Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Djaar, zo in ieder geval geen nachtjes mee slapen voordat je het grote nieuws gaat vertellen!
    Ik ben heeeeeeeeeel benieuwd naar de reacties. Geniet ervan , kijk goed, luister goed, want dit moment is maar een keer :D

Salapio, hahah Grote Nee, da's wel erg nee dan he hihi :) Erg grappig kind heb je!

Sanne, fijn dat alles weer schoon is. Jeetke je krijgt veel bezoek morgen. Succes!
    En erg handig om eens op te schrijven wat Feli drinkt. Ik heb dat bij Svinthe ook een tijd bijgehouden inclusief slaapjes etc. Gaf wel veel inzicht!

Woops, prachtige foto!

Straks gaat Svinthe weer naar het kdv, wennen zonder papa en mama. gelukkig maar 1,5 uur ;)
    Ik ga even het kerstpakket ophalen op school. Ben benieuwd!

Fijne dag allemaal!

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Djaar: fijne dag!!!!! Wat zul jij een paar mensen gelukkig maken haha.

Woops: wat een mooie foto!

reageer zo verder.....

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Zo hé 5cm in 4 weken, daar zou ik ook verbaasd over zijn haha. Wel gek dan dat ze nog wel in mt50 past. Noah is kleiner en past het niet meer ;) Gek he wat een verschil er in kindjes kan zitten :)

Djaar: Niet erg tactisch van je collega's om dat zo maar even te vragen of vond je dat niet erg?
    Yay vriendjes! Meid, super super super véél plezier vandaag en ga genieten van jullie mooie moment!!! Ik ben heel benieuwd naar je verslag.

Woops: Mooie foto! Erg mooie ronde buik ook.

Salapio: :D Grote nee.. nou daar kan je niks meer tegen doen ;)

Hanna: Spannend vandaag, Svinthe weer naar het kdv en alleen achter blijven. Maar die vrolijkerd van jou heeft het vast naar haar zin :)

Sanne: Zielig hoor voor Feli dat ze harde keuteltjes heeft *knuffel* Hoe is de nacht gegaan?
    Druk dagje op komst voor jou. Zie je daar niet een beetje tegenop omdat het niet zo lekker gaat met Feli?

Melisa: Gaat het al wat beter met jou? Met je oren?

All: Pff hier inderdaad ongesteld aan het worden volgens mij.. licht bloedverlies dus als het doorzet is het weer officieel bij mij haha. Ik vind het wel best snel dan eigenlijk. Ik vloei pas 2,5 week niet meer van nog na de bevalling :(

Zo en nu klaar maken om naar de fysio te gaan. Fijne dag!

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne: wat vervelend toch allemaal. Misschien inderdaad goed om een schema bij te houden?

Hanna: was ze van de wek ook al niet geweest? Of ben je er toen bij gebleven?

Sterre: met mij gaat het redelijk, ben niet meer de hele dag misselijk. Maar nog wel draaierig. Ga het weekend gewoon weer dingen doen want de huisarts zei dat ik het orgaan moet zien als een computertje. Moet opnieuw geprogrammeerd worden zodat het meer kan hebben. Maandag moet ik op mijn werk laten weten hoe het is. Ik zie het wel. Verder merk ik door het thuis zitten dat ik een hoop stress in mijn lijf heb/had. Problemen met schoonouders/relatie/nieuwe baby eisen hun tol.

Woops: ik las dat je weer voorwerk hebt? Vervelend he. En ja, die weeën mogen pijn doen. Ze overvielen mij wel eens gewoon in de supermarkt, en dan kun je geen kant op. Staat zo raar om ze daar weg te puffen he.

Zo meteen komt mijn allerbeste vriendinnetje, heerlijk. Even mensen om me heen! Morgen willen mijn schoonouders op de koffie komen, volgens mij snappen ze echt niet wat ik bedoel met: ik wil even rust....

5. gimena

gimena Niet meer actief

Wauw Super mooie Foto zeg :)

6. gimena

gimena Niet meer actief

Spanned zeg :D ik ben zeer benieuwt naar jullie uitslag!!!

7. woops

woops Niet meer actief

Bedankt voor de reactie op de foto, vind hem zelf ook prachtig.

Ik kon de verleiding om op de weegschaal niet weerstaan en ben met veel moed in de schoenen erop gaan staan.
    Wat denk je, helemaal niet aangekomen en niet afgevallen.
    Ben nu 2 weekjes hetzelfde gebleven.
    Voelt wel lekker en vind 22,5 kilo ook al wel genoeg dat ik ben aangekomen.
    Heerlijk gewoon.

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Hanna; opletten doen we zeker en het mooie is dat mijn moeder mij gevraagd heeft de videaocamera mee te brengen want ze wilde namelijk al haar kinderen en aanhang weer eens vastleggen en zo'n kerstdiner vondt ze een mooie gelegenheid. HAHAHAHA ze moest eens weten dat wij dat al bedacht hadden maar niet wisten hoe we haar reactie konden vastleggen zonder iets te verraden. Nu vraagt ze er zelf om. Helemaal top dus.

@Sterre; ja het is vervelend als collega's er naar vragen maar ook wel begrijpelijk. Een aantal zullen wel wat vermoeden. Ik ben er nu elke dag op tijd en toen ik nog in het clomid en IUI traject zat was ik zo'n beetje om de dag later. Men heeft in elk geval belangstelling en dat is goed. Ze moeten nog even wachten tot 4 januari.

9. gimena

gimena Niet meer actief

Voor alle Lieve Voormalige Temp Dames (baby,s)
    Bekijk bijlage 37313
    ik wens jullie de mooiste kerstdagen toe!!!!
    En een KNALLEND2010.

Heel veel Liefs Esmee,Sophie,Lucas

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Sanne, jij bent lekker geslaagd met shoppen :D . Wel zielig voor jullie meisje met haar ontlasting.

@ Woops, mooie buik!

@ Djaar, have fun :D :D !

@ Gimena, wat doe je dat mooi :D

Wens jullie ook allemaal fijne feestdagen toe en een heel gezond 2010 voor alle papa's, mama's, kindjes en babytjes :D .

Hier is de kleine lekker druk hahah het is al een tijdje aan het schoppen, vind het zo leuk. Fijne dag allemaal!!

11. gimena

gimena Niet meer actief

dank je wel ;)

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Djaar, héél veel plezier met vertellen vandaag! Wat zullen ze verrast zijn, geniet er van!!

Salapio, grote nee :D Grappig!

Sanne, wat lastig dat het toch blijft schommelen met het drinken van Feli ;) Hopelijk ging het vandaag weer beter?! En harde poep, wat vervelend!
    Leuk dat je gisteren weer geshopt hebt, en deze keer voor jezelf ;)
    En hoe gaan de voorbereidingen verder voor morgen? Wat voor cakejes maak je?
    In ieder geval veel plezier, hopelijk wordt het een geslaagd kraamfeest!

Woops, mooie foto! Fijn dat je de afgelopen 2 weken niet meer bent aangekomen! Gebeurt vaker op het laatst, dus alleen maar fijn.

Hanna, ik ben benieuwd hoe het vandaag ging met Svinthe op het kdv!

Sterre, idd best snel als je nu ongesteld wordt, maar volgens mij niet ongewoon hoor. Op zich wel fijn dat je dan weet dat je cyclus weer op gang komt!
    Hoe ging het bij de fysio vandaag?

Melisa, fijn dat het iets beter met je gaat, maar ik kan me voorstellen dat je een hoop stress in je lijf hebt. Erg jammer dat er een aantal dingen zijn die helemaal niet lekker lopen! En je schoonouders die toch weer willen langskomen ;) Vervelend, laat je ze wel komen of niet?

Mp, heerlijk voor je dat je je beebje zo goed voelt :)

Sheann en Afrola, hoe gaat het met jullie?

All, hier vandaag voor het eerst even weg geweest zonder Veda, wel gek hoor! Vanochtend moest mijn moeder naar het ziekenhuis en aangezien zij geen rijbewijs heeft, ben ik even meegereden. Mijn vriend is namelijk vrij vandaag, dus hij kon voor Veda zorgen. Vamiddag ben ik ook eindelijk naar de kapper geweest, was echt nodig! Verder nog naar een paar winkels geweest, maar het voelde wel raar om ergens te zijn zonder Veda. Maar verder ging het goed.
    En met Veda gaat het ook heel goed! Ze reageert nu zo goed op ons, en ze lacht echt heel vaak :)

Ik dacht het al een tijdje, maar ik weet nu eigenlijk zeker dat ik een aambei heb :) Sinds de bevalling is poepen altijd nog heel pijnlijk, maar dit is dus de oorzaak. Hopelijk gaat het binnenkort vanzelf over, want hier zit je natuurlijk niet echt op te wachten :D

Vanavond krijgen we weer kraamvisite, maar gelukkig aan het begin van de avond.
    Fijne dag nog!

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Alles bijgelezen, maar sorry... even ego...
    Het is niet goed gegaan op het kdv naar mijn gevoel.
    Ontzettend balen en ik baal er nog het meest van dat ik ben gaan wennen met haar.
    Je kan dit toch beter niet weten van te voren.
    Svinthe is helemaal over de rooie gegaan en heeft natuurlijk niks gedronken....
    Toen we binnenkwamen was de leidster, overigens een heel aardige, haar aan het proberen te troosten, maar dat lukte niet.
    Svinthe helemaal warm/rood/dikke tranen, dus dit was al even bezig.
    Ik heb nu zo'n rotgevoel, niet te geloven joh!

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames,

hier was ik weer... poeh..bendr helemaal moe van hahhaha

@woops, wauw super mooie foto zeg!! en fijn dat je nu niet bent aangekomen de afgelopen 2 weken, bij mij was het op het laatst ook ineens weer minder, want dan groeien ze ook minder hard.

@melisa ik snap dat je nogal veel stress enzo hebt ja, fijn dat het iets beter lijkt te gaan met je, rustig aan wat meer proberen te doen, niet gelijk hard van stapel lopen dan he;) haha, en die schoonouders hebben hun snappertje (gejat van hanna, vond um zo grappig!) ook niet vaak aan staan nee...

@sterre so dat noah maatje 50 niet meer past, ook al weer een flinke kerel zeg! hahaha en ja ik zei er eigenlijk wel een beetje tegen op, morgen, omdat feli nog steeds niet lekker indr velletje zit, en dat ik gewoon weet dat het dan die nacht gelijk een drama nacht word omdat het eigenlijk veel tedruk voor haar is..maarja.. .kan het moeilijk af zeggen...maar zal blij zijn als het voorbij is :)

@mosa, ik snap dat het even wennen was zo zonder veda, maar fijn dat het goed is verlopen, wel heel rot dat je een aambei hebt, maar je hebt daar wel crempjes voor volges mij toch? gaat het met je moeder wel allemaal oke omdat ze naar het ziekenhuis moest?

@all sorry verder ff geen puf meer om te reageren

ik ben ook echt ff niet zo lekker, we hebben vandaag ook weer de mex griep prik gehaald, hoop echt niet dat ik daar nu echt ziek van ga worden, want dat komt Totaal niet goed uit.

vandaag dus eerst om de prik, daarn heel veel cakjes (in de 30) gebakken en geglazuurd en versierd met roze strooisels, ik zal kijken of ik er morgen(ze zitten in folie) nog een foto van kan maken dan show ik ze nog wel even.

verder heeel veel opgeruimd en gestofzuigd, alles is weer aan kant hier morgen nog mini appelflapjes bakken en hai om boodschappen sturen en dan zijn we er wel klaar voor denk ik..

nou dames ik ga ff wat eten, want bedenk me net dat ik nog bijna niets op heb vandaag en nog niet eens 1 glas heb leeg gedronken!

groetjes!!

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hanna: dikke knuffel!

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Even snel tussendoor:

Pff de hele dag al op pad, een ophandezijnde ongesteldheid met bijbehorende kwalen, blegh, Noah al de hele dag huilerig, hoofdpijn... en iemand die dan het lef heeft om te denken dat ze even voor kan kruipen bij de betaalautomaat :$:x...
    Ik ben heel netjes gebleven en heb gezegt, mevrouw ik stond hier al toen u aan kwam lopen... ze mopperde wat en toen heb ik gezegt dat iedereen wel iets heeft... Nou mijn zoon kan trots op me zijn :D

Zo en nu snel eten maken want we krijgen straks weer visite waar ik dus hélemaal geen zin in heb.

17. Sannehai

hoi hoi

@hanna wat vervelend dat het niet lekker is gegaan!!*knuff* maar vind je het wennen nu gewoon rot omdat het vandaag zo is gegaan of??

@sterre goedzo u go girl, hopen dat noah verder niet meer zo heel huilerig is, en dat je je zelf ook wat lekkerder voelt.

@all

feli is ook een beetje huilerig heel de dag..dat beloofd wat voor morgen....

weet je wat ze net trouwens ineens deed!! ik ben echt trots op haar, hai legde haar ff op dr buik in de box, en tot 2x toe rolde ze zelf naar haar rug! knap he!:D

Nou groetjes!

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, ja ik was juist heel positief over dat Svinthe naar het kdv gaat.
    Het komt ook wel goed, maar ik zit nu even met een dipje....

19. Sannehai

@hanna oww oke :) snap ik hoor zou ik ook echt hebben als je ziet dat het niet goed is gegaan met je meisie.. lijkt me een heel vervelend gevoel, en ook dat ze niets gedronken heeft..dikke knuffel!!

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ze ligt nu in ieder geval lekker te slapen, moe van alle indrukken. Heeft net een fles op van 150 cc+ grote golf terug, maar toch, heeeel goed voor haar doen :)
    Straks gaan we naar mijn moeders verjaardag, even wat anders.
    Michel komt waarschijnlijk met Svinthe als ze wakker wordt. We gaan haar nu niet wakker maken natuurlijk...

Deel Deze Pagina