zo, een zesling bv geven, dat zal een flinke dagtaak zijn dan :D Alleen luiers verschonen lijkt me al een gedoe!
    En jammer, een miepende Noah tijdens het eten!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik snap dat je het zat bent, maar als ik jou was zou ik zeker hopen dat het nog wel een paar weekjes duurt! Een volledig volgroeid kindje heeft toch iets meer weerstand, en dat is toch wel belangrijk!
    Vandaag zei de arts op het CB nog dat het op zich helemaal niet verkeerd is als een kindje iets overtijd geboren is (alhoewel mijn 13 dagen nu ook weer niet per sé hoeft :)).

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Djaar, grappig dat we nu weten hoe je aan je naam komt van hier :)

Mosa, fijn dat Veda nu aan het groeien is :)

Sterre, leuk idee om naar Thermae 2000 te gaan. Je moeder wil vast wel oppassen!

Gimena, zo Sophie is goed gegroeid zeg. Fijn hoor!

Phoephoe, 6 kinderen bv geven. Dat vind ik echt een grote prestatie!

Ik ben nu lekker bij mijn ouders. Michel had een etentje van zijn werk.Dan eet ik meestal hier. Svinthe ligt lekker te slapen. Ze was moe en wilde niet drinken.... Hopen maar dat de laatste fles er lekker in gaat straks!

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Super leuk geworden zeg! De vlinder is ook erg schattig.

@ Hanna, leuke foto zeg :D !

nog 4 dagen :D .

8. woops

woops Niet meer actief

Nou als we in 2010 zijn mag ze wel komen.
    Nu met de feestdagen zou het denk ik ook wel speciaal zijn, maar ik denk dat je helemaal niet kunt genieten, snap je?

Mannetje en ik denken echt aan voorweeën/indalingsweeën omdat ze nog niet helemaal ingedaalt was dus misschien zet ze nu der laatste zetje naar beneden. ;)

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Mosa; op de kerstborrel had ik het zo gezien. Was een beetje misselijk en had weinig trek ik zuurkool met gehaktbal. Ook vonden een aantal mensen het de gelegenheid om te vragen hoe het met de kinderwens stond. Nou ik heb er wat omheen gedraaid en gezegd dat het nog steeds afwachten is maar dat we het rustig aan doen omdat de MMM toch erg heftig is. Ze krijgen het op 4 januari te horen. We willen toch echt eerst de familie het nieuws vertellen.

Ik ben kapot van de slaap maar weet nu al dat dat ook vannacht weer geen suc6 gaat worden. Het duurt zooooooo lang voordat we morgenavond om 20.00 mijn moeder de doos met bloemkool en een dubbele bodem overhandigen. Nu maar hopen dat mijn broer en zus geen lange verhalen hebben want we wilden eerst hun hun hart laten luchten. Je kan er namelijk donder op zeggen dat op het moment dat ons nieuws bekend is, er weinig andere onderwerpen zullen zijn daarna (en zeker niet na de dvd)

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hehe ... ik lig echt uitgeteld op de bank :D. Heel vol dagje weer gehad met Mirre, inclusief een fietsritje door de sneeuw (soort van) voor de Mex prik voor Mirre. Ze was best stoer, van te voren even brullen, tijdens prik ook even en binnen de minuut stond ze te springen op het gymnastiekkussen en nootjes/rozijntjes te eten :D.

Nog een nieuw peuterpuberteituitspraak: nee mama, grote nee! *proest* (ze vond het zelf ook enorm grappig)

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @salapio; die meid van jullie is zo grappig, dat voorspelt wat als ze 16 is hahaha. En ook hier even bankhangen. Mijn mannetje belde net dat hij onderweg is dus dat komt wel goed

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoop echt dat ze meer op Jan lijkt in de puberteit, die was behoorlijk braaf ... ik was een ramp ...

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat je mannetje weer onderweg is (pfff mn hersens werken echt in mini-fasen ... vandaag bij de Etos 1minimaal 10 seconde moeten nadenken over de vraag: wil je een tasje? .. over de vraag dus, niet het antwoord :D)

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    mijn mannetje zou zeggen ; geeft niets schat, hoort er allemaal bij.

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @sannehai; we zijn vriendjes!!

16. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoii dames

soo poeh moest ff een hoop bij lezen! weet niet of ik het allemaal nog heb onthouden hoor maar zal proberen ff wat te reageren!

@salapio hahaha ik moet echt lachen om mirre, wat een heerlijk vrolijk meisje zeg! ik zie het mezelf ook al helemaal mee maken met feli,nee grote nee ;) hahaha gaat het verder allemaal goed met je?? nog maar 8 weekjes ook voor jou, gaat opschieten hoor!!

@hanna wat fijn dat svinthe gegroeid was, jammer dat het niet echt heeeeel veel was, maar gelukkig toch genoeg :) en naar de fysio hopen dat het niet echt zo heel erg nodig is voor haar hoofdje! en de flessen blijven toch nog niet zo soepeltjes gaan bij jou....jammer hoor.. ik weet hoe je je voelt als je meisje niet goed wilt drinken, snap dus ook dat je zegt dat je het wel fijn zou vinden als je weer gaat werken, kunnen hun ff flessen;) en leuke foto van jou en svinthe in de sneeuw!

@grijze huisvriend whahaah ik kon/kan je kat ook niet zien, en d8 dus ook Huh bedoelt ze nou haar echo...dus sterre je was niet alleen die zich 'blond' voelde;) hahaha

@mosa soo veda is echt lang dan ja, een lange slanke dame:) fijn dat ze zo heerlijk van 23.00 tot 7 slaapt.. lijkt me een heerlijk ritmetje :)

@melisa ow het blijft dus spannend;) ben benieuwd na het weekend.

@sterre ow, denk je dat je ongesteld gaat worden? ik d8 dat dat altijd wat langer duurde als je borstvoeding had gegeven/gaf..bij mij is er nog nix te bekennen, maar ik had ook wel ineens dat mijn voeding Mega terug liep....kan dat je ongi word, maar kan denk ik ook gwoon even een voedingsdipje zijn, die als je gewoon verder kolft of meer gaat kolven, wel weer goed komt.. maar de vraag is of je dat nog wilt doen.. ik vind het echt knap van je dat je et nog steeds vol houd! en je bent Echt geen mietje hoor, als je stopt!

@twinny, ik hoop dat je wat aan dat topic hebt wat sterre je gegeven hebt, je zit volges mij echt echt niet lekker in je velletje, meid ik denk aan je dikke knuffel van hier.

@gimena wow dat was zeker wel ff schrikken denk ik met de auto, gelukkig was er niet veel aan de hand, alleen balen van je auto natuurlijk, maar gelukkig nix ernstigs met jou of sofie, kzou me ook dood schrikken hoor.

@sheann wat balen dat je ziek bent geworden van de mex griep prik, wij moeten er morgen weer om, weet wel dat wij de vorrige x allbij lang last van onze arm hadden en ook ffjes niet zo heel lekker waren, khoop niet omdat ik al zo mega verkouden ben, ik dan ook sneller ziek zal worden door die prik?

@mosa gek eigenlijk dat jij niet bent uitgenodigd voor die prik, ookal is de griep op zn beloop, toch raar dat je niet bent uitgenodigd.

@werk wow dames wat een hoge beroepen allemaal, ondezoekers, psygologen goed hoor!

@djaar haha moeilijk lijkt me dat ja, gaan ze ineens vragen hoe het met de kinderwens staat, het liefst zou je willen schreeuwen jaaaaaaaaaaaa we zijn zwanger, maar echt knap dat je het nog fftjes voor je kan houden, alvast super veel plezier met vertellen:D

@Woops fijn dat je je na het gesprek met de vk weer wat beter voelt, en lekker veel rust nemen ja :D

@all verder weet ik het echt ff niet meer hahahaha

hier vandaag weer een druke druke dag gehad, veel opgeruimd want het moet wel allemaal aan kant zijn voor als alle visite zaterdag gaat komen, ik zou eerlijk gezegd Niet weten waar ze allemaal zouden moeten zitten/staan want er is hier nergens plek, maar goed, dat zoeken ze zelf maar uit;) hahahaha

feli wou weer es niet echt zo lekker drinken, ik ga morgen maar weer bij houden op papier hoeveel ze nou eigenlijk echt binnen krijgt, want soms drinkt ze echt maar 30cc...dat kan toch gwoon niet lijkt me dan.

ook is haar poep nu echt hard aan het worden, en ze moet nogal wat werk verrichten wil ze dr een klein keuteltje uit krijgen *zo zielig!*

vanavond ben ik lekker nara de stad gegaan, heerlijk geshopt, nieuwe broek ( wel raar want nu had ik ineens een vetkwabje over de rand van mn broek hangen, terwijl ik dat echt nog nooit gehad heb maar goed, dat hoort er nu bij natuurlijk hahaha)

maar nieuw zwarte broek, nieuw vestje, nieuw shirtje met dingetje dr over(kan het ff niet uitleggen haha) en nog een ander shirtje, duss goed geslaagd!

voor vriendlief ook nog als cadeautje een nieuwe trui mee genomen, en hij vind hem gelukkig erg leuk:)

morgen ochtend moeten wij weer om de mex griep prik, daarna is het cakejes bakken voor mij geblazen, en verder hier alles aan kant houden hahha.

ik heb nog 2 sta tafels op gehaald bij kennissen voor in de woonkamer, de tafel staat al helemaal aan de kant, maar volges mij passen er hier nooit 2 sta tafels maar goed, we zullen wel zien;)

en zondag is het hier koopzondag en gaan we denk ik voor het eerst even met zn 3tjes naar de stad, hai heeft nog steeds neit met de wagen gelopen, en dat wilt hij nu toch echt wel eens gaan doen. ook gaan we dan nog maar es voor dat laminaat kijken voor in de woonkamer, want dat was er nog niet echt van gekomen.

nou dames, ik weet niet of ik er morgen ben, maar in ieder geval fijn weekend allemaal

17. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@djaar jeej:D, ik gelijk kijken naar de grijze huismuis maar kzie hem nog steeds niet :S

18. woops

woops Niet meer actief

Even spammen met m`n buik en de kerstboom:

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kusje voor Feli ... zielig hoor die harde keuteltjes :(. Heb je al eens gedacht aan een ostheopaat. Ze heeft het blijkbaar moeilijk gehad in haar eerste dagen/weken ... wil nog wel eens helpen ...

Mooie foto Woops! Moet ook weer eens aan de buikfoto ...

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Goedemorgen!!

@Woops; mooie foto hoor!!

@Sterre; ook vriendjes!!

@All; TODAY IS THE DAY!!!!!!!!!! De bloemkool is ingepakt, de wijn voor aanstaande ooms en tantes staat klaar en wij hebben er slecht van geslapen hahahaha. Ben gelukkig (nog) niet misselijk vandaag, dus dit lijkt de mooiste dag van het jaar te gaan worden.

Als ik kan breng ik morgen direct verslag uit!!

Deel Deze Pagina