Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Ben ik weer even. Ik heb bijgelezen maar vast niet alles onthouden.

@ Sanne, balen hoor dat feli zo slecht blijft drinken en zoveel moeite heeft met poepen. Da's echt zielig :(. Hopelijk was het vandaag wel heel gezellig op je feestje!

@ Hanna, balen zeg dat Svinthe het niet naar haar zin had op het kdv. Ik kan me voorstellen dat je dan erg tegen een volgende keer haar wegbrengen op ziet ;)

@ Twinny, vervelend dat je toch zulke depressieve gevoelens hebt. Hopelijk helpen die bachbloesems weer. Je wilt toch liever geen zware meds slikken. Maar ja ook wel een beetje vrolijk je zw.schap doorkomen natuurlijk. Lastig hoor. Sterkte!

@ Mosa, fijn dat alles zo goed gaat met Veda. En heel hard gegroeid. Goed hoor. verder had jij nog steeds bloedverlies en een aambei. Bloedverlies hield bij mij ook wel lang aan, of meer hele lang rode afscheiding. Tegen aambeien wil het middeltje curanol ook nog wel eens helpen. Is alleen online te bestellen. Ik vond het wel fijn om te gebruiken, alleen het stinkt wel een beetje.

@ Melisa, nog niet ongesteld, nog last van je hoofd en schoonouders die niet meewerken. Niet zo raar dat je er een beetje gestressd door wordt. Hopelijk heeft een goed gesprek met je vriendin je goed gedaan!

@ Woops, je kleine ligt 2 wk voor volgens de echo. Meestal valt het wel mee hoor, het is heel lastig schatten in de laatste weken. Zolang het hoofdje maar gemiddeld is, is een 8 ponds kindje primat te doen qua bevalling. En als je veel vruchtwater hebt is ook wel fijn om te weten dat je dan ook snel veel gewicht kwijt bent na de bevalling ;)

@ Gimena, ineens weer zoveel bloedverlies dat klinkt niet goed. Hopelijk snel weer over. Helpen de pillen wel denk je?

@ Sterre, Lastige dag gehad, ongesteld en al. Vervelend hoor. Wel fijn dat alles weer goed gaat. Alhoewel ik heb begrepen dat een ongesteldheid nog niet hoeft te betekenen dat je een eisprong hebt gehad. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik nog niet ongesteld ben geweest. Zou het helemaal niet erg vinden als het voorlopig nog even wegblijft :)

@ Nijn, mooie echo gehad, super!

@ Salapio, Grote Nee. Dat is dan duidelijk hahah. En Mirre ook weer goedgekeurd door het cb, fijn toch wel ;)

@ Djaar, gister het grote vertelfestijn gehad met bloemkool en videocamera. Goed genoten/geslaagd?

Nou weet ik eht verder niet meer... sorry als ik nog wat heb gemist.

@ all, hier is mevrouw erg humeurig vandaag. Lastig hoor. Ze heeft echt een eigen wil en dat laat ze weten.
    Verder is het koud zeg. Ook hier binnen is het lastig om het aangenaam te krijgen. Maar ik heb het idee dat de temp die het digitale systeem aangeeft niet klopt. ;)
    Verder is het wel leuk dat mannetje nu 3 weken vrij is :D. eerst 2 weken ivm kerst en oud&nieuw en dan nog een weekje vakantie op texel.
    Wat betreft luiers, het lijkt erop dat de kruidvat luiers de poep van ons meisje beter opneemt/vasthoudt dan de pampers. Daar heeft ze tenminste nog niet doorheen gelekt :). Want haar elke dag 1 a 2 keer moeten verschonen ivm doorlekken vond ik na een wk niet leuk meer :).

2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Ik zie ze maandag want ze komen morgen laat aan. Mijn nichtjes spreken ook alleen maar Spaans en Engels en helemaal geen Nederlands. Leuk dat Veda nu al Spaans spreekt :)

Afrola: Fijn dat de luiers van de Kruidvat werken. Ik vond ze wel erg dik en een stuk kleiner als die van Pampers.

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    bedankt voor de kerstwensen!

ik heb geen tijd om alles bij te lezen, druk druk druk.
    Gisteravond kerstborrel van het werk.
    vanmorgen de reunie van zwanger klubje gehad en het was heel leuk al die baby's van ongeveer dezelfde leeftijd te zien.
    En zometeen naar de kerstbingo van het werk. Oubollig maar met een grote groep collega's hilarisch gezellig!

Fijne avond allemaal!!

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames!

@Pookie veel plezier op de bingo, lijkt me ook wel een gezellig avondje ja :D geniet ervan! en wat leuk dat de reunie ook leuk was

@hanna wat goed dat svinthe zo goed haar flesje had gedronken bij papa knap hoor :D kwam het gewoon zo uit dat jij steeds alle flesjes deed of? en wat een leuke foto weer :D een klein krullenbolletje.

@mosa wat leuk dat veda spaans spreekt;) en dat het gezellig was, ik snap dat het wel een beetje moeilijk communiceren was ja:) en nu genieten van het echte weekend ;)

@sheann wat fijn dat het om de 4 uur voeden zo goed gaat! maar je doet dat ook in de nacht, komt kyano dan ook echt zelf om de 4 uur snachts of is het meer dat jij hem dan geeft? want feli slaapt soms wel 5 uurtjes achter elkaar snachts, ik laat haar dan gewoon 'zelf' komen zegmaar. of zou kyano anders te weinig binnen krijgen? ik vind het wel lekker als ze zo lang mogelijk slaapt (haar nacht slaapje dan he). en wat leuk dat je je broer en nichtjes weer gaat zien uit spanje!! ja, je broer zal het wel 'gek' vinden misschien wat mosa ook zei, ineens 2 zusjes die mama zijn geworden! in iedergeval heel veel plezier :D

@afrola, wat vervelend dat josien een beetje mopperig is vandaag! en wat fijn dat de kruidvat luiers beter werken!

@all

vandaag dus het kraamfeestje gehad, feli is heel erg verwend! er waren ook echt super veel mensen gekomen echt heel erg leuk! alle cakjes(meer dan 30) en alle appelflapjes(ongeveer 40) en nog beschuit met muisjes, waren allemaal op!! hahaha, jammer genoeg heb ik geen foto meer kunnen maken van de cakejes..vergeten! volgende x beter.

het was best wel erg druk, en ik had haar op een gegeven moment maar even ingebakerd in de box gelegd, maarja slapen wou ze natuurlijk niet met al die drukte!, dus toen ongeveer iedereen er wel was, heb ik haar toch gewoon op bed gelegd, want anders weet ik zeker dt het een drama nacht zou worden...

wat het misschien toch al wel word, want het was natuurlijk zowiso heel erg druk voor feli, en ze is ook al steeds aan het mopperen, even slapen dan gelijk weer wakker/huilen maar natuurlijk wel moe zijn en niet echt zelf terug in slaap vallen..

dus dat beloofd weer wat.. het drinken is eigenlijk sinds gisteravond wel weer iets verbeterd moet ik zeggen, ze heeft zelfs 1x dr flesje helemaal leeg gedronken, nou echt knap dus!

morgen is het hier koopzondag, en dat is hier echt serieus maar 1x in het jaar ongeveer, dus daar gaan we met zn 3tjes naar toe, ook dus nog voor het laminaat kijken/kopen. En ik had nog bonnetjes van de etos, die zaten in een of andere kraamdoos ofso, waarbij je 5 euro korting kreeg als je 2 pakken pampers zou kopen, dus dat is natuurlijk weer voordelig, en ook korting op de doekjes van pampers, dus dat word even inslaan, want ze zijn maar tot het einde van het jaar geldig.

Ik d8 trouwens gister ineens ook misschien wel ongesteld te worden, maar vandaag weer niets.. ik ben benieuwd..:S

Groetjes!

5. Sannehai

nog even vraagje,

laten jullie je kindje ook in slaap huilen??

feli moet hier namelijk soms best wel even huilen huilen, en niets is dan goed en ze is dan gewoon moe.

we proberen haar dan soms even te laten huilen zodat ze zelf in slaap valt, wat we ook willen dat ze 'leert' zelf in slaap vallen zegmaar.

maar meestal slaapt ze dan 10 minuten en word daarna weer wakker en begint weer op nieuw, en dan houd ze echt niet zomaar meer op met huilen.

hoe doen jullie dit? het is niet zo dat feli dit met elk slaapje of wa dan ook heeft hoor, meestal gaat ze gewoon slapen en slaapt ze heerlijk lang, maar nu dan gewoon omdat ze waarschijnlijk wat oververmoeid is door alle indrukken van vandaag

want als ik haar mee naar beneden haal en haar bij me houd, slaapt madam natuurlijk wel, maarja dat is niet echt handig, want dan word ze weer wakker als ik naar bed ga of wat dan ook, en ik wil ook gewoon het liefst dat ze in haar eigen bedje slaapt natuurlijk.

maar goed zouden jullie haar dus wel bij je houden dan de hele avond, of toch steeds laten huilen, totdat ze dan (hopelijk) echt goed zelf in slaap valt, want even tutje in doen helpt dan ook niet meer..

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Wat een sneeuw, wat een sneeuw...
    Wij zouden vanmiddag naar Rotterdam gaan voor de verjaardag van Michels tante, maar dat gaan we toch maar niet doen.
    Dus nu onverwacht een dag thuis...
    Ook wel lekker!

Sanne, nee ik deed alle flesjes omdat Michel het niet wilde. Ze dronk een tijd heeeel slecht en hij heeft heeeeeeeeeeel weinig geduld vandaar dat ik altijd de pineut ben.
    Maar nu gaat het wel wat beter, dus gaan we het langzaam weer opvoeren hihi!
    Leuk dat Feli zo verwend is!
    Svinthe heeft bij het kraamfeest de hele tijd beneden geslapen, 100 mensen op visite en surken maar :D
    We laten Svinthe ongeveer 10-15 minuten huilen en als ze dan niet slaapt gaan we er naar toe. Maar meestal valt ze in slaap zonder te huilen.

Fijne dag allemaal!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Is het bij jullie ook zo mooi buiten?
    Vervelende is alleen dat we vanmiddag naar een verjaardag van een vriendin zouden gaan op 45 minuten afstand rijden ;) Ik denk alleen niet dat ik het nu aandurf. Wel jammer! Er zouden ook babies van 12 en 13 weken zijn, en het leek ons wel leuk om ze alledrie bij elkaar te zien :)

Afrola, wat heerlijk dat je mannetje 3 weken vrij is!!! Gezellig hoor! En een leuk vooruitzicht natuurlijk, als jullie over 2 weken naar Texel gaan!
    Fijn dat de Kruidvat luiers beter lijken te werken! Ik kan me voorstellen dat zo vaak verschonen na een tijdje geen pretje meer is!

Sheann, o ja, dus je nichtjes leren helemaal geen NL? Vind je broer dat niet jammer?

Pookie, lekker druk weekend gehad zo te lezen! Maar gelukkig wel met leuke dingen! Nog wat gewonnen bij de kerstbingo gisteren? :D

Sanne, fijn dat het kraamfeest geslaagd was! Wel jammer dat je geen foto hebt gemaakt van de cakejes hoor! Hopelijk is het wel goed gegaan met Feli vannacht!
    Wij laten Veda eigenlijk niet in slaap huilen, maar het komt eigenlijk ook nooit voor dat ze huilt voor het in slaap vallen.
    Je leest idd weleens dat sommige babies op die manier in slaap vallen, dat dat gewoon bij hen hoort. Maar ik denk dat het er bij mij aan zou liggen op wat voor manier ze huilt. Als het meer jammeren is, dan kun je haar volgens mij wel huilend in slaap laten vallen, maar als het echt hard huilen is, dan zou ik er moeite mee hebben om haar te laten liggen.
    Ik zou niet echt weten wat het beste is voor jou om te doen, hopelijk heeft iemand anders wel tips!

Veel plezier met winkelen vandaag! Hopelijk slagen jullie voor laminaat! Wat voor soort willen jullie?

Melisa, zijn je schoonouders nog langs geweest gisteren of heb je voet bij stuk gehouden?

Fijne dag allemaal!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, jullie ook al een verjaardag vandaag ;) Maar een dagje onverwacht thuis is ook niet verkeerd natuurlijk!

O ja, Veda heeft vannacht van 22.30 uur tot 8.00 uur aan één stuk door geslapen :)

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, lekker nachtje voor Veda en ook voor jullie :)
    Fijn hoor!
    Het is volgens mij echt bar en boos op de weg en Piet Paulusma had gisteren gezegd: Als je er niet uit hoeft, blijf dan maar lekker thuis! :)

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Wat een mooi weer is het toch. Wel lastig als je op pad wilt met de auto of trein. Maar een kleine wandeling maken is wel leuk :).

Hier zo blij blij blij :D. Gister heb ik uitgevonden waarom de verwarming zo raar deed. Het temperatuurkastje van de nieuwe cv was op de muur van de schoorsteen van de moederhaard geplaatst. Nooit over nagedacht dat dit niet zo'n slim idee was tot ik gister dacht ik ga die kachel toch maar weer opstoken want ik heb het zo koud. Ik loop naar dat kastje leg mijn hand op de muur en denk wat is die muur warm. Valt ineens het kwartje. In ons appartementencomplex is voor 8 appartementen 1 schoorsteen. Wij zijn tot nog toe de enige die cv hebben aangelegd. Dus de overige 7 hebben hun moederhaard hard branden. Hierdoor wordt de schoorsteen en dus de muur van de schoorsteen warm waardoor dat kastje de temp van de muur en niet van onze kamer meet. Mannetje heeft gelijk dat kastje verplaatst en verrek de kamer was maar 18 graden. Dus nu slaat de verwarming goed aan en is het weer heerlijk warm in de kamer :D. En dat mag ook wel met dit weer ;)

@ Sheann, de kruidvat luiers zijn idd stugger. En qua pasvorm anders dan die van de pampers idd, maar ik vind ze mooier aansluiten bij Josien, misschien was dat ook het euvel?
    En je nichtjes die alleen engels en spaans praten, is ook wel een beetje lastig? Spreken jullie thuis wel allemaal een aardig woordje engels zodat jullie wel met hun kunnen communiceren?

@ Pookie hoe was de bingo, haha nooit gedacht dat ik dat hier hoefde te vragen ;)

@ Sanne, het kraamfeestje erg gezellig en feli die niet wilde slapen met al die gezelligheid. Nou dat snap ik wel hoor. Wel goed dat je haar daarom maar even boven hebt gelegd. Desondanks natuurlijk wel veel indrukken voor je kleine meid. Dus dat ze 's avonds wat huilerig was is niet heel raar.
    Wat leuk trouwens dat feli al aan het omrollen is, snel hoor of niet? Josien rolt alleen nog van haar rug op haar zij. En als ze op haar buik ligt kan ze vooral makkelijk haar handjes in haar mond stoppen haha. En dan gebeurt er verder niets meer ;)
    Laten huilen voor slapen doe ik alleen als Josien heel zeurderig is. Maar dat is eigenlijk niet meer huilen maar echt zeurend geluid maken. Dat laat ik haar wel doen. Bij echt huilen pak ik haar altijd op. Moet wel zeggen dat we hier zo rond een uur of 7a8 altijd een jengelend kind hebben. Ik denk dat dat bij haar een vast moment is dan wil ze ook eigenlijk alleen maar bij een van ons zijn.

@ Hanna, verstandig hoor lekker thuis blijven ipv de weg op te gaan met al die sneeuw. FIjne dag thuis dan maar ;)

@ Mosa, jij ook lekker thuis blijven hooor. Echt niet verstandig met deze sneeuw de weg op te gaan. Wel jammer dat je dan niet kan meeten met de ouders en de andere baby's. Misschien kunnen jullie nog een andere keer afspreken. Lijkt me ook wel leuk als jullie kids straks gezellig samen kunnen gaan spelen?!

@ all, Josien gaat hier steeds meer brabbelen. Soms ligt ze tegen haar speeltjes/knuffels te brabbelen en ook probeert ze tegen ons terug te kletsen. Laatst lag ze bij papa op schoot en ze probeerde hem na te doen, dus mondje open en dicht als papa dat deed maar ook als hij geluidjes maakte deed zij het ook. Zo lief :)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, en als Piet Paulusma het zegt, dan moeten we er ons maar aan houden ;)

Afrola, ik kan me voorstellen dat je blij bent dat jullie cv-probleempje opgelost is! Nu wil je niet in een te koud huis zitten natuurlijk!
    Ik vind het idd ook wel lekker om vandaag thuis te blijven hoor! En de andere babies zien we idd binnenkort ook wel weer, dus dat samen spelen later komt wel goed :)

Leuk dat Josien al steeds meer gaat brabbelen! Heel schattig! Vooral als ze papa na gaat doen :) Wat gaat de ontwikkeling hard hè?!

12. gimena

gimena Niet meer actief

komen even snel online om te zeggen dat ze pillen werken vloeien is een stuk minder geworden.
    dus waarschijnlijk had ik toch een onsteking van binnen in me lichaam.
    Vandaag is Sophie Maand oud *shock* wat gaat het snel zeg :(
    verder lopen we even zo de bos in met zijn alle.bos is hier toch 2 min van onze boederij af.aleen ligt wel een dikke pak sneeuw.

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, inderdaad, daar moet je wel naar luisteren he ;)

Gimena, gelukkig dat het vloeien minder is geworden.
    En Sophie alweer een maand oud.
    Het gaat inderdaad erg snel zeg!

Svinthe is over 2 dagen alweer 4 maanden :$
    Ze wil nu al steeds gaan zitten, maar dat kan ze natuurlijk nog helemaal niet, maar leg haar dat maar eens uit hahah :D

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Hanna en Mosa; blijf maar lekker thuis hoor, stel je voor dat je in de auto vast komt te zitten door file/ sneeuwleed met de kleine. Brrrrrrrrrr lijkt mij verschrikkelijk. Mijn hubby had toen hij nog 60 km verderop werkte in de winter verplicht een EHBO folie en een fleecekleed in de auto. Just in case.......

@afrola; oei gelukkig euvel van koud huis gevonden en opgelost. Kan het weer lekker warm worden in huis!

Bingo...............helemaal niet gehad:( maar ik had wel een kerstbal met ledverlichte sneeuwman gewonnen op mijn lootje en een moskovische tulband, die krijgt iedereen dus je gaat nooit met lege handen naar huis!

Yuna rolt nog niet om hoor........ veel handiger om op je rug te liggen;) Op buik plat liggen vind ze helemaal niet leuk maar op je borst in bed wel en dan gaat het nekje ook heeeeeeeeel goed omhoog!

Zo en nu maar alles goed aankleden voor een wandeling, als sneeuwstorm over is want het gaat hier nu wel heel fel hagel/sneeuwen.

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Bedankt voor jullie bemoedigende woorden, deed me goed.

Gister wel een goede dag. Heb leuk met Zooke geknutseld en 's middags in de sneeuw buiten gespeeld. Er lag hier wel maar 1mm, maar voor zo'n kleine uk is dat al veel, hihi! Twas wel koud, koud koud, maar ze had skipak aan en moonboots, haha! Gisteravond nog samen gekookt. Had een stoel tegen het aanrecht gezet en ze mocht de eieren kloppen voor de brocolli/zalm taart. Had ze daarna ook lekker gegeten. Het was leuk om weer samen iets te doen zonder ruzie te maken. Ze is nu bijna 2 1/2 en je kunt steeds meer met haar samen doen. Daarbij is ze sowieso heel wijs!

Als SAndra haar hand op me buik legt dan voel ik de kleine bewegen, dat is leuk. Begin er nu steeds meer vertrouwen in te krijgen......

Nu sneeuwstormt het al de hele morgen, maar straks na haar slaapje, toch misschien nog ff naar buiten........ gewoon ff door de sneeuw stappen hier op het plein..........

Heeft iemand trouwens nog iets van Djaar gehoord?

grjts
    Twinny

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden, morgen reageer ik weer op iedereen.

Even snel reactie op schoonouders: ze zijn niet geweest. Mijn man vond dat het wel kon, en mijn reatie was dat ik ze dan aan zou spreken op het feit dat ze weer niet naar me luisteren. Toen hoefde het niet meer van hem.... (dit is dus een heel lang verhaal heel kort gemaakt haha)

En was benieuwd naar Djaar, maar die heeft nog niets gemeld. Het zal vast heel leuk zijn geweest.

Gisteren heb ik nog een testje gedaan, maar was negatief. Nu zag ik vandaag ineens een soort van streepje, maar je mag ook niet meer kijken na een dag he.... Woensdag gaan we een dagje naar de sauna, als ik dan nog niet ongesteld ben, komt het wel goed uit :)

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ligt er bij jullie ook zo veel sneeuw? Ziet er echt heel mooi uit.
    Vanmiddag nog lekker gewandeld. Josien heel dik ingepakt in de draagdoek, met een wandelwagen kwam je echt niet door de sneeuw. Superleuk :D

@ Mosa, de ontwikkeling gaat echt super hard maar echt heel leuk :). Leuk dat je nog wel vaker gaat afspreken met de ouders van de andere baby's

@ Gimena, fijn dat het weer beter gaat

@ Hanna, tijd vliegt inderdaad

@ Pookie, jammer geen bingo, maar wel nog kadootjes. En heo was de wandeling?

@ Twinny, heerlijk samen met zoe rondgekeuteld binnen en in de sneeuw. Lijkt me ook echt genieten zulke momenten. Vandaag nog in de dikkere sneeuwlaag kunnen spelen?

@ Melisa, fijn dat je schoonouders toch niet zijn gekomen na goed gesprek met je man. En test negatief. Dan zul je toch wel niet echt zwanger zijn? Al is het uitblijven van je ongi ook wel raar dan. Hopelijk blijft het nog wat langer uit zodat je lekker naar de sauna kan!

@ all, fijne avond nog!

18. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hoi Ladies
    Hoe gaat het hier? Heb ik nog belangrijke dingen gemist?
    Hier morgen de 20 weken echo :D .

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, lekker gewandeld?

Twinny, klinkt als een heel gezellige dag gisteren. Leuke dingen gedaan hoor!

Melisa, nou laat dan nog maar even wegblijven die ongi he. Leuk dat je naar de sauna gaat.

Afrola, lekker met Josien in de sneeuw geweest..
    Wij zijn hier erg lui geweest vandaag en zijn de deur niet uit geweest :)
    Alleen bij het raam naar de sneeuw gekeken!

Mp, veel plezier morgen bij de 20 weken echo!

Morgen gaan we niet naar Friesland om de autostoel op te halen die ik heb gekocht op Marktplaats.
    We durven het niet aan.
    Waarschijnlijk, als de wegen begaanbaar zijn, gaat mijn vriendin hem ophalen en anders doen we het volgende week maandag.
    Dus morgen weer een dagje niks ;)
    Heerlijk hoor!
    Mijn man heeft vakantie (2 weken), maar wil gaan klussen in huis morgen :(
    Ik ben daar een beetje klaar mee, we verbouwen al 6 jaar...
    Maar de keuken moet nog wel af en de wc moet ook echt vernieuwd worden...
    Dus, we zijn nog wel even bezig!

20. Sannehai

Hoi dames,

@melisa, ow... nou ik zou wel ff de kriebels krijgen als ik de volgende dag toch een streepje zou zien...ik hoorde altijd een streepje komt er niet voor niets, want dat reageert op hgc en als dat niet in je lijf zit, komt er dus ook Echt niets te staan......! spannend hoor.... en vervelend dat je schoonouders weer dachten langs te kunnen komen, en dat je man het ook nog goed vond ook. Goed dat je zei dat je het hun dan weer zou vertellen, en ze dus gelukkig niet meer kwamen:)

@baby laten huilen, ja als het echt een beetje jammeren is dan laat ik feli ook wel makkelijk even huilen, maar het is dan vaak echt helemaal overstuur echt krijsen.. heel zielig ook, maar het blijft dan aan de gang..:S moeilijk dus.

@sneeuw.. hier ook een heel dik pak sneeuw vandaag! wij zijn wel ff met de kinderwagen naar neef van hai geweest, hier paar straten verderop, wat een tocht was dat zeg! hahahaah je kwam zowat nie vooruit met de wagen:p maar was wel erg leuk.

@mp spannend morgen 20 weken, en 20 weken echo :D heel veel plezier alvast!!!

@djaar oww ik ben ook zo benieuwd hoe het vertellen bij jou/jullie is gegaan, en hoe de reacties waren! kben benieuwd naar je verhaal!

@maar hoe is het met jou meid?lang niet gezien hier!

@bubsie met jou ook alles goed??

@tijgetje hoe is het met jou??

@nijn en met jou??

@mosa oww jullie weer zo'n heerlijke nacht gehad zeg.. heerlijk!! ik kijk er nu al naar uit :p hahah

@hanna oww das jammer dat hij niet zo veel geduld heeft, ik snap dat jij dan zelf liever het flesje geeft, zou ik ook hebben hoor, maar nu het weer zo goed gaat kan hij het wel weer wat vaker doen :) wanneer gaat svinthe weer naar het kinderdagverblijf?

@pookie jammer geen bingo, maar toch niet met lege handen naar huis :) en ook nog even buiten geweest of toch niet meer?

@gimena, nog lekker gewandeld in het bos door de sneeuw? lijkt me een heel mooi gezicht!

@all

vandaag dus even langs neef van hai geweest en verder rustig dagje, heerlijk hoor na alle drukte van gisteren. feli doet het ook weer veel beter vandaag, en ze slaapt ook weer beter, nog niet helemaal super, maar komt wel goed:)

zora was weeste logeren en die is ook weer thuis, ze vond de sneeuw echt super leuk haha grappig hoor, zo'n klein hondje rond springend in de sneeuw!

we zijn niet meer naar de stad geweest, en de gamma waar we het laminaat wouden halen, was blijkbaar ook dicht :s dus hier ook lekker thuis gebleven voor de rest:)

Nou groetjes en fijne avond allemaal.

Deel Deze Pagina